Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
De collabs met Crypsis en Act of Rage (Animal) zijn wel dik. :thumbsup:

Van de Hardcore vind ik 'Scream' echt een vette track. Het heeft een goede drive en Jezus wat knalt die kick er in zeg. :love:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Radical Redemption heeft zich zo goed ontwikkeld. Wat een album. :loving:

The Cross Of Blood is in mijn ogen de beste plaat van het album. Die track heeft alles. Veel mooier wordt het voor mij niet.

The One Man Army, Big Boys, Wash Away, Piece Of Shit, Q-Base Tribute, Choppin' Bodies en Failure zijn ook ijzersterk.

Van de hardcore platen vind ik Masters of Great Conspiracy, Scream en Bring Us Some fijn. Zelfs de Minus Militia remix van Judge Me valt niet tegen.

Eigenlijk valt alleen de Decibel Tribute mij echt tegen.

The Funfair of Madness, Blood Sweat & Tears, Brutal 4.0, The Black Demon remix, United From The Start, Frontliner & Radical Redemption, Unforgettable en God's Child remix had hij in mijn ogen beter niet op het album kunnen zetten.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Broken Balance wrote:laat staan dat het originele sounds zijn als je even naar Angerfist zijn vorige album luistert.
Kan je voorbeelden hiervan geven?

Ben het wel grotendeels met je eens overigens.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Broken Balance wrote:Ja nee, sorry de variatie aan sounds is ver te zoeken in dit album, laat staan dat het originele sounds zijn als je even naar Angerfist zijn vorige album luistert.

Melodieen zijn er amper, zitten ze er in dat zijn het vaak korte, simpele. De enige sterke melodieen die er in zitten zijn die van The One Man Army en Cross Of Blood imo.
Ik vind het erg knap dat hij zo snel een album klaar heeft
Dat krijg je als je alles uit een soundbank haalt.
De melodieen van Piece Of Shit vind ik ontzettend orgineel. Hij maakt veel gebruik van dezelfde sounds, maar krijgt het voor elkaar dat niet alles op elkaar lijkt. Ik ben van mening dat er zeker variatie zit in de tracks, zijn inspiratie vind ik één van de pluspunten. Want hij tapt het volgens mij telkens uit een ander vaatje.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
dave wrote:De collabs met Crypsis en Act of Rage (Animal) zijn wel dik. :thumbsup:
Animal?
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Na alle reacties heb ik Radical toch maar weer een kans gegeven, maar nee, ik vind het nog steeds kwalitatief onder de maat. Rommelige sounds, krakende kicks en bass... en er zit écht te weinig variatie in kicks en sounds.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Kwalitatief onder de maat? :huh:
Toch wel 1 v/d toppers tegenwoordig van het hardere werk. Zeker als je dit naast z'n eerste album legt.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Moet wel echt even kwijt dat de vocals in Retaliate With Hate tenenkrommend slecht zijn. :lol:
B
Kwisniks wrote:Moet wel echt even kwijt dat de vocals in Retaliate With Hate tenenkrommend slecht zijn. :lol:
Vooral die intro en outro.. Radical! Punk! Alee! man man man :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
bloemkool wrote:
Kwisniks wrote:Moet wel echt even kwijt dat de vocals in Retaliate With Hate tenenkrommend slecht zijn. :lol:
Vooral die intro en outro.. Radical! Punk! Alee! man man man :lol:
Vind ze niet echt storend, vind het oprecht een van de vettere platen van het album, heerlijke melodie en kickje. Als DP nou ook zo soloplaten zou maken.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Retaliate With Hate vind ik ook 1 van de beste platen :$
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Vind de plaat ook echt wel vet hoor, maar die vocals zijn gewoon met een afschuwelijk tatta-accent ingesproken. ''These motherfuckers keep fucking with my mind. I guess they don't know who the fuck they dealing with.'' Ik zie rapper Sjors voor me zodra ik deze zin hoor, ook al zo'n gangster :lol: . Het klinkt gewoon écht niet en past gewoon totaal niet bij een verder hele dikke plaat.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Watch Yourself remix van The Pitcher :worship: Hoe meer ik die luister hoe beter ik hem vind. :yay:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
DL22 wrote:Watch Yourself remix van The Pitcher :worship: Hoe meer ik die luister hoe beter ik hem vind. :yay:
Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2014
last seen Dec 2016
DL22 wrote:Watch Yourself remix van The Pitcher :worship: Hoe meer ik die luister hoe beter ik hem vind. :yay:
Bij dat nummer zie ik altijd voor me hoe een groepje radical fan boys tijdens een feest in een kringetje al die kickrolls natrommelen. Niet dat daar wat mis mee is natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Moet je eens stoppen met er naar te luisteren, is ie nog beter!!
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016

Ben het hier wel mee eens, die sfeer :loving:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
gefixt!

(volgens mij mag dit gewoon, aangezien ik voor de tracks betaald heb en ze dus in mijn bezit mag hebben)
Last edited by yowan on 04 Feb 2016 13:57, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
yowan wrote:Is er iemand die de WEB release heeft? Heb zelf destijds de hardcopy CD gekocht maar zou graag de plaatjes willen draaien op feestjes maar de kwaliteit van de CD tracks schommelt tussen de 192 tot 250 kbps. Ik zou ze heel graag in 320 willen hebben. Doel dan vooral op:

Big Boys
Mad Man
Wash Away
Choppin Bodies
Suicide Bassline
Death Metal
You With Me
Masters Of The Great Conspiracy
Stay True
Criminal Remix

En heb echt geen zin om wéér 15/18 euro te betalen of 1,50 per los nummer
Stuur even een PB;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
@yowan, kwaliteit op CD is veel hoger dan dat. Je moet gewoon andere instellingen kiezen bij het rippen. Beste rip je ze als .wav, dan behoud je de kwaliteit 100%. 320 MP3 is nog enigszins gecomprimeerd.