Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

nou wil ik toch wel eens weten wat die oldies nou worden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:47 

Hardtraxx Addict

Intervention schreef:

Zal van de week wel bekend worden, mag ik hopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:49 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Intervention schreef:

Zal van de week wel bekend worden, mag ik hopen...

en als het van de week niet bekend word dan ga ik ze spammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:36 

Hardtraxxer

Had liever wat hs producties gezien ipv de dubstep , okee dubstep is vet maar had dan een aparte ep gemaakt ofso , er staan sowieso hele vette nummers op maar de meeste kennen we natuurlijk al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:40 

Hardtraxx Addict

Man, wat is Pillars of Creation toch een godsgruwelijk dikke plaat. Ik heb zelden zo'n ongelofelijk vet intro gehoord. De climax is ook van bijzonder hoog niveau maar valt bijna in het niet bij het intro, echt puur genieten dit. Kan voor mij wel eens de track van het jaar gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:59 

Hardtraxx Veteran

Ook maar eens een paar puntjes geven ^^

01. Intro -
Een intro vind ik wel horen op een album, het geeft een leuke start, een intro moet iets opbouwen, iets vertellen over het album. De intro vind ik hier zeker geslaagd, leuke geluidjes en die stemmen zijn leuk gedaan. Wel ga ik hier geen punten op geven.
02. I Just Wanna Know 5.0
Net goed genoeg, ik vind dubstep nu niet echt iets voor mij, al breekt het wel het normale van een album, nu is er iets anders te horen ook, ook hoor je hier het diverse produceren in van Bas. De track opzich vind ik niet zoveel aan.
03. Million Miles Away remix 7.5
Voor een eerste hardstyle track op het album wel een leuke track, vocals zijn heel cheesy maar wel catchy. Ze zijn vet om mee te zingen, de intro begint heel chill en de climax is gewoon feel good. Leuke track.
04. Pillars Of Creation 8.5
Een eerste hoogtepunt op het album meteen, wat een track. Die intro zou gewoon op zichzelf al een climax kunnen zijn. Heerlijke geluidjes in de intro, ook wel een vet tempo. Even stilvallen voor de break, komt er dat simpele maar effectieve melodietje aan :yay: Zo chill. Enige minpunt vind ik dat de track totaal geen samenhang heeft in mijn ogen, al vind ik 'm wel geslaagd.
05. Move Your Body remix 6.5
Stevige intro waar je al goed die bekende deuntjes van move your body in hoort, beetje dubstep invloeden ook, de intro doet het goed bij mij, al vind ik dat die iets te lang duurt.Ik weet nog het moment dat DBSTF deze originele track voor het eerste draaiden op Decibel, ik was hier toen helemaal aan verkocht. In de break hoor je eigenlijk geen tot weinig verschil met het origineel, climax vind ik ook niet al te veel toevoegen, is gewoon het origineel in een NC jasje. Wel weer een hele vette outro met die dubstepinvloeden.
06. Gimme Love edit 7
Gimme Love was egt een hele innovatieve originele track toen die voor het eerst langskwam, ondertussen is die wel al te veel gedraaid. De intro verschilt ook weer niet heel veel. Iets steviger wordt het in de climax, verschil in kick komt nu wel goed door, die 2e climax vind ik wel een leuk tempo hebben, typisch zomertrackje, hij zou 'm bij mij deze zomer trouwens weer goed doen. Weet ik zeker.
07. Quatre Mains 6
Ook weer zo'n experimentje van Bas. Vind het wel iets hebben, al is het iets té simpel. Ook weer eens iets anders, past wel goed in het straatje van het album. Leuke track, niet meer niet minder.
08. Unite edit 5.5
Deze vind ik hier nu niet echt bij passen. Dat anthem sloeg bij mij zowizo al niet echt aan, ook weer die gimme love kicks maar die vond ik maar voor 1 keer leuk, deze track kon ik al niet meer zo goed aannemen. Oké met die vocals erbij is het iets nieuw, maar veel verandering zit er niet in natuurlijk, beetje overbodig, vindt de vocals ook maar wat zagerig net als die synth over het algemeen van de track.
09. Space 6.5
Weer totaal in het straatje van het album. Je voelt egt dat Bas inspiratie opdoet in die ruimtelijke dingen. Wel weer die platte kick, wel van die leuke spacende sounds erbij. Vond het wel een leuk trackje.
10. No Idea 6
Ja weer even wat dubstep, ik neem het er voor lief bij, deze vind ik al vetter dan de vorige. Het duurt gelukkig ook niet al te lang. Dat verschil in tempo vind ik vet gedaan, ik krijg ineens het gevoel dat het album nu echt gaat losbarsten.
11. So High 9
En ja, daar komt ie dan, 1 van DE tracks van het album, heerlijke catchy vocals in de intro, die NC kick hierin vind ik zo vet, nu de intro luisterend en wetende dat die melodie er zit aan te komen. Daar komt ie dan ook, heerlijk meezweven, past ook weer perfect in het straatje dit. Hier wordt ik gewoon blij van, alles past in die climax. Pareltje :love:
12. Crump remix 7.5
Wat een vage overgang maar kom. Die eerste crump sounds zijn zo vet gedaan, die overschakeling naar de intro, dit kan je zo vet meeneuriën vind ik :yay: En dan de fokiiiiing crump meeroepen. Die reversed vind ik maar wat plaatjes, nu komen de sounds ook niet echt meer over. Die mid intro daarentegen is echt lekker energiek, typische Ran-D sounds. Opbouw naar de climax is wel leuk, die crumpgeluidjes die opbouwen naar de eerste climax zijn leuk, nu wordt het wel opeens een typische Ran-D plaat. Eerste climax is maar wat gewoon, de 2e vind ik dan wel weer heel vet, zit ineens veel meer energie in, de originele crump is allesinds wel gwn vele sterker, maar de remix mag er zijn.
11. Universe Was Born 8
Jaaaa, deze track doet het echt goed bij mij, ik weet niet hoe dat komt, dat is die NC sound waar ik zo fan van was 3 a 4 jaar geleden. Die intro heeft egt hele strakke sounds, een vette kick, zo'n gevalletje van, laat de intro maar effe duren. Dan komt die epische break, dat geeft zoveel sfeer, op een feest in een duistere omgeving is dit echt zooo vet. Van die vocals die over natuur en wetenschap en zo handelen vind ik ook steeds iets hebben. Vind dat zo iets mystrieus hebben. De climax vind ik wel iets minder dan de intro, gewoon een vette melodie, heel solide track dit. Heb ook het gevoel dat het album nu los begint te komen.
14. Moonraker 8.5
Deze heeft ook weer van die leuke geluidjes in de intro, stevige kick erbij, heerlijk dat die intro zo stilvalt en terug opgang komt. Niet te lang duren, verder naar de break. Ook weer zo'n vette sfeerbreak, dat gevoel geven dat er iets gaat komen. Ik vind deze veel weghebben van Universe Was born, gewoon een solide track, die melodie in de climax is wel net iets vetter. Dat gekraak voor die climax erinkomt vind ik vet, wat Alpha² hier dan bij doen, geen idee eigenlijk maar kom.
15. Knock Out 8
Ja, deze met The Pitcher, Pitcher sounds zijn zowizo lekker, in combo met NC met Cherish in gedachte moet dit wel goed komen. Korte intro, doet niet echt ter zake die intro. Van die gekke geluidjes in de climax, en dan opeens die leuke anti derin, vette party track, heerlijke sounds zitten hierin :woot:
16. Tonight remix 8
Ja, oké. Joram en Heady mogen ook nog effe mee op het album. Deze hoefde niet voor mij, al blijft het wel een ijzersterke remix, daar niet van. Ik heb gewoon het gevoel dat deze wat uit de toon valt maar kom. Even Tonight meeschreeuwen en dan die vette intro krijgen. Ik neem het er wel bij. Tonight was zowizo een ijzersterke mainstreamtrack. Vette screeches in de climax.
17. Revolution Is Here remix 9
Moehahahaha :clap: :worship: :yay: Intro! :drool: , die vocals zijn ook vet gedaan, die zijn zowat op de achtergrond verdrongen. Maar die intro is echt te vet. Ik vind 'm wel niet echt Donkey achtig, maar dit is egt van een hoog niveau. Die screeches in de climax gaan ook egt nergens over, ook pitcht deze track ook gewoon perfect. En dan nog effe doorpompen in de 2e climax. :worship: Spijtig wel dat er geen outro meer komt op het album. Daardoor een 9, anders had dit de beste van het album geweest.
18. E=NC² 9.5
Nu gewoon blijven doorgaan, wat een heerlijke intro ook, gewoon lekker stevig :thumbsup:
Maar deze break is een break waarvoor je deze muziek luistert. Wat een sfeer, dit doet je echt hopen op iets heel vet. Dat epische wat ik eerder al zei, komt hier helemaal boven. Verder in die break wordt het tempo opgebouwt, die klappen die paar kicks en weet je, dit gaat vet worden. En dan die climax :yay: :bomb: Hééérlijk, en dan moet die 2e nog komen. Pfoeeeee :worship: Heeft zowat weg van de Yellow Minute remix, dat die melo wat wegvalt, dat is TE vet gedaan. En als klap op de vuurpijl doen we die eerste climax gewoon nog eens opnieuw. Dit mag blijven duren. Nu wel gewoon met een stevige outro erachter die helemaal past bij de track. Het albumtrack is gewoon ook DE track van het album. :yes:
19. Aliens remix 8.5
Komen we bij de remix van Digital Punk, moet ik eerlijk zijn, ik heb niet heel veel me DP, dus ik verwachtte hier eerst niet zo veel van. Maar ik heb mijn mening snel bijgesteld. Gewoon een dikke intro. In de climax blijft Aliens gewoon wat in een nieuw jasje gestoken. Wat ook goed is, die melodie is gewoon vet, dan moet je die zo laten en niet liggen verkrachten. Stevige kick ook. Vette track deze. Alleen jammer dat ie niet iets langer duurt. De outro komt iets te snel.
20. Night After Night remix 9
Ja dit is gewoon Zany, en dan weet je dat je kwaliteit krijgt. Wat hier ook het geval is. Vette intro, lekker duister. Die heerlijke break blijft gewoon behouden. De climax is ook gewoon knallen :drool: Die 2e climax van hetzelfde. Op hetzelfde niveau als de Donkey remix op dit album, daarom ook hetzelfde cijfer.
21. Point Of No Return 3
Mjuaa, voor mij mogt na de vorige remix het album gewoon gedaan zijn. Oké ik snap wel dat er als Kasparov een track op mag komen maar dit hoeft niet voor mij. Heb zowizo al niet veel met HC, en die gay vocals helpen er al niet veel aan. ik krijg ook dat space gevoel niet, waar dit album toch over gaat eigenlijk.

Gemiddelde aan 7.33 dus. Is denk ik voor mij ook een goed cijfer voor dit album. Een paar echt vette tracks, een paar mindere en een paar overbodige. En de gewone tracks zijn kwalitatief goed en vernieuwend. Vet album dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 16:08 

Hardtraxx Elite

Ik heb nog steeds niks ontvangen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:12 

Hardtraxx Addict

samenvatting.

prachtig nummer: Pillars of Creation :loving:
goede nummers: Quartre mains, So High, Moonraker, Universe was Born, Revolution is Here remix, E=NC2, Aliens remix en Night after Night remix
leuke nummers: Knock out, Move Your Body, Tonight, Million Miles Away
matige nummers: Unite, Space, Crump, Gimme Love
saai & onnodig: Intro, I Just Wanna Know, No Idea, Point of no Return

aardige cd.

9 + (7.5 x 8) + (6 x 4) + (4.5 x 4) + (3 x 4) / 21 = 5.9, zonder die dubstep, intro en hardkoor een 6.5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:11 

ja eindelijk binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

Om iedereen dan maar ff op te geilen:

Noisecontrollers - The Hunt
Noisecontrollers - Dissonance
Noisecontrollers - Interview
Noisecontrollers - You Dont Own Me
Noisecontrollers - Furybox
Noisecontrollers - Give You Bassline
Noisecontrollers - We are the Noisecontrollers
Noisecontrollers - Faces Of Creation
Noisecontrollers - Earthshaker
Noisecontrollers - Wannabe
Noisecontrollers - Improve
Noisecontrollers - Reinfoce
Noisecontrollers - We Move
Noisecontrollers - In The Marine
Noisecontrollers - Shout
Noisecontrollers - Milkshake
Noisecontrollers - Joke The Joker
Noisecontrollers - Feel It
Noisecontrollers - Activated
Noisecontrollers - Gaia (Original mix)
Noisecontrollers - Shockwaves
Noisecontrollers - ID (God of The Midnight Hours)

Noisecontrollers - Gaia (2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (Qlimax 2009 edit)
Noisecontrollers - Crump (2008 edit)
Noisecontrollers - In Qontrol 2009 Tool
Noisecontrollers - Shreek (Hardbass 2009 edit)
Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy 2010 Edit)
Noisecontrollers- Crump (In Qontrol edit)
Noisecontrollers - Shreek (Qlimax 2009 edit)

The Universal Twister - White Stars (EDIT: The Universe Twisters?)
Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Remix)
Duck Sauce - Barbara Streisand (Noisecontrollers Bootleg)
Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix)
D-Block & S-Te-Fan - Fuck The Noisecontrollers (DJ Tool?)

Als het goed is dit al hun unreleased materiaal. Ben benieuwd welke het gaan worden! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:29 

Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
Noisecontrollers - Reinfoce
The Universal Twister - White Stars

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:07 

Bierkoning

Wtf, zijn er zo veel :oh:

Met deze zou ik heel blij zijn in ieder geval:

Maximum schreef:
Noisecontrollers - Furybox
Noisecontrollers - In The Marine
Noisecontrollers - Crump (Qlimax 2009 edit)
Noisecontrollers - Crump (2008 edit)

Maarja als alleen al Interview erbij zit ben ik tevreden :D

Maximum schreef:
Noisecontrollers - Control The Noise

Is deze niet gewoon uitgebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Maximum schreef:
Noisecontrollers - Control The Noise

Is deze niet gewoon uitgebracht?

Ohjah klopt, maar dan onder de naam: 'Noisecontrollers vs. Speedy Bass - We Control The Noise' (DJS016). Het zijn er zo veel joh, ik had deze ff niet door. Ik zal het ff aanpassen en dan klopt de lijst als het goed is. Thanx! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat Fuck the Noisecontrollers erbij zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:40 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

Alsjeblieft niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:41 

Hardtraxx Addict

Hoop echt op Improve, Gaia en Interview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Die tracks komen wel. Houd het hier een beetje over het album aub :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:36 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:31 

Hardtraxx Newbie

Zeker wel een vet album! KNALLEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:38 

Hardtraxx Veteran

ninja en repelsteeltje set you free dan :oh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:41 

Hardtraxxer

Damnit. Bol heeft nog steeds niks verzonden.

Oh, ik mis trouwens nog Macabre op die lijst van unreleaset spul ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 01:04 

Hardtraxxer

Fuck the Noisecontrollers is toch niet van hun zelf? Die zou denk ik eerder weg worden gegeven dbstf. Maar wie weet? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:20 

Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
ninja en repelsteeltje set you free dan :oh: ?

Ninja = Interview, die naam is verandert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:52 

Hardtraxx Addict

twilightforce schreef:

Heb ik ook welleens gehad.. Stond bij releasedatum de gewone release datum zoals, astral en hardstyle.com... Week later werd hij pas verzonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:35 

Hardtraxxer

sanderovic schreef:
twilightforce schreef:

Klopt idd. Macabre(Qrimetime 2007-2008 DJ Tool)vindt ik nog altijd nog vetter als die van 2010.

Ze doen er wel lang over, ook al hebben ze nog andere dingen te doen, maar bij mij is around 2 maart of dezelfde dag, of een paar dagen erna, maar goed ik ben benieuwd of ze veel gevraagde oldies vrijgeven. Leuk voor t mixen ook:)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle