Last edited by ThaBomba. on 13 Mar 2017 11:11, edited 3 times in total.
Related topics
- View the latest post: 010 Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: 009 | Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool) / Headhunterz & Delete - State Of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle (NCBM Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle (SOH001)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Jeetje helemaal vergeten te typenDonnyD wrote:Vanaf waar?
Volgens mij is dit echt een heeeeeerlijke wegdroomplaat 
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Heb hier twee weken geleden een stukje van gehoord op zijn snapchat. Heerlijk nummer volgensmij 
het lijken wel die vocals van spirit of hardstyle?
buiten dat erg lekkere track
Idd, lekker zwevenTSFH wrote:Volgens mij is dit echt een heeeeeerlijke wegdroomplaat
Dat klopt die wordt 3 platen later ingemixt.Koen wrote:het lijken wel die vocals van spirit of hardstyle?
Was echt heerlijk liveTSFH wrote:Volgens mij is dit echt een heeeeeerlijke wegdroomplaat
Kippenvel keer 10... dit zijn platen waar ik zoveel van hou 
-
DHardtraxxer
- 71 posts member since 2015
- last seen May 2020
Gewoon wauw weer
Benieuwd naar de 2e climax!
Wow dit klinkt echt heel erg vet
. Kippenvel all over
wow
ik wil de originele vocals weten, iemand bron? niet van een andere hardstyle track maar de echte
Last edited by Deuntje on 13 Mar 2017 11:22, edited 1 time in total.
Hier is weer zoveel gevoel in verwerkt
beardieroy wrote:Kippenvel all over
Klinkt weer uniek, maar doet me op 't eerste gehoor nog niet mega veel als ik eerlijk ben.
Wauw
. Wat een gevoel! Ben altijd wel vatbaar voor dit soort vocalen in nummers. Heb je in trance ook best wel vaak. Goud dit! Heerlijke wegdroomplaat!
Moest er even aan wennen, maar na een paar keer luisteren kan ik hem wel enorm waarderen. Toch lijkt het mij meer een plaat voor thuis dan live 
Sachet ik ook wel maar als je die mensen ziet op dat filmpje lachen is t toch prachtigSL8492 wrote:Moest er even aan wennen, maar na een paar keer luisteren kan ik hem wel enorm waarderen. Toch lijkt het mij meer een plaat voor thuis dan live