Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:53 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Annihilate :love: :woot: :drool: :drool: Allejezus wat een lekker nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Annihilate is idd echt heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste 3 nummers van het album beluisterd en het is best nog wel te doen. Vind het wel allemaal wat eentonig tot nu toe en het is nog niet helemaal wat het zijn moet maar ja, hij is nieuw dus dat zat (hopelijk) nog wel veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 21:18 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption - Torture, Murder and Cannibalism is daarom toch ook lekker hoor, damn :love:

Daarnaast vind ik Annihilate, The Black Demon, Redemption en You Don't Know Shit ook erg lekker. De rest van de tracks kunnen me jammer genoeg niet boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helpless en Annihilate zijn de knallers van het album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind er helemaal niks aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gister een hele zooi van deze tracks live gehoord, en eigenlijk spraken alleen Darkness Is Calling en (volgens mij) Redemption me een beetje aan. Ik moet ze allemaal nog eens rustig beluisteren maar ik denk dat dit niks wordt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb de cd gesigneerd en wel voor me liggen !!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
ik heb de cd gesigneerd en wel voor me liggen !!! :drool:

Je was em toch kwijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:24 
 

Ja, iedereen ging naar voren om zo'n CD te halen, toen kwam er ineens 3diameter ruimte om me heen, toen mijn persoonlijke albumfavoriet langskwam :D Unlike Others!


Rest vond ik helemaal niks, had oortjes in en het enige wat ik hoorde was BFFFF BFFF BFFFF BFFF BFFF, hoorde ook vaak een bromtoon hangen.. Beetje jammer :P


Het klinkt voor mij allemaal zo geforceerd zo hard mogelijk. Totaal niet aan mij besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:55 
 

Ik kom hier wel eens om nieuwe releases te luisteren en het valt me op dat er veel gezeik is over mainstream hardstyle. Nu maakt deze held een fucking dik album, harder kan het bijna niet en dan is het ook niet goed. Dan is het weer te hard of geforceerd hard. Ik vind het gewoon enorm lekker klinken en ik vind het geweldig dat zo'n jonge gast zijn eigen sound gewoon ff neerzet. Heerlijk ik geniet ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik kom hier wel eens om nieuwe releases te luisteren en het valt me op dat er veel gezeik is over mainstream hardstyle. Nu maakt deze held een fucking dik album, harder kan het bijna niet en dan is het ook niet goed. Dan is het weer te hard of geforceerd hard. Ik vind het gewoon enorm lekker klinken en ik vind het geweldig dat zo'n jonge gast zijn eigen sound gewoon ff neerzet. Heerlijk ik geniet ervan.


Ow jawel hoor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik kom hier wel eens om nieuwe releases te luisteren en het valt me op dat er veel gezeik is over mainstream hardstyle. Nu maakt deze held een fucking dik album, harder kan het bijna niet en dan is het ook niet goed. Dan is het weer te hard of geforceerd hard. Ik vind het gewoon enorm lekker klinken en ik vind het geweldig dat zo'n jonge gast zijn eigen sound gewoon ff neerzet. Heerlijk ik geniet ervan.

Ik reageer hier niet eens meer op. Ga ergens anders janken aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ruubiie schreef:
ik heb de cd gesigneerd en wel voor me liggen !!! :drool:

Je was em toch kwijt?

Had hem van hem afgepakt :D Toen Radical Redemption even gevonden voor een handtekening maar toen vond Ruubiie mij weer dus toen moest ik hem teruggeven :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deelde Radical Redemption CD's uit? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:28 
 

Nerazzurro93 schreef:
Ik kom hier wel eens om nieuwe releases te luisteren en het valt me op dat er veel gezeik is over mainstream hardstyle. Nu maakt deze held een fucking dik album, harder kan het bijna niet en dan is het ook niet goed. Dan is het weer te hard of geforceerd hard. Ik vind het gewoon enorm lekker klinken en ik vind het geweldig dat zo'n jonge gast zijn eigen sound gewoon ff neerzet. Heerlijk ik geniet ervan.

Harder = beter



Daveytl schreef:
Deelde Radical Redemption CD's uit? :huh:

Goeiemorgen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik kom hier wel eens om nieuwe releases te luisteren en het valt me op dat er veel gezeik is over mainstream hardstyle. Nu maakt deze held een fucking dik album, harder kan het bijna niet en dan is het ook niet goed. Dan is het weer te hard of geforceerd hard. Ik vind het gewoon enorm lekker klinken en ik vind het geweldig dat zo'n jonge gast zijn eigen sound gewoon ff neerzet. Heerlijk ik geniet ervan.

Weet niet of jij op XX Raw geweest bent, maar een ongekende overkill aan bass vind ik nou niet bepaald hard.. Dan kwam daarna een Thera LIVE. Kijk, dát was hard! :drool: Maarja, smaakkwestie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik kom hier wel eens om nieuwe releases te luisteren en het valt me op dat er veel gezeik is over mainstream hardstyle. Nu maakt deze held een fucking dik album, harder kan het bijna niet en dan is het ook niet goed. Dan is het weer te hard of geforceerd hard. Ik vind het gewoon enorm lekker klinken en ik vind het geweldig dat zo'n jonge gast zijn eigen sound gewoon ff neerzet. Heerlijk ik geniet ervan.

Dit "lijkt" hard, omdat 't ruig over wil komen + hoge snelheid. Maar het valt heel erg mee hoe hard het werkelijk is (vooral live)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Daveytl schreef:
Deelde Radical Redemption CD's uit? :huh:

Goeiemorgen! :lol:

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het maar niks eigenlijk kon alleen de track the black demon me echt boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook maar een zeer matig album, Redemption en Annihilate springen er enorm bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:02 
 
Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Ik vind het ook maar een zeer matig album, Redemption en Annihilate springen er enorm bovenuit.

Brutal 2.0 is ook dik he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elke track klinkt zo slecht gemastered, kicks drukken alle geluiden weg, echt zonde. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:41 
 
Hardtraxxer

[quote="Ox_Ite"]Na 1 keer weten we jouw mening al, niet zo gaan beginnen afkraken joh.

Maar ik moet zeggen dat ik wel beter verwacht had hiervan.
1) De album art is minder dan de sfeer die wordt opgeroepen in de trailer.
2) Ik mis een paar nummers die ik graag hier had zien bijstaan. Joey gooit nu al voor de tweede keer tracks van zijn album terwijl veel fans ze heel graag zouden hebben.
3) Niet gemixed ?? Jammer, maar ook tegenvallen, want in de auto klinkt zo'n gemixte CD toch beter dan een hoop Fulls.
4) Track kwaliteit, staan online en maar @ 192 kpbs ? Daarom klinkt het natuurlijk net wat minder. Ik hoop dat ze er nog met 320kpbs opzetten of in .wave formaat, anders vind ik het maar niks :/


>Wat is zijn eerste ablum dan?
> Welke nummers mis jij? Hij heeft al zijn knallers tot nu erop gezet?..
>Geen mix? Je bent toch geen free-internetdownloadertje die hier gaat klagen over een gratis versie?
Heb hier de cd in 320kbps liggen en alles is aan elkaar gemixt.
Snap jou reactie niet echt?..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:42 
 
Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Na 1 keer weten we jouw mening al, niet zo gaan beginnen afkraken joh.

Maar ik moet zeggen dat ik wel beter verwacht had hiervan.
1) De album art is minder dan de sfeer die wordt opgeroepen in de trailer.
2) Ik mis een paar nummers die ik graag hier had zien bijstaan. Joey gooit nu al voor de tweede keer tracks van zijn album terwijl veel fans ze heel graag zouden hebben.
3) Niet gemixed ?? Jammer, maar ook tegenvallen, want in de auto klinkt zo'n gemixte CD toch beter dan een hoop Fulls.
4) Track kwaliteit, staan online en maar @ 192 kpbs ? Daarom klinkt het natuurlijk net wat minder. Ik hoop dat ze er nog met 320kpbs opzetten of in .wave formaat, anders vind ik het maar niks :/ -.-




>Wat is zijn eerste ablum dan?
> Welke nummers mis jij? Hij heeft al zijn knallers tot nu erop gezet?..
>Geen mix? Je bent toch geen free-internetdownloadertje die hier gaat klagen over een gratis versie?
Heb hier de cd in 320kbps liggen en alles is aan elkaar gemixt.
Snap jou reactie niet echt?..
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle