Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

Hoop zo op Interview. Acht de kans alleen heel klein omdat ze een keer hebben gezegd dat ze niks met die track gingen doen omdat die kwalitatief zover achter hun huidige producties ligt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:06 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
sanderovic schreef:
Xerenetox schreef:
Nu benieuwd welke gratis tracks ze vrijgeven...

x2, Zit er eigelijk een code bij de cd? Zoals wel vaker, dat je die moet invoeren op hun site en dan de gratis tracks kan downloaden?

Mocht dat zo zijn ga ik hem direct halen.

Heb hem uiteindelijk dus niet gekocht, maar als ik de reacties zo lees begint het wel te kriebelen..

Ik heb hem zelf ook binnen.. Zit geen code of iets bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Net twee besteld voor mij en mn maat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:18 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Hoop zo op Interview. Acht de kans alleen heel klein omdat ze een keer hebben gezegd dat ze niks met die track gingen doen omdat die kwalitatief zover achter hun huidige producties ligt. :(

Dat is zo'n beetje de beste NC productie samen met Night After Night dus ze moeten niet zeiken over de kwaliteit. Ik moet die gewoon hebben :mad:

Mijne is trouwens nog niet binnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:18 

Hardtraxx Addict

Al 2x geluisterd! zoals andere al hier zeggen, luistert echt heerlijk weg :worship:
Echt een top album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:38 

Aan het typen...

Reviewtime! :yes:

1. Intro
De vocals in de intro zijn vet gedaan. De rest van de geluiden zijn niet helemaal helder, weet niet goed hoe ik dit uit moet leggen, maar vergeleken met soortgelijke muziek is het kwalitatief een stukje minder. Maar goed ik vind dit soort intro's altijd wel wat toevoegen aan een album.
2. Pavelow - I Just Wanna Know -
Ik heb vrij weinig verstand van dubstep, maar dit klinkt wel heel simpel, standaard en inspiratieloos. Pavelow werd vergeleken met Skrillex, nou als dit het niveau van Skrillex is, dan lijkt me het sterk dat hij de beste dubstep producer is. Verder een wel erg korte track met nog geen 2 minuten. Ik ga de dubstep nummers overigens geen cijfer geven.
3. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix) 6.0
De vocalen uit deze track zijn mij veel te kazig/popachtig. De midintro is wel aardig met een energieke (niet al te harde) reverse bass en een simpele screech. De break die er op volgt vind ik vervelend, omdat het voornamelijk bestaat uit die cheesy vocalen. De synths in de climax zijn erg sterk, maar zo sterk als de synths zijn, zo slap en saai is de melodie. Jammer, je had iets veel mooiers kunnen maken met zo'n synth. De kicks zijn zoals in alle mainstream platen te lang, soft. Qua pitchen is het net op het randje.
4. Noisecontrollers - Pillars Of Creation 8.1
Zo saai en inspiratieloos als de vorige twee tracks waren, zo innoverend en sterk is de combinatie van melodie en synth in deze midintro. De kicks zijn helaas wel iets aan de hoge kant; ja er zijn tracks waar ze nog veel hoger gaan, maar bij mij ligt die grens toch wel een aanzienlijk stuk lager. De melodie in de climax is iets minder bijzonder, maar scoort nog steeds een ruim voldoende; er zit een hoop gevoel in en is anders dan de meeste mainstream melodietjes. Met betere kicks was het een 9 geweest.
5. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix) 5.4
Beetje JDX achtige sounds in de intro, ik houd daar wel van. Kicks staan iets teveel op de achtergrond en komen er niet lekker door, terwijl de kick zelf op zich best goed klinkt. Vervolgens bouwt hij op naar een hele kazige melodie die ik wel eens eerder heb gehoord, dus die zal wel uit het origineel komen. Climax is dus om te huilen, blij melodietje met kicks die vaker in het hoog dan in het laag zitten. Het commentaar op iedere track is overigens zo kort, omdat de tracks gewoon niet langer zijn. Te kort naar mijn mening. Nouja, dit soort nummertjes mogen ze van mij ook wel na de midintro afkappen :P
6. Noisecontrollers - Gimme Love (Hard Edit) 6.0
Tja, wat moet ik van deze track vinden, het is niet mijn ding laat ik het daar op houden. De kicks klinken niet al te best, ze kraken nogal en dan vooral op plekken waar een kick niet hoort te kraken. Het verschil met het origineel is te minimaal (vandaar het woord edit, Lyst) om van een toegevoegde waarde te zijn op het album. Zeker met deze hoeveelheid tracks heb je albumfillers als deze totaal niet nodig, wat de lengte van de overige tracks ten goede zal komen.
7. Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains -
Leuke fictieve collabs, de dubstep geluiden in het hardstyle gedeelte doen het wel aardig, zolang ze maar met mate gebruikt worden. Samenspel tussen de melodie en de dubstep geluiden is ook wel goed, maar ook weer niet geniaal. Het dubstep gedeelte in deze track is al iets sterker dan in I Just Wanna Know. Maar nogmaals ik ben geen fan van dubstep, en al helemaal niet van dit soort mainstream spul.
8. Noisecontrollers ft. Daniëlle - Unite (Vocal Edit) 5.5
Jezus, hoe haal je het in je hoofd om nog zo'n track op het album te zetten. De break is echt ontiegelijk saai en slaapverwekkend en haalt alle energie uit de track, voor de rest is de track volgens mij niet veel anders dan het origineel (luister dit soort tracks hooguit 2x, dus ik kan er naast zitten). Maar nogmaals, waarom dit soort nutteloze edits als albumfillers als andere tracks daar onder lijden qua tracklengte.
9. Noisecontrollers - Space 6.5
Duidelijk geïnspireerd door Deadmau5, tja, het is vernieuwend als je alleen binnen de hardstyle scene kijkt, maar er is ook bar weinig hardstyle in terug te vinden. Technisch vast en zeker allemaal van een heel hoog niveau, maar het mist bijna alle dingen die ik Hardstyle zoek, gelukkig voldoet de climax daar een stuk meer aan en luistert dat minimalistische lekker weg. Voordeel van dit soort kicks is, dat ze die niet pitchen. :P
10. Pavelow - No Idea -
Nu weet ik ook weer waarom ik zo weinig met dubstep heb, het klinkt allemaal hetzelfde. Een wobble die alle kanten ophobbelt en dan de laatste paar tellen een stukje melodie. Wederom erg standaard en mainstream allemaal. De versnelling zorgt dan uiteindelijk nog dat de track niet als dertien in een dozijn eindigt. Knap hoe op ieder bpm de sounds elkaar nog aanvullen. Verder doet me het helemaal niets.
11. Noisecontrollers - So High 5.0
Dan nu de meest overhypte track van dit album. Happy Hardcore achtige vocalen, dat was dan gelijk midintro, dan volgt er een langdradige melodie die een keertje omhoog gaat, dan weer een keertje omlaag. Snap niet wat hier zo bijzonder is. Lange pitchende kicks eronder maken het drama af. Wat een hoopje kaas. Happy Hardstyle.
12. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix) 6.5
Benieuwd wat Ran-D hier van heeft weten te maken, vond de melodie uit het origineel erg sterk. In ieder geval leuk gedaan dat hij met de vocalen de melodie naspeelt, erg goed klinkt het niet, maar het idee is alleraardigst. De midintro is net iets te chaotisch, waardoor die net niet pakkend is, voor de rest een best goede midintro. Hetzelfde geldt voor het tweede deel van de midintro, alleen maken de standaard Ran-D kicks het wel ietsje minder. De opbouw naar de climax is ietwat aan de lange kant. De melodie is gelukkig vrijwel hetzelfde gebleven, de synth en kicks zijn echter een stuk minder sterk dan die in het origineel. De tweede climax gaat helemaal nergens over, zo willekeurig. Voor de rest kan ik deze track het beste vergelijken met een DJ die iets teveel aan de effecten zit. Het is allemaal net iets too much.
13. Noisecontrollers - Universe was Born 6.5
De midintro is simpel/standaard maar wel pakkend, ik ben altijd wel fan van die koor-achtige sounds. De opbouw is groots, de melodie is dat echter niet. Niet heel erg pakkend en een beetje saai. Ik vind de manier waarop de koren zijn gebruikt in de tweede climax ook niet echt sterk. Een typische albumfiller deze track: niet slecht, maar ook niet bijzonder.
14. Noisecontrollers Feat. Alpha2 - Moonraker 5.8
De screeches in de midintro zijn erg lekker, echter de kicks zijn lachwekkend slecht en passen totaal niet bij de screeches, waardoor er niet veel van die midintro overblijft. In de tweede midintro is er volgens mij iets distortion uitgehaald, waardoor het iets beter klinkt, maar het nog steeds niet de kicks zijn waar ik naar zoek. De break is echt geniaal, dit soort sfeer hoort in anthems te zitten. Het sluit echter helemaal niet aan op de rest van de track. Net zoals de eerste midintro niet op de tweede aansluit. De hele track is één groot onsamenhangend geheel eigenlijk. De melodie had zo het intromuziekje van een tekenfilm kunnen zijn en ook de kicks zijn niet goed. Tja, wat moet ik hier mee qua cijfer, het is een track van uitersten, maar als geheel zal ik het niet meer opzetten.
15. Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out 7.2
Weer die Deadmau5 invloeden, dan volgt er een leuke reverse bass, maar is de midintro voor de rest wat aan de lege kant. Het grootste gedeelte van de track is de opbouw naar de climax die opzich wel aardig beukt, iets waar ik wel aan toe was na al die melodietjes en toegankelijke sounds. Helaas is dit nummer ook weer erg kort.
16. Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix) 6.5
Melodie en synth in de intro zijn erg sterk, heeft wel wat weg van huwex. De rest van de track doet me helemaal niets, sterker nog de pitchkicks hebben er al die tijd voor gezorgd dat dit pas de tweede keer is dat ik dit nummer opzet. Heb ook nog nooit wat met het origineel gehad. De erg sterke midintro trekt het cijfer nog een beetje omhoog.
17. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix) 7.5
Midintro doet me heel erg denken aan Virus, die overigens ook een zeer sterke midintro had. Dus ook deze knalt er goed op. De rest heeft een erg hoog Zany gehalte, zeker niet slecht, maar ook niet echt Donkey Rollers waardig. Een ruim voldoende.
18. Noisecontrollers - E=NC2 7.0
De midintro is lekker, alleen zorgen de 3 kicks er voor dat de drive er een beetje uitgaat. Dan een hele sterke opbouw, welke helemaal mijn ding is. De eerste climax is op zich wel sterk, alleen gaat op een of andere manier telkens langs me heen. De tweede climax vind ik een stuk minder sterk, de afwisseling tussen de sounds is niet zo goed gelukt en de sounds passen ook niet echt bij elkaar.
19. Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk Remix) 6.5
Tja, alle sterke elementen uit deze track komen rechtstreeks uit het origineel, al het toegevoegde maken de track eerder slechter dan beter. Ik kan Digital Punk dus niet echt de credits geven voor de goede dingen in dit nummer.
20. Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix) 7.5
Een van mijn favoriete tracks van NC, het sterke aan deze track zijn de lekkere onafgewerkte sound die de track veel karakter meegeven. Deze remix heeft, ondanks dat het voor de rest dicht bij het origineel is gebleven, de track behoorlijk afgevlakt, wat het van een geniale track een wel goede track heeft gemaakt. De kicks zijn niet echt sterk, vooral als ze (ookal is het licht) pitchen, liggen ze niet meer lekker in het gehoor.
21. Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return 4.0
Verschrikkelijke gay-vocals. Ben sowieso als geen hardcore fan, maar dit is nog erger dan Just As Easy in de Hardstyle.

Ookal blijkt achteraf dat de full continious mix iets langere tracks had, vind ik dat dit album erg te lijden heeft onder de lengtes van de track. Nota bene een mainstream track is voor mij de enige echte uitschieter op dit album, dat voor de rest vast van best hoge kwaliteit was, maar amper nog elementen bevatte die ik in de hardstyle zoek. De dubstep en remixen zorgten voor een nog betere diversiteit, ik kan ook niet echt zeggen dat de NC tracks op dit album veel op elkaar lijken, dus dat is, zeker voor een album, een sterk punt. Er stonden een aantal uiterst overbodige edits op en het aantal Pavelow tracks had ook wel tot 1 gereduceerd mogen worden (omdat die dubstep voor mij allemaal hetzelfde is). Voor de rest was dit album voor mij vooral te blij en te mainstream.
107,5/17=6.32
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:43 

Hardtraxx Veteran

Hoewel het nogal korte nummers zijn wat beoordelingen:

Pavelow - I Just Wanna Know: 6,5
Dutch Master - Million Miles Away: 7
Pillars of Creation: 7,5
Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix): 6,2
Gimme Love (Hard edit): 7,3
Quatre Mains (ft. Pavelow): 8,1
Unite (Vocal edit): 7,1
Space: 6,2
Pavelow - No Idea: 7,6
So High: 8,3
Crump (Ran-D Remix): 6,6
Universe was Born: 7,9
Moonraker (ft. Alpha2): 7,3
Knock Out (ft. The Pitcher): 7,8
Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix): 8,2
Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix): 7,7
E=NC2: 8
Aliens(Digital Punk Remix): 7,6
Night After Night (Zany Remix): 7,8
Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return: 6,2

Maakt gemiddeld een 7,35!
Gewoon een prima album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

Ben bang dat ik het pakket vandaag nog niet binnen ga krijgen, aangezien ik ergens in een oostelijke uithoek van Nederland woon.
De DVD van Defqon van de winactie van Q-dance kwam bij mij ook al een dag later dan bij alle anderen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:45 

Bierkoning

Hehe hij is eindelijk binnen ^^

Gelijk Pillars Of Creation een paar keer aangezet, wat een geweldige plaat is dat :loving: Zal ook eens een beoordeling geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

Trouwens, dat kleine stukje uit de Ran-D Remix in het begin, na de vocals, dat die melodie even langs komt. Wat klinkt dat afschuwelijk zeg, ik denk dat ik nog nooit zo'n lelijk geluid in een nummer heb gehoord. Wat was Ran-D wel niet denkende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:20 

Bierkoning

Pavelow - I Just Wanna Know: Ik heb bijna niks met dubstep, zit heel af en toe een leuk plaatje tussen maar dat is deze er geen een van. Ik laat een cijfer achterwege hier.
Million Miles Away Remix: Heerlijk nummer, wat een berg energie zit hierin zeg. Vocals irriteren me ook niet zo, misschien omdat ik het origineel vrijwel nooit heb geluisterd: 8
Pillars of Creation: Geweldig, de sfeer die er in deze track wordt gecreëerd is echt ongeëvenaard: 8,8
Move Your Body Remix: Vind het origineel één van de betere tracks van Bioweapon, maar ik kan niet zeggen dat deze echt veel toevoegt: 5,5
Gimme Love (Hard edit): Vond het origineel destijds echt heerlijk, deze edit vind ik een stuk minder: 6
Quatre Mains (ft. Pavelow): 'Noisecontrollers' gedeelte is heerlijk, maar het 'Pavelow' gedeelte is dan weer niks voor mij: 7
Unite (Vocal edit): Die vocals verpesten het, maar het origineel vond ik op zich een best lekker plaatje, daarom een: 6,5
Space: Geen zak aan: 4
Pavelow - No Idea: Zelfde verhaal als bij de eerste track, geen cijfer dus.
So High: Tja wat moet ik hier nog over zeggen, dat ik hem gelijk ff een tikkeltje harder zette dan bij de andere tracks zegt al genoeg haha, dit nummer doet zo veel met me, het is gewoon één grote bonk euforie, echt een meesterwerk: 9,3
Crump (Ran-D Remix): De melodie van Crump blijft gewoon vet, en die heeft Ran-D goed in z'n waarde gelaten. Tweede climax is dan wel weer wat minder, en ook de (mid) intro doet me niks: 6,7
Universe was Born: Prima plaat, zit ook weer een mooie sfeer in. Heb hem wel iets te vaak gehoord maar dat doet niks af van de kwaliteit: 8,2
Moonraker (ft. Alpha2): Wat een opluchting, eindelijk eens een stel lekkere kicks! De mid intro klapt er echt geweldig op, en wat daarna komt is alleen nog maar beter. Geweldige opbouw naar de climax, die een simpele maar effectieve melodie heeft met goeie kicks: 8,7
Knock Out (ft. The Pitcher): Beetje kort om een goed oordeel te vellen misschien, maar ik vind het zo wel een lekker luisterplaatje: 7
Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix): Helaas al doodgedraaid (ook door mezelf), maar het blijft wel een geweldige plaat natuurlijk: 8,7
Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix): Hoor echt helemaal niks van het origineel terug op de vocals na, maar dat is niet zo erg in dit geval, heerlijke plaat . Kicks hadden ook wat harder gemogen: 8,3
E=NC2: Ook hier wordt weer een fantastische sfeer gecreëerd en de opbouw naar de climax is geweldig. Ik vind vervolgens de 2e climax iets vetter dan de 1e, maar al met al gewoon een hele dikke track: 8,5
Aliens(Digital Punk Remix): Hele goeie remix van Digital Punk, misschien wel z'n beste solo productie. De melodie van het origineel wordt goed in tact gehouden in de eerste climax, en de tweede climax (of was het de outro?) is ook heerlijk, maar die is hier helaas niet te horen: 8,2
Night After Night (Zany Remix): Origineel is voor mij de vetste plaat van de Noisecontrollers, en Zany heeft daar gelukkig niet al te veel aan veranderd. Prima remix, goeie zaak dat hij hem nieuw leven heeft ingeblazen: 8,4
Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return: Gadverdamme wat een afschuwelijke vocals, echt verschrikkelijk. Sowieso trekt mainstream hardcore me echt totaal niet meer de laatste tijd dus ook hier wordt ik niet vrolijk van: 4

Al met al een heel vet album, alleen jammer van de hardcore en dubstep die er op staat. Hadden ze beter dat weg kunnen laten en de tracks wat langer kunnen maken, want dat vind ik wel een minpuntje eigenlijk.

Nu alleen nog hopen op Interview, dan ben ik helemaal tevreden haha. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:42 

CD net gekocht.. Vond hem na een aantal preview nummertjes heerlijk klinken
11 nummertjes die me in de preview al erg aan staan, dus was voor mij de overweging om hem toch te kopen.

02. Pavelow - I Just Wanna Know
04. Noisecontrollers - Pillars Of Creation
05. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)

07. Noisecontrollers & Pavelow - Quatre Mains
10. Pavelow - No Idea
11. Noisecontrollers - So High
15. Noisecontrollers feat. Pitcher - Knock Out (zit duidelijk een overhand aan pitcher-sounds in!)
17. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
18. Noisecontrollers - E=nc�
19. Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk Remix)
20. Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:05 

Hardtraxxer

Vind die intro van die Donkey Rollers remix toch wel echt heel vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:11 

Hardtraxx Crew

Heb hem net ook binnen gekregen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:14 

Hardtraxx Elite

kauwgombal schreef:
Hij staat ook op al op Spotify voor de liefhebbers van Spotify :)

Kijk! Daar wachtte ik op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:18 

Hardtraxx Elite

Moet zeggen, ik vind het wel echt schandalig dat de nummers zo kort zijn. In een aantal tracks mist er niet alleen een outrotje, maar gewoon een substantieel deel van de track. Als je echt zoveel op één album wil proppen, gooi er dan een tweede CD bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:23 

Hardtraxxer

kauwgombal schreef:
Hij staat ook op al op Spotify voor de liefhebbers van Spotify :)

net aangezet, heerlijk! vanavond even halen in de winkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:06 

Hardtraxx Elite

Ik heb hier echt maar 1 woord voor:
MEESTERWERK!!! :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:10 

Bierkoning

Sunboom schreef:
Moet zeggen, ik vind het wel echt schandalig dat de nummers zo kort zijn. In een aantal tracks mist er niet alleen een outrotje, maar gewoon een substantieel deel van de track. Als je echt zoveel op één album wil proppen, gooi er dan een tweede CD bij.

Ben ik het wel mee eens, de 2e climax van Aliens mist gewoon helemaal bijv. :/

Verder echt een heerlijke cd, heb hem nu 2 x helemaal afgeluisterd op de dubstep en hardcore na. Ik kan niks anders zeggen dan genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:36 

Hardtraxx Addict

En ik heb nog niets binnen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Hymn schreef:
En ik heb nog niets binnen :mad:

Me neither :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:48 

Hardtraxxer

Owyeah!!!! hij komt net door de brievenbus!!! zet m nu op!! :) :thumbup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:54 

Hardtraxx Addict

Kan niet wachten totdat er album samplers gereleased worden, maar dit zal nog wel een aantal maanden duren waarschijnlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:57 

Kraak... Piep...

Pavelow - I Just Wanna Know 0
Ik ben 100% geen fan van dubstep dus deze sla ik maar over anders rolt er toch een 1 uit
Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix) 7
Evenaart het origineel wel maar op een ander niveau. Leuke plaat. leuke melodie, gewone kick. Dus niks bijzonders maar ook niks slechts.
Noisecontrollers - Pillars Of Creation 7,5
Lekkere zweverige melodietjes. Die pitch in de climax vind ik alleen wat hoog.
Voor de rest, topplaat.
Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix) 8
Voor mij een van Bioweapon zn vetste platen. Intro is in ieder geval heel erg verbeterd dus dat is een pluspunt.
Ze hebben het aanstekelijke deuntje ook gehouden en wat verbeterd. Plus dat stemmetje vond ik altijd leuk.
Ze hebben de climax en melodie wat voller gemaakt, het klinkt wat volwassener dus deze overtreft het origineel zeker. Goeie plaat
Noisecontrollers - Gimme Love (Hard Edit) 6.8
Heb deze plaat eerst geen drol aan gevonden maar later wel wat gaan waarderen. Dit remixje is opzich wel ok.
Maar ik heb nogsteeds niet veel met deze plaat. De kick in de climax maakt wel heel wat goed daarop. Als ze het intro nou ook hadden meegenomen.
Noisecontrollers & Pavelow - Quatre Mains 6
Kick in de intro is niet facinerend ofzo. Maar de rest van de intro klinkt wel heel vet. Ik ben niet zo'n fan van het deuntje eerlijk gezegd. Het is wel een apart plaatje dat iniedergeval. En ja dan krijg je dubstep dus ik kap maar af.
Noisecontrollers ft. Danielle - Unite (vocal edit) 5
Doet me wel weer terugdenken. Maar die vocals voegen voor mij niks toe. Dus als ik wil terugdenken en nostalgeren(Als dat een woord is) pak ik het origineel wel. Want och mijn god wat duurt die break lang. Bijna het hele nummer.
Noisecontrollers - Space 5,5
Deze heb ik dus nog nooit eerder gehoord. En ik krijg van seconde 1 al het idee van een Gimme Love track.
Intro is wat vaag en ook niet echt mijn ding. Die kick vind ik nog steeds niet alles maarja hij klinkt niet verkeerd. Ik krijg ook een beetje het idee van Huh?! in dit plaatje. Die anti doet me ook niks. Dit lijkt mij te veel op Gimme Love en ik vond die eerlijk gezegd beter. Toch kan ik wel begrijpen waarom anderen deze vet zouden vinden.
Pavelow - No Idea 0
Geen commentaar (zie 1)
Noisecontrollers - So High 9
Is al even uit deze plaat. Maar nog steeds kan ik heerlijk genieten van dit nummer. Vrolijk intro met dat pianootje op de helft van de kick telkens. Geen ellenglange break, maar gelijk to the point. De melodie is ook heerlijk en de rest stemt allemaal op hetzelfde. En dat van een persoon dat echt een bloedhekel heeft aan alle happy trackjes :P
Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix) 7
Leuk intro, is een keer wat anders van Ran-D. Wel weer dezelfde kick. Ik moet dan ook eerlijk toegeven dat ik een beetje uitgekeken raak op zijn sounds. De overgang van intro naar break is precies hetzelfde als The Cycle. De melodie is hetzelfde maar dat is bij mij een + punt alleen heeft hij de melodie 4/4 gedaan interplaats van 5/3. Klinkt persoonlijk heel vet vind ik. De kick vind ik nogsteeds niet geweldig. De pitch valt gelukkig mee. Hij gaat wel redelijk snel naar de 2e break. En de 2e climax vind ik eerlijk gezegd niet veel aan met die melodie. Hij heeft zijn voordelen en nadelen, maar over het algemeen een goeie plaat.
Noisecontrollers - The Universe Was Born 9
Vaak geluisterd voor het album al. Blijft een pracht plaat. Op defqon was hij Episch.
Lekkere intro, goeie screeches en de kick is ook goed te doen. Sterke break (Ik geil op choirs)
De melodie is ook supervet. Climax wederom. Topplaat dus.
Noisecontrollers & Alpha Twins - Moonraker 9
Heerlijke intro. Helemaal mijn straatje. Wederom ook deze melodie klinkt heel sterk. En de rest ook.
Topplaat.
Noisecontrollers & The Pitcher - Knock Out 6.8
Die kick blijft hetzelfde, niet zoveel aan. De intro vind ik dan ook niet bijster veel aan. Er hangt een apart sfeertje in het nummer. Je hoort wel The Pitcher elementen terug. Die climax is heel vreemd maar wel vet.
Alleen naar een paar keer luisteren verveelt hij een beetje.
Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight (Alpha Twins Remix) 7,5
Deze plaat heb ik nu al zo vaak gehoord. Het intro blijft vet. Dat is al zeker heel wat pluspunten waard.
De break die opeens omslaat is ook heel vet. De melodie is goed maar ben er niet weg van.
Climax vind ik wat minder. Haalt de kracht er wat uit omdat hij in de buildup opeens stil valt vind ik.
Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix) 7
De intro vind ik niet veel aan eerlijk gezegd. Ik vind de tegenwoordige Donkey Rollers platen te veel op platen van The Pitcher lijken, Raoul lijkt er wel geen zegje meer in te hebben. Ik vond het origneel ok, maar deze plaat zit wat op een ander niveau, dus ik ga ze niet vergelijken. De melodie is dan wel weer heel vet de buildup en climax klinken heel vet. Het grote domper punt in deze track voor mij is de kick. Ik vind hem gewoon niet lekker klinken, in mijn ogen te soft en lijkt teveel op die van the pitcher, geef mij dan maar een kick a la Innocent of Chaos. Jammer dit.
Noisecontrollers - E=NC2 10
Voor mij DE plaat van het album. Heerlijk intro. De break geeft enorm veel kracht aan de melodie. De melodie zelf is dan ook een voor in de boeken en De climax al helemaal. Zit bij mij zeker weten in de top 5 van het jaar. Heeft voor mij alle elementen die een track vet maken (Op sidechain synths na) Ik geef deze track daarom ook graag een 10 omdat ik er niks verkeerds mee kan vinden. Eerste keer dat ik hem hoorde op een feest kwam er ook een partij kippenvel over me heen. Heerlijk.
Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk Remix) 8
Heel vet intro. Kick is ook top. Ik vond de originele Aliens niet geweldig om eerlijk te zijn, veel te vrolijk voor mijn smaak. Dat deuntje dan. Deze heeft nogsteeds een dik vrolijk element erin zitten. Maar een paar noten zijn veranderd waardoor de melodie in mijn ogen veel beter is. Climax is ook heerlijk. Dus zeker een vette plaat.
Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix) 8
Kijk zo'n kick mis ik dan in de Donkey Rollers remix. Heerlijke kick in de intro. Het begint al lekker duister.
De break duurt wel wat lang vind ik. De melodie is wel lekker maar het is niet speciaal ofzo. De meeste duistere platen hebben tegenwoordig zo'n deuntje. Buildup klinkt wel lekker climax ook. De kick zit ook goed inelkaar. Ik neem aan dat het aan de edits ligt maar ik vind de climax best wel snel over. 2e climax klinkt ook heel vet.
Evil Activities & Kasparov - The Point Of No Return 3
Ik zal hier niet veel woorden aan vuil maken. Maar dit is echt kaas van de hoogste plank.
Voor mij het lelijke eendje van het album. Als ik nog wat pluspuntjes moet vinden. De zang klinkt best ok, de tekst ook. Maar waarom zon dikke lap tekst als je het een meezinger wil maken. En aub huur is een andere zanger is, want ze klinken allemaal als Mc Villain of Mc Alee tegenwoordig. De melodie is ook wel ok maar die kick is dan weer afschuwlijk. Waar is de bass? en waar is de punch? Dit is meer een versnelde hardstyle kick. Het zingen over de melodie en kick heen klinkt dan nog best ok maar dat kappen ze ook na 3 zinnen af. Nee dit is echt haaks op wat ik een goeie hardcore plaat vind dus deze scoort niet hoog.

Totaal oordeel. Als ik alleen naar de nieuwe tracks en remixen kijk is dit album echt een topper. De gene die ik minder vind komt meer door de kick maar als je er net zo'n hard edit van zou maken als Gimme Love zou ik ze al een stuk vetter vinden. De edits van de oude nummers hadden van mij dan niet gehoeven. Voegen niet echt iets toe. (Daarmee bedoel ik niet de remixen)
De dubstep nummers reken ik niet mee omdat het 1. niet onder hardstyle valt 2. ik heb een bloedhekel er aan.
Het hardcore nummer is ook gewoon een standaard nederlandse kaasplank dus dat is dan ook weer jammer. Maarja het is een mainstream producer.

Totaal cijfer : 7,3 en dat rond ik dan af naar een 7,5. Dus zowiezo een dikke voldoende. Maar laat aub de volgende keer het hardcore nummer en de dubstep nummers achterewege. En die kick van unite hebben we nu wel gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:57 

Joykill schreef:
Kan niet wachten totdat er album samplers gereleased worden, maar dit zal nog wel een aantal maanden duren waarschijnlijk..

Waarom een aantal maanden? :lol:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle