Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het niet echt een top album, maar ik wil tóch een fysieke CD hebben, iemand die 'm op XXlerator te pakken heeft kunnen krijgen en 'm kwijt wil:

http://www.hardtraxx.nl/forum/vraag/radical-redemption-annihilate-fysieke-cd-t23111.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Ik krijg een beetje een angerfist gevoel bij dit album, maar dan een hardstyle versie... Alleen vind ik angerfist toch wel stukken dikker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:50 
 
Hardtraxx Newbie

Had er meer van verwacht, maar er zitten toch wel een paar dikke knallers tussen (Unlike Others, Annihilate, Redemption, You don't know shit)..

Maar Sharpen the Scalpel bijvoorbeeld vind ik helemaal niks, slecht afwerkt,, alsof hij het nummer af móést hebben voor de release datum..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:46 
 
Hardtraxxer

Wat een kutalbum , ik stoor me ernstig aan de kicks :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is er eigenlijk geen betere mastering/afmix gedaan?


Snap niet dat MIM dit uit wil brengen, ben ik eigenlijk niet gewend van ze. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien komen hier toch nog samplers van, afgaande op deze bron:

Citaat:
The Arrivalz - TOP 10 FEBRUARI 2012

02 Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless [MINUS010]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens Discogs is heel Annihilate 010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Volgens Discogs is heel Annihilate 010.


Dan zullen ze dat bedoelt hebben, excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook maar eens een reactie over het album van mijn kant. Ik vind RR echt heel lekker bezig zijn, zijn nummers zijn echt helemaal mijn smaak. Dus ik verwachtte er heel veel van, uiteindelijk jammer dat ie alleen digitaal te verkrijgen is. Had hem graag in m'n collectie willen stoppen.

You Don't Know Shit ken ik al een tijdje. Lekkere vlotte intro met gave vocals die er goed bij passen. Ook de opbouw en de cilmax zijn erg gaaf. Helaas is dit een van de vele tracks waarbij de kicks niet goed afgewerkt zijn. Ze klinken weliswaar gru-we-lijk dik, maar als ze beter gemasterd zouden zijn zouden ze veel beter tot hun recht komen.

Horror And Crime had ik van tevoren nog niet gehoord. Weer zo'n lekker creepy sfeertje in ieder geval en passende vocalen :) De opbouw naar de climax klinkt echt heel fijn, krijg er een hoop energie van. De kicks hierin vind ik wat minder, zit te weinig diepgang in. Maar overall gezien toch weer een super plaatje.

The Worst Nightmare kennen we ook al een flink tijdje. Heb hem altijd gruwelijk vet gevonden. De sfeer is echt heel gaaf gedaan. Gewoon helemaal mijn smaak, alleen over de kicks hetzelfde verhaal als bij nummer 1. Met een goede afwerking was het zoooo veel beter geweest. Die outro daarentegen is wel echt godse lekker :D

Darkness Is Calling hoef ik niet veel over te zeggen. De (mid)intro/outro is werkelijk fenomenaal, wat een geweldige screech zit daar in :worship: De climax ben ik na een tijdje al beu gaan worden, past ook totaal niet bij de rest van het nummer.

Sharpen The Scalpel is ook weer typisch zo'n RR plaatje, maar doet me verder dan niet veel. Ook hier komen de kicks weer niet lekker uit de verf, maar zijn ze aan de andere kant ook weer super vet :P De rest er om heen is niet zo heel speciaal, maar gewoon een goede albumvuller.

Helpless: het eerste wat ik hoopte is dat er niet van die schijtkicks onder zouden zitten. Maar het was te mooi om waar te zijn. Ben deze echt allang beu. Voor de rest is het gewoon een gaaf plaatje, met een gave sound er om heen. De outro is dan wel weer beestachtig lekker :worship:

Annihilate: zelfde verhaal over de kicks. Vooral de mid klinkt niet goed afgewerkt. De opbouw is wel echt gaaf gedaan, met een heerlijke screech. Ook de daarop volgende anti is erg gaaf!

Redemption: de plaat van het album voor mij. Wat een drive, wat een bak energie, wat een tempo! Die haperingen in de midintro vind ik erg leuk gedaan. Maar wat daarna komt, wat een ongekend lekkere screech, echt niet normaal :worship: :loving: :love: Wil er gewoon elke keer kei hard mee mee schreeuwen. Kan me echt geen plaat voor de dag halen met een dikke screech dan deze, chapeau!!!

Unlike Others: de eerste plaat die in z'n geheel goed gemasterd lijkt te zijn. Hele gave plaat. Superlekker vocals, gruwelijke anti en hele gave kicks. Dat er nog maar veel van deze mogen volgen!

The Black Demon: deze voor het album ook nog nooit gehoord. Ook zo'n typisch albumvul plaatje. Opzich niks mis mee, maar ook niks speciaals. Gewoon leuk om af en toe op te zetten, maar het is zeker niet de beste van het album.

Brutal 2.0: wat een gruwelijk drive zit er in dit nummer. Deze doet het live zooo goed. Lekkere sfeer, goede vocals, gewoon een gaaf nummer.

Torture Murder Cannibalism: na Redemption het beste nummer van het album. Hele gave opbouw naar de climax toe, gevolgd door een climax met een hele pakkende melodie en een gruwelijk lekkere kick. Ook die 2e climax is zoo verdomd lekker :loving:

The 6th Pathway: had hier eerlijk gezegd meer van verwacht. Er is niks mis met dit plaatje, maar het doet me verder niet zo veel. Gewoon leuk om es af en toe op te zetten.

Overall gezien is dit gewoon echt een gruwelijk dik album, met hier en daar een uitschieter (zowel positief als negatief). Z'n nummers lijken af en toe niet helemaal perfect afgewerkt te zijn (vooral de kicks), maar omdat zijn sound me zo aanstaat kijk ik daar wel overheen. Als hier ook nog meer aandacht aan was besteedt had het serieus een gooi gedaan naar beste artiesten-album voor mij. Nu blijft het gewoon bij een gruwelijk dik album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet album dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle