Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien wel goed, ik begin het album al aardig zat te worden namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misschien wel goed, ik begin het album al aardig zat te worden namelijk.


Vind het niet eens zo'n ramp dat ik het album niet heb maar dat je evengoed 21 euro betaalt omdat ze je proberen te lokken met een gratis poster erbij en dan vervolgens helemaal niets opsturen en niets laten horen is een beetje jammer.

Ach word dubbel genieten om ze voor de eerste keer meteen live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misschien wel goed, ik begin het album al aardig zat te worden namelijk.



ik luister et album al gewoon nietmeer :D , anders ben ik ze beugehoord voor ze full uit zijn , :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Je bent 19 man, dan ben je als het goed is zelf een volwassen vent :')

Heb overigens geen credits gehad =/



Nee maar ik wordt nu soieso gek, ze blijven dingen beloven en ze doen maar niks... Hij denkt waarschijnlijk oooh is een 19 jarig pikkie die leeft er wel mee, maar zoals je hierboven leest, lijkt het me dan meer te liggen als ik wat oudere er bij haal... Ze geven jou ook geen 2,50 credits, kijk het is weinig en jij kan er mss mee leven maar je kan mss ook een keer voor jezelf opkomen anders gaan bedrijven in de toekomst allemaal dingen beloven en niet doen

Het is al bijna een maand verder en ze blijven TNT de schuld geven alsof die een maand over terugsturen doen.......

Juupie schreef:
Vind het niet eens zo'n ramp dat ik het album niet heb maar dat je evengoed 21 euro betaalt omdat ze je proberen te lokken met een gratis poster erbij en dan vervolgens helemaal niets opsturen en niets laten horen is een beetje jammer..

Dit dus


Overigens PS. FYI: erg stoer huillach man
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:51 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Afbeelding


Ja ik ben facking agresief boeie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:56 
 

Afbeelding


Sorry te makkelijk xd ik hou me erbuiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zygoma schreef:
Je bent 19 man, dan ben je als het goed is zelf een volwassen vent :')

Heb overigens geen credits gehad =/


Nee maar ik wordt nu soieso gek, ze blijven dingen beloven en ze doen maar niks... Hij denkt waarschijnlijk oooh is een 19 jarig pikkie die leeft er wel mee, maar zoals je hierboven leest, lijkt het me dan meer te liggen als ik wat oudere er bij haal... Ze geven jou ook geen 2,50 credits, kijk het is weinig en jij kan er mss mee leven maar je kan mss ook een keer voor jezelf opkomen anders gaan bedrijven in de toekomst allemaal dingen beloven en niet doen

Het is al bijna een maand verder en ze blijven TNT de schuld geven alsof die een maand over terugsturen doen.......

2,50 aan credits die ze juridisch gezien niet eens verplicht zijn te geven is wat anders dat 21 euro voor een CD die niet geleverd wordt ;)
En ik geef je uiteraard gelijk dat je mailt, ik doelde erop dat jij impliceerde dat je niet volwassen bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 08:53 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
2,50 aan credits die ze juridisch gezien niet eens verplicht zijn te geven is wat anders dat 21 euro voor een CD die niet geleverd wordt ;)
En ik geef je uiteraard gelijk dat je mailt, ik doelde erop dat jij impliceerde dat je niet volwassen bent :P



Ok haha ja ik zag het als een aanval, vond het al redelijk onzinnig, maar misschien ben ik wel nog niet helemaal volwassen, woon ook nog thuis dus tja :P :aww:
Toch hebbe ze in principe me geld gejat, ik had hem ergens anders goedkoper kunnen halen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waneer komen er eigenlijk samplers?..want wil platen van dit album mixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
waneer komen er eigenlijk samplers?..want wil platen van dit album mixen :P

Daar is nog niets over bekend. Ik vraag het me ook af. Ik heb het vermoeden dat die samplers op Digital Age komen,
en die zijn de laatste tijd niet echt vlot met releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:33 
 
Hardtraxx Addict

Point of no return komt binnenkort op neophyte records zag ik gister ergens in een post op facebook voorbij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Intervention schreef:
waneer komen er eigenlijk samplers?..want wil platen van dit album mixen :P

Daar is nog niets over bekend. Ik vraag het me ook af. Ik heb het vermoeden dat die samplers op Digital Age komen,
en die zijn de laatste tijd niet echt vlot met releasen.


ok bedankt :)....hopelijk komen ze snel anders heb ik persoonlijk nog neit zoveel aan het album gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:07 
 

Dat ze maar opschieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ok haha ja ik zag het als een aanval, vond het al redelijk onzinnig, maar misschien ben ik wel nog niet helemaal volwassen, woon ook nog thuis dus tja :P :aww:
Toch hebbe ze in principe me geld gejat, ik had hem ergens anders goedkoper kunnen halen ;)

Ik woon ook thuis hoor :P Geld gejat hebben ze sowieso als ze die CD niet leveren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
D-Teq schreef:
Intervention schreef:
waneer komen er eigenlijk samplers?..want wil platen van dit album mixen :P

Daar is nog niets over bekend. Ik vraag het me ook af. Ik heb het vermoeden dat die samplers op Digital Age komen,
en die zijn de laatste tijd niet echt vlot met releasen.


ok bedankt :)....hopelijk komen ze snel anders heb ik persoonlijk nog neit zoveel aan het album gehad :P


Vraag me toch af waar Lonely en Shadow Blijft, ondertussen al 8 maand oud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
D-Teq schreef:
Intervention schreef:
waneer komen er eigenlijk samplers?..want wil platen van dit album mixen :P

Daar is nog niets over bekend. Ik vraag het me ook af. Ik heb het vermoeden dat die samplers op Digital Age komen,
en die zijn de laatste tijd niet echt vlot met releasen.


ok bedankt :)....hopelijk komen ze snel anders heb ik persoonlijk nog neit zoveel aan het album gehad :P


Misschien komen al deze tracks over een jaar of 3 als gratis pack bij een volgend album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar gewoon dit jaar releasen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vroeg me af of ik nog de enige ben die hem niet binnen heeft? Want kan nu niks doen volgens hem, omdat dan aan TNT moet liggen....


iemand nog tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Ik vroeg me af of ik nog de enige ben die hem niet binnen heeft? Want kan nu niks doen volgens hem, omdat dan aan TNT moet liggen....


iemand nog tips?


postkantoor ff bellen en kijken of hij niet gewoon daar ligt? Wellicht hebben ze hem bezorgd maar was er niemand thuis en hebben ze geen briefje achter hebben gelaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Yessss hij is eindelijk terecht en krijg hem wss morgen binnen :woot:

(Met €15,- retour :worship: )

Toch blij, dacht dat ze allemaal smoezen aan het verzinnen waren, maar probleem lag dus echt bij TNT :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Yessss hij is eindelijk terecht en krijg hem wss morgen binnen :woot:

(Met €15,- retour :worship: )

Toch blij, dacht dat ze allemaal smoezen aan het verzinnen waren, maar probleem lag dus echt bij TNT :x

Technoboy 'n' Tuneboy? >.<
hahahahahah joke man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Spobbertiet schreef:
Yessss hij is eindelijk terecht en krijg hem wss morgen binnen :woot:

(Met €15,- retour :worship: )

Toch blij, dacht dat ze allemaal smoezen aan het verzinnen waren, maar probleem lag dus echt bij TNT :x

Technoboy 'n' Tuneboy? >.<
hahahahahah joke man.


ben te blij om deze grap slecht te vinden xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Spobbertiet schreef:
Yessss hij is eindelijk terecht en krijg hem wss morgen binnen :woot:

(Met €15,- retour :worship: )

Toch blij, dacht dat ze allemaal smoezen aan het verzinnen waren, maar probleem lag dus echt bij TNT :x

Technoboy 'n' Tuneboy? >.<
hahahahahah joke man.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH!!!!!!!!11oneoneeleven. :P
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle