Heeft een tijdje in hq full op juno gestaan, in mijn ogen de beste hardcore plaat op t album en waardige opvolger van Unparalleled Evil.martieboy wrote:Zit maar te wachten op de collab met Drokz. Hoge verwachtingen na Unparalleled Evil
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The One Man Army | Full Set | Origins Artist Special
- View the latest post: Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army
- View the latest post: Destructive Tendencies & Radical Redemption @ The One Man Army
- View the latest post: Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)
- View the latest post: Crypsis Live @ The One Man Army
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
-
K
Jealousy is a motherfucker!MelodicArtDJ wrote:De muziek van Radical is echt overated.. die Q-base tribute ook weer
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Die melo van Failure lijkt echt op een ander nummer van Radical volgens mij. Kan er alleen niet opkomen
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Failure doet mij een beetje denken aan Die BitchPipa wrote:Die melo van Failure lijkt echt op een ander nummer van Radical volgens mij. Kan er alleen niet opkomen
waar kan je failure vinden dan? heb m nog niet gehoord 
Kiloknaller wrote:Jealousy is a motherfucker!MelodicArtDJ wrote:De muziek van Radical is echt overated.. die Q-base tribute ook weer
Ik ben wel benieuwd hier naar, heb nog niks geluisterd.
-
K
JaHenk-Jan wrote:Je mag z'n muziek toch overrated vinden?
MelodicArtDJ wrote:De muziek van Radical is echt overated..
Ik reageer toch ook niet op elke post van jou waarin je weer op Deetox loopt te mekkeren omdat ze op Qlimax staat: Jealousy is a motherfucker!!!
https://clyp.it/4smqplmntourtje wrote:waar kan je failure vinden dan? heb m nog niet gehoord
Blackhit55 wrote:https://clyp.it/4smqplmntourtje wrote:waar kan je failure vinden dan? heb m nog niet gehoord
Thanks man!!
-
K
Henk-Jan wrote:Ik reageer toch ook niet op elke post van jou waarin je weer op Deetox loopt te mekkeren omdat ze op Qlimax staat: Jealousy is a motherfucker!!!
Nog een lid die op de negeerlijst kan.
Goedzo Erdogan.Raven wrote:Nog een lid die op de negeerlijst kan.
Jij mag gewoon Rik zeggen.
OT: Leuke CD, kijk ernaar uit. Zitten enorm sterke tracks tussen, die met Outbreak vind ik ook gaaf.
OT: Leuke CD, kijk ernaar uit. Zitten enorm sterke tracks tussen, die met Outbreak vind ik ook gaaf.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 4 hours ago
Juist die zocht ik. Melo is bijna precies hetzelfdeParanoidNL wrote:Failure doet mij een beetje denken aan Die BitchPipa wrote:Die melo van Failure lijkt echt op een ander nummer van Radical volgens mij. Kan er alleen niet opkomen
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 4 hours ago
Je bent waarschijnlijk in de war met mij.Henk-Jan wrote:Ik reageer toch ook niet op elke post van jou waarin je weer op Deetox loopt te mekkeren omdat ze op Qlimax staat: Jealousy is a motherfucker!!!
-
K
Henk-Jan is sowieso in de warPipa wrote:Je bent waarschijnlijk in de war met mij.
Gaat t weer? KnulletjeKiloknaller wrote:Henk-Jan is sowieso in de warPipa wrote:Je bent waarschijnlijk in de war met mij.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Leuke remix. Blijf het origineel ook wel tof vinden. 
Act of Rage
Sterke synth en krachtige melodieën altijd, heel fijn dit 
Origineel is ondergewaardeerd, vind ik. Remix bevalt me prima, denk wel dat RR geholpen heeft aan deze remix gezien de sounds. 
Heb echt niets met AoR. Ook dit gewoon weer niet.
Misschien later als hij een eigen stijl gaat creëren.
Misschien later als hij een eigen stijl gaat creëren.