Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik vind Brutal 3.0 ook waardeloos. Die kicks zijn nog slapper dan wanneer je met een plastic bakje op de tafel slaat. :lol:

Ja he! :lol:

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hoe kan je Done zo vet vinden en 3.0 zo kut?

Vergelijk je Wavolizer - Done nou serieus met Brutal 3.0?

Ik vind het concept redelijk hetzelfde ja. In beide platen (mid van brutal) staat het kickpatroon centraal. Dat deze plaat ongelooflijk kut is zou dus vooral liggen aan de kicks, terwijl die kicks in de intro/mid hier live toch best lekker gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik vind Brutal 3.0 ook waardeloos. Die kicks zijn nog slapper dan wanneer je met een plastic bakje op de tafel slaat. :lol:

In de Maassilo tijdens Loudness ging ie anders fucking hard !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
"ooh ik ben Dakpan en vind Brutal 3.0 niet hard" :sick: Is toch gewoon een 'hard' nummer gozer


Een hoop lawaai staat niet gelijk aan hard zijn. Misschien handig voor je om te weten, gast.

TiMOTHYb schreef:
Hoe kan je Done zo vet vinden en 3.0 zo kut?


Wat Davey zegt, Brutal 3.0 is totaal anders dan Done. Wel harde kicks, origineel ritme, geen onnozele break en geen slappe schelle sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 18:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er zit niet eens een bass onder de kick van Brutal 3.0 :lol: De punch is zo vlak als ik weet niet wat. De bass komt pas na de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noem eens een plaat met hetzelfde ritme?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Done With My Stash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha fucking flauw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 03:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Noem eens een plaat met hetzelfde ritme?


DJ Hidden - Past The Flesh. Letterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Letterlijk.


Niet overdrijven, Past The Flesh breekt veel meer door die snares en daarbij zit die ook nog eens vol met een stuk langere kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:
Letterlijk.


Niet overdrijven, Past The Flesh breekt veel meer door die snares en daarbij zit die ook nog eens vol met een stuk langere kickrolls.

Het basis kickpatroon, wat volgens mij een belangrijk element is voor de ritme van een track, is praktisch een kopie. Dat de rest anders is, is uiteraard niet te ontkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mate van breaks in een ritme is bij mij een groot onderdeel van het woord ritme hoor... :P Anders zouden weinig ritmes meer origineel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
mr_vertigo schreef:
"ooh ik ben Dakpan en vind Brutal 3.0 niet hard" :sick: Is toch gewoon een 'hard' nummer gozer


Een hoop lawaai staat niet gelijk aan hard zijn. Misschien handig voor je om te weten, gast.


Nee dat begrijp ik, maar kan er zo slecht tegen dat je jezelf zo wilt profileren als: "3.0 is niet hard voor me". Prima, maar je snapt hopelijk wel waarom er mensen zijn die dat nummer als 'hard' definiëren. Natuurlijk, als je net als Steffnov je meer in de Harcore/Terror/Schranz (weet ik veel :P) begeeft = 3.0 niet zo hard nee... maar die 'lol nee' is toch gewoon n btje cool doen of niet dan, knaap?

Ik ben geen groot RR fan ofzo en hoor miss net als jij 100 keer liever een Wavolizer of Geck-O kick, maar deze track valt gewoon voor Hardstyle begrippen anno 2013 in het hardere segment... das toch duidelijk lijkt me?

Lyst schreef:
Er zit niet eens een bass onder de kick van Brutal 3.0 :lol: De punch is zo vlak als ik weet niet wat. De bass komt pas na de kick.


Wat vind jij van de kicks in Crypsis - Strike bijvoorbeeld? Btje t zelfde idee toch? Zo'n brom na de kick die veel tempo bezorgt... Die kick is voor mij echt heilig :P Als RR iets meer connectie weet te creëren tussen punch en tail ben je dan tevree?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Nee dat begrijp ik, maar kan er zo slecht tegen dat je jezelf zo wilt profileren als: "3.0 is niet hard voor me". Prima, maar je snapt hopelijk wel waarom er mensen zijn die dat nummer als 'hard' definiëren. Natuurlijk, als je net als Steffnov je meer in de Harcore/Terror/Schranz (weet ik veel :P) begeeft = 3.0 niet zo hard nee... maar die 'lol nee' is toch gewoon n btje cool doen of niet dan, knaap?

Ik ben geen groot RR fan ofzo en hoor miss net als jij 100 keer liever een Wavolizer of Geck-O kick, maar deze track valt gewoon voor Hardstyle begrippen anno 2013 in het hardere segment... das toch duidelijk lijkt me?


Ik snap niet wat jij nou ineens 'cool' aankomt? Voor zover ik weet is de tegenwoordige mainstream hardstyle juist 'cool' in dit land toch?

Ik luister van alles door elkaar. Industrial, Drum & Bass, Schranz, maar toch kan een echt harde hardstyle plaat mij nog steeds wegblazen. Brutal 3.0 doet dat dus niet. Blijf dus bij m'n reactie; lolnee. Een veels te schelle kick zonder goede impact is niet hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In Strike zit er wel bass onder de kick, maar ook dat zijn geen harde kicks. En iets meer connectie is nogal een understatement. Sterker nog volgens mij hoort die bass niet eens bij de kick, maar bij iets wat op een reverse bass moet lijken. Je zit gewoon naar een distorted clap te luisteren en men noemt het nog een harde kick ook. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan ben ik vanaf nu fan van distorted claps! Ik hou er wel van als het door merg en been gaat en mijn ruggehaar recht overeind gaat staan.............................. (maar het hoeft niet bij ieder nr)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

allemaal normen leggen hoe een kick moet zijn en vervolgens bij andere nummers zeuren dat de kick niet origineel is.... Brutal 3.0 is voor sommige vet, voor sommige niks. Distorted clap met crunchy bass :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij is kick nog altijd een synoniem voor een bassdrum. En bass zit er echt niet onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goed, laten we brutal 3.0 maar geen hardstyle noemen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:59 
 

Je kan niet ontkennen dat er geen bass bij zit. De kick is echter wel heel erg lelijk. Een raar geluidje en dan hoor je bass. Eerst vond ik dit ook vet maar nu weet ik wel anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ontken ik ook niet, ik snap wel dat mensen zeggen dat er geen bass in zit, maar als nog kan ik dit soort type ''kick'' wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:14 
 

Frijolrojo schreef:
ontken ik ook niet, ik snap wel dat mensen zeggen dat er geen bass in zit, maar als nog kan ik dit soort type ''kick'' wel waarderen.

Was niet aan jou gericht. Was een algemene opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Een hoop lawaai staat niet gelijk aan hard zijn.


Dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
mr_vertigo schreef:
Nee dat begrijp ik, maar kan er zo slecht tegen dat je jezelf zo wilt profileren als: "3.0 is niet hard voor me". Prima, maar je snapt hopelijk wel waarom er mensen zijn die dat nummer als 'hard' definiëren. Natuurlijk, als je net als Steffnov je meer in de Harcore/Terror/Schranz (weet ik veel :P) begeeft = 3.0 niet zo hard nee... maar die 'lol nee' is toch gewoon n btje cool doen of niet dan, knaap?

Ik ben geen groot RR fan ofzo en hoor miss net als jij 100 keer liever een Wavolizer of Geck-O kick, maar deze track valt gewoon voor Hardstyle begrippen anno 2013 in het hardere segment... das toch duidelijk lijkt me?


Ik snap niet wat jij nou ineens 'cool' aankomt? Voor zover ik weet is de tegenwoordige mainstream hardstyle juist 'cool' in dit land toch?

Ik luister van alles door elkaar. Industrial, Drum & Bass, Schranz, maar toch kan een echt harde hardstyle plaat mij nog steeds wegblazen. Brutal 3.0 doet dat dus niet. Blijf dus bij m'n reactie; lolnee. Een veels te schelle kick zonder goede impact is niet hard.


Lees je wel wat ik type of niet? Het gaat niet erom of de kick wel of niet hard is... kvind hem ook niet hard. Het gaat erom dat je 'lol nee' comment op iemand die het wel hard vindt. Ik snap je wel, maar zo'n comment betuigt gewoon van een bepaalde houding die je graag aanneemt. Beargumenteer dan tenminste waarom je hem niet hard vindt... Nu komt het echt kneuzig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Aan de andere kant lokt het ook de argumentatie uit van de mensen die roepen dat het wel hard is, waardoor ze er zelf over na moeten gaan denken. Echter kwam dat niet verder dan het is hard want het is hard.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle