Techno ja, weet je het zeker?tommeh wrote:Meer het idee dat ik op een techno feestje sta
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The Road to Redemption | Origins Artist Special 2024
- View the latest post: Radical Redemption ft. MC Nolz - The Road To Redemption
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Delt-A - Radical Redemption - Road To Origins 2024 (Warm-Up Mix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
En eindelijk eens normale kicks. Dikke plaat vind ik dit!tommeh wrote:Perfecte collab vind ik, beide sounds hoor je goed terug
TiMOTHYb wrote:En eindelijk eens normale kicks. Dikke plaat vind ik dit!tommeh wrote:Perfecte collab vind ik, beide sounds hoor je goed terug
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ik vind hem niks. Ligt het aan mij of hoor je letterlijk NIKS terug van het origineel behalve de vocal?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Waarom moet het ook weer 160 bpm zijn
Niet slecht, maar ook niet spannend deze
Ik heb me nog niet echt verdiept in dit album, omdat ik vrijwel zeker 80% van wat hier opstaat niet veel vind, maar wat ik Kicking It een onwijs vette plaat zeg!!! 
Kicking It heeft in tegenstelling tot wat ik eerder gehoord heb van dit album in ieder geval lekkere cleane sounds. Vooral die kick pompt lekker door, mag wel vaker.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
19:00 komt de anthem online eindelijk 
Pandemonium wrote:19:00 komt de anthem online eindelijk
Nice Ben benieuwd
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Vind hem erg saai eigenlijk, lelijke melodie en het orkest voegt minder toe dan ik had verwacht/gehoopt
Het gedeelte met het orkest staat naar mijn mening zo ontzettend los van de rest van de plaat. Ik vind hem verder ook vrij leeg klinken. Nolz blijft ook bijzonder irritant. Het enige pluspuntje vind ik dan de tweede climax.
Goede plaat
. Orkest +1 en poah die eerste climax 
Vond Radical Redemption sowieso al niks. Gewoon niet mijn smaak en dit album bevestigt dat maar weer eens... geen 1 track doet mij iets 
Dat orkeststuk in het begin is heel gaaf, geeft een beetje een film-achtige sfeer. Daarna komen die Nolz-vocalen er heel plots in, vind ik echt een minder stuk. Ook vind ik de synth niet 'warm' en vol genoeg. Komt wat dunnetjes over. Leuke plaat om af en toe eens voorbij te horen komen, maar daar blijft het ook bij voor mij.
Wat wordt dit een vet album zo
Inderdaad toch weer jammer van Nolz
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
The Road to Redemption vind ik persoonlijk een tegenvaller. Melodie komt niet heel goed door met deze lead.
Orkest is vet, maar voegt niet heel veel toe en de stem van Nolz vind ik niet bij passen. Er staan genoeg dikke platen wel op dit album
Orkest is vet, maar voegt niet heel veel toe en de stem van Nolz vind ik niet bij passen. Er staan genoeg dikke platen wel op dit album