Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Huh wat is dit nou :corn: :thumbsup:

Edit: loop een paar pagina's achter ja, sorry

Maak daar maar een paar maanden van
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Misschien een domme vergelijking maar ik vergelijk de hardheid vaak met de manier van losgaan. Wat straalt nou meer kracht uit? Met je benen stampen of met je armen in de lucht zwaaien? Er zit meer kracht in je benen dan in je armen en ik zie nooit op Rebelion iemand stampen.

Excuses voor deze rare vergelijking maar vond hem zelf wel mooi gevonden :lol:

Dit is echt weer een argument van niks. Als ik ga stampen op Wasted Penguinz is dat opeens hard? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja zou je stampen op Wasted Penguinz? Ik niet iedergeval :lol:. Dat voelt niet goed. Zelfde geldt als ik stamp op de kicks van Rebelion of soortgelijke kicks

En ik zeg het toch ook, misschien domme vergelijking haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De extra RAW van nu zie ik tegenwoordig meer als pinsirmuziek voor schrale mannetjes met schedelmasker. Ipv stampmuziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Citaat:
Kan iemand deze man een ban geven voor geen smaak? :love:


Hoezo geen smaak? Iedereen ze eige ding toch? Of is jouw smaak de enigst ''goede'' smaak?

Gilians smaak is de enige smaak die telt. Hij heeft heel veel verstand van muziek en is zelfs ambassadeur geweest van een label. Niet mee fucken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 10:55 
 
Hardtraxx Elite

Dit topic is meer genieten dan alle previews bij elkaar tot nu toe, wat een bagger.

Van Gearbox zijn de enige die ik écht tof vind Malice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dit topic is meer genieten dan alle previews bij elkaar tot nu toe, wat een bagger.

Van Gearbox zijn de enige die ik écht tof vind Malice.


En tel daar Rooler ook maar bij. Draait ook wel verassende platen in zijn sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 19:01 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Hard4Us schreef:
Dit topic is meer genieten dan alle previews bij elkaar tot nu toe, wat een bagger.

Van Gearbox zijn de enige die ik écht tof vind Malice.


En tel daar Rooler ook maar bij. Draait ook wel verassende platen in zijn sets.


Uiteraard geldt dat voor Rooler ook zeker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 19:03 
 
Hardtraxx Elite



Dat laatste gedeelte?? :lol:
Mist weer kracht, helaas want ik denk dat deze gasten best leuke en harde tracks kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ytje want langer en betere kwaliteit dan fb

Vind deze ook weer heel dik! :worship: Flink rammen geblazen in de mid en anti en dan weer z'n fijne normale climax :loving:. Beetje dezelfde formule als Dark Universe, Lockdown en Armageddon. Gaat me voorlopig in ieder geval nog niet vervelen :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet harde track weer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch best toffe plaat! fijne melodie met toch best stevige kicks! Vind alleen die pingpong kickrolls jammer. Plaat 3 die me bevalt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals gewoonlijk verpesten de kicks het weer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die Rebelion platen hebben ook allemaal precies hetzelfde concept he :lol:. Schreeuw metal vocals, break, anti, break en weer normale climax. Nee niks aan. Vraag me ook daadwerkelijk af hoeveel Rebelion platen van nu de Rebelion fans over twee jaar nog zullen luisteren. Zoveel 13/12 meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Al die Rebelion platen hebben ook allemaal precies hetzelfde concept he :lol:. Schreeuw metal vocals, break, anti, break en weer normale climax. Nee niks aan. Vraag me ook daadwerkelijk af hoeveel Rebelion platen van nu de Rebelion fans over twee jaar nog zullen luisteren. Zoveel 13/12 meuk


Was toch allang bekent dat Raw vaak kwantiteit boven kwaliteit kiest als t om albums gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 20:54 
 
Hardtraxx Addict

Wat een track weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind Sempiternal nog best te pruimen maar alleen t einde, vanaf 2:40 xd '

Another day... echt jammer want ik vind dat die kick er niet bij past. Het legt die lekkere melodie weer totaal op de achtergrond ofzo.

Bring it on: Prima plaatje vanaf 1 minuut.. Dat er voor hoeft voor mij weer niet.

Verder nog geen tracks geluisterd... geen behoefte aan want voorspel niet veel beters dan bovenstaand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat ze niet gewoon nog tracks maken als How It Goes en Represent. Veel van het sounddesign is wel duidelijk beter dan op het vorige album, maar de kicks van Sempiternal klinken nog steeds als:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker, fijne melo :loving:
Maar is helaas wel weer een 13/12 track van Rebelion, lijkt op enkele van de voorgaande uitgebrachte tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Wat een track weer :worship:


Niet om te haten, maar als ze een set met alleen dit album zouden draaien dan kan ik echt geen 1 track onderscheiden van elkaar door wat hier onder staat. Beetje variatie zou geen kwaad kunnen...

RoyAPO schreef:
Al die Rebelion platen hebben ook allemaal precies hetzelfde concept he :lol:. Schreeuw metal vocals, break, anti, break en weer normale climax. Nee niks aan. Vraag me ook daadwerkelijk af hoeveel Rebelion platen van nu de Rebelion fans over twee jaar nog zullen luisteren. Zoveel 13/12 meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
TheUnnamed schreef:
Wat een track weer :worship:


Niet om te haten, maar als ze een set met alleen dit album zouden draaien dan kan ik echt geen 1 track onderscheiden van elkaar door wat hier onder staat. Beetje variatie zou geen kwaad kunnen...


Dat komt omdat ze elke keer hetzelfde riedeltje doen zoals Roy zegt ..

Schreeuw metal vocals, break, anti, break en weer normale climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk weer hetzelfde verhaal. Track klinkt leuk maar verneukt door de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als die jongens er nu gewoon eens goed voor gaan zitten bij het maken van tracks, de tijd nemen en proberen de productieskills (nog verder) te verbeteren dan kan het echt wel wat worden. Ik denk dat het serieus niet overdreven is dat ze 1 track per dag maken luisterend wat hier nu aan previews voorbij komt. Het zal nooit m'n smaak zijn en zal Rebelion (en hun publiek) altijd mijden op feesten maar ik denk echt wel dat het erin zit als ik sommige stukken van de nieuwe tracks hoor! Of is deze kwaliteit en opbouw van tracks gewoon wat het Rebelion publiek wil horen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal eens met DonnyD. Meer heb ik er ook niet over te zeggen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 11:27 
 
Hardtraxx Addict

PEPii schreef:
SimpleEffect schreef:
TheUnnamed schreef:
Wat een track weer :worship:


Niet om te haten, maar als ze een set met alleen dit album zouden draaien dan kan ik echt geen 1 track onderscheiden van elkaar door wat hier onder staat. Beetje variatie zou geen kwaad kunnen...


Dat komt omdat ze elke keer hetzelfde riedeltje doen zoals Roy zegt ..

Schreeuw metal vocals, break, anti, break en weer normale climax


Doet PN toch ook bijna in elke track? Vrouwelijk vocals break climax break climax. Oh laat maar zitten het is PN iedereen trekt zich massaal om hem af op Hardtraxx Er worden zelfs speciaal aftrek parties georganiseerd omdat bijna iedereen hem op dit forum helemaal geweldig vindt.

Intro mid intro vocals break anti/climax break climax/anti outro zit in elke hardstyle track maar omdat er "Rebelion" in de titel staat stoort iedereen zich overal aan natuurlijk. De haat naar Rebelion is niet gezond meer op dit forum als je die dingen leest was de meeste mensen hier zeggen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle