Het verbaast me meer dat jullie het niet wisten, is toch aardig duidelijk gemaakt.DJ_Tim wrote:Wat is dat dan weer voor een onzinSteffnov wrote:Komt niet. Ze hadden al aangekondigd alleen met een album met edits te komen, om hun tracks exclusiever te houdenJEFSKI wrote:Benieuwd wanneer de eerste sampler komt, zal wel lang duren
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Niet echt op gelet.... na de eerste preview heb ik eigenlijk alle albumpost geskipped...
Steffnov wrote:Komt niet. Ze hadden al aangekondigd alleen met een album met edits te komen, om hun tracks exclusiever te houdenJEFSKI wrote:Benieuwd wanneer de eerste sampler komt, zal wel lang duren
Owww, dacht dat na verloop van tijd er samplers aan zouden komen, maargoeeeeeeed.
Heb je ook echt wat aan die edits
Last edited by JEFSKI on 15 Oct 2014 11:40, edited 1 time in total.
Kiloknaller wrote:Dat heeft ie ookBroken Balance wrote:Want Radical Redemption heeft alle tracks in zijn eentje gemaakt.Dennis Lambregts wrote:Wat een kutalbum, op Supremacy ben ik tijdens Minus Militia gewoon lekker wat gaan eten.
Heb ik absoluut geen spijt van. Wat ben ik die Radical hype meer dan kotsbeu.
Als hij een track maakt denkt hij volgens mij alleen maar om er veel drumms en kickrolls in te steken
zodat hij ze zeker mee kan drummen tijdens een set. Liefst nog dat zoveel mogelijk jongetjes in hun MM shirt hem proberen nadoen.
Saai, eentonig en voorbij.
Chain Reaction en Crypsis zijn natuurlijk onwaardig
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Heb nu de Continuous mix op staan omdat ik na het nummber street regulator nieuwsgierig ben geworden. Heb ze op XX Outdoor wel gezien, maar daar weet ik vrij weinig meer van, alleen dat het veel te druk was. Ben ook niet echt een fan van MiM. Ben benieuwd naar de rest van de tracks,
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Pareltjes voor mij zijn Endless Void & Cracking Your Ribs!
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Lekker mee drummen op de kickrolls in verschillende nummers. Vind het begin van het album wat saai, daarna word ie steeds verder en harder!
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
?Hard4Us wrote:daarna word ie steeds verder
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Vetter*DJ_Tim wrote:?Hard4Us wrote:daarna word ie steeds verder
-
DHardtraxx Elite