Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Lees je wel wat ik type of niet? Het gaat niet erom of de kick wel of niet hard is... kvind hem ook niet hard. Het gaat erom dat je 'lol nee' comment op iemand die het wel hard vindt. Ik snap je wel, maar zo'n comment betuigt gewoon van een bepaalde houding die je graag aanneemt. Beargumenteer dan tenminste waarom je hem niet hard vindt... Nu komt het echt kneuzig over.


Begrijp jij het wel? Als iemand comment dat een plaat 'ziekelijk hard' gaat, is dat net zo inhoudsloos als een lolnee. Zie verder ook geen argumentatie van zijn kant dus waarom zou ik dan wel met redenen komen dat ik dat niet vind? Verder weet ik niet hoe oud jij bent maar ik heb het aannemen van een bepaalde houding om 'cool' over te komen al flink wat jaren geleden achter me gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:56 
 
Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
haha ik vind brutal 3.0 van begin tot eind echt ziek, vanaf het eerste seconde tot het laatste, daarom geef ik hem een 10. Het gaat hier om het gevoel dat ik er bij krijg, niet hoe professioneel die gemaakt is.


Ja dat zal wel maar die kicks zijn echt TE overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Aan de andere kant lokt het ook de argumentatie uit van de mensen die roepen dat het wel hard is, waardoor ze er zelf over na moeten gaan denken. Echter kwam dat niet verder dan het is hard want het is hard.


Het gaat niet om de technische definitie wat hard is of niet. Mensen vinden een delete kick niet hard omdat je alleen bass hoort, maar andere mensen vinden dat juist rete fijn en definiëren dat als hard. Voor mij ''ziekelijk'' hard is, dat ik dan hard uit me plaat zal gaan als ik dit nummer/kick live hoor. Je kan wel lopen zeuren over dat het geen echte ''kick'' is maar niemand zal uiteindelijk zeggen, oh ja shit het is eigenlijk een distorted clap, dus geen harde kick, snel weggooien uit mijn ipod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
mr_vertigo schreef:
Lees je wel wat ik type of niet? Het gaat niet erom of de kick wel of niet hard is... kvind hem ook niet hard. Het gaat erom dat je 'lol nee' comment op iemand die het wel hard vindt. Ik snap je wel, maar zo'n comment betuigt gewoon van een bepaalde houding die je graag aanneemt. Beargumenteer dan tenminste waarom je hem niet hard vindt... Nu komt het echt kneuzig over.


Begrijp jij het wel? Als iemand comment dat een plaat 'ziekelijk hard' gaat, is dat net zo inhoudsloos als een lolnee. Zie verder ook geen argumentatie van zijn kant dus waarom zou ik dan wel met redenen komen dat ik dat niet vind? Verder weet ik niet hoe oud jij bent maar ik heb het aannemen van een bepaalde houding om 'cool' over te komen al flink wat jaren geleden achter me gelaten.


Hmm oké, dat zal ik dan op je woord moeten geloven, maar ik begrijp dan echt niet waar de behoefte vandaan komt om op dergelijk inhoudsloze comments te reageren. Bovendien vind ik het raar dat je iemand anders zijn tekortkoming in een comment, als regel hanteert voor wat jij wel of niet in een reactie daarop moet inbegrijpen... Maargoed, tis geen politiek forum ofzo dus dat is je goed recht. Dan weet je in ieder geval wel hoe ik (en misschien anderen) die zoiets lezen dat kunnen interpreteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Aan de andere kant lokt het ook de argumentatie uit van de mensen die roepen dat het wel hard is, waardoor ze er zelf over na moeten gaan denken. Echter kwam dat niet verder dan het is hard want het is hard.


Dat is hooguit een onbedoeld gevolg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 16:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Lyst schreef:
Aan de andere kant lokt het ook de argumentatie uit van de mensen die roepen dat het wel hard is, waardoor ze er zelf over na moeten gaan denken. Echter kwam dat niet verder dan het is hard want het is hard.


Het gaat niet om de technische definitie wat hard is of niet. Mensen vinden een delete kick niet hard omdat je alleen bass hoort, maar andere mensen vinden dat juist rete fijn en definiëren dat als hard. Voor mij ''ziekelijk'' hard is, dat ik dan hard uit me plaat zal gaan als ik dit nummer/kick live hoor. Je kan wel lopen zeuren over dat het geen echte ''kick'' is maar niemand zal uiteindelijk zeggen, oh ja shit het is eigenlijk een distorted clap, dus geen harde kick, snel weggooien uit mijn ipod.

Het gaat niet per se om een technische definitie, het gaat om een onderbouwing. Of iets wel of niet hard is, is inderdaad een mening. Een mening vormen is niet zo moeilijk, je roept dat je het hard vindt of juist het tegenovergestelde en je hebt een mening. Meningen kunnen verschillen, omdat ieder mens een andere smaak heeft. De kunst is om je mening te onderbouwen, want daarmee geef je inzicht in waarom jij iets vindt, in plaats van alleen te laten weten wat jij vindt. Als ik naar deze track luister hoor ik dat de kicks niet hard zijn. Vervolgens zie ik hier reacties staan van mensen die roepen dat het ziekelijk hard is. Ik ben dan benieuwd naar waarom we verschillen van mening en ga kijken waarom ik de kick niet hard vind. Ik luister daarom wat aandachtiger naar de kick en ontdek dat er geen laag onder de kick zit, maar alleen onder de bassline. Ik ken mijn eigen smaak en weet dat ik kicks hard vind als ze een goede impact hebben. Prima, ik vind de kicks dus niet hard, ben erachter waarom en de track verdwijnt om die reden dus niet in mijn collectie (of ipod, die ik niet heb). Maar dan redeneer ik terug en vraag dan bij mezelf af waarom andere mensen deze kicks wel ziekelijk hard noemen. Is hun smaak dan dat een kick zonder bas ziekelijk hard is? Dat lijkt mij nogal een rare smaak. Of is het omdat ze überhaupt niet doorhebben dat de kick geen bas bevat, omdat ze in de war zijn met de bassline tussen de kicks, die wel voldoende laag bevat. Ik weet het niet, want ik hoor geen onderbouwing. En nee, iets ziekelijk hard vinden, omdat je er hard op los zal gaan, is geen onderbouwing, maar een omdraaiing van oorzaak en gevolg. Je gaat er hard op los, omdat je de plaat ziekelijk hard vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Aan de andere kant lokt het ook de argumentatie uit van de mensen die roepen dat het wel hard is, waardoor ze er zelf over na moeten gaan denken. Echter kwam dat niet verder dan het is hard want het is hard.


Wanneer betrap ik jou op iets wat je goed vindt? Heb je vaak hier gezien en dan heb je alleen maar commentaar en ben je wijsneus aan het doen hier. Je mag je mening geven, maar wat vindt jij dan nou goed?

Brutal 3.0 vind ik lekker hard en bruut. Vind dit harder dan wat voor in de buurt van hardstyle komende of hardstyle tracks. Heb hem gehoord in de Hangar en ging die best wel hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Frijolrojo schreef:
Lyst schreef:
Aan de andere kant lokt het ook de argumentatie uit van de mensen die roepen dat het wel hard is, waardoor ze er zelf over na moeten gaan denken. Echter kwam dat niet verder dan het is hard want het is hard.



Het gaat niet per se om een technische definitie, het gaat om een onderbouwing. Of iets wel of niet hard is, is inderdaad een mening. Een mening vormen is niet zo moeilijk, je roept dat je het hard vindt of juist het tegenovergestelde en je hebt een mening. Meningen kunnen verschillen, omdat ieder mens een andere smaak heeft. De kunst is om je mening te onderbouwen, want daarmee geef je inzicht in waarom jij iets vindt, in plaats van alleen te laten weten wat jij vindt. Als ik naar deze track luister hoor ik dat de kicks niet hard zijn. Vervolgens zie ik hier reacties staan van mensen die roepen dat het ziekelijk hard is. Ik ben dan benieuwd naar waarom we verschillen van mening en ga kijken waarom ik de kick niet hard vind. Ik luister daarom wat aandachtiger naar de kick en ontdek dat er geen laag onder de kick zit, maar alleen onder de bassline. Ik ken mijn eigen smaak en weet dat ik kicks hard vind als ze een goede impact hebben. Prima, ik vind de kicks dus niet hard, ben erachter waarom en de track verdwijnt om die reden dus niet in mijn collectie (of ipod, die ik niet heb). Maar dan redeneer ik terug en vraag dan bij mezelf af waarom andere mensen deze kicks wel ziekelijk hard noemen. Is hun smaak dan dat een kick zonder bas ziekelijk hard is? Dat lijkt mij nogal een rare smaak. Of is het omdat ze überhaupt niet doorhebben dat de kick geen bas bevat, omdat ze in de war zijn met de bassline tussen de kicks, die wel voldoende laag bevat. Ik weet het niet, want ik hoor geen onderbouwing. En nee, iets ziekelijk hard vinden, omdat je er hard op los zal gaan, is geen onderbouwing, maar een omdraaiing van oorzaak en gevolg. Je gaat er hard op los, omdat je de plaat ziekelijk hard vindt.


Ik begrijp je punt. Maar deze kick heeft,na mijn gevoel, een lekker impact en vind de crunchy bass die de klap achtervolgd rete fijn. Eerlijk is eerlijk, ik ben een kickroll fanaat, 80% van de reden waarom ik dit nummer ziek vind. Toch sta ik achter dat ik deze kick hard vind. Ik weet niet hoe je ''crunchiness'' zou noemen maar das ook de reden waarom ik bijv vind dat vazard beter kicks heeft dan delete. Vind ook wel lekker dat de clap en korte impact heeft, zelfde reden waarom ik bijv prime suspects - biblical 2013 ziekelijk hard vind. Er zit misschien niet veel bas in de kick, maar zn werk doet die wel (althans voor mij wel :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Lyst schreef:
Aan de andere kant lokt het ook de argumentatie uit van de mensen die roepen dat het wel hard is, waardoor ze er zelf over na moeten gaan denken. Echter kwam dat niet verder dan het is hard want het is hard.


Wanneer betrap ik jou op iets wat je goed vindt? Heb je vaak hier gezien en dan heb je alleen maar commentaar en ben je wijsneus aan het doen hier. Je mag je mening geven, maar wat vindt jij dan nou goed?

Brutal 3.0 vind ik lekker hard en bruut. Vind dit harder dan wat voor in de buurt van hardstyle komende of hardstyle tracks. Heb hem gehoord in de Hangar en ging die best wel hard

http://www.chapter-3.net/top40.php ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Die kick is sowieso hard toen ik er tegen aanliep met Qbase brak ik bijna me neus. Das dus hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Pipa schreef:
Lyst schreef:
Aan de andere kant lokt het ook de argumentatie uit van de mensen die roepen dat het wel hard is, waardoor ze er zelf over na moeten gaan denken. Echter kwam dat niet verder dan het is hard want het is hard.


Wanneer betrap ik jou op iets wat je goed vindt? Heb je vaak hier gezien en dan heb je alleen maar commentaar en ben je wijsneus aan het doen hier. Je mag je mening geven, maar wat vindt jij dan nou goed?

Brutal 3.0 vind ik lekker hard en bruut. Vind dit harder dan wat voor in de buurt van hardstyle komende of hardstyle tracks. Heb hem gehoord in de Hangar en ging die best wel hard

http://www.chapter-3.net/top40.php ?


Dat trekt mij dus totaal niet, maarja smaken verschillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan dat je niet trekken? Die top40 is zo divers als het maar zijn kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoe kan dat je niet trekken? Die top40 is zo divers als het maar zijn kan.

Je beantwoordt je vraag zelf. Veel mensen vinden maar 1 ding leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Hoe kan dat je niet trekken? Die top40 is zo divers als het maar zijn kan.


Paar nummers wel zoals Lost, Undiscovered Revelations. Maar ik vind Wavolizer niet om aan te horen bijvoorbeeld en Geck o/e trekt me ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
Hoe kan dat je niet trekken? Die top40 is zo divers als het maar zijn kan.

Je beantwoordt je vraag zelf. Veel mensen vinden maar 1 ding leuk.


Bedoelde er meer mee dat door die diversiteit er vast wel 1 of 2 tracks uit de 30 (tot zover) je aan moet spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stukje review op PF:

Een van de betere tracks die we kunnen terugvinden op het album is ongetwijfeld "Civil Disobedience". De kick in dit nummer is ongelooflijk meeslepend en weinig voorkomend. Dit anthem voor 'Rauw Op Je Dak' mag gerust een van de meest toonaangevende en progressieve raw hardstyle tracks van 2013 genoemd worden.

Hier werd die track volledig met de grond gelijk gemaakt geloof ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, kut track. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 13:21 
 
Hardtraxx Addict

Klopt. Behoorde voor mij ook tot de slechtste tracks van het album ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zelf vind dat een van de betere plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind die hele review wel heel erg overdreven geschreven :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Salvation" is een mooi voorbeeld van een ongelooflijk verschroeiende kick, dikke en volle effects en melodielijnen zonder te melodieus te zijn."
"Het doet ons wat denken aan vervlogen hardcore tijden waarin vaak movie samples gebruikt werden uit de bekendere en onbekendere horrors en thrillers."

Daar ben ik alvast gestopt met de review serieus nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Vind die hele review wel heel erg overdreven geschreven :x

Idd, zelfs ik zou t niet zo overdreven doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind civil disobidience wel een lekker nummer maar dat moet je smaak zijn, ik heb verder de review nog even doorgelezen, toch wel heel komisch hoe ze vertellen over alle geslaagde collabs en hoe mooi het is om te zien hoe stijlen samen komen, maar in the house met(van) E-force word vergeten :lol: appart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind in the house zelf juist erg vet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 17:59 
 
Hardtraxx Elite

Die review :lol:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle