Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Artiest: Radical Redemption ft. MC Nolz

Track(s): The Road To Redemption

Sample/video:

Bron: Supremacy/Youtube

Radical Redemption - The Road To Redemption (MINUSCD1701)
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Wat een plaat jonge, die intro is echt geweldig en dan die melodie :worship:
P
Hardtraxxer
135 posts member since 2010
last seen Oct 2017
Tering wat een plaat, ik kan me goed voorstellen dat je hier kneiterhard op gaat.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik vind dit ook weer geniaal gedaan! Beetje kippenvel zelfs bij het inkomen van de synth. Een waardige opvolger van TOMA. Straalt weer heerlijk het gevoel van macht uit wat ik vaak bij dit soort platen van hem heb. Alleen zonde van de Nolz vocals... dan maak je zo’n volwassen track met koor erbij en dan prop je die kinderachtige Nolz vocals erin om het geforceerd stoer te maken. Plaat is al stoer genoeg van zichzelf hoor xd
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik vind de synth en de hele sfeer echt tering vet, maar die melo vind ik een beetje een samenhangsel van alle recente melodieuse platen van Radical ofzo. Vocals van Nolz voegen dit keer wel iets toe imo
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Zie onder een bericht van Hard News een reactie staan van ‘kut nummer’ met daarop zo’n 30 likes... iedereen z’n eigen smaak hoor maar ik kan me er echt aan irriteren als iets muzikaals de grond in wordt geboord en de nieuwe nummers van Minus Militia dan wel weer goed worden ontvangen bij het grote publiek. Zorgt ook niet voor vooruitgang in de raw scene dat soort opmerkingen
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Ja ik merk de laatste tijd ook een 'anti-Radical Redemption' trend als je op facebook kijkt en bijvoorbeeld in RawStyle United. Een paar man roepen een paar keer dat het niks is en het is ineens populair om op alles van Radical te haten. Geen idee waar het vandaan komt, want ik vind juist dat Radical de laatste tijd weer goed bezig is.
Last edited by geert3ssen on 01 Oct 2017 20:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Tweede climax :thumbsup:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Hmm, vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. De melodie klinkt een beetje random. Nee, had er toch wel wat meer van verwacht, jammer. -.-
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
meh, ben ik de enige die een beetje gek word van zijn ego vergrotende platen waar elke keer Redemption of Radical in word geschreeuwd? :whistle: :thumbdown:
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
SimpleEffect wrote:meh, ben ik de enige die een beetje gek word van zijn ego vergrotende platen waar elke keer Redemption of Radical in word geschreeuwd? :whistle: :thumbdown:
Vind je "I'm a mad man on the road to redemption" zo een erg ego vergrotende tekst?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pandemonium wrote:
SimpleEffect wrote:meh, ben ik de enige die een beetje gek word van zijn ego vergrotende platen waar elke keer Redemption of Radical in word geschreeuwd? :whistle: :thumbdown:
Vind je "I'm a mad man on the road to redemption" zo een erg ego vergrotende tekst?
Meer dat hij in het gros van zijn nummers wel iets over zijn artiestennaam of in de trend van zijn artiestennaam heeft qua text.

Is natuurlijk allemaal marketing e.d. maar het klinkt enorm narcistisch.
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
Broken Balance wrote:
Pandemonium wrote:
Meer dat hij in het gros van zijn nummers wel iets over zijn artiestennaam of in de trend van zijn artiestennaam heeft qua text.

Is natuurlijk allemaal marketing e.d. maar het klinkt enorm narcistisch.
The Spell Of Sin = naam van ze album dus deed hij iets wat zijn naam er in had.

Suicide Bassline was gwn Darkness Is Calling 2.0 maar dan zat er een verhaal achter en die vocals vertellen over het verhaal.

Cross Of Blood. Daar kan ik niet zoveel bij zeggen maar het klinkt allemaal gewoon dikke prima.

The Road To Redemption = een Anthem van zijn festival en de vocals passen er heel goed bij en geven een drive.

Kweet niet zeker of er nog meer tracks waar je ze naamt hoort

Hij doet het alleen bij tracks die een "speciale" betekenis hebben en elke keer werkt hij dat beter uit.

Ik ben altijd een grote fan geweest van Radical maar toen ik vorige zaterdag op Supremacy zijn set had gehoort was mijn fanboy gehalte massaal omhoog gegaan.
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Echt een dijk van een plaat zeg. Kippenvel :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zijn wel meer nummers waar hij z'n naam in dropt geloof ik, maar dan nog is het 10x vaker dan de gemiddelde DJ.
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Broken Balance wrote:Zijn wel meer nummers waar hij z'n naam in dropt geloof ik, maar dan nog is het 10x vaker dan de gemiddelde DJ.
Zijn weinig nummers waar hij t niet doet.
En zoals eerder vermeld hier straalt t narcisme er vanaf.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Wat vreselijk slecht. Die break is gaaf gedaan met orkest, maar de "melodie" die daar op volgt lijkt hij wel blind te hebben aangeklikt in zijn piano roll
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
ThaBomba. wrote:Wat vreselijk slecht. Die break is gaaf gedaan met orkest, maar de "melodie" die daar op volgt lijkt hij wel blind te hebben aangeklikt in zijn piano roll
Idd, ik dacht dat ik de enige was, maar die melo gaat van links naar rechts en van onder naar boven. Komt gewoon lukraak over op mij