Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

009 | Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit


Tracklist:
01. Solstice feat. Dani Omega – Not Enough
02. Brennan Heart & Rebourne - Ravers Memory
03. Coone feat. Jelle van Dael – Superman
04. D-Block & S-te-Fan And Villain – We Don’t Stop (Lights Out)
05. Hardwell & Wildstylez feat KiFi – Shine A Light
06. Nick Novity – I’ll Be As I Am
07. Audiotricz & Atmozfears – What About Us
08. Audiotricz – Inception (Qlimax Edit)
09. Noisecontrollers – The Night
10. Crazed Keen – Pressure
11. Evil Activities & Endymion feat E-Life – Broken (Wildstylez Remix)
12. Scabtik feat. Sewy – Beautiful Life
13. Xense – Broken Voices
14. Devin Wild & LXCPR – Our Tribe (WiSH Outdoor 2018 Anthem)
15. KELTEK – Dark Sun
16. Atmozfears & Devin Wild - POPO
17. Digital Punk & D-Sturb & Nolz – The Aftermath
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:$ Solstice :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 19:55 
 
Hardtraxx Crew

Matige episode dit imo. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit label wordt ook wel steeds meer een blamage imo. Toen het werd opgericht met uitspraken komen als 'we gaan de euforisch hardstyle weer even op de kaart zouden zetten'... nou ik merk er helemaal niks van. Dit zijn gewoon dezelfde ongeïnspireerde lijstjes als waarvan je er al 13858 op yt kunt vinden - uitgezonderd van die enkele promo natuurlijk. Ze doen in mijn ogen echt helemaal niks speciaals tegenoverstaand van de rest, of waar ze vandaan komen (Scantraxx).

Prima als je zulk soort uitspraken doet, maar laat het dan ook wel zien. Z'n uitspraak schept bij mij wel bepaalde verwachtingen van 'oh shit waar zullen we mee gaan komen :drool:'. Vervolgens kondigen ze je ook nog dat gezamenlijk album aan, waardoor ze nog meer hype creëren, maar wat krijgen we vervolgens: Geen album, en een podcast die zich totaal niet onderscheid van de meute - en dat kan echt wel, kijk maar naar de Powermode podcast van Primeshock. Ze hebben te hoog van de toren geblazen imo, waardoor dit nu allemaal maar tegenvallend aanvoelt.

Ik zie de toegevoegde waarde van dit label aan de scene niet. Ja de releases zijn prima, maar dat waren ze ook toen ze hun tracks op Scantraxx uitbrachten. Als dit het enige is wat dit label ons gaat brengen, hadden ze net zo goed op Scantraxx kunnen blijven zitten imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zodat ze zelf hun muziek kunnen uitbrengen en marketing kunnen doen. Eigen mensen aan nemen, wat vaak de rede is van artiesten om bij een label weg te gaan wanneer ze groter dan het label zelf worden.

En je zegt dat het niks speciaals is, maar moeten ze hun stijl dan compleet omgooien puur omdat ze een nieuw label hebben? En volgens mij hebben ze nog steeds enorm veel populaire mainstream platen..

En van elke podcast/set zijn wel duizenden varianten. We R, Isaac, The Prophet, allemaal hetzelfde principe, paar promo's en alle hitjes van het moment. Ze hebben nooit geclaimd anders te zijn, dus waarom SoH bashen voor iets dat de rest ook doet.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle