Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 16:57 

Hardtraxx Elite

De collabs met Crypsis en Act of Rage (Animal) zijn wel dik. :thumbsup:

Van de Hardcore vind ik 'Scream' echt een vette track. Het heeft een goede drive en Jezus wat knalt die kick er in zeg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 21:37 

Hardtraxxer

Radical Redemption heeft zich zo goed ontwikkeld. Wat een album. :loving:

The Cross Of Blood is in mijn ogen de beste plaat van het album. Die track heeft alles. Veel mooier wordt het voor mij niet.

The One Man Army, Big Boys, Wash Away, Piece Of Shit, Q-Base Tribute, Choppin' Bodies en Failure zijn ook ijzersterk.

Van de hardcore platen vind ik Masters of Great Conspiracy, Scream en Bring Us Some fijn. Zelfs de Minus Militia remix van Judge Me valt niet tegen.

Eigenlijk valt alleen de Decibel Tribute mij echt tegen.

The Funfair of Madness, Blood Sweat & Tears, Brutal 4.0, The Black Demon remix, United From The Start, Frontliner & Radical Redemption, Unforgettable en God's Child remix had hij in mijn ogen beter niet op het album kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 18:25 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
laat staan dat het originele sounds zijn als je even naar Angerfist zijn vorige album luistert.

Kan je voorbeelden hiervan geven?

Ben het wel grotendeels met je eens overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ja nee, sorry de variatie aan sounds is ver te zoeken in dit album, laat staan dat het originele sounds zijn als je even naar Angerfist zijn vorige album luistert.

Melodieen zijn er amper, zitten ze er in dat zijn het vaak korte, simpele. De enige sterke melodieen die er in zitten zijn die van The One Man Army en Cross Of Blood imo.

Citaat:
Ik vind het erg knap dat hij zo snel een album klaar heeft

Dat krijg je als je alles uit een soundbank haalt.

De melodieen van Piece Of Shit vind ik ontzettend orgineel. Hij maakt veel gebruik van dezelfde sounds, maar krijgt het voor elkaar dat niet alles op elkaar lijkt. Ik ben van mening dat er zeker variatie zit in de tracks, zijn inspiratie vind ik één van de pluspunten. Want hij tapt het volgens mij telkens uit een ander vaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 04:42 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
De collabs met Crypsis en Act of Rage (Animal) zijn wel dik. :thumbsup:

Animal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 02:53 

Hardtraxxer

Na alle reacties heb ik Radical toch maar weer een kans gegeven, maar nee, ik vind het nog steeds kwalitatief onder de maat. Rommelige sounds, krakende kicks en bass... en er zit écht te weinig variatie in kicks en sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 10:56 

Hardtraxx Elite

Kwalitatief onder de maat? :huh:
Toch wel 1 v/d toppers tegenwoordig van het hardere werk. Zeker als je dit naast z'n eerste album legt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 14:34 

Hardtraxx Addict

Moet wel echt even kwijt dat de vocals in Retaliate With Hate tenenkrommend slecht zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:17 

Kwisniks schreef:
Moet wel echt even kwijt dat de vocals in Retaliate With Hate tenenkrommend slecht zijn. :lol:

Vooral die intro en outro.. Radical! Punk! Alee! man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:53 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Kwisniks schreef:

Vooral die intro en outro.. Radical! Punk! Alee! man man man :lol:

Vind ze niet echt storend, vind het oprecht een van de vettere platen van het album, heerlijke melodie en kickje. Als DP nou ook zo soloplaten zou maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:58 

Hardtraxx Elite

Retaliate With Hate vind ik ook 1 van de beste platen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:12 

Hardtraxx Addict

Vind de plaat ook echt wel vet hoor, maar die vocals zijn gewoon met een afschuwelijk tatta-accent ingesproken. ''These motherfuckers keep fucking with my mind. I guess they don't know who the fuck they dealing with.'' Ik zie rapper Sjors voor me zodra ik deze zin hoor, ook al zo'n gangster :lol: . Het klinkt gewoon écht niet en past gewoon totaal niet bij een verder hele dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 21:31 

Hardtraxx Elite

Watch Yourself remix van The Pitcher :worship: Hoe meer ik die luister hoe beter ik hem vind. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Watch Yourself remix van The Pitcher :worship: Hoe meer ik die luister hoe beter ik hem vind. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:03 

Hardtraxx Newbie

DL22 schreef:

Bij dat nummer zie ik altijd voor me hoe een groepje radical fan boys tijdens een feest in een kringetje al die kickrolls natrommelen. Niet dat daar wat mis mee is natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:48 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:

Moet je eens stoppen met er naar te luisteren, is ie nog beter!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 20:32 

Hardtraxx Addict

DL22 schreef:

Ben het hier wel mee eens, die sfeer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 09:32 

Hardtraxx Veteran

gefixt!

(volgens mij mag dit gewoon, aangezien ik voor de tracks betaald heb en ze dus in mijn bezit mag hebben)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 09:40 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Is er iemand die de WEB release heeft? Heb zelf destijds de hardcopy CD gekocht maar zou graag de plaatjes willen draaien op feestjes maar de kwaliteit van de CD tracks schommelt tussen de 192 tot 250 kbps. Ik zou ze heel graag in 320 willen hebben. Doel dan vooral op:

Big Boys
Mad Man
Wash Away
Choppin Bodies
Suicide Bassline
Death Metal
You With Me
Masters Of The Great Conspiracy
Stay True
Criminal Remix

En heb echt geen zin om wéér 15/18 euro te betalen of 1,50 per los nummer

Stuur even een PB;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 16:01 

Hardtraxx Veteran

@yowan, kwaliteit op CD is veel hoger dan dat. Je moet gewoon andere instellingen kiezen bij het rippen. Beste rip je ze als .wav, dan behoud je de kwaliteit 100%. 320 MP3 is nog enigszins gecomprimeerd.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle