Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ookal vind mr. lellebel me een kneus.......(meteen op pikkie getrapt),
Ik vind dit helemaal NIKS! Hoe harder hoe beter....Nouja, doe het dan wel goed!
Eentonig gebeuren. In Redemption zit wel een lekkere flow, pluspuntje, maar over t algemeen, komop!
Nogmaals; ga maar lekker de Hardcore lastig vallen.

Tis een mening he jongens! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 11:33 
 
Hardtraxxer

Hier het lijstje cijfers van een mega radical redemption-fan die juist de style tussen hardstyle en hardcore het
mooist vind en vanavond los gaat als een malle rond een uur of half 4 :woot: :woot:

You Don't Know Shit: 7
Horror and Crime: 6
The Worst Nightmare: 7
Darkness is Calling: 8,5 :clap:
Sharpen The Scalpel: 8
Helpless: 7,5
Annihilate: 9,5 :clap: :clap: :clap: :clap:
Redemption: 8,5 :clap:
Unlike Others: 8,5 :clap:
The Black Demon: 7,5
Brutal 2.0: 7
Torture, Murder & Canibalism: 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Na 1 keer weten we jouw mening al, niet zo gaan beginnen afkraken joh.

Maar ik moet zeggen dat ik wel beter verwacht had hiervan.
1) De album art is minder dan de sfeer die wordt opgeroepen in de trailer.
2) Ik mis een paar nummers die ik graag hier had zien bijstaan. Joey gooit nu al voor de tweede keer tracks van zijn album terwijl veel fans ze heel graag zouden hebben.
3) Niet gemixed ?? Jammer, maar ook tegenvallen, want in de auto klinkt zo'n gemixte CD toch beter dan een hoop Fulls.
4) Track kwaliteit, staan online en maar @ 192 kpbs ? Daarom klinkt het natuurlijk net wat minder. Ik hoop dat ze er nog met 320kpbs opzetten of in .wave formaat, anders vind ik het maar niks :/

Voor mij part hadden ze er nog meer tijd in gestoken, maar jah, ik beslis niet over wat zij met hun nummers doen of niet doen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tjonge jonge, wordt er is een cd met fulls gereleased is het weer niet goed >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 11:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga hem ook eens rustig een luisterbeurt geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:04 
 
Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Track kwaliteit, staan online en maar @ 192 kpbs ? Daarom klinkt het natuurlijk net wat minder. Ik hoop dat ze er nog met 320kpbs opzetten of in .wave formaat, anders vind ik het maar niks :/


Hij staat er gewoon met 320 kbps op www.hardstyle.com hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:14 
 
Hardtraxx Addict

Aep schreef:
Ox_Ite schreef:
Track kwaliteit, staan online en maar @ 192 kpbs ? Daarom klinkt het natuurlijk net wat minder. Ik hoop dat ze er nog met 320kpbs opzetten of in .wave formaat, anders vind ik het maar niks :/


Hij staat er gewoon met 320 kbps op http://www.hardstyle.com hoor :x

Hoe zie je dat, ik vind dat nergens, want als ik op volgende pagina druk staat er maar 1 op blijkbaar en dat is die met 192 kpbs
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:15 
 
Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Aep schreef:
Ox_Ite schreef:
Track kwaliteit, staan online en maar @ 192 kpbs ? Daarom klinkt het natuurlijk net wat minder. Ik hoop dat ze er nog met 320kpbs opzetten of in .wave formaat, anders vind ik het maar niks :/


Hij staat er gewoon met 320 kbps op http://www.hardstyle.com hoor :x

Hoe zie je dat, ik vind dat nergens, want als ik op volgende pagina druk staat er maar 1 op blijkbaar en dat is die met 192 kpbs


Nog nooit op www.hardstyle.com gekocht?

Gewoon, op buy clicken, winkelwagentje en je kwaliteit veranderen naar 320 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:29 
 
Hardtraxx Addict

Aep schreef:
Nog nooit op http://www.hardstyle.com gekocht?

Gewoon, op buy clicken, winkelwagentje en je kwaliteit veranderen naar 320 :huh:

Nee ik koop daar nooit wat, het is zeker een goeie site qua assortiment enzo, maar om de een of andere reden werkt die nooit bij mij, ik had er ooit een account op en hij zegt nu dat mijn gebruikersnaam niet bestaat ofzo.
Terwijl ik dan nog is een tweede heb aangemaakt en heb ik weer hetzelfde probleem. PW opgeshreven en opgeslagen en al, en toch klopt het niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Tjonge jonge, wordt er is een cd met fulls gereleased is het weer niet goed >.<

Crypsis deed het perfect! Mixed cd voor in de auto en fulls cd voor in draaimap haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik wil hem heel graag fysiek hebben. Zou de cd dan na het weekend komen ofzo.

Ook jammer dat Into Your Soul er niet op staat, vind ik echt een vet nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh, die 6th Pathway Remix is niet veel soeps. Ben bang dat dit gemiddelde cijfer dan misschien wel onder de 6 komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Ik wil hem heel graag fysiek hebben. Zou de cd dan na het weekend komen ofzo.

Ook jammer dat Into Your Soul er niet op staat, vind ik echt een vet nummer.



Hier baal ik ook van! :( Vind ik een van zijn vetste nummers! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nu aant luisteren en het klinkt aardig gewelddadig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zoals voor ieder album een reviewtje van mijn kant:
1. You Don't Know Shit 5.7
Allereerst ik ben geen fan van dergelijke vocalen zoals deze van eminem in hardstyle tracks. De midintro lijkt heel erg op een Crypsis track (kan zo even niet op de titel komen) en de kicks zijn erg slecht afgewerkt. Dan volgt er een break, ben de vocalen ondertussen al meer dan zat. De climax heeft wel een aardige melodie, maar de bassline is een grote wall of bass, zoals wel vaker op MiM. Ook hier lijkt me de afmix niet goed. Outro is hetzelfde als de intro. Vocalen zijn echt veel te vaak gebruikt, voor de rest is de track erg standaard, alleen qua sound wat meer hardcore dan de standaard tracks die we gewend zijn.
2. Horror and Crime 5.4
Ik wordt een beetje gek van die bass die continu in je oor staat te blazen, ligt niet echt lekker in het gehoor. Vocals zijn beter dan die in de vorige track. Voor de rest is de midintro erg leeg. De melodie in de climax is energieloos, komt niet over en erg saai. De punches zijn erg kort maar de bass die loopt gewoon nog een heel eind door. Een eetje a la Hardcopy, veredelde claps met bass eronder. Outro is wederom knip en plak werk uit de midintro.
3. The Worst Nightmare 5.9
Deze track begint met een intro (in dit geval niet verwarren met de midintro) gevolgd door een break. Apart begin van de track die in ieder geval al wel vast een bepaalde sfeer neer zet. Duurt wel lang voordat de eerste kick er een keer in komt. En tja die kicks, wederom een wall of bass. Lijkt me live niet echt leuk om mee te maken, zo'n bass die continu in je gezicht staat te blazen. De kracht is er helemaal uit, want die punches stellen zo natuurlijk niet zo veel meer voor. De bassline drukt ook de hele melodie weg, waardoor ook die niet goed tot zijn recht komt.
4. Darkness is Calling (feat. Crypsis) 6.6
Eens kijken of een samenwerking met Crypsis de algemene kwaliteit van de tracks iets omhoog kan drukken. De synth in de midintro is heel vet, geeft een beetje horror achtig sfeertje aan de track mee. Voor de kicks geldt hetzelfde als voor de vorige drie tracks en liggen dus wederom niet lekker in het gehoor. Dan volgt een climax met een aardig energieke melodie, maar alsjeblieft als je korte kicks maakt, houdt de bass dan ook kort, dit klinkt echt zo raar, de kick is al lang afgelopen maar de bass blijft maar doorgaan. Ik wil wel eens een Degos & Re-Done remix horen van deze track, past goed in hun stijl.
5. Sharpen the Scalpel 5.9
Beetje hetzelfde idee als The Worst Nightmare qua structuur, gelukkig duurt de break in deze track wat korter. De lelijke hardcore kicks drukken wederom de synth in de midintro weg. Enige goede tot nu toe aan deze track zijn de breakbeat stukjes. De melodie is ook wat inspiratieloos. De outro is een keer anders dan de midintro, vind het sidechain gedeelte alleen niet totaal niet pakkend. Het stuk met de snares vind ik dan wel weer leuk.
6. Helpless (feat. Chain Reaction) 5.1
Wederom dezelfde structuur als de vorige track en TWN, maar ook nog niet echt storend, omdat je deze structuur niet zovaak hoort. Het duurt alleen wel weer 2 min 15 voordat de kick er een keer inknalt. Sorry, maar wat is dit voor kick. De punch ligt er maar zielig bovenop en maakt de kick nog slechter dan ie al is. De hele climax is me voorbij gegaan door de rare kick. De outro is wel oke, maar niet helemaal mijn ding.
7. Annihilate 5.7
De dunne synth in de midintro lijkt op een gegeven moment meer op een kapotte flanger dan op iets wat de track interessant moet maken. Dan volgt een anticlimax met snijdende screeches die ten opzichte van de opbouw maar weinig warmte hebben. Dan komt de melodie alsnog, welke een beetje simpel is; zo klonken mijn eerste melodietjes ook. De kickrolls lopen raar en over de kicks zelf ga ik al niet eens meer beginnen anders val ik teveel in herhaling.
8. Redemption 6.2
Weer een plaat waar de distortion weer eens goed open is gegooid. Ik vind de sounds in de intro nog wel aardig lekker scheuren, alleen door de distortion lijkt het alsof ik naar kapotte speakers zit te luisteren. Het sidechain gedeelte is wel aardig. Synth + melodie in de climax is erg energiek, maar die energie wordt er uitgetrokken door de kicks en de misplaatste kickrolls. Het naar beneden pitchen van de 2e climax haalt echt het laatste beetje energie wat er nog in zat eruit. Het voelt net alsof de bpm in een klap 10 bpm lager is gezet.
9. Unlike Others (Feat. Crypsis & MC Tha Watcher) 5.2
Irritante zeur screeches, maar anderen zullen dit misschien wel kunnen waarderen. Naja als de screeches in deze track niet mooi vind, dat valt de hele track, want het is allemaal rond die screeches gebouwd.
10. The Black Demon 5.8
Heb de CD even op pauze gezet, ik vind het meer herrie dan muziek. Teveel distortion, schelle screeches en doorlopende bassen maken mij naar elke track te willen stoppen met luisteren. Ik denk dat je hardcore moet waarderen, als je dit leuk wilt vinden. Het zijn in ieder geval dezelfde redenen waarom ik geen hardcore luister. Nog drie trackjes te gaan hierna, even door zetten nog.. Tja voor deze track geldt weer hetzelfde als wat ik zojuist beschreven heb. Ik ben geen hardcore expert, maar dit volgens mij is dit allemaal erg standaard in het hardcore genre, behalve dan dat de BPM wat lager ligt dan in een gemiddelde hardcore tracks. Outro is weer hetzelfde als de midintro.
11. Brutal 2.0 5.5
De bass van de kick loopt niet synchroon met de punch in de midintro. De rest van de track is weer de hardcore kicks, hoop distortion en schelle synths, die door de schelheid alle energie verliezen. Het pitchen van de kicks klinkt al helemaal nergens naar.
12. Torture, Murder and Cannibalism 6.0
Ik moet zeggen dat deze track veel beter afgewerkt klinkt dan de rest op dit album. De basslines en synths drukken elkaar niet meer zo erg weg. Verder is het maar een saaie track, met een totaal niet boeiende melodie, een kick die gedurend het hele nummer hetzelfde is.
13. The 6th Pathway (Radical Redemption Remix) 5.6
Helaas is de kwaliteit in deze track weer een stuk minder. De melodie is van energiek en boeiend naar dood en saai gegaan. De intro en outro zijn wat dat betreft het beste gedeelte van deze track.

Tja, wat moet ik er van zeggen. Komt het doordat ik hardcore niets vind? Komt het omdat de sounds niet goed afgewerkt zijn. Komt het door het gebrek aan afwisseling? Ik weet het niet, ik denk een combinatie van alle drie. Vind je 1 track op dit album niet lekker, dan vind je ze allemaal niet lekker, vind je er een goed dan vind je ze allemaal goed. Ik ben in ieder geval blij dat ik klaar ben met luisteren, want nog een keer opzetten zal zeker niet gebeuren. Doe mij maar lekkere cleane diepe kicks met zuivere warme sounds in plaats van dat geschreeuw en gekrijs.
74.6 / 13 = 5.7 gemiddeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Henk-Jan schreef:
Tjonge jonge, wordt er is een cd met fulls gereleased is het weer niet goed >.<

Crypsis deed het perfect! Mixed cd voor in de auto en fulls cd voor in draaimap haha. :P


Wat je ook kan doen is er gewoon zelf een mix van maken voor in de auto, klaar :thumbsup: !

Maar cd valt me toch wel een beetje tegen, ik hoor toch veel lege kicks (ik weet dat dit al veel is gezegd). De hele sfeer rond de RR tracks bevalt me goed, maar toch begint dit snel te vervelen. Het mist naar mijn idee nog inhoud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie heeft er nog meer moeite met het kopen op hardstyle.com? Hij logt elke keer automatisch uit! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Annihilate :love: :woot: :drool: :drool: Allejezus wat een lekker nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zo'n cd van, je haat het of je vind het geweldig haha. Zie je ook wel aan de reacties hier. De één vind het kut en de ander vet. En dan heb ik het over de stijl. Qua afmixen van tracks zou het inderdaad beter kunnen. Ben wel benieuwd hoe sommige tracks live gaan.

Edit:
Dit lijkt me trouwens een veel vettere album art. Laat ook iets beter zien wat voor album het is. :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unlike Others is de enige track die ik vet vind. Voor de rest een erg saai en eentonig album.

Lyst schreef:
Doe mij maar lekkere cleane diepe kicks met zuivere warme sounds in plaats van dat geschreeuw en gekrijs.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redemption is eigenlijk de enige track die mij het meeste trekt. De outro van The Worst Nightmare kan ik ook nog wel waarderen. De rest vind ik gewoon te saai, sommige sounds zijn nog wel aardig maar die kicks staan me gewoon niet aan en dan klinkt het niet als een mooi geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Annihilate is zoooooooooo vet :worship: echt bijna tranen van geluk. Wat een sfeer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

toch redelijk te doen, had er eerst meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig deze mix tussen Hardstyle en Hardcore. Sinds Chris One het heeft laten afweten met harde en duistere tracks ben ik blij dat Radical Redemption een poging heeft gewaagd.

De tracks klinken op mijn geluidssysteem thuis lekker en ben ook benieuwd hoe deze live klinken op een groter feest. Toch vind ik de tracks wel wat amateuristisch klinken, bij het ene nummer klinkt het vrij simpel en bij de ander is de kick die het geheel naar beneden haalt.

Had liever gezien dat het album nog eens 3 maand op zich liet wachten en dan Crypsis zich er wat meer mee ging bemoeien. Helaas niet het geval, dus nu maar los op deze tracks die niet helemaal compleet aanhoren, maar toch wel een geweldige sfeer weten neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Na twee keer luisteren zit ik nog steeds met dat :huh: gevoel. Het is toch allemaal iets te eentonig en de kick is storend. Alle nummers maar een remix geven, misschien is het dan beter.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle