Kan er gewoon niet over uit hoe geweldig deze is! Ook echt meters kippenvel als die eerste 'vocals' erin komen
NC staat echt eenzaam aan de top als het gaat om produceren en creativiteit 
Related topics
- View the latest post: 010 Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: 009 | Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool) / Headhunterz & Delete - State Of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle (NCBM Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit of Sanvean
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Tja.. Nummer 1 van 2017 is bekend
wereldplaat, komt geen enkele andere track bij in de buurt
Die kans zit er dik in.Bowlingbal wrote:Tja.. Nummer 1 van 2017 is bekendwereldplaat, komt geen enkele andere track bij in de buurt
Ik ga denk ik een potje janken als deze morgen op Hard Bass voorbij komt. Zo ongekend goed dit.
Bowlingbal wrote:Tja.. Nummer 1 van 2017 is bekend
Dit wordt wachten op Craft tot ik deze live kan horen
. Heerlijke plaat om even je oogjes bij te sluiten
Dit is echt zijn beste plaat sinds tijden 
Zo ontzettend goed dit. Kippenvel all over!

Indy wrote:Zo ontzettend goed dit. Kippenvel all over!![]()
-
J
- 7 posts member since 2017
- last seen Apr 2017
Dit is prachtig 
Tjah. Dit laat wel zien dat hij het nog steeds kan. Mooie is dat het geen trucje is bij Noisecontrollers maar creativiteit. Blijft zijn eigen sound houden, maar is vernieuwend tegelijkertijd.
Wat een fijne plaat
was even bang dat de plaat cheesy vocals kregen vanwege de titel, maar de vocals zijn gelukkig net de vocals die ik gaaf vind (zie platen van B-Front). Melodie is anthemwaardig, kicks zijn bekend, maar wel lekker. Naar mijn mening is NC heer en meester 
Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased
Kan niet wachten
Kan niet wachten
En dan in de Defqon eindshowhurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
-
S
Albumpje denkhurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
Kan niet wachten
niet weer toch, dan released hij er 3 jaar op rij een geloof ikstefaneke wrote:Albumpje denkhurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
Kan niet wachten
-
S
Moet ie zelf weten.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 27 days ago
Heeft ie zoveel nieuwe platen om een heel album te vullen ja?stefaneke wrote:Albumpje denkhurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
Kan niet wachten
-
S
Geen ideeUniforce wrote:Heeft ie zoveel nieuwe platen om een heel album te vullen ja?stefaneke wrote:Albumpje denkhurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
Kan niet wachten
Zou leuk zijn als ie eens een album uitbrengt met alleen maar collabs.