2012, 2014, en 2015. Als er dan nog eentje in 2017 bijkomt valt het best mee tochjeffrey2107 wrote:niet weer toch, dan released hij er 3 jaar op rij een geloof ikstefaneke wrote:Albumpje denkhurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
Kan niet wachten
Related topics
- View the latest post: 010 Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: 009 | Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool) / Headhunterz & Delete - State Of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle (NCBM Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit of Sanvean
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Nog een keer janken over deze plaat dan maar? Man man man dit totaal plaatje is zo ongelofelijk sterk. Noisecontrollers laat weer zien dat ie echt het grootste genie van de hs scene is.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik hoop het niet... Ik vind de albums van NC wel vetter!klapstoel wrote:Misschien NCBM Chapter 2?
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Wat een geile plaat 
DJ JellyBean wrote:Wat een geile plaat
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Eens! Verder is het niet helemaal mijn ding, iets wat ik het laatste jaar vaker heb bij NC. Ik kan er ook niet helemaal de vinger op leggen eigenlijkExterkate wrote:Wat gaan die kicks snoeihard in die mid
Ilse_S wrote:Eens! Verder is het helemaal mijn ding, iets wat ik altijd heb gehad bij NC.Exterkate wrote:Wat gaan die kicks snoeihard in die mid
Ik vind dit een leuke plaat, maar zeker geen TOTY-materiaal of de beste NC-track oid.. Heerlijke melodie om bij weg te dromen dat wel 
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Wat was deze heerlijk op Hard Bass zeg!
Dan is het een grote wond maat.Ilse_S wrote:Eens! Verder is het niet helemaal mijn ding, iets wat ik het laatste jaar vaker heb bij NC. Ik kan er ook niet helemaal de vinger op leggen eigenlijkExterkate wrote:Wat gaan die kicks snoeihard in die mid
-
BHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2017
- last seen Aug 2022
-
DHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2009
- last seen Jul 2017
meters kippenvel als de synth erin komt

-
DHardtraxxer
- 71 posts member since 2015
- last seen May 2020
Jaweljeffrey2107 wrote:niet weer toch, dan released hij er 3 jaar op rij een geloof ikstefaneke wrote:Albumpje denkhurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
Kan niet wachten
Topic aangemaakt in de achtste maand van vorig jaar. Release ergens rond de pak en weg 6 maand van dit jaar. Lekker je fans 10 weer maanden laten wachten, netjes. (Inb4 Rickzel "alles voor de hype!")hurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
Kan niet wachten
Ik hoop dat de plaat binnenkort weer ergens gelekt word.
Echt, in wat voor retarded wereldje leef jij.Svbtwee wrote:Topic aangemaakt in de achtste maand van vorig jaar. Release ergens rond de pak en weg 6 maand van dit jaar. Lekker je fans 10 weer maanden laten wachten, netjes. (Inb4 Rickzel "alles voor de hype!")hurricane wrote:Volgens NC wordt deze plaat deze lente/ zomer gereleased![]()
Kan niet wachten
Ik hoop dat de plaat binnenkort weer ergens gelekt word.
6 maand tot release is doodnormaal in deze scene vanaf het punt dat hij voor het eerst gedraaid wordt i.v.m. aanpassing.
Educate yourself.