Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

early, wavostyle, en hij geeft pillars of creation toch een 8,1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:57 

Hardtraxx Addict

Civil Mindz schreef:
Wat kan jou uberhaupt wel ECHT bekoren Lyst?

Gaan we weer ...
Lees het review even goed, hij geeft toch duidelijk ook positieve punten aan.
En btw; waarom Quote je zijn post? Erg irritant ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:01 

Hardtraxx Veteran

hsgroningen schreef:
Civil Mindz schreef:
Wat kan jou uberhaupt wel ECHT bekoren Lyst?

Gaan we weer ...
Lees het review even goed, hij geeft toch duidelijk ook positieve punten aan.
En btw; waarom Quote je zijn post? Erg irritant ...

Eens, gezeik over Lyst gaan we nu niet weer over beginnen, heb liever ook niet dat Lyst zelf hier op reageert :P :) . Ontopic :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:37 

Hardtraxx Veteran

En zoals verwacht is ie nog niet binnen... :cry:
Nu heel hard hopen dat hij morgen nog komt maar ben er bang voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:40 

Hardtraxx Veteran

nu wil ik toch wel eens weten welke oldies er nou komen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

Heb vandaag (tijdens 't reizen) 2x aandachtig geluisterd.
En kan eerlijk gezegd nog niet ontdekken waarom iedereen zo laaiend enthousiast is.
Misschien komt het door de (voor mij overkill aan waardeloze) dubstep, want het pakt mij totaal niet.
Vergeleken met de hedendaagse mainstream is het misschien wel te pruimen, maar dat maakt het nog niet direct erg goed helaas.

Ga het album zeker nog een paar keer luisteren maar waarschijnlijk is het gewoon niet mijn ding. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:25 

Hardtraxxer

Vind het album zwaar tegenvallen..! Had echt beter verwacht.. 1e 10 nr's vond ik er maar 1 goed... Donkey Rollers remix is nog wel lekker en de Zany remix is wel redelijk...! Jammer... :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:35 

Hardtraxx Addict

Ofcourse schreef:
Vind de album zwaar tegenvallen..!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

Oké.. Ook ik moet er aan geloven, DIK ALBUM :love:
Gaat gekocht worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:41 

Hardtraxxer

Vind het nou ook niet echt je van het.
Dubstep moet ik sowieso niet hebben.
Misschien kom het nog als ik de tracks wat vaker hoor, maar tot nu toe vind ik het niet echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:55 

Donateur

De platen die dit album trekken voor de meesten zoals So High, Moonraker en E=NC2 boeien me helaas vrij weinig. Pillars Of Creation is een mooie plaat maar komt op een paar fronten net te kort om echt vet te zijn.

De enige platen die echt de moeite zijn, zijn de remixen van Digital Punk (beste plaat van het album), Zany en Donkey Rollers. En ik heb totaal geen verstand van dubstep maar die Pavelow-platen en Quatre Mains zijn me echt een paar heerlijk in het gehoor liggende nummertjes! En stiekem vind ik die Million Miles-remix ook erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 00:10 

Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
Ofcourse schreef:
Vind de album zwaar tegenvallen..!

Typo... :P heb al aangepast..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 00:52 

Hardtraxx Veteran

AAAAAHHH YYYYEEEEAAAAA!!!! :clap:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 01:14 

Hardtraxxer

Heerlijk album!

Vandaag binnen gekregen samen met het T-shirt.
Morgen dus op de crosstrainer met dit album op me ipod en flink stampen op dat ding,zodat het t-shirt met maat M me gaat passen.... :innocent: :innocent:

Maar poeh...

FF over dat album...
Ik vind em geweldig hoor!!
Ook de dubstep tracks van Bas storen mij helemaal niet,sterker nog,ik mag af en toe graag naar wat dupstep luisteren (als het maar niet TE lang is).

Aliens,Move your Body,Gimme love,Crump,So High,Tonight....
(Aliens, beweeg je lichaam. Geef me liefde, Crump. Zo hoog vanavond. :huh: )

Ik hou ervan.. :yay:

"Point of no Return" hoeft voor mij dan niet zo,dat is dan ook het enige minpunt van het album imo.

Voor de rest.. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 09:56 

Hardtraxxer

Econz schreef:
Ook de dubstep tracks van Bas storen mij helemaal niet,sterker nog,ik mag af en toe graag naar wat dupstep luisteren (als het maar niet TE lang is).

Vind de track na de intro wel iets te lang hoor met die dubstep :( Maar voor de rest toppie joppie album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:44 

Hardtraxx Veteran

Misschien is het bullshit, maardit album is bijna solo gemaakt door Bas Oskam.

Arjan heeft aan de volgende track's meegewerkt.
Crump (RAN-D remix) Maar dat is best logisch
Knock Out, samen met Michel Pollen, goed te horen dat Bas daar niet aan mee heeft gewerkt.
Tonight, maar daar moest arjan wel aan meewerken als je een nummer in 1 nacht wil maken met HHZ en WS
Revolution Is Here, was Fusion tijdperk, daar was hij blijkbaar wel actief
Aliens, Zie bovenstaande,
Night After Night, Zie bovenstaande

Overigens is Point of no return door ::: B. Oskam/K.Van Soest (EA), en R.WIELAND gemaakt. Ran-D dus...

Conclusie, Arjan heeft voor dit album maar 1 nummer gemaakt, en dat nog samen met Michel Pollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:03 

Aan het typen...

Ik denk dat Ran-D die vocals gedaan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:25 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Misschien is het bullshit, maardit album is bijna solo gemaakt door Bas Oskam.

Arjan heeft aan de volgende track's meegewerkt.
Crump (RAN-D remix) Maar dat is best logisch
Knock Out, samen met Michel Pollen, goed te horen dat Bas daar niet aan mee heeft gewerkt.
Tonight, maar daar moest arjan wel aan meewerken als je een nummer in 1 nacht wil maken met HHZ en WS
Revolution Is Here, was Fusion tijdperk, daar was hij blijkbaar wel actief
Aliens, Zie bovenstaande,
Night After Night, Zie bovenstaande

Overigens is Point of no return door ::: B. Oskam/K.Van Soest (EA), en R.WIELAND gemaakt. Ran-D dus...

Conclusie, Arjan heeft voor dit album maar 1 nummer gemaakt, en dat nog samen met Michel Pollen.

haha De producies van nc worden altijd door bas gedaan behalve de anthems, die doen ze samen. Arjen doet de mastering en livesets . Heeft bas zelf gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

Ook hier een review.

Intro: Prima, niks mis mee maar voegt ook weinig toe.
I Just Wanna Know: Een pure dubstebtrack hoort niet op een hardstyle album thuis. 5
Million Miles Away: Tergende track, lelijke vocals en lelijke melodie. 4
Pillars Of Creation: Meesterlijke intro, die is echt een 9 waard, maar een beroerde climax met een 10x mindere melodie dan de intro. Misschien zelf even een mashupje maken met de Rage Remix. 7
Move Your Body: Origineel is niet echt een hele interessante track om te remixen. Verder klinkt het allemaal wel prima.. Beetje een albumfiller dit. 6.5
Gimme Love: Nog een albumfiller. Ik ben al een hele tijd klaar met Gimme Love en hoef hem ook echt niet meer te horen. Pff wat gaat dat nummer trouwens lang door zeg.. Wou hem een 5 geven maar doordat er 16 climaxen zijn gaat er nog een punt vanaf. 4
Quatre Mains: Op deze manier vind ik dubstep wél vet verwerkt in hardstyle. Erg origineel. Hele sterke track dit. 7.5
Unite: Het slechtste Defqon Anthem ooit moet bijna een jaar na dato alsnog op het album. Had er dan tenminste fatsoenlijke kicks onder gezet. 3
Space: Titel doet vermoeden dat dit een vette track is. Niets is minder waar, weer die laffe kicks, o zo zonde. Nummer heeft ook geen kop en geen staart, blijft constant op hetzelfde niveau. Vind het ook totaal geen spaceplaat eigenlijk. Jammer. 5
No Idea: Weer een volledig dubstepnummer, haalt het tempo eruit. Klinkt opzich lekker maar het past er niet tussen. Als track op zichzelf krijgt het van mij een 6.5 maar in het licht van dit album een 5.
So High: Er is al genoeg over dit nummer gezegd, in één woord: monsterlijk. 9
Crump: Als er 1 track overbodig is om te remixen dan is het Crump wel, aangezien er al ongeveer 24 verschillende live-edits zijn. De track wordt nu al gedurende 4 jaar eigenlijk nog steeds regelmatig gedraaid en ben er eigenlijk wel klaar mee, vind deze remix ook weinig toevoegen ten opzichte van bijvoorbeeld de oude Emporium edit. 6
Universe Was Born: Goeie screech in de intro, mooie break, vette melo, dikke kicks. Yep, lekker partyplaatje. 7.5
Moonraker: Zoals eerder is aangegeven is het een totaal onsamenhangend nummer. Verder niet slecht ofzo. Melodie is na een paar keer luisteren zeker leuk! 7.5
Knock Out: De enige track van 't album die ik nog nooit gehoord had. Op zich originele insteek, het doet me alleen niet heel veel. Misschien wat vaker luisteren. Maar dit kan sowieso niet tippen aan Cherish. 6
Tonight: Ook al zat over gezegd, blijft een geweldige track. Vind alleen dat hij niet op dit album thuishoort, vandaar 'slechts' een 8
Revolution Is Here: Origineel is imo de beste Noisecontrollers plaat ooit. Wat dat betreft een plus dat er weinig van het origineel in de remix overblijft, er viel niks aan te verbeteren. Wat overblijft is gewoon een heel brute track die aardig pompt! 8
E=NC2: Zeer sfeervolle track, beetje een Samara gevoel krijg ik ervan. Hij duurt me alleen te lang. . 7.5
Aliens: Voegt weinig toe ten opzichte van 't origineel, behalve wat modernere sounds. Zal snel vergeten worden. 6
Night After Night: Origineel vind ik op Hardtraxx overrated, maar met deze remix wordt de plaat goed geupdate en stukken interessanter voor mij. 7.5
Point Of No Return: Vind hardcore niet zo boeiend. Geen slecht nummer verder maar heb er niks mee. 6

Totaal: 126/20 = 6.3 gemiddeld.

Komt er op neer dat het een nogal wisselvallig album is. De eerste helft is weinig aan, pas vanaf So High wordt het leuk. De dramatische edits van Unite, Gimme Love en de Dutch Master Remix trekken het geheel nogal omlaag. Staan ook een aantal dikke tracks op die ik zeker wil draaien. Niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:16 

Hardtraxx Veteran

platen zijn super en vooral pavelow - i just wanna know, had ik helemaal niet verwacht. maar wat betreft opbouw van het album valt het viest tegen en ook de afmix van de continues mix valt vies tegen. Maar uiterst respect voor de platen die bas gemaakt heeft. Knock out had achterwege gelaten worden. want die is echt bagger. Solo platen zijn super en de crump remix had ik ook niet verwacht dat hij zo goed zou zijn. ik geef het album een 7.3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:16 

Hardtraxx Veteran

@Gangsterdwerg, grappig dat het bij Pillers Of Creation bij mij net andersom is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:06 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Revolution Is Here: Origineel is imo de beste Noisecontrollers plaat ooit. W

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:12 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Afbeelding

ik vind het origineel ook 1 van de beste nc platen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Afbeelding

ik vind het origineel ook 1 van de beste nc platen hoor.

Afbeelding

De grootste blafplaat die NC ooit uit hun studio heeft gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:13 

Hardtraxxer

Is er nu al wat bekend over de oude platen die ze vrij zouden geven, zou toch ook met de album release bekend
worden gemaakt??
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle