Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Dakpan schreef:
tommetjeuh schreef:
Nu staat alleen the 6th pathway remix nog op hs.com


Waar dan?

Ook alweer weg dus :P


Raar verhaal. :P

Verwacht wel dat er ieder moment nog een aankondiging oid komt. Ze lopen nu veel inkomsten mis aangezien die nog wel op de scene sites staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:57 
 
Hardtraxx Addict

net ff geluisterd, sommige delen in tracks zijn :drool: en andere delen in dezelfde track is weer :x . Denk ik maar een mashup maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD is t/m Helpless heel erg zwak. Helpless zou trouwens wel vet zijn met normale kicks, niet die schijtkicks van Crypsis. Maar vanaf Annihilate gaat het album echt helemaal af. :worship: Die laatste 6 zijn stuk voor stuk echt parels met Annihilate als hoogtepunt. Heel vet hoe die eerst een anti heeft, vervolgens de melodie en als outro de melodie samen met de anti.

Staan nu dus al hele geslaagde nummers op en misschien volgen er nog meer wanneer de echte release is. Radical vond ik namelijk ook vet. :)

You Don't Know Shit: 3
Horror and Crime: 4
The Worst Nightmare: 6
Darkness is Calling: 4
Sharpen The Scalpel: 4
Helpless: 5
Annihilate: 9,5
Redemption: 8
Unlike Others: 8,5
The Black Demon: 7,5
Brutal 2.0: 7
Torture, Murder & Canibalism: 7,5

Kom dan gemiddeld op een 6,2 uit wat grotendeels te danken is aan dat zwakke eerste deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me wel in je cijfer beredenering vinden ja :) Annihilate is heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You don't know shit, The Worst Nightmare en Darkness Is Calling heb ik al iets te vaak gehoord, maar zijn wel prima tracks. Krijgen alle 3 een 6 van me.
Horror and Crime vind ik een matige track. De mid-intro spreekt me niet aan, de 1e climax daarentegen is wel leuk, de 2e is minder. Overall krijgt deze een 5.5.
Sharpen the Scalpel vind ik weer wel een leuke plaat. Krijgt een 7.
Helpless is wel leuk, alleen de kicks ken ik nu wel.. Krijgt een 5.5 van me.
Annihilate is gewoon een hele brute plaat, verliefd op sinds de 1e keer dat ik hem hoorde. Een dikke 9.
Redemption is ook geen slechte plaat. Een 7.5
Unlike Others vind ik ook echt een zieke plaat, eerst verwacht dat het de beste van het album zou worden, maar hij wint het niet van Annihilate. Een goede 2e plek met een 8.5.
Bij The Black Demon spreken de vocals me totaal niet aan. Track is wel oke. Krijgt een 5.5.
Brutal 2.0 is ook zeker geen slechte plaat, alleen ik mis iets. Krijgt een 6.5.
Torture, Murder & Canibalism krijgt van mij een 8. Vind het een best dikke plaat.

Alles op een rijtje:

You Don't Know Shit: 6
Horror and Crime: 5.5
The Worst Nightmare: 6
Darkness is Calling: 6
Sharpen The Scalpel: 7
Helpless: 5.5
Annihilate: 9
Redemption: 7.5
Unlike Others: 8,5
The Black Demon: 5.5
Brutal 2.0: 6.5
Torture, Murder & Canibalism: 8

Ik kom dan uit op een 6.75 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even snel doorgeluisterd, vind een hoop tracks nog steeds erg ruk klinken op deze hoge kwaliteit. Erg jammer want in een hoop nummers zit best potentie, maar ze klinken gewoon niet lekker.

Dik compliment wel voor de variatie in sounds en kicks in dit album! Vergeleken met een hoop artist-albums een verademing. En Annihilate is echt een onvoorstelbaar ziek nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnt dat he qua afmixen niet zo goed is. Maar zitten toch wel echte beuk tracks tussen. Ben wel benieuwd hoe dat nou zit aangezien hij offline gehaald was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie trouwens een aantal vragen over Radical, die zou sowieso niet op het album komen. Joey vond hem niet goed genoeg en gaat hem weggeven. Bron: Joey op Loudness. Verder heb ik het album ook al binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha Annihilate is zo ziek :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat 'randje' wat er overheen zit juist wel wat hebben bij deze platen.
Anders zal het allemaal iets te lief klinken denk ik.


Kicks worden helaas wel weggedrukt in sommige tracks. Of dat ligt aan mijn systeem, maar dat denk ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook even reviewen dan maar!

You Don't Know Shit:
Aardige plaat, duurt wel iets te lang en hij barst niet echt van de energie.

Horror And Crime:
Mwah.. melodie is niet echt catchy. Vind ook hier de track wel aardig, het is aardig hard maar niet echt mega bruut in de zin dat ik er energie van krijg.

The Worst Nightmare:
Dikke kick hoor nondeju! Deze track klinkt voor mn gevoel wel een stuk minder scherp dan de voorgaande. Melodie wordt aardig weggedrukt door de kick. Vooral de derde climax hoor ik alleen maar gekraak en valt de rest bijna helemaal weg. Jammer, als deze wat zuiverder klonk zou die vet zijn geweest.

Darkness is Calling:
WTF haha die mid-intro. Echt het valt gewoon niet in woorden uit te drukken hoe lomp dit is. Kan het best aanhoren eigenlijk maar ook hier klinkt het nogal dof. Jammer, doet wel serieus afbraak aan de track namelijk. In de climax klinkt het wel weer een stuk zuiverder. Dikke kickrolls ook. Best een dolle plaat dit.

Sharpen The Scalpel:
Ik begin nu wel het idee te krijgen dat de tracks samenvloeien, lastig om ze uit elkaar te houden omdat de sounds grotendeels hetzelfde zijn. Komt misschien ook omdat ik al deze tracks voor de 1e of 2e keer hoor. De climax bevat veel drive en energie, komt misschien ook omdat ik alles op 154 bpm luister.

Helpless:
Jammer van die grafkick van Crypsis. Kan er nog steeds niet echt aan wennen. 1e climax is saai, 2e climax kan ermee door. Geen topplaat dit.

Annihilate:
Na de reacties te hebben gelezen toch wel benieuwd naar deze ultimate beuker. Nice intro, als je een basswitch kan maken is dat altijd goeie! Break van de track duurt me wel lang. Anticlimax gaat hard maar ik vind hem niet echt mooi. Kan het allemaal wel aanhoren overigens. Tot nu toe nog geeneen track waarvan ik zeg ja die is écht gruwelijk. Een hoop redelijke platen. Nadeel is ook dat ik al geen idee meer heb hoe de vorige tracks gingen.

Redemption:
Nondeju dit is ook hard zeg.. Het heeft wel iets maar het mist ook wat. Ik kan mn vinger er niet op leggen bij dit album. Wel geinig hoe die screeches elkaar afwisselen. Verder is het eigenlijk pure pokkeherrie dit en toch kan ik t aanhoren.

Unlike Others:
Tot nu toe de beste track, die vocals hebben echt enorm veel power en zorgen ervoor dat die anti echt 10x zo hard klapt als verwacht. Ook de screeches hebben megaveel drive. Echt een vette plaat!

The Black Demon:
Kick is hier aardig goed! Prima trackje eigenlijk.

Brutal 2.0:
Mwah deze pakt me dan weer minder. Meer van hetzelfde

Torture, Murder and Cannibalism:
Wat een titel :worship: 158 BPM ook echt. Gaat echt richting hardcore. De hele CD eigenlijk, je kan alles op 158 afspelen en niemand die t doorheeft. Kick ala furious hier maar dan nog harder.

Al met al ben ik positief verrast, had verwacht dat het heel matig zou zijn maar t valt mee. Ik moet de tracks wel wat vaker horen want ik ben vrijwel alles nu alweer kwijt. Geeneen plaat die ik echt slecht vind. 1 uitschieter, dat is Unlike Others. De rest zit dicht bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helpless had met andere kicks ook zo dik geweest, die break is echt te vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
It is a fact, Radical Redemption’s album “ANNIHILATE” is about to hit the minds
of fanatic hard & raw-style fans with incomparable power.
The latest Minus is More asset dedicated the passed months to his studio and created his first personal weapon of mass destruction.
Thirteen sharp as a blade tracks define the musical vision and intent of Radical Redemption.

Date of total blackout / 28th of January / first week exclusively on hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig is hij qua muziek niet de kant van zn moeder op gegaan haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Helpless:
Jammer van die grafkick van Crypsis.

Dakpan schreef:
Helpless zou trouwens wel vet zijn met normale kicks, niet die schijtkicks van Crypsis.


Helpless is toch de collab met Chain Reaction, dus hoezo Crypsis kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jordozo schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Helpless:
Jammer van die grafkick van Crypsis.

Dakpan schreef:
Helpless zou trouwens wel vet zijn met normale kicks, niet die schijtkicks van Crypsis.


Helpless is toch de collab met Chain Reaction, dus hoezo Crypsis kicks?


Omdat de tracks van Chain Reaction geproduceerd worden door Crypsis.

Ik wacht trouwens netjes tot morgen, ik download de gelekte versie niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Jordozo schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Helpless:
Jammer van die grafkick van Crypsis.

Dakpan schreef:
Helpless zou trouwens wel vet zijn met normale kicks, niet die schijtkicks van Crypsis.


Helpless is toch de collab met Chain Reaction, dus hoezo Crypsis kicks?


Omdat de tracks van Chain Reaction geproduceerd worden door Crypsis.

Ik wacht trouwens netjes tot morgen, ik download de gelekte versie niet :P


En die vervolgens weer door Angerfist?? Of niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hem ook gewoon aanschaffen in de vorm van een CDtje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komt ie ook nog als fysieke CD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:39 
 
Hardtraxxer

Citaat:
En die vervolgens weer door Angerfist?? Of niet :whistle:


Fout, Crypsis is wel onderdeel geweest van de Angerfist Live-act (net als Dyprax) maar produceerd zijn tracks gewoon zelf.
Wat me waarschijnlijker lijkt is dat Crypsis de basisbeginselen van het produceren wel van Danny geleerd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Citaat:
En die vervolgens weer door Angerfist?? Of niet :whistle:


Fout, Crypsis is wel onderdeel geweest van de Angerfist Live-act (net als Dyprax) maar produceerd zijn tracks gewoon zelf.
Wat me waarschijnlijker lijkt is dat Crypsis de basisbeginselen van het produceren wel van Danny geleerd heeft.


:x Niks gezegt...verders is het allemaal 1 pot nat daaro: denekamp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordozo schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Helpless:
Jammer van die grafkick van Crypsis.

Dakpan schreef:
Helpless zou trouwens wel vet zijn met normale kicks, niet die schijtkicks van Crypsis.


Helpless is toch de collab met Chain Reaction, dus hoezo Crypsis kicks?


Noop, Helpless is een collab met Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is ook uit het niets zeg, maar waar zijn Radical en From the Inside, twee van de plaatjes die me toch het meest trokken.. Morgen nog maar niet direct luisteren, ik laat me verrassen op Xxlerator!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Radical

Mr Lellebel schreef:
Ik zie trouwens een aantal vragen over Radical, die zou sowieso niet op het album komen. Joey vond hem niet goed genoeg en gaat hem weggeven. Bron: Joey op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister de nummers nu pas voor het eerst full. Vind het allemaal nogal ééntonig klinken.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle