Vind er niks bijzonders aan.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The Road to Redemption | Origins Artist Special 2024
- View the latest post: Radical Redemption ft. MC Nolz - The Road To Redemption
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Delt-A - Radical Redemption - Road To Origins 2024 (Warm-Up Mix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
America
Absoluut de beste plaat van dit album. De melodie is echt geniaal en dan hoe die er in de 2e climax inkomt 
wootum wrote:Vind er niks bijzonders aan.
die kick helpt echt mn speakers om zeep
Is hij online al ergens te koop?Magnetron wrote:WEB release: 03/11/2017
Prima plaat, maar verder ook wel:
wootum wrote:Vind er niks bijzonders aan.
Staan een paar leuke tracks op, echter vind ik veel platen niet veel aan. Vind sowieso radical sinds OMA niet meer echt bijzonder ofzo
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 18 hours ago
Krijg echt kippenvel van hier tot Tokio bij het horen van deze plaat

Dit is zo goed! Wat een plaat.. Mijn favoriete plaat tot nu toe..

Buiten Paralyzed is er echt geen 1 track die me aanspreekt. Ik vind het qua sound design zo ondermaats klinken. Het is rommelig en over distorted. Ik vind er echt geen hol aan.
Joey, als je meeleest: wat is er met de kick van Paralyzed gebeurd dat ie offbeat is/lijkt?
Hoewel de melodie prima is, vind ik de leadsynth van America echt veel te schel en leeg, heeft imo weinig impact. Wellicht is het anders op een feest maar thuis vind ik het niet echt wat.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Live klinkt America veel beter dan als je zo naar de HQ preview luisterd.Awethority wrote:Hoewel de melodie prima is, vind ik de leadsynth van America echt veel te schel en leeg, heeft imo weinig impact. Wellicht is het anders op een feest maar thuis vind ik het niet echt wat.
Ik hoor dat dus echt niet heDaveytl wrote:Joey, als je meeleest: wat is er met de kick van Paralyzed gebeurd dat ie offbeat is/lijkt?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ik welTSFH wrote:Ik hoor dat dus echt niet heDaveytl wrote:Joey, als je meeleest: wat is er met de kick van Paralyzed gebeurd dat ie offbeat is/lijkt?
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Ik ook niet, zou echt niet weten waar ze het over hebben.TSFH wrote:Ik hoor dat dus echt niet heDaveytl wrote:Joey, als je meeleest: wat is er met de kick van Paralyzed gebeurd dat ie offbeat is/lijkt?
Maandagpatrickjeb wrote:Is hij online al ergens te koop?
Paar samples van de overige platen http://www.djtunes.com/radical-redempti ... redemption
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Last edited by Uniforce on 03 Nov 2017 19:12, edited 1 time in total.
Hoe die kicks pitchen is werkelijk lachwekkend.
Ik vind het eigenlijk wel vet zo, geeft een chaotisch sfeer met zich mee. inb4 ik de enige ben met svbtwee hier.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Echt zo veel tracks op dit album met goede melodien.
Ik vind deze echt vet.
Ik vind deze echt vet.