Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Radical Redemption ft. MC Nolz

Track(s): The Road To Redemption

Sample/video:


Bron: Supremacy/Youtube

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-the-road-to-redemption-minus05-t61128.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Wat een plaat jonge, die intro is echt geweldig en dan die melodie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 14:22 
 
Hardtraxxer

Tering wat een plaat, ik kan me goed voorstellen dat je hier kneiterhard op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook weer geniaal gedaan! Beetje kippenvel zelfs bij het inkomen van de synth. Een waardige opvolger van TOMA. Straalt weer heerlijk het gevoel van macht uit wat ik vaak bij dit soort platen van hem heb. Alleen zonde van de Nolz vocals... dan maak je zo’n volwassen track met koor erbij en dan prop je die kinderachtige Nolz vocals erin om het geforceerd stoer te maken. Plaat is al stoer genoeg van zichzelf hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind de synth en de hele sfeer echt tering vet, maar die melo vind ik een beetje een samenhangsel van alle recente melodieuse platen van Radical ofzo. Vocals van Nolz voegen dit keer wel iets toe imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie onder een bericht van Hard News een reactie staan van ‘kut nummer’ met daarop zo’n 30 likes... iedereen z’n eigen smaak hoor maar ik kan me er echt aan irriteren als iets muzikaals de grond in wordt geboord en de nieuwe nummers van Minus Militia dan wel weer goed worden ontvangen bij het grote publiek. Zorgt ook niet voor vooruitgang in de raw scene dat soort opmerkingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik merk de laatste tijd ook een 'anti-Radical Redemption' trend als je op facebook kijkt en bijvoorbeeld in RawStyle United. Een paar man roepen een paar keer dat het niks is en het is ineens populair om op alles van Radical te haten. Geen idee waar het vandaan komt, want ik vind juist dat Radical de laatste tijd weer goed bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 21:23 
 
Hardtraxx Addict

Hmm, vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. De melodie klinkt een beetje random. Nee, had er toch wel wat meer van verwacht, jammer. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

meh, ben ik de enige die een beetje gek word van zijn ego vergrotende platen waar elke keer Redemption of Radical in word geschreeuwd? :whistle: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 08:17 
 
Hardtraxx Addict

SimpleEffect schreef:
meh, ben ik de enige die een beetje gek word van zijn ego vergrotende platen waar elke keer Redemption of Radical in word geschreeuwd? :whistle: :thumbdown:


Vind je "I'm a mad man on the road to redemption" zo een erg ego vergrotende tekst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 09:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
SimpleEffect schreef:
meh, ben ik de enige die een beetje gek word van zijn ego vergrotende platen waar elke keer Redemption of Radical in word geschreeuwd? :whistle: :thumbdown:


Vind je "I'm a mad man on the road to redemption" zo een erg ego vergrotende tekst?


Meer dat hij in het gros van zijn nummers wel iets over zijn artiestennaam of in de trend van zijn artiestennaam heeft qua text.

Is natuurlijk allemaal marketing e.d. maar het klinkt enorm narcistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 09:32 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Pandemonium schreef:
SimpleEffect schreef:
meh, ben ik de enige die een beetje gek word van zijn ego vergrotende platen waar elke keer Redemption of Radical in word geschreeuwd? :whistle: :thumbdown:


Vind je "I'm a mad man on the road to redemption" zo een erg ego vergrotende tekst?


Meer dat hij in het gros van zijn nummers wel iets over zijn artiestennaam of in de trend van zijn artiestennaam heeft qua text.

Is natuurlijk allemaal marketing e.d. maar het klinkt enorm narcistisch.


The Spell Of Sin = naam van ze album dus deed hij iets wat zijn naam er in had.

Suicide Bassline was gwn Darkness Is Calling 2.0 maar dan zat er een verhaal achter en die vocals vertellen over het verhaal.

Cross Of Blood. Daar kan ik niet zoveel bij zeggen maar het klinkt allemaal gewoon dikke prima.

The Road To Redemption = een Anthem van zijn festival en de vocals passen er heel goed bij en geven een drive.

Kweet niet zeker of er nog meer tracks waar je ze naamt hoort

Hij doet het alleen bij tracks die een "speciale" betekenis hebben en elke keer werkt hij dat beter uit.

Ik ben altijd een grote fan geweest van Radical maar toen ik vorige zaterdag op Supremacy zijn set had gehoort was mijn fanboy gehalte massaal omhoog gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een dijk van een plaat zeg. Kippenvel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn wel meer nummers waar hij z'n naam in dropt geloof ik, maar dan nog is het 10x vaker dan de gemiddelde DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zijn wel meer nummers waar hij z'n naam in dropt geloof ik, maar dan nog is het 10x vaker dan de gemiddelde DJ.


Zijn weinig nummers waar hij t niet doet.
En zoals eerder vermeld hier straalt t narcisme er vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vreselijk slecht. Die break is gaaf gedaan met orkest, maar de "melodie" die daar op volgt lijkt hij wel blind te hebben aangeklikt in zijn piano roll
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Wat vreselijk slecht. Die break is gaaf gedaan met orkest, maar de "melodie" die daar op volgt lijkt hij wel blind te hebben aangeklikt in zijn piano roll


Idd, ik dacht dat ik de enige was, maar die melo gaat van links naar rechts en van onder naar boven. Komt gewoon lukraak over op mij
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks