Jammer weer van Nolz
verder echt een godsgruwelijk vette plaat 
ErikZ wrote:Vind hem erg saai eigenlijk, lelijke melodie en het orkest voegt minder toe dan ik had verwacht/gehoopt
ErikZ wrote:Vind hem erg saai eigenlijk, lelijke melodie en het orkest voegt minder toe dan ik had verwacht/gehoopt
Gewoon een standaard plaatje die er wel goed in gaatDonnyD wrote:ErikZ wrote:Vind hem niet super bijzonder, redelijk standaard melodie en het orkest voegt minder toe dan ik had verwacht/gehoopt
Volgens mij stond dat er bij TOMA ook bij mij, maar schoof dat vervolgens elke keer een dag op tot de releasedatum.Krieger wrote:Volgens PostNL krijg ik hem morgen thuisbezorgd.
Had dat niet zaterdag moeten zijn?
tommeh wrote:Kan opnieuw niks met deze kicks.....
Ik heb er net wat beter naar gekeken op hun site. Ze hebben het pakket dus nog niet binnen.CR___1 wrote:Volgens mij stond dat er bij TOMA ook bij mij, maar schoof dat vervolgens elke keer een dag op tot de releasedatum.Krieger wrote:Volgens PostNL krijg ik hem morgen thuisbezorgd.
Weer een dagje opgeschoven. Net als TOMA zal deze pas dinsdag bij mij in de bus liggen (maandag bezorgen ze vaak niks)Krieger wrote:Ik heb er net wat beter naar gekeken op hun site. Ze hebben het pakket dus nog niet binnen.CR___1 wrote:Volgens mij stond dat er bij TOMA ook bij mij, maar schoof dat vervolgens elke keer een dag op tot de releasedatum.Krieger wrote:Volgens PostNL krijg ik hem morgen thuisbezorgd.
Het is alleen nog maar aangemeld en PostNL schat dan maar in dat ze het voor de volgende dag krijgen.
Eens. Die hoge tonen vind ik ook heel vet maar ze halen toch de drive eruit op een of andere manierTrajanusch wrote:Geweldige plaat