Eens, heel sterk albumPandemonium wrote:Echt zo veel tracks op dit album met goede melodien.
Ik vind deze echt vet.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The Road to Redemption | Origins Artist Special 2024
- View the latest post: Radical Redemption ft. MC Nolz - The Road To Redemption
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Delt-A - Radical Redemption - Road To Origins 2024 (Warm-Up Mix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind het alleen jammer dat ie bijna altijd met dezelfde artiesten collabs doet. Had bijv. veel liever n keer collab met 'n ran-d of b-front gezien dan een 20ste collab met digital punk. Verder vind ik alle previews wel super vet, veel melodieen
.
Hebben mensen met pre-orders ook nog steeds hetzelfde bij PostNL?
"Shipment is expected, but not yet in sorting process"
Had eigenlijk al wel een update verwacht rondom het album. Zal fijn zijn om hem morgen meteen binnen te hebben en hem eens volledig te beluisteren.
"Shipment is expected, but not yet in sorting process"
Had eigenlijk al wel een update verwacht rondom het album. Zal fijn zijn om hem morgen meteen binnen te hebben en hem eens volledig te beluisteren.
Album al beschikbaar op spotify 
famous hahahahahahaha
famous hahahahahahaha
Wtf is dit nou weermakrooy wrote:famous hahahahahahaha
Slechtste plaat van 2017?makrooy wrote:
famous hahahahahahaha
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Herecy
Lose It
Wat een solo tracks op dit album
Die Rebelion remix van You With Me
Lose It
Wat een solo tracks op dit album
Die Rebelion remix van You With Me
Last edited by TheUnnamed on 04 Nov 2017 10:28, edited 1 time in total.
Ik blijf vrijwel alle Rebelion platen verschrikkelijk vinden
. Ik erger me zelden aan kicks maar die van Rebelion kan ik slecht handelen 
En ja Famous
. Man man hoe diep kan je zinken met die kwaliteiten. Wel weer goed voor de lachspieren
Lose It trouwens wel hele lekkere plaat! Verschillen op dit album tussen platen zijn groot
En ja Famous
Lose It trouwens wel hele lekkere plaat! Verschillen op dit album tussen platen zijn groot
Ik vind het een vet album geworden. Zijn misschien 2 a 3 platen die ik liever vergeet (famous
) maar zitten ook pareltjes tussen. Verschillen inderdaad groot.
RoyAPO wrote:Ik blijf vrijwel alle Rebelion platen verschrikkelijk vinden. Ik erger me zelden aan kicks maar die van Rebelion kan ik slecht handelen
En ja Famous![]()
. Man man hoe diep kan je zinken met die kwaliteiten. Wel weer goed voor de lachspieren
Volgens mij heeft DTL het bijvoorbeeld over dat stuk op 3:45? Je hoort die kick een beetje klikken en naar mate die climax vordert gaat het nog meer uit elkaar lopen ookPandemonium wrote: Ik ook niet, zou echt niet weten waar ze het over hebben.
Famous is echt het droevigste stukje 'muziek' wat ik in lange tijd gehoord heb. Wat een contrast met sommige andere platen zeg.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 12 hours ago
Toch misschien maar eens dit album kopen ik ben verast in de positieve zin
-
A
Die prijs gaat sowieso naar Stereotunerz en UnresolvedIndy wrote:Slechtste plaat van 2017?makrooy wrote:
famous hahahahahahaha
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Gelukkig had iemand een climax edit er van gemaaktAnonymous wrote:Die prijs gaat sowieso naar Stereotunerz en UnresolvedIndy wrote:Slechtste plaat van 2017?makrooy wrote:
famous hahahahahahaha
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Heresy lijkt best veel The Spell Of Sin.
Denk dat ik liever 10x die collab op zet dan dat ik 1x Famous op zetAnonymous wrote:Die prijs gaat sowieso naar Stereotunerz en UnresolvedIndy wrote:Slechtste plaat van 2017?makrooy wrote:
famous hahahahahahaha
Ik heb hem denk ik al 10x opgezet, ik vind die collab echt schitterend. Elke keer lig ik weer gestrekt. 
Die collab maakt me weer wat minder blij. Ik zit hier nu heel moeilijk kijkend naar dit nummer te luisteren 
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Kben dus niet de enige die dat vind.Duruz wrote:Heresy lijkt best veel The Spell Of Sin.
Ik dacht er ook aan toen ik hem hoorde maarja het is niet 1:1 kopie.
Gewoon prima track.
na het lezen van die reacties dacht ik echt zo erg kan het (famous) toch niet zijn
dead wrong
voor mij zijn america, kicking it, paralyzed en untill i win beste van het album
famous en only bass.... tja
voor mij zijn america, kicking it, paralyzed en untill i win beste van het album
famous en only bass.... tja
Ik hoor die track nu voor t eerst...Anonymous wrote:Die prijs gaat sowieso naar Stereotunerz en Unresolved
Wat is er mis met Famous? Kan me voorstellen dat het je smaak niet is, maar zo erg is het nou ook weer niet toch?
Ja, maar het zit echt in de hele track. In de mid hoor je ook al dat de kick er naast ligt.TiMOTHYb wrote:Volgens mij heeft DTL het bijvoorbeeld over dat stuk op 3:45? Je hoort die kick een beetje klikken en naar mate die climax vordert gaat het nog meer uit elkaar lopen ookPandemonium wrote: Ik ook niet, zou echt niet weten waar ze het over hebben.
Zit toch een ongezonde hoeveelheid distortion op die kicks. Vooral die kicks van 2:07 - 2:10 zijn om oortyfus van te krijgen. Voor de rest bestaat deze plaat ook alleen maar uit die verkrachte kicks en er zit geen diepgang in. Daarom een terechte nominatie voor slechtste plaat van het jaar imoDaveytl wrote:Wat is er mis met Famous? Kan me voorstellen dat het je smaak niet is, maar zo erg is het nou ook weer niet toch?