Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar verhaal weer. Waar is Radical? Of die vette met Crypsis die geen hardstyle was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 09:12 
 

VIND IK LEUK :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ben benieuwd. Dalijk thuis downloaden en luisteren. Laat me verrassen, tot nu toe alleen Unlike Others een goeie luisterbeurt gegeven, die vind ik wel vet. Alles is meteen full toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nou ben benieuwd. Dalijk thuis downloaden en luisteren. Laat me verrassen, tot nu toe alleen Unlike Others een goeie luisterbeurt gegeven, die vind ik wel vet. Alles is meteen full toch?

Zijn 12 nummers. Album is 140 MB. Een full van zo'n 5 minuten is 12 MB. 140/12=11,6. Lijkt me dus van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nou ben benieuwd. Dalijk thuis downloaden en luisteren. Laat me verrassen, tot nu toe alleen Unlike Others een goeie luisterbeurt gegeven, die vind ik wel vet. Alles is meteen full toch?


Ja ze zijn full :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals als gezegd: heel onverwachts! Maar eens een luisterbeurt geven, maar ik denk dat ik bij mijn eerdere oordeel blijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 11:07 
 
Hardtraxxer

Niets voor mij dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Zijn 12 nummers. Album is 140 MB. Een full van zo'n 5 minuten is 12 MB. 140/12=11,6. Lijkt me dus van wel.


Bedankt voor de berekening, maar

NRGizer schreef:
Ja ze zijn full :worship:


Was ook voldoende geweest! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is verdwenen op hs.com.. lijkt me ook vrij sterk dat hij zonder aankondiging of zonder cd gewoon op internet gepleurd wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Hij is verdwenen op hs.com.. lijkt me ook vrij sterk dat hij zonder aankondiging of zonder cd gewoon op internet gepleurd wordt..

hij staat er nu toch echt op, op internet dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dan, zal hij zelf ook blij mee zijn.
Niet echt leuke fouten..
Heb hem wel binnen, ga zo is luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net het album beluistert, en het doet me helemaal niets. Vind de sounds slecht samenhangen en het geheel klinkt slecht afgewerkt, alsof het werk allemaal snel afgemaakt is. Het idee achter de kicks kan snap ik, maar ook deze vind ik nog niet voldoende uitgewerkt.

Zal geen enkel nummer nog veel vaker gaan beluisteren, wat opzich jammer is want hier had meer ingezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Straks eens beluisteren, gaat volgens mij wel iets apart zijn. Of ik dat goed vind, zal ik dus straks te weten komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe weet je dat het een fout is dan HJ? Kan ook nergens commentaar van Joey zelf vinden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waar zijn de platen met Chain Reaction eigenlijk want daarmee had hij toch ook twee of bijna twee tracks af?..of zou die uberhaupt niet op het album komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopelijk is dit inderdaad een fout en komt die volledige later nog, ik wil die collab met chain reaction echt graag, dat is namelijk echt een bazentrack :/
De eerste climax van Annihalate zelf klinkt op dit bpm en met deze kwaliteit trouwens echt heel slecht zeg..
De helft van de tracks zijn echt geweldig en bij de andere helft heb ik : waarom? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus Helpless had zon vette plaat kunnen worden als die trampoline kicks er weer niet onder hadden gezeten...



Daar zitten duidelijk die kicks niet onder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Net het album beluistert, en het doet me helemaal niets. Vind de sounds slecht samenhangen en het geheel klinkt slecht afgewerkt, alsof het werk allemaal snel afgemaakt is. Het idee achter de kicks kan snap ik, maar ook deze vind ik nog niet voldoende uitgewerkt.

Zal geen enkel nummer nog veel vaker gaan beluisteren, wat opzich jammer is want hier had meer ingezeten.

Ik deel die mening volledig! Teveel van hetzelfde en teveel een "harder is beter"- idee wat naar mijn mening over het algemeen slecht is uitgewerkt. De kicks bevatten teveel bass en klinken veel te oppervlakkig waardoor ze kracht missen. De midintro van Darkness Is Calling vind ik ergens nog wel vet qua screeches en zo, alleen zijn het daar weer de kicks die het verneuken. Nee, het totaalplaatje doet me niks en klinkt imo saai².
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu staat alleen the 6th pathway remix nog op hs.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe weet je dat het een fout is dan HJ? Kan ook nergens commentaar van Joey zelf vinden ofzo.

Maakte het snel even op uit het wistjedat topic, en aangezien het feit dat hij al verwijderd is van HS.com lijkt me dat het een fout is.
Commentaar van Joey heb ik ook nog niet gezien, maar lijkt me als artiest dat je hier niet blij mee bent.
Verklaart ook meteen het plotselinge releasen zonder promotie enzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zitten wel wat leuke tracks tussen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Maakte het snel even op uit het wistjedat topic, en aangezien het feit dat hij al verwijderd is van HS.com lijkt me dat het een fout is.
Commentaar van Joey heb ik ook nog niet gezien, maar lijkt me als artiest dat je hier niet blij mee bent.
Verklaart ook meteen het plotselinge releasen zonder promotie enzo..

Ah oké, dacht dat er ergens een statement naar buiten was gebracht ofzo. Jammer trouwens dat er geen DJ mix op dat album staat, is toch altijd wel handig moet ik zeggen voor in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar mijn weten zouden er ook nog een aantal tracks van hem op het MIM album verschijnen, waaronder de samenwerkingen met Chain Reaction, een nieuwe met Crypsis, de 6th Pathway remix en misschien ook nog een solo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Nu staat alleen the 6th pathway remix nog op hs.com


Waar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
tommetjeuh schreef:
Nu staat alleen the 6th pathway remix nog op hs.com


Waar dan?

Ook alweer weg dus :P
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle