Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Track(s): Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool) / Headhunterz & Delete - State Of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)

Download:

Bron: Chaotic Spirit FB
M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Een of andere Poolse clown die denkt even een van de grootste hardstyle artiesten ooit belachelijk te moeten maken.

Triest.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
PierrePruuk wrote:Een of andere Poolse clown die denkt even een van de grootste hardstyle artiesten ooit belachelijk te moeten maken.

Triest.
:aww:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
PierrePruuk wrote:Een of andere Poolse clown die denkt even een van de grootste hardstyle artiesten ooit belachelijk te moeten maken.

Triest.
:lol:
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Zal wel hetzelfde doel achter zitten als toen Dark Pact YoS met Wesker combineerde, gewoon draaien wat er niet verwacht wordt en dan de climax veranderen met een rauw nummer.
Dark Pact wrote:Ondanks dat het allemaal na aanleiding is van de track die X-Pander draaide heb zelf een soortgelijke edit gemaakt van YoS. Wil best verklaren waarom.

Het is geen statement, hoewel ik veel gedachte, emotie en gevoel in m'n muziek probeer te leggen heb ik deze edit gemaakt puur voor de lol. Op Loudness is het laatste wat mensen verwachten wel Year Of Summer, daar komen de mensen niet voor. Als DJ en artiest speel ik in op wat de mensen willen en dat probeer ik op een energieke en uitdagende manier te doen.
Het is dus puur gemaakt als grap om de mensen te laten genieten van hun avond. Geslaagd bij zowel X-Pander als bij mij denk ik als ik de reacties van de zaal mag geloven en van de mensen daarna. Snap dat je er dingen achter zoekt en kan zoeken. Maar het is vanuit mijn oogpunt dus puur als grap en voor het publiek gemaakt.
Overigens doet Zatox hetzelfde door de Lose My Mind climax te vervangen met Menace II Society - Chronic Disorder.
Last edited by MrBunni on 23 Apr 2014 17:53, edited 2 times in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Krijgen we dan eindelijk weer eens een rauw anthem bij Qlimax? :oh:
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
:D
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Mitzinator wrote:Beide :worship:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Die loudness tool is nog wel leuk. De rest is poep.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Die Tool is vet
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
online now

Triest.
Overleef je deze zielentrap nog wel :/ Het is gewoon een trol tool voor loudness..
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Tool is dik zeg. Sowieso altijd tof dat voor Loudness door vrijwel elke DJ wel een tool wordt gemaakt. Zie je verder nergens eigenlijk. :P
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ik vind die mash echt gruwelijk :D

Hoop hem nog wel eens te horen op een feestje waar men niet verwacht dat Delete er op klapt
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ik had het een betere troll gevonden moest hij het omgekeerde gedaan hebben. :"")
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Colors of Emergency klinkt veel vetter :(