X2htriber wrote: precies dit... die 2e climax van choppin bodies![]()
die met drokz is op 100 bpm volgens juno
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The One Man Army | Full Set | Origins Artist Special
- View the latest post: Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army
- View the latest post: Destructive Tendencies & Radical Redemption @ The One Man Army
- View the latest post: Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)
- View the latest post: Crypsis Live @ The One Man Army
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
failure heerlijke plaat! en goeie drive in die remix van masterblade 
-
K
corneelwr wrote:Was leuk om al die koppies te zien die de plaat nog niet konden.
Die collab met Outbreak was live ook al zo vet. In HQ net zo tof 
You With Me
voor mij een kanshebber op TOTY 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
You with me op eerste gehoord is het meh
Ga weg man!!SkiggyRapz18 wrote:You With Me![]()
Deze tijdens I'm Hardstyle gehoord in de HMH, die kick kraakt aan alle kanten
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Die kick is idd erg slecht, klinkt ook voor geen meter.ErikZ wrote:Ga weg man!!SkiggyRapz18 wrote:You With Me![]()
Lekker toch
doet me een beetje aan If All Fails denken van Crypsis & Thera, die vond ik destijds ook super dik 
Kicks horen te krakenErikZ wrote:Ga weg man!!SkiggyRapz18 wrote:You With Me![]()
Ben het ook wel met hem eens hoor. Ik vond hem live zo lekkerErikZ wrote:Ga weg man!!SkiggyRapz18 wrote:You With Me![]()
Wel leuk gedaan enzo. Maar gewoon albumopvulling, zijn gewoon tools die je gratis moet weggeven imo.
Goed nummer wel, al is het alleen al door die melodie die gewoon nooit lijkt te vervelen.
Vind de kick wel een beetje lelijk pitchen in de climax imo.
Vind de kick wel een beetje lelijk pitchen in de climax imo.
vette melo, alleen jammer van die te vaak gebruikte kick.
De muziek van Radical is echt overated.. die Q-base tribute ook weer 
Wat is Failure toch goed.

Last edited by RadicelArmy on 04 Nov 2015 20:01, edited 1 time in total.
Bij een album met 12 platen geef ik je wel gelijk, maar tussen dit aantal tracks kunnen toch best twee tooltjes? Waarschijnlijk word ie er vaak om gevraagd, of is hij er dermate tevreden over dat hij ze erop wil. Ik vind de verhouding wel prima zo eigenlijk.DL22 wrote:Wel leuk gedaan enzo. Maar gewoon albumopvulling, zijn gewoon tools die je gratis moet weggeven imo.
Bovendien vind ik überhaupt vet dattie voor grote concepten aparte tools/platen maakt. Dominator, Decibel, KnockOut, Q-Base. Misschien moet Radical maar eens geboekt worden voor XQ-Holland.
Ik vind ze hier juist heerlijk pitchen eigenlijk, rolls ook lekker in het ritme. Vooral dat huppeltje op 3/4 van de melo doet me wel goed. Krijg hier tenminste niet zo'n ontzettend overdreven gevoel van. Grappig hoe totaal andere feeling dit geeft dan de overige platen met deze kick (en gestuiter).
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Kun je ook zeggen waarom? Hij poept namelijk de een naar de ander goed geproduceerde track uit.De muziek van Radical is echt overated.. die Q-base tribute ook weer
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Failure 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Je profiel naam is dan ook toepasselijk bij deze reactie.MelodicArtDJ wrote:De muziek van Radical is echt overated.. die Q-base tribute ook weer
NEXT!
Wat moet hij dan met die Q-base tribute ? Free release geven omdat het een tooltje is? Dito met Hardbass tribute, pleur lekker op je CD, maakt toch geen reet uit.
Vind beide tributes overigens de kwaliteit hebben van een volwaardige track, maar vind het echt enorme gezeik als mensen er commentaar op hebben dat zulke tracks op z'n album komen
Vind beide tributes overigens de kwaliteit hebben van een volwaardige track, maar vind het echt enorme gezeik als mensen er commentaar op hebben dat zulke tracks op z'n album komen
Q-base tribute is de enige tot nu toe die ik echt slecht vind. Helemaal niet verkeerd op zoveel tracks eigenlijk :p