Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 23:05 
 
Hardtraxxer

Die laatste plaat vind ik het vetst denk ik. Wat een held, één van de weinige artiesten waarbij je nooit weet waar de track heen gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Toch wel een leuk album met een paar uitschieters, maar over het algemeen is het vrij veel van hetzelfde. Ik ben bang dat het na een paar keer wel gaat vervelen en daardoor vergeten gaat worden.

Dit voornamelijk.

Er zijn wel een praat platen waarbij ik denk "leuk" (It Ain't Easy, Sharks en A Fantastic Vibration), maar ik zal ze zelf niet nog eens opzetten. Bij I Am A Fighter werd ik wel serieus blij, beste plaat vind ik dat! De rest vind ik eigenlijk mer meh. Sound design is overigens wel zeer netjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 05:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij 4 platen die ik echt de moeite vind: Silver Bullet, 365, You Could Be My Hero (buiten de kicks om) en A Fantastic Vibration. Rest van de nummers zijn leuk maar verre van bijzonder. Zal binnenkort wel nog eens goed luisteren voor een beter oordeel/review. Wel jammer dat Phuture Noize deze weg is ingeslagen maarja dat is smaak.
Moet wel zeggen dat het album in het geheel lekker wegluistert, dus hij gaat waarschijnlijk nog wel een aantal keer op in de auto. Album is ook iets beter uitgevallen dan ik vooraf had verwacht eigenlijk dus dat is ook positief :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 07:07 
 
Hardtraxxer

Ja dit is vet :love: .

Persoonlijk valt dit bij mij heel goed. Vindt de nummers stuk voor stuk boeiend en interessant genoeg om nog een keer te luisteren. Ik vind het een boeiend album, eentje waar ik de climaxen misschien het minst boeiend vindt. Maar de breaks en dergelijke vindt ik dusdanig boeiend, dat de climaxen mij in sommige platen gestolen kunnen worden, zelfs als die slecht afgewerkte lazer kicks of piep kicks zouden bevatten. Dan zou ik die voor lief nemen voor een aantal luisterbeurten. En na een tijd zouden de tracks wel vergeten worden omdat het geen volwaardig geheel is in mijn persoonlijke smaak haha.

Voor mij springt I Am a Fighter erboven uit, krijg er nog steeds kippenvel net zoals met de Defqon stream. Bij Phuture Noize weet ik met name met zijn album tracks, dat ik ze meerdere malen moet luisteren voor ik er echt over kan oordelen en/of ze in een persoonlijke playlist terecht komen.

Hopelijk gaat hij van Genesis, een volwaardige plaat, in die stijl/vibe maken. Dat vond ik op het eerste gehoor jammer dat die niet langer was :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg dik album geworden imo :worship:
Favorieten: Silver Bullet, 365 & I Am A Fighter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg interessant om te lezen dat sommigen dit allemaal op elkaar vindt lijken, terwijl ik dit zijn meest gevarieerde album tot zover vindt. Vind juist dat bijna ieder track z'n eigen dingetjes heeft dat het anders maakt.

Genesis, Silver Bullet, I Am A Fighter en Silhouette om even wat voorbeelden te noemen, zijn alle 4 echt compleet verschillend imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk album waar de Phuture Noize stijl echt heerlijk tot zijn recht komt. Geen gekke dingen, geen 13 in een dozijn platen, geen gekke 'elke plaat moet andere kicks hebben' tracks. Heb er goed van genoten en de drive zit er goed in.

Bij zo'n album blijf ik het wel jammer vinden dat het maar ong. 33 minuten aan tracks zijn :P Smacht naar meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk erg teleurgesteld in dit album. Sinds BMS groot fan van Phuture Noize dus had wel hoge verwachtingen, maar het is heel anders dan de Phuture Noize waar ik fan van ben. Moet de laatste drie platen nog luisteren tho en daarover lees ik hier wel veel goede berichten dus wellicht dat die me nog wat doen, maar verder zit er niet een plaat tussen die me bij is gebleven. Ik vind het wel een heel muzikaal album, en ook uniek in de hardstyle, dat is sowieso een compliment, alleen dat is niet wat ik zelf zoek in dit genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silver Bullet, Masquerade en I am a fighter zijn wel mijn favorieten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 11:08 
 
Hardtraxxer

1. Silver Bullet
2. A fantastic vibration
3. Dreamers delight

Vind zelf 365 het minste
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 11:20 
 
Hardtraxx Newbie

Vind de mastering op de Spotify release wel echt om te huilen. Amper dynamiek, alles is knetterhard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Erg interessant om te lezen dat sommigen dit allemaal op elkaar vindt lijken, terwijl ik dit zijn meest gevarieerde album tot zover vindt. Vind juist dat bijna ieder track z'n eigen dingetjes heeft dat het anders maakt.

Genesis, Silver Bullet, I Am A Fighter en Silhouette om even wat voorbeelden te noemen, zijn alle 4 echt compleet verschillend imo.

Als de platen van dit album op elkaar lijken, weet ik het ook niet meer xd. Hij heeft juist idd zijn best gedaan om met elke plaat iets unieks neer te zetten. Al snap ik best dat dit niet bij iedereen goed in de smaak valt. Het is wel iets heel anders dan wat we normaal gesproken gewend zijn in de hardstyle. Vandaar ook dat veel mensen Silver Bullet denk ik de beste plaat vinden hier. Deze wijkt naar mijn insziens wel het minste af van de norm van normale hardstyle (zelfde geldt voor A Fantastic Vibration (qua melo))

Ook een top 3 kunnen maken:

1. I Am A Fighter
2. Masquerade
3. 365 of You Could Be My Hero (lastige keuze)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. 365
2. Masquerade
3. I Am A Fighter

Denk dat dit op het moment mijn top 3 nummers van het album is. 365 heeft me vanaf het begin gepakt met die catchy vocalen. Masquerade vind ik qua melodie heel erg afwijken dan wat gebruikelijk is in de hardstyle, maar het nummer bevat wel een goede portie drive.

Ik vind het vooral heel knap dat hij popmuziek matched met zijn eigen sound zonder dat het cheesy wordt. Kan hier heel goed naar luisteren, nu maar wachten tot we het eindelijk ergens live kunnen horen. Ik vind dit iig weer een goede vooruitgang na BMS Deluxe waarbij de platen me toch een stuk minder deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silver Bullet & Dreamers delight springen er voor mij bovenuit.

You could be my Hero is zo'n plaat die bij me moet groeien ofzo.

Originaliteit en kwaliteit ten top weer, maar voor mij persoonlijk niet een album dat ik 100 keer ga beluisteren zoals Pursuit of Thunder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het album heel vet :D veel invloeden uit andere genres en veel instrumenten er in verwerkt, maar toch weer heel erg Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook met een berg kippenvel naar het album zitten luisteren met de visualizer erbij.
Ik vind ook elke plaat zijn eigen sfeer en stijl hebben. Ik ben wel echt fan van het gebruiken van 'echte' instrumenten in de breaks en buildups, de invloeden van andere genres brengen dit echt tot the next level voor mij.

Misschien wel een van de beste Hardstyle albums die ik ooit gehoord heb. Een top 3 maken gaan erg lastig zijn voor ik alles een keer live op een feest gehoord heb, al zijn het allemaal ook prima luisterplaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan verwacht.

Silver Bullet, It Ain't Easy, Masquarade en A Fantastic Vibration zijn mijn favorieten.

Pommer schreef:
En de melodieën zelf krijg ik ook een beetje een Pirates of the Caribean gevoel van af toe, dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Misschien waarom ik het wel leuk vind (i.t.t. BMS waar ik weer weinig mee kon)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ik vind het vooral heel knap dat hij popmuziek matched met zijn eigen sound zonder dat het cheesy wordt.


Ik ervaar dit dus totaal anders. Als zijn X-Qlusive wel doorgaat mag het van mij wel een zit feest worden. Mag hopen dat ze hier dan ligstoelen in de verhuur hebben. Lekker chillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Jordy schreef:
Ik vind het vooral heel knap dat hij popmuziek matched met zijn eigen sound zonder dat het cheesy wordt.


Ik ervaar dit dus totaal anders. Als zijn X-Qlusive wel doorgaat mag het van mij wel een zit feest worden. Mag hopen dat ze hier dan ligstoelen in de verhuur hebben. Lekker chillen


Heb jij kaartjes voor dat feest dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Beter dan verwacht.

Silver Bullet, It Ain't Easy, Masquarade en A Fantastic Vibration zijn mijn favorieten.

Pommer schreef:
En de melodieën zelf krijg ik ook een beetje een Pirates of the Caribean gevoel van af toe, dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Misschien waarom ik het wel leuk vind (i.t.t. BMW waar ik weer weinig mee kon)

Wat is er mis met een BMW, zeker zo een vooroordeel dat iedereen die daar in rijdt een enorme patser is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Martin Waus schreef:
Jordy schreef:
Ik vind het vooral heel knap dat hij popmuziek matched met zijn eigen sound zonder dat het cheesy wordt.


Ik ervaar dit dus totaal anders. Als zijn X-Qlusive wel doorgaat mag het van mij wel een zit feest worden. Mag hopen dat ze hier dan ligstoelen in de verhuur hebben. Lekker chillen


Heb jij kaartjes voor dat feest dan? :lol:


Ja, AFAS sowieso een Go en maar 50 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijzonder allemaal zeg. Ik merk dat er met heel ander oor naar geluisterd moet worden. Eens kijken of dat gaat lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
hoe modderig vocals vaak klinken icm andere sounds, en soms heel veel dezelfde frequenties over elkaar heen.


Op Spotify ipv Youtube, andere computer, wel dezelfde speakers, klinkt het beter, dus dit neem ik terug.
Al vind ik nog steeds sommige vocals lastig te verstaan, die zachte vocals in Silhouette al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 15:35 
 
Hardtraxxer

Die tweede climax van I am a Fighter :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 16:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Sluuz schreef:
Vind de mastering op de Spotify release wel echt om te huilen. Amper dynamiek, alles is knetterhard.

Dit is wel een beetje zijn trademark he. Doet 'ie al z'n hele carriëre. Alles keihard afmixen, omdat dat live een 'punch' geeft. Helaas worden de platen daar wel minder dynamisch en dus vlakker van.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle