Hij heeft 'm op Rebirth en Dreamfields (not sure) nog gedraaid.
En Defqon tijdens spirit of hardstyleMelvinFR wrote:Hij heeft 'm op Rebirth en Dreamfields (not sure) nog gedraaid.
En Defqon tijdens spirit of hardstyleMelvinFR wrote:Hij heeft 'm op Rebirth en Dreamfields (not sure) nog gedraaid.
Inmiddels bijna een half jaar verder en nog steeds niks gezien of gehoord over die free release..Exterkate wrote:Deze gaat geen officiële release krijgen aangezien het een bootleg is. Misschien ooit een fan group give away.
Aldus Noisecontrollers op Facebook.
Snap nooit zo goed waarom het niet gewoon lekker weg kan worden gegeven als het toch geen officiële release krijgt. Omdat het dan geen streams oplevert ofzo? Doe bootlegs gewoon lekker voor de weggeef. Dan creëer je meteen weer een stukje enthousiasme vanuit je fanbaseExterkate wrote:Deze gaat geen officiële release krijgen aangezien het een bootleg is. Misschien ooit een fan group give away.
Aldus Noisecontrollers op Facebook.
Ik bedoel meer van dat hij er verder niks meer over gezegd heeft.. Maar ja vandaar de misschien ook welpatrickjeb wrote:Daarom ook 'Misschien'.
Sluit ik mij geheel bij aan!Spitta wrote:Kippenvel keer 10... dit zijn platen waar ik zoveel van hou
RTReeukien wrote:Kan iemand deze man ff benadrukken dat hij deze plaat gewoon eventjes ergens online moet gooien...
man man man, wat wordt ik hier geil van...
Deuntje wrote:Sachet ik ook wel maar als je die mensen ziet op dat filmpje lachen is t toch prachtigSL8492 wrote:Moest er even aan wennen, maar na een paar keer luisteren kan ik hem wel enorm waarderen. Toch lijkt het mij meer een plaat voor thuis dan live