Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:06 
 
Hardtraxx Addict

Martijn1992 schreef:
Ox_Ite schreef:
Na 1 keer weten we jouw mening al, niet zo gaan beginnen afkraken joh.

Maar ik moet zeggen dat ik wel beter verwacht had hiervan.
1) De album art is minder dan de sfeer die wordt opgeroepen in de trailer.
2) Ik mis een paar nummers die ik graag hier had zien bijstaan. Joey gooit nu al voor de tweede keer tracks van zijn album terwijl veel fans ze heel graag zouden hebben.
3) Niet gemixed ?? Jammer, maar ook tegenvallen, want in de auto klinkt zo'n gemixte CD toch beter dan een hoop Fulls.
4) Track kwaliteit, staan online en maar @ 192 kpbs ? Daarom klinkt het natuurlijk net wat minder. Ik hoop dat ze er nog met 320kpbs opzetten of in .wave formaat, anders vind ik het maar niks :/ -.-




>Wat is zijn eerste ablum dan?
> Welke nummers mis jij? Hij heeft al zijn knallers tot nu erop gezet?..
>Geen mix? Je bent toch geen free-internetdownloadertje die hier gaat klagen over een gratis versie?
Heb hier de cd in 320kbps liggen en alles is aan elkaar gemixt.
Snap jou reactie niet echt?..

ik snap jou reactie niet echt. Hij heeft nog meer platen liggen zoals Radical en into your soul. Hij zegt niks over 1ste of 2de album maar over zijn album art en trailer en niet iedereen heeft de cd, daar zijn er maar 500 van. Lezen is soms moeilijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 03:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel lekker eigenlijk... tracks zijn gevarieerder dan ander minus is more spul zoals bv crypsis.
CD'tje knalde wel lekker op de terugweg van de matrixx gisternacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

vind je? kicks en synths lijken zoveel op elkaar, had me verwachtingen velen malen hoger liggen! ookal is het een goed album imo. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CD aan elkaar gemixt? Waar heb je het over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
tracks zijn gevarieerder dan ander minus is more spul zoals bv crypsis.

Ik heb juist het gevoel dat ik steeds naar dezelfde plaat luister als ik het album opzet (waar ik overigens al niet eens meer aan begin; 1x was genoeg). Slappe kicks, dunne synth etc. Bij Crypsis zit er vind ik best variatie in de platen; vergelijk Get Hit met Torture en Before The Storm bijv. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is ie nu nog steeds alleen digitaal te bestellen? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:13 
 
Hardtraxxer

WZY schreef:
Martijn1992 schreef:
Ox_Ite schreef:
Na 1 keer weten we jouw mening al, niet zo gaan beginnen afkraken joh.

Maar ik moet zeggen dat ik wel beter verwacht had hiervan.
1) De album art is minder dan de sfeer die wordt opgeroepen in de trailer.
2) Ik mis een paar nummers die ik graag hier had zien bijstaan. Joey gooit nu al voor de tweede keer tracks van zijn album terwijl veel fans ze heel graag zouden hebben.
3) Niet gemixed ?? Jammer, maar ook tegenvallen, want in de auto klinkt zo'n gemixte CD toch beter dan een hoop Fulls.
4) Track kwaliteit, staan online en maar @ 192 kpbs ? Daarom klinkt het natuurlijk net wat minder. Ik hoop dat ze er nog met 320kpbs opzetten of in .wave formaat, anders vind ik het maar niks :/ -.-




>Wat is zijn eerste ablum dan?
> Welke nummers mis jij? Hij heeft al zijn knallers tot nu erop gezet?..
>Geen mix? Je bent toch geen free-internetdownloadertje die hier gaat klagen over een gratis versie?
Heb hier de cd in 320kbps liggen en alles is aan elkaar gemixt.
Snap jou reactie niet echt?..

ik snap jou reactie niet echt. Hij heeft nog meer platen liggen zoals Radical en into your soul. Hij zegt niks over 1ste of 2de album maar over zijn album art en trailer en niet iedereen heeft de cd, daar zijn er maar 500 van. Lezen is soms moeilijk :x


Hij zegt letterlijk 'Joey gooit nu al voor de tweede keer tracks van zijn album terwijl veel fans ze heel graag zouden hebben.' Ik dacht dat daarmee bedoeld werd dat hij al een album heeft uitgebracht een tijdje terug waar die hetzelfde op had gedaan. Is gewoon verkeerd begrepen. Sorry heur!
En Into your soul is geeneens een preview van. Alleen live gedraait.
Doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:15 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
The Skribbler schreef:
tracks zijn gevarieerder dan ander minus is more spul zoals bv crypsis.

Ik heb juist het gevoel dat ik steeds naar dezelfde plaat luister als ik het album opzet (waar ik overigens al niet eens meer aan begin; 1x was genoeg). Slappe kicks, dunne synth etc. Bij Crypsis zit er vind ik best variatie in de platen; vergelijk Get Hit met Torture en Before The Storm bijv. :)


Heb Cd nu paar keer geluisterd en als ik em in de woonkamer op speakers zet met sub aan klinkt dit echt gruwelijk hard (kicks/bass) en zit er zeker verscheidenheid in nummers. Heb em nu 2x live gezien in matrixx waar het geluid echt goede kwaliteit is en kan je zeggen dat r niks mis is met de kicks. Zijn eerste album is meer dan geslaagd als je van deze stijl houdt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:16 
 
Hardtraxx Addict

horror and crime was voor t album ook nog alleen maar gedraaid ;)
Doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
CD aan elkaar gemixt? Waar heb je het over.


Ik heb de CD en de tracks zijn aan elkaar gemixt. Dus het ene nummer loopt over in t ander, maar dat hoef ik een 'Veteran' niet te vertellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen fantastisch album. Zit geen 1 slecht nummers, maar vind een groot deel ook eigenlijk maar saai.
1. van dit album is voor mij The Worst Nightmare :love:
Vind Redemption achteraf ook niet fantastisch, alleen de 1e 2 climaxen zijn dik, daarna vind ik het maar een vals gebeuren eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn1992 schreef:
BuzzLightyear schreef:
The Skribbler schreef:
tracks zijn gevarieerder dan ander minus is more spul zoals bv crypsis.

Ik heb juist het gevoel dat ik steeds naar dezelfde plaat luister als ik het album opzet (waar ik overigens al niet eens meer aan begin; 1x was genoeg). Slappe kicks, dunne synth etc. Bij Crypsis zit er vind ik best variatie in de platen; vergelijk Get Hit met Torture en Before The Storm bijv. :)


Heb Cd nu paar keer geluisterd en als ik em in de woonkamer op speakers zet met sub aan klinkt dit echt gruwelijk hard (kicks/bass) en zit er zeker verscheidenheid in nummers. Heb em nu 2x live gezien in matrixx waar het geluid echt goede kwaliteit is en kan je zeggen dat r niks mis is met de kicks. Zijn eerste album is meer dan geslaagd als je van deze stijl houdt!

Het album heb ik hier thuis ook gehoord op een prima geluidssysteem. Daarnaast heb ik (bijna) dat hele album ook afgelopen weekend gehoord op XXlerator en ik vond er echt helemaal níks aan :P Véél teveel bass en imo te oppervlakkige kicks. Je merkte ook gelijk het verschil toen Thera erna ging draaien; Radical Redemption viel echt in het niets. Diepe kicks, ongekende drive, en ja... Geniaal als je het mij vraagt en ligt veel beter in het gehoor. Variatie in de RR tracks... Tsja, ík hoor(de) het in elk geval amper. Steeds dezelfde sound, steeds weer die kickjes met een bass overkill, steeds weer harder = beter etc. En dan live blijkt dat het helemaal niet hard gaat maar dat het gewoon een golf bass is met hier en daar een screech/dunne synth :P Over de stijl: ik hou best van wat hardcore invloeden in hardstyle platen, zoals Crypsis (Strike, Nackt etc.), maar RR heeft het naar mijn mening gewoon niet goed uitgewerkt. Maarja, blijft een smaakkwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn1992 schreef:
TiMOTHYb schreef:
CD aan elkaar gemixt? Waar heb je het over.


Ik heb de CD en de tracks zijn aan elkaar gemixt. Dus het ene nummer loopt over in t ander, maar dat hoef ik een 'Veteran' niet te vertellen


Misschien is dat zo op de promo versie die ze uitdeelden, maar op de versie die digitaal is gereleased zijn de tracks gewoon full.

Net You Don't Know Shit geluisterd - technisch belachelijk slecht vergeleken met vrijwel alle producers die op erkende labels releasen (boven niveau Stuback, maar niet erg veel daarboven). Jammer, want het idee van de track vind ik verder wel lekker, zou iig wel goed doorknallen live als het niet zo belabberd klonk. Ga zo verder luisteren, maar heb iig de verwachting dat ik dit bij de meeste tracks zal hebben.

Zitten trouwens een redelijk aantal tracks bij die door de kicks/mix/etc. op randje voldoende/onvolvoende zitten, maar verder qua idee voldoende zijn om het te compenseren. Moet ook zeggen dat het niet met elke track zo verschrikkelijk gesteld is, sommige tracks hebben alleen slappe kicks maar zijn verder best oke qua productie.

Ben nu bij Redemption iig, en die vind ik iig echt wel goed genoeg in elkaar zitten voor een 7 of mss hoger. Beste track tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enigste platen die me een beetje zijn bijgebleven zijn Redemption, Unlike Others en Horror and Crime.
Voor de rest een saai album zonder goede sounds en een hoog 'ik-wil-belachelijk-lomp-en-duister-zijn' gehalte. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Annihilate, Unlike Others en Darkness is Calling vind ik heerlijk, maar verder vind ik het heel matig allemaal... Voor Xxlerator hoopte ik nog dat het live me omver zou gaan blazen, maar dit viel ook tegen. Thera blies zo met zo veel gemak overheen :P

Ik vind de 'ultra' rauwe sound ik niet alles van RR. Hoop dat hij ook gevarieerder kan produceren dan dit, anders ben ik heel snel op 'm uitgekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat het uiteindelijke album m'n mening wel positief heeft beinvloed. Hij moet echt nodig de studio in met goede producers (dwz, niet Crypsis / CR / etc.) die m met z'n kicks en mixdown helpen, dan komt t echt wel goed met 'm. Album is gewoon veel te vroeg in z'n carriere uitgekomen, had veel beter langer gewacht met releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt echt super, maar soms vind ik de mastering nogal slapjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staan een aantal echt lekker nummers op: Darkness is Calling, Annihilate, Redemption, Unlike Others & Torture, Murder and Cannabilism.
De overige nummers vind ik persoonlijk niks aan.



PNXRMX schreef:
Hij moet echt nodig de studio in met goede producers (dwz, niet Crypsis / CR / etc.) die m met z'n kicks en mixdown helpen, dan komt t echt wel goed met 'm.


:yes: Potentie is er, hij heeft zeker talent. Ik denk (en hoop) dat hij nog wel een groei door gaat maken op productiegebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 10:39 
 
Hardtraxx Addict

Ik had hem maar ff gedownload (320kb/s). Wilde het toch ff luisteren.. En het klinkt niet heel best, zoals eerder genoemt, de mastering lijkt hier een oorzaak van te zijn en de kwaliteit van producen.. Maar de potentie is er wel. Ik had liever nog een maand of 2 gewacht zodat het gewoon af was
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 11:23 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Ik kom hier wel eens om nieuwe releases te luisteren en het valt me op dat er veel gezeik is over mainstream hardstyle. Nu maakt deze held een fucking dik album, harder kan het bijna niet en dan is het ook niet goed. Dan is het weer te hard of geforceerd hard. Ik vind het gewoon enorm lekker klinken en ik vind het geweldig dat zo'n jonge gast zijn eigen sound gewoon ff neerzet. Heerlijk ik geniet ervan.


Het kan altijd harder dan je denkt, en nee daarom niet sneller ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:09 
 
Hardtraxx Newbie

Heel vet album ! Hij deelde m zaterdag ook uit op XXlerator, helaas niet een weten te bemachtigen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er echt weinig aan.. Had er veel meer van verwacht, omdat de ideeën achter de tracks vaak wel goed zijn. Zo zonde dat het allemaal kwalitatief gezien zo laag is.. De afwerking gaat echt nergens over. Vraag me af of het uberhaupt gemasterd is. Tracks die er voor mij bovenuit springen zijn Unlike Others, Annihilate, The Worst Nightmare en Redemption, maar bij de laatste stoor ik me te veel aan de rare geluidjes en bliepjes tussendoor. Ik heb het idee dat hij z'n tracks veel te vol wilt maken en soms is dat helemaal niet nodig. Neem bv een plaat als Sleepwalker, zo simpel, maar oh zo effectief. Helpless vond ik in LQ ook heel vet, maar is compleet verneukt door de kicks.. Verder zit er gewoon niks bij wat mij weet te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De meningen zijn erg verdeeld over dit album, en dat vind ik terecht. Er zijn wat platen bij, zoals Annihilate en Darkness is Calling die goed te doen zijn. Maar toch lijken veel van z'n tracks op elkaar met allemaal een tamelijk dezelfde en oppervlakkige kick (weinig diepte) en van die rauwe synths. Imo hadden die beter aangevuld kunnen worden met andere sounds... Maar over het algemeen vind ik dit album toch wel een behoorlijke positieve toevoeging aan de collectie. T' is een keer wat anders dan die overload aan 'mainstream' tegenwoordig, en aangezien ik wel liefhebber ben van de wat donkere/rauwe kant zal ik de tracks wel regelmatig beluisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een goed album..
Deze tracks spreken mij aan:
You dont know shit, The worst nightmare, Darkness is calling, Sharpen the scalpel, Helpless, Unlike others, The black demon, Torture, murder & cannibalism..
De rest vind ik niet heel orgineel.. maar afgelopen zaterdag in de Matrixx heb ik van elk nummer genoten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:43 
 
Hardtraxxer

Na lang wikken en wegen; ik ga het album tóch aanschaffen ;) Heb de discussies wat variatie, mastering en kwaliteit van kicks e.d. wel gevolgd, maar ik denk dat een groot deel hier van ook gewoon de stijl is van Radical Redemption. Beetje afwijkend misschien, maar daar houd ik wel van. Dat duistere sfeertje en rauwe/harde geheel trekt mij wel!
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle