Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag ook een mailtje gehad dat mijn vinyl is aangemeld voor verzending. :thumbsup: Nog een paar dagen en dan is ie er dan eindelijk.

Edit: morgen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de vinyl binnen :)

Ik moest wel de mid frequenties wat omlaag draaien, klinkt harder t.o.v. andere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 18:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik heb hem net een keer helemaal op gehad, maar vind het maar veelal van hetzelfde... Het zal productietechnisch wel van een absurd hoog niveau zijn, maar het pakt me gewoon stukken minder dan dat Phuture Noize platen eerst met me deden. Enige plaat waar ik echt blij van werd is A Fantastic Vibration.

Ik moet m'n mening bij gaan stellen. Ik heb hem nu een flink aantal keren opgehad (10+) inclusief een 'live'-ervaring bij B-Front's Coffeeclub. Dit omdat ik eigenlijk zeker wist dat er wel potentie in moest zitten gezien z'n geniale discografie. En moet zeggen dat ik het toch wel echt geniale muziek vind nu, het pakt me eindelijk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Heb de vinyl binnen :)


Bij mij staat de track and trace nog steeds op "klaar voor verzending" :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook eindelijk een mailtje dat hij is verzonden. Hopen dat hij voor het weekend binnen is, dan gaat de plaat eens even in alle rust beluisterd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vinyl is binnen :clap: :yay:
Wat een toffe plaat qua design! Echt een mooie toevoeging voor de collectie. Zag op zijn instagram voorbij komen of hij andere albums op vinyl moest laten uitbrengen. Ik zeg doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 14:34 
 
Hardtraxx Addict

Nope. Wil me nog steeds gewoon niet pakken. Niche of niet, kwaliteit of niet, de synth en kicks willen gewoon totaal niet landen. Sommige mids zijn wel tof tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste is niet m’n smaak, met name vocals en sommige melodieën. Vind het wel heel knap en cool dat ie zo erg z’n eigen stijltje heeft weten te vinden. Vind bijna elke track wel vette en originele elementen bevatten. Zou er op een hypothetisch festival zeker naartoe gaan. En nu hopen dat de Circles & Squares edit nog komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oef... Phuture Noize :worship:
Heeft me 2 volledige luisterbeurten gekost om helemaal om te zijn. De vocals waren even wennen, maar dat is geen enkel probleem nu. Die worden perfect uitgebalanceerd door die mokerharde synths.
Wat een prachtig album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn weer een paar vinyls beschikbaar op zijn site voor degene die hem vorige keer gemist hebben!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle