Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 22:32 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
TheUnnamed schreef:
Rebelion lijken wel een stelletje mafkezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Broken Balance schreef:
TheUnnamed schreef:
Rebelion lijken wel een stelletje mafkezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja laten we niet overdrijven mensen. Zo slecht is deze plaat nou ook weer niet vind ik. Zit gewoon redelijk goed in elkaar. Al vind ik de plaat niet interessant aangezien de diepgang ontbreekt, zoals bij bijna alles van Rebelion. Liever zo’n plaat dan die kassa scan plaat want dat is dan wel weer bar slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 22:48 
 
Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
Nouja laten we niet overdrijven mensen.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
Basshunterzz schreef:
TheUnnamed schreef:
Wat is hun sound design toch beter geworden.

Als de tracks zo door blijven gaan dan IMO de beste album die er tot nu toe is. :thumbsup:


Het beste album van Rebelion mag ik toch hopen?


Nope.


Dan ben ik zeer benieuwd waarom dit in jouw ogen beter is dan een Music Made Addict, gemiddeld NC album of Project One? En nee, voel je niet meteen aangevallen. Ik ben gewoon benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 23:38 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Dan ben ik zeer benieuwd waarom dit in jouw ogen beter is dan een Music Made Addict, gemiddeld NC album of Project One? En nee, voel je niet meteen aangevallen. Ik ben gewoon benieuwd.


Omdat dit mijn smaak is, de andere albums zijn ook wel leuk maar meer voor thuis imo. Op een festival hoor ik liever raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conclusie: De een vind dit leuk de ander dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De een houd gewoon van mooie muziek van hoge kwaliteit en de ander luisterd graag naar Rebelion. Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
De een houdt gewoon van mooie muziek van hoge kwaliteit en de ander luistert graag naar Rebelion. Punt.

Fixed. Maar wel adequate samenvatting van wat ik dacht (maar dan met -dt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redman schreef:
SimpleEffect schreef:
De een houdt gewoon van mooie muziek van hoge kwaliteit en de ander luistert graag naar Rebelion. Punt.

Fixed. Maar wel adequate samenvatting van wat ik dacht (maar dan met -dt).


Nederlands is niet mijn beste vak G :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:46 
 
Hardtraxx Addict

SimpleEffect schreef:
Redman schreef:
SimpleEffect schreef:
De een houdt gewoon van mooie muziek van hoge kwaliteit en de ander luistert graag naar Rebelion. Punt.

Fixed. Maar wel adequate samenvatting van wat ik dacht (maar dan met -dt).


Nederlands is niet mijn beste vak G :innocent:


Welkom op hardtraxx, de site waar je de meeste grammatica-politie hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
RoyAPO schreef:
Nouja laten we niet overdrijven mensen.

:worship:


Heeft naast Miwer nu ook ook Sander 2 accounts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Welkom op hardtraxx, de site waar je de meeste grammatica-politie hebt.


Ik voel met je mee maat.
Thuglife hier op Hardtraxx jwz.

Btw, wederom lachwekkend hoe iedereen weer "Dit is het beste ooit" ipv "Ik vind dit beter" roept om maar de ander te jennen. Het verschil is voor sommigen nog steeds lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over Another Day:

Duruz schreef:
Vind kicks nog wel te pruimen.


Tuurlijk kan wat aan geschaafd worden, maar beter dan die pingpong bliepkicks. Verklaar me maar voor halve zool, maar vind deze echt wel meevallen via een kwaliteitskoptelefoontje. Rest van de track kan ik ook zeker mee leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Spalken schreef:
Snap niet wat iedereen tegen die kicks heeft. Vind het een gigantische verbetering ten opzichte van hun normale laser en kassa-kicks.


't Feit dat ze goede hardstyle kicks hebben gemaakt 3 jaar geleden vraag ik t me soms wel af hoe t mis is gegaan.

Met onderstaande kick zou Another Day 10000000000000000000000000000000000x beter klinken imo.


huidige kicks van another day laten me denken aan een autoband die door een tunnel rolt en tegen de muur aan klapt :/


Huh wat is dit nou :corn: :thumbsup:

Edit: loop een paar pagina's achter ja, sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Over Another Day:

Duruz schreef:
Vind kicks nog wel te pruimen.


Tuurlijk kan wat aan geschaafd worden, maar beter dan die pingpong bliepkicks. Verklaar me maar voor halve zool, maar vind deze echt wel meevallen via een kwaliteitskoptelefoontje. Rest van de track kan ik ook zeker mee leven.


Je bent geen halve zool, je gaat gwn niet mee met de circlejerk tegen rebelion. Ik vind het ook reuze meevallen. Niet een super track maar valt echt wel mee te leven ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
sonnebloem schreef:
Over Another Day:

Duruz schreef:
Vind kicks nog wel te pruimen.


Tuurlijk kan wat aan geschaafd worden, maar beter dan die pingpong bliepkicks. Verklaar me maar voor halve zool, maar vind deze echt wel meevallen via een kwaliteitskoptelefoontje. Rest van de track kan ik ook zeker mee leven.


Je bent geen halve zool, je gaat gwn niet mee met de circlejerk tegen rebelion. Ik vind het ook reuze meevallen. Niet een super track maar valt echt wel mee te leven ja.


Neemt niet weg dat het terecht kan zijn. Kijk naar Phuture Noize. Ben zelf niet overdreven fan van hem, maar vind het wel terecht dat er een circlejerk is. Als je de kwaliteit van de tracks van Rebelion, het feit dat mensen het gewoon niet leuk vinden en het gevoel dat ze er bij krijgen (haat tegen die Rebelion of überhaupt die stroming) bij elkaar optelt, is het nog best te begrijpen dat hier sprake is van een 'circljerk tegen Rebelion'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gaat meer om het feit dat zoveel mensen zeggen dat dit het "beste IS" in hardstyle, terwijl dit nog steeds vrij amateuristisch klinkt vergeleken met andere A-niveau producers.

Dat mensen het vet vinden e.d. is een ding, dat boeit niet, dat is smaak. En daar zou je een fan van Rebelion ook niet om moeten afkraken, dan ben je zelf net zo sneu.

Maar om nou anderen belachelijk te maken omdat dit het "hardste IS" en het "beste IS" zoals je op RSU veel ziet. Dat je het vet vindt is een ding, dat je zegt dat het goed gemaakt is is iets anders. Het is echt dat typische dit is het hardste dus het beste attitude, wat in alle gevallen van die zin dus niet waar is.

Tel daar de algemene attitude van Rebelion + hun fans bij op en je geeft men genoeg redenen om Rebelion, en in verlengde Gearbox, niks te vinden en ook zelfs een soort van haat er naar toe te hebben.

Het klinkt gewoon amateuristisch en veel fans kunnen dan niet hebben dat men het zo slecht vindt en dan gaan ze zelf in de aanval. Enz enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja de Rebelion/gearbox fans hebben daar ook gewoon niet voldoende muziek kennis voor dus het is niet vreemd dat het volgens hen het beste en hardste is. Gaan we helaas niks aan veranderen

Misschien een domme vergelijking maar ik vergelijk de hardheid vaak met de manier van losgaan. Wat straalt nou meer kracht uit? Met je benen stampen of met je armen in de lucht zwaaien? Er zit meer kracht in je benen dan in je armen en ik zie nooit op Rebelion iemand stampen.

Excuses voor deze rare vergelijking maar vond hem zelf wel mooi gevonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Mja de Rebelion/gearbox fans hebben daar ook gewoon niet voldoende muziek kennis voor dus het is niet vreemd dat het volgens hen het beste en hardste is. Gaan we helaas niks aan veranderen


Lekker over een kam scheren weer.

Zo lijk je zelf net zo simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste* dan. Als er een meerderheid is, generaliseer je gewoon (onbewust) sneller. Kennis van hardstyle bedoel ik btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En hoe weet jij dat dan, ken je de hele fanbase persoonlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 15:10 
 
Hardtraxx Addict

Redle schreef:
:corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 15:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

He, wil je wel niet zo maf doen?

Bvd.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle