^ Mensen op Hardtraxx leken noemenHoe durft 'ie. Ga maar terug naar Facebook, waar de echte leken zitten. Ongekend zeg.

^ Mensen op Hardtraxx leken noemenHoe durft 'ie. Ga maar terug naar Facebook, waar de echte leken zitten. Ongekend zeg.

Alsof de opmerking van Max wèl serieus wasPedaalemre wrote:plaatje^ Mensen op Hardtraxx leken noemenHoe durft 'ie. Ga maar terug naar Facebook, waar de echte leken zitten. Ongekend zeg.
Hier ga ik even op inhaken, want ik ben denk ik de enige die dat hele boodschap en dieper ergens op ingaan totaal niet snapt. Ik heb die interesse ook helemaal niet in combinatie met muziek, dus wellicht dat het daar ook aan ligt. Voor mij moet hardstyle gewoon goed in elkaar zitten, er moet hoorbaar tijd in gestoken zijn plus het moet wat drive en goede kicks hebben. Vooral met dat laatste weet Phuture Noize zich bij mij de laatste jaren niet of nauwelijks te overtuigen.Parvuz wrote:Wat een album weer joh. Ja het is typisch PN stijl al 3 albums achter elkaar. Maar toch hoor je de progressie die hij maakt. Dit is hele volwassen hardstyle. Deze muziek gaat zoveel dieper dan 80% van de tracks tegenwoordig.
Ergens vind ik het zelfs een beetje hardstyle voor hoger opgeleiden haha, oke misschien beetje overdreven. Muziek is natuurlijk niet gebonden aan IQ of iets dergelijks. Maar ik heb wel beetje het gevoel dat het wat speciaals heeft. Ik kan het niet heel erg goed verwoorden want mijn IQ is te laag... Nee ik lul mezelf een beetje klem merk ik. Maar goed. Geeft niet.
Dik album weer.
Parvuz wrote:Dit is hele volwassen hardstyle. (...)
Ergens vind ik het zelfs een beetje hardstyle voor hoger opgeleiden haha, oke misschien beetje overdreven.
Haha ja ik kan het niet helemaal goed verwoorden wat ik bedoel. Het is geen hele toegankelijke pop achtige hardstyle en geen "iedereen moet dood"-hardstyle. Het is geen simpele hardstyle. Dat is misschien meer wat ik bedoel. Uiteraard is je opleidingsniveau niet 1 op 1 te koppelen aan een muziekgenre. Maar er zijn wel onderzoeken gedaan naar de relatie tussen je muzikale voorkeur en intelligentie. Mijn gevoel zegt mij dat de gemiddelde luisteraar van dit album een hoger IQ heeft dan een gemiddelde luisteraar van het Sickmode album.Sarabande wrote:Parvuz wrote:Dit is hele volwassen hardstyle. (...)
Ergens vind ik het zelfs een beetje hardstyle voor hoger opgeleiden haha, oke misschien beetje overdreven.![]()
Beetje overdreven is een understatement. Kom nou.
80% van de tracks tegenwoordig roept totaal geen emotie o.i.d. op. Het gaat tegenwoordig allemaal om repetitieve screeches, kicks die hard lijken maar dat toch niet zijn en melodieen die je normaal direct naar de prullenbak zou moeten verwijzen. Ook wel de reden overigens waarom de rauwere Hardstyle me niet meer zo trekt.Parvuz wrote:Wat een album weer joh. Ja het is typisch PN stijl al 3 albums achter elkaar. Maar toch hoor je de progressie die hij maakt. Dit is hele volwassen hardstyle. Deze muziek gaat zoveel dieper dan 80% van de tracks tegenwoordig.
Dik album weer.
Grappig dat ik bij de huidige RAW scene het tegenovergestelde zie. Radical die een plaat met 2 climaxen uitbrengt, Warface die zich wat meer gaan focussen is op melodieen en ik denk dat D-Sturb met zijn populariteit ook heeft laten zien dat kick+screetch RAW niet het meest 'hot' is.Arboza wrote:80% van de tracks tegenwoordig roept totaal geen emotie o.i.d. op. Het gaat tegenwoordig allemaal om repetitieve screeches, kicks die hard lijken maar dat toch niet zijn en melodieen die je normaal direct naar de prullenbak zou moeten verwijzen. Ook wel de reden overigens waarom de rauwere Hardstyle me niet meer zo trekt.Parvuz wrote:Wat een album weer joh. Ja het is typisch PN stijl al 3 albums achter elkaar. Maar toch hoor je de progressie die hij maakt. Dit is hele volwassen hardstyle. Deze muziek gaat zoveel dieper dan 80% van de tracks tegenwoordig.
Dik album weer.
Dit klopt helemaal. Maakt het hierdoor zo jammer dat zijn X-Qlusive niet ingevuld kan worden zoals we hoopten.Broken Balance wrote:Het is gewoon een andere invalshoek in het produceren van hardstyle. Hij pakt het haast meer als een componist/band aan dan een producer die zeg maar een leuke melodie of kick maakt en dan alles bij elkaar gooit voor een plaat.
De compositie is gemaakt voor een show haast (net als Clockartz album) en dat is gelukt met die visual show.
Nee dat vind ik ook echt heel zuur! Had de Defqon set graag live gezien en al helemaal zijn set op XQclusive! Zal nog steeds heel vet zijn om deze track voor het eerst live te horen!Ron wrote:Dit klopt helemaal. Maakt het hierdoor zo jammer dat zijn X-Qlusive niet ingevuld kan worden zoals we hoopten.Broken Balance wrote:Het is gewoon een andere invalshoek in het produceren van hardstyle. Hij pakt het haast meer als een componist/band aan dan een producer die zeg maar een leuke melodie of kick maakt en dan alles bij elkaar gooit voor een plaat.
De compositie is gemaakt voor een show haast (net als Clockartz album) en dat is gelukt met die visual show.
Denkeleda wrote:Over de vinyl:
hi guys, due to delay at the vinyl pressing plant thanks to our fav friend covid-19 the vinyls will be shipped first or second week august. normally it takes 6-8 weeks, that wouldve made it shippable last week (or earlier), but yeah not much i could do about this.
of course the vinyls will be shipped out with the posters as soon as possible and (imo) its worth the wait!!
Kreeg vandaag een mail van PostNL dat de CD vandaag geleverd zou worden, maar aangezien er al post in de brievenbus lag zal het vandaag niet meer gebeuren. Hopelijk morgen dan maar.RvD wrote:Hier ook nog steeds niks binnen of gehoord over de cd en vinyl. Had ondertussen toch wel op zijn minst een berichtje verwacht.
Zo heb ik het niet gezegd overigens haha, maar de opheldering was wel nodig inderdaad.Sarabande wrote: Ik vind de opmerking dat het "volwassenen hardstyle is voor hogeropgeleiden" nog steeds een rare uitspraak, hoewel ik nu na enige verheldering wel begrijp wat ermee bedoeld wordt.