Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army


Tracklist:
01. Radical Redemption - You Don't Know Shit
02. Radical Redemption - Darkness Is Calling
03. Crypsis & Radical Redemption - Unlike Others
04. Radical Redemption - The Worst Nightmare
05. Crypsis - The 6th Pathway (Radical Redemption Remix)
06. Radical Redemption - The Black Demon
07. Radical Redemption - Sharpen The Scalpel
08. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
09. Radical Redemption - Annihilate
10. Radical Redemption - Brutal 2.0
11. Radical Redemption - Redemption
12. Radical Redemption - Torture, Murder & Cannabalism
13. Radical Redemption - Brutal
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist:
01. Radical Redemption - You Don't Know Shit
02. Radical Redemption - Darkness Is Calling
03. Crypsis & Radical Redemption - Unlike Others
04. Radical Redemption - The Worst Nightmare
05. Crypsis - The 6th Pathway (Radical Redemption Remix)
06. Radical Redemption - The Black Demon
07. Radical Redemption - Sharpen The Scalpel
08. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
09. Radical Redemption - Annihilate
10. Radical Redemption - Brutal 2.0
11. Radical Redemption - Redemption
12. Radical Redemption - Torture, Murder & Cannabalism
13. Radical Redemption - Brutal

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 17:54 
 
Hardtraxxer

Dit was zo vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind zijn annihilate tracks allemaal maar beetje vaag en amateuristisch klinken. Enige track die ik lekker vind klinken is the black demon vanwege zijn hoge rave gehalte :p. Vind de tracks van the spell of sin al veel beter qua sounds etc. Dus kan iemand me uitleggen wat hier zo vet aan is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het kwalitatief een heel stuk minder was dan nu, was het redelijk uniek toen hij dit maakte. Zo overdreven en lomp zeg maar :P

Denk dat het vooral voor veel mensen bepaalde nostalgie is die dit zo vet maakt ;)

Kon het album toen eigenlijk wel redelijk waarderen, had dit live ook wel mee willen maken denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk dat het vooral voor veel mensen bepaalde nostalgie is die dit zo vet maakt ;)

Zo lang zit ik nog niet in de raw scene dus kan de nostalgie niet voelen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 18:50 
 
Hardtraxxer

Nouja, de sfeer, het geluid plus de nostalgie van de tracks maakte het erg vet. Maarja meningen verschillen natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 19:23 
 
Hardtraxxer

Wat was dit vet live! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk dat het vooral voor veel mensen bepaalde nostalgie is die dit zo vet maakt


Denk dat voor 95% van de bezoekers dat op dit evenement aanwezig was, de nostalgie niet aanwezig was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon Blue 2012 :P . Mooi dit man, ook echt die eerste Brutal erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 04:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige set, kwalitatief maakt hij nu inderdaad stukken betere tracks maar zoals Rickzel al zegt was het ten tijden van dit album nog behoorlijk uniek om tracks in dit stijltje te produceren en heb dat album ook helemaal plat gedraaid. Was destijds nog iets te jong voor feestjes, als hij een setje als dit vaker zou draaien zou ik dat echt geweldig vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 06:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Defqon Blue 2012 :P . Mooi dit man, ook echt die eerste Brutal erbij.


Die set van Defqon 2012 is echt heilig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 13:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kwalitatief inderdaad vrij zwak, maar voor de rest heerlijk :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het Annihilate album heb ik recentelijk nog weggedaan, heb hier ook niks mee. Kwaliatief onder de maat, dus helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 19:01 
 
Hardtraxxer

Ondanks dat de tracks niet van hoge kwaliteit zijn, had ik best wel graag dit setje live mee willen maken. Heb het album destijds best wel grijs gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Deze platen doen mij denken aan http://partyflock.nl/party/208386:Loudness
Radical was toen ook nog een half uur te laat ofzo, wat keek iedereen hier toen naar uit zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Defqon Blue 2012 :P . Mooi dit man, ook echt die eerste Brutal erbij.

Dat was zo dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Deze platen doen mij denken aan http://partyflock.nl/party/208386:Loudness
Radical was toen ook nog een half uur te laat ofzo, wat keek iedereen hier toen naar uit zeg :lol:


Een feest waar Radical de openingsact is, en Catatonic Overload afsluit. Wat kan er toch veel veranderen in een paar jaar tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Deze platen doen mij denken aan http://partyflock.nl/party/208386:Loudness
Radical was toen ook nog een half uur te laat ofzo, wat keek iedereen hier toen naar uit zeg :lol:

Setjes van anderhalf uur :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind platen als Unlike Others, Darkness is Calling en Annihilate ondanks het feit dat ze wat amateuristisch klinken, veel vetter dan platen die hij tegenwoordig maakt eigenlijk :$
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle