Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:59 

Hardtraxxer

Kom maar op met die unreleased tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:00 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Joykill schreef:
Kan niet wachten totdat er album samplers gereleased worden, maar dit zal nog wel een aantal maanden duren waarschijnlijk..

Waarom een aantal maanden? :lol:

Het is toch ergens verbonden met Santraxx hè...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:04 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Joykill schreef:
Kan niet wachten totdat er album samplers gereleased worden, maar dit zal nog wel een aantal maanden duren waarschijnlijk..

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat alle tracks full gereleased worden, bij bijvoorbeeld het Brennan Heart 'Musical Impressions' album duurde het ook een jaar (!) voordat je alle tracks van het album full kon kopen (is misschien wel een extreem voorbeeld, maar je snapt mijn punt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:07 

Hardtraxxer

Joykill schreef:
JEFSKIII schreef:
Joykill schreef:

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat alle tracks full gereleased worden, bij bijvoorbeeld het Brennan Heart 'Musical Impressions' album duurde het ook een jaar (!) voordat je alle tracks van het album full kon kopen (is misschien wel een extreem voorbeeld, maar je snapt mijn punt).

So high, etc. is toch ook al gereleased, het zal wel loslopen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:10 

Hardtraxx Addict

knotsjebilly schreef:
So high, etc. is toch ook al gereleased, het zal wel loslopen hoor!

Laten we het hopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

Wat een meesterwerk van een album! Prachtig mainstream album van hoge kwaliteit! Bewijs dat mainstream ook mooi kan zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:19 

Toneshifterz en Frontliner albums waren ook vrij snel helemaal full verkrijgbaar, hopelijk deze net zo snel of beter zelfs nog sneller. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:22 

Artiest

Point Of No Return vind ik zo'n ongekend lekker plaatje, vette break, vette melodie. Echt heerlijk!
Verder zoveel lekkere plaatjes hierop, ijzersterk album. Kan niets anders zeggen dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:57 

Artiest

FAN-TAS-TISCH

3. Dutch Master - Million Miles(Noisecontrollers Remix)
4. Noisecontrollers - Pillars Of Creation
7. Noisecontrollers - Quatre mains
8. Noisecontrollers - Unite (Vocal Edit)
9. Noisecontrollers - Space
10. Pavelow - No Idea
11. Noisecontrollers - So High
13. Noisecontrollers - Universe Is Born
14. Noisecontrollers Feat. A2 - Moonraker
16. Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (A2 Remix)
18. Noisecontrollers - E=NC2

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk binne, ook nog met de gratis poster erbij :love:
Morgen eens aandachtig beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:13 

Hardtraxxer

Klinkt erg goed allemaal! had er op Xqlusive NC al een geweldig mooie avond mee gehad! :D maar zelf kunnen luisteren is toch ook mooi! :innocent:

Zijn bij jullie de tracks ook allemaal vrij kort op een enkel aantal na? (soms onder de 3 min?) :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:22 

Bierkoning

Ben ik de enige die het raar vind dat er geen collab met Wildstylez op staat trouwens? :P

En dat de Astral remix er niet op staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Ik moet toegeven dat ik Fusion of Sound niet erg goed ken, maar als dit niet het beste hardstyle album is dan staat ie iig op #2. Werkt ook ontzettend goed als album imo, wat ik eigenlijk voor het eerst heb bij een hardstyle cd. Heeft een thema, zonder dat het allemaal teveel op elkaar lijkt, erg lekker afgewisseld met dubstep (al vind ik het dubstep stuk in Quatre Mains alleen wat minder), en erg goed opgebouwd imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ben ik de enige die het raar vind dat er geen collab met Wildstylez op staat trouwens? :P

En dat de Astral remix er niet op staat?

en a different story anti edit, smd just like you (2012 refixx), live edit just as easy? just as easy attack again, nog wel wat meer dingetjes, komen hopelijk free net als die oude platen!!

Maar wat is dit een lekker album :bomb: !

owja en dr staat ook niks samen met heady op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Ik fiets naar de free record shop hebben ze godverdomme een nieuwe lading behalve de noisecontrollers cd :mad: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Ik fiets naar de free record shop hebben ze godverdomme een nieuwe lading behalve de noisecontrollers cd :mad: :cry: :cry:

http://www.freerecordshop.nl/muziek/e-a ... 7591368977
Faal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:50 

Parvuz schreef:
Wout1997 schreef:

http://www.freerecordshop.nl/muziek/e-a ... 7591368977
Faal. :P

pff niet halen bij de free record shop dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:52 

Hardtraxxer

Binnen, en ook nog nieuwe luidsprekers, mijn dag kan niet stuk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:25 

Hardtraxx Addict

Reviewtime! :D

Intro
Klinkt leuk, lekker mysterieuze sfeer. Verder vrij weinig over te zeggen. Leuk gedaan! :)
I Just Wanna Know 6,1
De track begint met bewerkte zangvocalen, typisch DubStep. Ik vind het wel leuk klinken.
De drop is jammer genoeg erg standaard, wat wobble sounds hier en daar. Aantal soundeffects.
Nouja, we kennen het wel zal ik maar zeggen. Niet erg interessant.
Million Miles Away 7,9
Midintro is lekker, goeie screeches met een stevige reverse bass. Zoals ik het graag wil hebben.
Ik stoor me tot in tegenstelling van anderen niet aan de vocalen. Ze geven imo juist een goede sfeer
aan de track. De climax van de track is erg euforisch en energiek, met een erg aparte melodie.
De energie zit er iig goed in, het totaal plaatje klopt gewoon helemaal in deze remix.
Heel vet gedaan! :worship:
Pillars of Creation 9,0
Hier kan ik vrij weinig over zeggen, maar wat een energie! Wat een originaliteit. Dit is zeker weten
mijn favoriete track van het album. Een lading energie, goede melodieën waar je kippenvel van krijgt en
veel emotie maken deze track tot de absolute baas-track van het album imo.
Move Your Body 6,5
De track begint 'wel leuk'. Niet meer, niet minder. Te standaard voor de Noisecontrollers imo.
Midintro doet me niet heel veel. Er volgt een korte break, die op een goede manier opbouwt naar de climax.
De melodie zorgt voor een energieke en euforische sfeer. Er is (gelukkig) niet veel aan veranderd in
vergelijking met het origineel. Mijn voorkeur gaat toch uit naar het origineel van Bioweapon.
Verder gewoon een leuke mainstream track. Niet veel meer aan op te merken! ^^
Gimme Love 5,5
Deze 'edit' is absoluut een opvuller. Vrijwel eigenlijk gewoon het origineel, met hier en daar wat kleine
aanpassingen. Niet veel toevoegend dus, ik weet genoeg. On to the next!
Quatre Mains 6,9
De track begint met een leuk melodietje dat goed blijft hangen. Er volgt een vrij standaard midintro, met
Dubstep invloeden, die me best wel aan Doomed laat denken.
Daarna volgt er een dubstep gedeelte, wat wel oke klinkt maar zoals verwacht erg standaard.
Ik krijg bij deze track hetzelfde idee als bij 'The Switch' van Angerfist en Predator. Eerst is er een stuk
Noisecontrollers te horen, dan een stuk Pavelow. Wel een creatief idee, maar niet echt mijn ding dit.
Toen ik hem in Hard With Style hoorde vond ik hem een stuk leuker. Waarom? Ik heb geen idee.
Unite 5,9
Eigenlijk zo ongeveer hetzelfde verhaaltje als bij de hard edit van Gimme Love.
En wie de fuck is Daniele. Nouja, niet veel toevoegend in ieder geval. Volgende!
Space 6,0
De track begint met een leuk melodietje dat opnieuw blijft hangen. Deze melo word vrij snel afgekapt, en
er volgt een standaard intro met typische Noisecontrollers sounds. Niet echt boeiend. :sleep:
Na de intro krijg ik eigenlijk een soort Deja-vu gevoel, de gehele intro herhaalt zich weer. Dit valt me
echt een beetje tegen. Niet erg creatief dus. On to the next one ...
No Idea 6,2
Ah, weer een Pavelow track. Leuke melodie, zoals ik wel gewend ben van Bas.
De drop is zoals verwacht wel weer ontzettend standaard, Gwn een stel opgefokte sounds en distortions.
Meer niet. Dan valt me opeens op dat het BPM steeds sneller gaat. Leuk gedaan, voegt niet veel toe aan de
track. Tsja, wat zal ik zeggen? Standaard, maar wel leuk voor tussendoor.
So High 8,0
Erg dikke track. Veel energie, gewoon lekkere NC kicks eronder en hoppa!
Het melodietje in de break is geinig gedaan, en de melo in de climax is gewoon erg energiek en euforisch.
Echt een track om lekker in de zomer te draaien! Verder niks aan op te merken.
Crump 7,1
De bekende vocals van het origineel worden door Ran-D totaal verkracht, in positieve zin dan haha.
De midintro bevat een reverse bass, wat we niet gewend zijn van de heer. Reverse basses vind ik
erg nice dus dat is een groot pluspunt. Na de intro volgt er een duistere break, met een goede sfeer erin.
De bekende melo van het origineel word gelukkig in zijn waarde gelaten. De climax is erg energiek, en
heeft het typische Ran-D stijltje. Ik kan deze remix zeker goed waarderen, alleen kan niet tippen aan de
lá originale. :innocent:
Universe was Born 7,8
De track begint met een vrij energieke intro met lekkere screeches en typische NC kicks die we van de
heren gewend zijn! Daarna volgt een krachtige break met opera invloeden wat ik erg vet vind.
De vocals en het opera stuk geven een aparte sfeer aan de track,mooi gedaan!
Na de break volgt de climax (duuhh) met een erg lekkere melodie. Een echte feestmelodie imo.
Simpel, maar toch effectief. De uitwerking is zeker goed gedaan!
Moonraker 7,4
De screeches in het eerste deel van de intro doen me gelijk denken aan Surge of Power.
Ik mis iets in de kicks, ik weet niet wat. Alsof ze nog niet af zijn. Anyway, tweede deel van de intro
is iets minder interessant. Maar dan volgt er een lekkere break met trailer achtige geluiden.
Dit is erg vet gedaan imo. De melodie is erg apart, je moet er maar van houden. Ik vind hem in ieder geval
nice. Het rare sprongetje in de melodie verwacht je totaal niet en dat maakt het interessant imo.
Verder niet veel te melden. NEXT! :D
Knock Out 6,5
Ik ben erg benieuwd naar deze track. Het begint met een typische Pitcher sound, die mij meteen doet denken
aan Kick it to the Bone. Leuke reverse bass, maar erg kaal zonder een screech. Jammer!
Na de vrij korte intro volgt een melodie, die opbouwt tot een anticlimax.
Ik had het wel verwacht, maar ik word toch aangenaam verrast door een stel geniale screeches.
Leuke track, maar een beetje 'onafgemaakt' imo. Had een stuk beter kunnen zijn.
Tonight 6,0
Ik heb deze track maar geskipt omdat ik hem helemaal beu ben. Ik heb hem zo vaak gehoord dat als ik hem
nog eens hoor, ik helemaal depressief word. Ik ken hem onderhand helemaal uit mijn hoofd. Boring, dus.
Vandaar dat het cijfer een mager 6je is. Snel verder naar de volgende.
Revolution is Here 8,0
Hier heb ik op gewacht. Ben zeer benieuwd! De midintro doet me denken aan Virus, klinkt ook
erg lekker. Wel erg kort, maar dat zal vast aan mij liggen. Aangekomen bij een korte break, gevolgd
door een duistere climax die een typische Donkey Rollers sound bevat. Ik ben zeker niet teleurgesteld,
een van de betere tracks van het album. Jammer dat er vrijwel erg weinig van het origineel is te bekennen.
E=nc2 7,6
De intro doet me niet zoveel. De break is daarentegen briljant met die opera invloeden, en heeft een
erg aparte, maar lekkere sfeer. Ik ben zeker enthousiast. De melodie is afgeleid van het zang stuk in de
break, en is imo lekker energiek. Wat mij opvalt is dat de kicks niet pitchen. Een pluspunt!
De tweede climax is ook verassend goed. Nogmaals krijgen we de melodie voorgeschoteld, deze keer
met pitchende kicks. Zou normaal niet veel toevoegen, maar het geeft in deze track toch net even die
extra lading energie imo. In totaal een erg goede track voor de Noisecontrollers liefhebber.
Aliens 6,5
This is my hood im a REP REP! We kennen het natuurlijk van de track Aliens, dit keer in een nieuw
'2012-jasje' gestoken door Digital Punk. Het is eigenlijk meer een gemoderniseerde versie van het origineel
dan een echte 'remix', maar het luistert toch goed weg. Ook hier word de melodie uit het origineel gelukkig
weer in zijn waarde gelaten, wat natuurlijk een pluspunt is. Leuke mainstream track.
Night After Night 6,5
Hier was ik erg benieuwd naar. Zany is een van mijn grote helden uit de scene, dus ik was uiteraard erg
benieuwd wat hij van deze geniale track had gemaakt. Leuke intro, luistert goed weg. Toch hoorde ik al
snel dat het niet het origineel zou overtreffen (zoals verwacht).
De break klinkt een stuk minder mysterieus dan het origineel, en het lijkt of de break erg lang duurt
maar dat valt mee. De climax bevat ongeveer dezelfde melodie, een beetje anders. Conclusie:
Een leuke remix maar overtreft het origineel niet. Daarmee is alles zo'n beetje wel gezegd.
Point of no Return 4,0
Bah, wat een slechte track. Sorry Bas, maar dit ben ik niet van je gewend. Wat een bagger vocals die
me teveel doen denken aan Ran-D. Of is het Ran-D? :P
Ik was eigenlijk wel blij dat er een Kasparov track op het album stond, maar als ik dit zo hoor is het geen
flikker aan. :sick: Echt een faaltrack, helaas.

Conclusie: Leuk divers album met als dieptepunt de laatste track, maar met als uitschieters de remix van Revolution
is Here en Pillars of Creation. Zeker de moeite waard! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

Review time! Ik wist dat ik de cd thuis had liggen, dus direct na 't werk het doosje opengemaakt en weer teruggegaan naar de zaak om 'm daar effe lekker op te zetten :) . Wat me direct al opviel is dat sommige overgangen niet helemaal vlekkeloos zijn. Het is natuurlijk een album met veel nummers, maar dit is zeker al een kritiekpuntje, want vind 't vrij storend. De dubstep van Pavelow & de hardcore track op het einde ga ik wel gewoon een cijfer geven, ik deel de eindscore namelijk gewoon door 20 en niet door 17.., die Pavelow nummers horen namelijk net zo goed op 't album, of ik 't nou vet vind of niet.

01. De intro, vind 't wel een leuke intro, ga 'm verder niet beoordelen ofzo.

02. Pavelow - I Just Wanna Know. Ben direct niet fan van de vocalen, vind de track verder wel vet. Heb totaal geen verstand van dubstep dus geen idee of dit goede sounds/kicks of wat dan ook zijn voor een Dubstep track, maar vind 't best wel een leuk begin ondanks 't feit dat ik niet zo veel van Dubstep houd! 6.5

03. Million Miles Away (Noisecontrollers Remix) . Allereerst de vocalen, vind ze wel prima. Niet storend, lekker meezingen jonguh! :P . Dat oh oh oh de hele tijd had dan weer niet gehoeven. De reverse is wel ok, vind 'm alleen beetje saai. Dat stukje slow-it-down is niet storend, en de break die daarna komt vind ik erg vet! Lekker energiek en bouwt goed op naar de climax die ook erg lekker is. Lekkere melodie, en 't klinkt gewoon lekker fris! Misschien blij, maar wel leuk blij :) . 7.5

04. Pillars Of Creation. Was al sinds de Qlimax liveset helemaal weg van deze melodie, wat een gevoel zeg, heerlijk! Ik heb het hier overigens wel over het 2de deel, eerste deel is namelijk een stuk minder. Geluidjes enzo zijn wel leuk, maar 't doet me vrij weinig net zoals die Rage remix van Frontliner. Zoals ik al zei, die melodie maakt 'm echt, hoop echt dat iemand er een gecutte versie van maakt! Wat een emotie in die 2e melodie, heeeerlijk :loving: . Omdat het eerste deel wat minder is blijf ik toch haken op een 8.2, als het eerste deel beter was dan was het zeker in de buurt gekomen van een 9. 8.2.

05. Move Your Body (Noisecontrollers Remix). Ben het origineel alweer vergeten, heb Bioweapon nooit echt interessant gevonden. Vind bij deze remix de mid-intro wel lekker energiek, en die sounds er bij maken 't toch wel een dikke mid hoor! Wel beetje langdradig op 1 of andere manier. De melodie herken ik wel terug overigens, heb het origineel dus wel een paar keer gedraaid :P . Maarja, de melodie doet me niet zoveel, dus dat is bij deze remix precies hetzelfde. De pitch in de climax gaat mij ook net wat te hoog. In So High gaat deze misschien net zo hoog, maar daar is die veeeel minder storend. 6.5

06 Gimme Love (Hard edit). Eerst opmerken, de overgang van 5 naar 6 is erg lang, en word daarna direct afgekapt, erg vaag.. :/ . Maarja, de Hard Edit dus! Vind dat deze edit zeker wel wat toevoegt, want de track is een stuk minder eentonig dan het origineel. De mid is bijna hetzelfde, met als toevoeging een paar sounds wat het wel leuk maakt. De echte toevoeging is de climax, deze heeft naar mijn mening veel meer energie namelijk dan het origineel! Kick in de climax vind ik ook veel vetter dan de kick in het origineel (die gewoon ook in de mid zat). 2e climax geeft toch wel een kippenvel momentje als de akkoorden in 1 keer omhoog gaan (correct me als ik 't zo verkeerd verwoord), maar erg vet gedaan! 8.0

07. Quatre Mains. Sounds in het begin, heeeerlijk, vind dit echt super vet gedaan! Ben echt niet te spreken over dubstep & hardstyle in 1, maar vind dit toch heel erg vet uitgewerkt! Kan weer niet echt oordelen over het stukje dubstep in de track, maar vind 't toch best vet klinken! De mid klinkt gewoon heerlijk energiek :) ! Krijg toch wel een goede 7.3

08. Unite. Vond 't defqon anthem al niet zoveel aan, en deze voegt eigenlijk niks toe behalve de irritante vocalen. Ga er verder ook niet veel over zeggen, behalve dat het tot nu toe het slechtste nummer op het album is. 5.8

09. Space. Vage geluidjes in het begin kan ik altijd wel waarderen, op deze manier zoals ik ze hier hoor :) . De mid doet me een beetje denken aan Give It Up, maar dan wat energieker, vind de mid dan ook best wel leuk voor een keer :) . 2e stukje mid is vaag, maar kan d'r ook best mee door :) . Climax is ook vaag, maar vaag in de goede zin van 't woord! Kan 't allemaal wel waarderen, lekker beetje outside the box wat goed is uitgewerkt :) . 7.0

10. No Idea. Weer een Pavelow nummer. Weer lastig om d'r wat over te zeggen omdat ik er zoals gezegd weinig verstand van heb, maar vind dit vetter dan het eerste nummer :) . 6.8

11. So High. Al genoeg over gezegd denk ik door velen, blijft een heeeele sterkte mainstream plaat. Vocalen zijn wat cheesy, maar vind 't juist bij deze energieke mid, geweldige melodie en track in geheel prima passen! En die melodie is echt heel erg vet. Overhyped of niet, dit is gewoon een 8.8

12. Crump (Ran-D Remix). Vond 'm niks toen ik 'm voor het eerst hoorde, maar ben toch een klein beetje van mening veranderd. De 2e mid-intro en het 2e stukje climax zijn namelijk best wel lekker energiek, maar dat is dan ook alles! Zonder deze bijstelling van mening zou het een 4.5 zijn geweest, maar wil 'm nog wel een 5.2 geven nu, een voldoende verdient deze niet imo. 5.2

13. Universe Was Born. Ik vind dit nou een overhypte plaat, word ook veels te veel gedraaid Noisecontrollers. Ik vind 'm niet zo bijzonder, mid-intro is heel erg saai namelijk, maar de plaat zit wel leuk in elkaar. 6.5

14. Moonraker. Eindelijk lekkere overgang met tempo, prima! Over de track, echt een super vet nummer! Heeeerlijke energieke eerste mid-intro, met een nog betere 2e mid-intro die er heerlijk op klapt! De break ken ik ergens in terug, weet zo niet wat, maar die break bouwt ook heeel erg goed op naar de Climax zeg, super vet gedaan! Melodie is ook weer een prima stukje muziek, heel erg goed gedaan! :worship: . Echt zo'n melodie waar je kippenvel van krijgt! Omdat deze track in z'n geheel beter is dan Pillars Of Creation krijgt deze ook een hoger cijfer. 8.7

15. Knock Out. Kan de sound van The Pitcher vaak wel waarderen, en ik vind 't ook erg vet dat je deze sound goed terug hoort in het nummer. De mid is wel ok, niet heel erg bijzonder. Hoe de break opbouwt naar de climax en hoe deze climax er dan in komt is echt zooo vet gedaan! Kippenvel momentje :worship: . Heel dik nummer! 8.0

16. Tonight (Alpha Twins Remix). Had er van mij niet op gehoeven, voegt niks toe en is veeeel te vaak gespeeld. Track blijft wel erg dik, vooral de mid-intro! :woot: 8.0

17. Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix). Geen woorden voor, dit is echt veeeeels te lekker. :worship: :worship: . De geniale melodieën op dit album en de kwaliteit allemaal is echt vet, maar ik als raw/harder/loudness fanaat kan dit toch veel beter waarderen. De mid-intro klapt d'r zo super lekker op, en die synth in de climax is echt veels te vet + de kicks maken 't helemaal af! Snap nog steeds niet hoe Noisecontrollers Faster & Further na zo'n nummer durven te spelen. Heeerlijk stukje muziek :love: 9.3

18. E=Nc2. Vage overgang, kan gewoon niet dit xd . Maarja, ben 't met veel mensen eens dat deze track echt heeeeel erg vet is, maar vind de mid-intro niet zo vet als zoveel mensen hier zeggen. De break + climax is wel het beste van het hele album, maar kan gewoon niet kiezen tussen deze en Revolution Is here Remix dus deze krijgt 't zelfde cijfer, 't is gewoon een super gaaf nummer :P 9.3.

19. Aliens (Digital Punk Remix). Digital Punk heeft me blij verrast met deze remix, lekkere kicks + de melodie in ere houden doet 't wel goed bij deze remix! De track is lekker energiek, lekker tempo en de outro klapt er goed op zeg! :thumbsup: 8.5

20. Night After Night (Zany Remix). Zany is baas, dus zou 'm daarvoor al direct een 10 moeten geven, maar laat ik dat maar niet doen :P . Mid klapt er goed op, lekkere Zany sfeer in het nummertje kan ik als Zany fan natuurlijk alleen maar super erg waarderen. Vind de climax ook een stuk energieker dan die van het origineel, dus de remix is bij deze veel beter dan het origineel! Zany heeft hier dus weer een prima track afgeleverd! :drool: :love: 9.0.

21. Point of No Return. Weer zo'n vage overgang, maarja. Heb echt heeeeel weinig met de mainstream hardcore van tegenwoordig, en daar veranderd deze track echt 0.0 iets aan. Het laat eigenlijk alleen maar zien dat de mainstream hardcore van tegenwoordig alles behalve goed is. Deze had d'r net als Tonight van mij niet op gehoeven. Toch wel jammer dat het album dan zo moet eindigen. 4.5

Over het algemeen dus gewoon een super sterk album, die heel erg in de buurt komt van het geniale album The Fusion Of Sound. Denk dat deze 2 albums als je ze met elkaar vergelijkt kwalitatief erg dicht bij elkaar liggen. De hoogste scores hier lijken wellicht als je mijn tekst er bij staat niet helemaal goed te kloppen met de scores die er net onder liggen, maar de wat hardere stijl pakt mij gewoon veel meer dan die melodieën, daarom is bijv. de Revolution Is Here Remix een hogere score dan bijv. Moonraker. Noisecontrollers laten met album zien dat ze prima kwaliteit kunnen leveren, af en toe best eens outside the box willen denken ook niet weg zijn van een wat harder nummer. Jammer van het hardcore nummer.

Totaal 149.4/20 = 7.47 is een 7.5.

Als ik de dubstep niet zou meerekenen (uitgezonderd Quatre Mains) en het hardcore nummer niet: 149.4 - 17.8 = 131.6/17 = 7.74

Qua Hardstyle geeft ik dit album dus ook afgerond een leuke 8 :) . Prima album, word vaak opgezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:45 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Heb totaal geen verstand van hardstyle

Foutje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

hsgroningen schreef:
G1LL schreef:

Foutje!

:lol: :lol: . Zoveel verstand heb ik d'r idd niet van, helemaal niet als je 't producertechnisch gaat bekijken. Maar ik bedoel hier wel echt dubstep, dus bedankt dat je dit meld :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

hsgroningen schreef:
G1LL schreef:

Foutje!

Waar heb jij t over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:54 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Reviewtime! :yes:

1. Intro
De vocals in de intro zijn vet gedaan. De rest van de geluiden zijn niet helemaal helder, weet niet goed hoe ik dit uit moet leggen, maar vergeleken met soortgelijke muziek is het kwalitatief een stukje minder. Maar goed ik vind dit soort intro's altijd wel wat toevoegen aan een album.
2. Pavelow - I Just Wanna Know -
Ik heb vrij weinig verstand van dubstep, maar dit klinkt wel heel simpel, standaard en inspiratieloos. Pavelow werd vergeleken met Skrillex, nou als dit het niveau van Skrillex is, dan lijkt me het sterk dat hij de beste dubstep producer is. Verder een wel erg korte track met nog geen 2 minuten. Ik ga de dubstep nummers overigens geen cijfer geven.
3. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix) 6.0
De vocalen uit deze track zijn mij veel te kazig/popachtig. De midintro is wel aardig met een energieke (niet al te harde) reverse bass en een simpele screech. De break die er op volgt vind ik vervelend, omdat het voornamelijk bestaat uit die cheesy vocalen. De synths in de climax zijn erg sterk, maar zo sterk als de synths zijn, zo slap en saai is de melodie. Jammer, je had iets veel mooiers kunnen maken met zo'n synth. De kicks zijn zoals in alle mainstream platen te lang, soft. Qua pitchen is het net op het randje.
4. Noisecontrollers - Pillars Of Creation 8.1
Zo saai en inspiratieloos als de vorige twee tracks waren, zo innoverend en sterk is de combinatie van melodie en synth in deze midintro. De kicks zijn helaas wel iets aan de hoge kant; ja er zijn tracks waar ze nog veel hoger gaan, maar bij mij ligt die grens toch wel een aanzienlijk stuk lager. De melodie in de climax is iets minder bijzonder, maar scoort nog steeds een ruim voldoende; er zit een hoop gevoel in en is anders dan de meeste mainstream melodietjes. Met betere kicks was het een 9 geweest.
5. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix) 5.4
Beetje JDX achtige sounds in de intro, ik houd daar wel van. Kicks staan iets teveel op de achtergrond en komen er niet lekker door, terwijl de kick zelf op zich best goed klinkt. Vervolgens bouwt hij op naar een hele kazige melodie die ik wel eens eerder heb gehoord, dus die zal wel uit het origineel komen. Climax is dus om te huilen, blij melodietje met kicks die vaker in het hoog dan in het laag zitten. Het commentaar op iedere track is overigens zo kort, omdat de tracks gewoon niet langer zijn. Te kort naar mijn mening. Nouja, dit soort nummertjes mogen ze van mij ook wel na de midintro afkappen :P
6. Noisecontrollers - Gimme Love (Hard Edit) 6.0
Tja, wat moet ik van deze track vinden, het is niet mijn ding laat ik het daar op houden. De kicks klinken niet al te best, ze kraken nogal en dan vooral op plekken waar een kick niet hoort te kraken. Het verschil met het origineel is te minimaal (vandaar het woord edit, Lyst) om van een toegevoegde waarde te zijn op het album. Zeker met deze hoeveelheid tracks heb je albumfillers als deze totaal niet nodig, wat de lengte van de overige tracks ten goede zal komen.
7. Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains -
Leuke fictieve collabs, de dubstep geluiden in het hardstyle gedeelte doen het wel aardig, zolang ze maar met mate gebruikt worden. Samenspel tussen de melodie en de dubstep geluiden is ook wel goed, maar ook weer niet geniaal. Het dubstep gedeelte in deze track is al iets sterker dan in I Just Wanna Know. Maar nogmaals ik ben geen fan van dubstep, en al helemaal niet van dit soort mainstream spul.
8. Noisecontrollers ft. Daniëlle - Unite (Vocal Edit) 5.5
Jezus, hoe haal je het in je hoofd om nog zo'n track op het album te zetten. De break is echt ontiegelijk saai en slaapverwekkend en haalt alle energie uit de track, voor de rest is de track volgens mij niet veel anders dan het origineel (luister dit soort tracks hooguit 2x, dus ik kan er naast zitten). Maar nogmaals, waarom dit soort nutteloze edits als albumfillers als andere tracks daar onder lijden qua tracklengte.
9. Noisecontrollers - Space 6.5
Duidelijk geïnspireerd door Deadmau5, tja, het is vernieuwend als je alleen binnen de hardstyle scene kijkt, maar er is ook bar weinig hardstyle in terug te vinden. Technisch vast en zeker allemaal van een heel hoog niveau, maar het mist bijna alle dingen die ik Hardstyle zoek, gelukkig voldoet de climax daar een stuk meer aan en luistert dat minimalistische lekker weg. Voordeel van dit soort kicks is, dat ze die niet pitchen. :P
10. Pavelow - No Idea -
Nu weet ik ook weer waarom ik zo weinig met dubstep heb, het klinkt allemaal hetzelfde. Een wobble die alle kanten ophobbelt en dan de laatste paar tellen een stukje melodie. Wederom erg standaard en mainstream allemaal. De versnelling zorgt dan uiteindelijk nog dat de track niet als dertien in een dozijn eindigt. Knap hoe op ieder bpm de sounds elkaar nog aanvullen. Verder doet me het helemaal niets.
11. Noisecontrollers - So High 5.0
Dan nu de meest overhypte track van dit album. Happy Hardcore achtige vocalen, dat was dan gelijk midintro, dan volgt er een langdradige melodie die een keertje omhoog gaat, dan weer een keertje omlaag. Snap niet wat hier zo bijzonder is. Lange pitchende kicks eronder maken het drama af. Wat een hoopje kaas. Happy Hardstyle.
12. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix) 6.5
Benieuwd wat Ran-D hier van heeft weten te maken, vond de melodie uit het origineel erg sterk. In ieder geval leuk gedaan dat hij met de vocalen de melodie naspeelt, erg goed klinkt het niet, maar het idee is alleraardigst. De midintro is net iets te chaotisch, waardoor die net niet pakkend is, voor de rest een best goede midintro. Hetzelfde geldt voor het tweede deel van de midintro, alleen maken de standaard Ran-D kicks het wel ietsje minder. De opbouw naar de climax is ietwat aan de lange kant. De melodie is gelukkig vrijwel hetzelfde gebleven, de synth en kicks zijn echter een stuk minder sterk dan die in het origineel. De tweede climax gaat helemaal nergens over, zo willekeurig. Voor de rest kan ik deze track het beste vergelijken met een DJ die iets teveel aan de effecten zit. Het is allemaal net iets too much.
13. Noisecontrollers - Universe was Born 6.5
De midintro is simpel/standaard maar wel pakkend, ik ben altijd wel fan van die koor-achtige sounds. De opbouw is groots, de melodie is dat echter niet. Niet heel erg pakkend en een beetje saai. Ik vind de manier waarop de koren zijn gebruikt in de tweede climax ook niet echt sterk. Een typische albumfiller deze track: niet slecht, maar ook niet bijzonder.
14. Noisecontrollers Feat. Alpha2 - Moonraker 5.8
De screeches in de midintro zijn erg lekker, echter de kicks zijn lachwekkend slecht en passen totaal niet bij de screeches, waardoor er niet veel van die midintro overblijft. In de tweede midintro is er volgens mij iets distortion uitgehaald, waardoor het iets beter klinkt, maar het nog steeds niet de kicks zijn waar ik naar zoek. De break is echt geniaal, dit soort sfeer hoort in anthems te zitten. Het sluit echter helemaal niet aan op de rest van de track. Net zoals de eerste midintro niet op de tweede aansluit. De hele track is één groot onsamenhangend geheel eigenlijk. De melodie had zo het intromuziekje van een tekenfilm kunnen zijn en ook de kicks zijn niet goed. Tja, wat moet ik hier mee qua cijfer, het is een track van uitersten, maar als geheel zal ik het niet meer opzetten.
15. Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out 7.2
Weer die Deadmau5 invloeden, dan volgt er een leuke reverse bass, maar is de midintro voor de rest wat aan de lege kant. Het grootste gedeelte van de track is de opbouw naar de climax die opzich wel aardig beukt, iets waar ik wel aan toe was na al die melodietjes en toegankelijke sounds. Helaas is dit nummer ook weer erg kort.
16. Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix) 6.5
Melodie en synth in de intro zijn erg sterk, heeft wel wat weg van huwex. De rest van de track doet me helemaal niets, sterker nog de pitchkicks hebben er al die tijd voor gezorgd dat dit pas de tweede keer is dat ik dit nummer opzet. Heb ook nog nooit wat met het origineel gehad. De erg sterke midintro trekt het cijfer nog een beetje omhoog.
17. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix) 7.5
Midintro doet me heel erg denken aan Virus, die overigens ook een zeer sterke midintro had. Dus ook deze knalt er goed op. De rest heeft een erg hoog Zany gehalte, zeker niet slecht, maar ook niet echt Donkey Rollers waardig. Een ruim voldoende.
18. Noisecontrollers - E=NC2 7.0
De midintro is lekker, alleen zorgen de 3 kicks er voor dat de drive er een beetje uitgaat. Dan een hele sterke opbouw, welke helemaal mijn ding is. De eerste climax is op zich wel sterk, alleen gaat op een of andere manier telkens langs me heen. De tweede climax vind ik een stuk minder sterk, de afwisseling tussen de sounds is niet zo goed gelukt en de sounds passen ook niet echt bij elkaar.
19. Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk Remix) 6.5
Tja, alle sterke elementen uit deze track komen rechtstreeks uit het origineel, al het toegevoegde maken de track eerder slechter dan beter. Ik kan Digital Punk dus niet echt de credits geven voor de goede dingen in dit nummer.
20. Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix) 7.5
Een van mijn favoriete tracks van NC, het sterke aan deze track zijn de lekkere onafgewerkte sound die de track veel karakter meegeven. Deze remix heeft, ondanks dat het voor de rest dicht bij het origineel is gebleven, de track behoorlijk afgevlakt, wat het van een geniale track een wel goede track heeft gemaakt. De kicks zijn niet echt sterk, vooral als ze (ookal is het licht) pitchen, liggen ze niet meer lekker in het gehoor.
21. Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return 4.0
Verschrikkelijke gay-vocals. Ben sowieso als geen hardcore fan, maar dit is nog erger dan Just As Easy in de Hardstyle.

Ookal blijkt achteraf dat de full continious mix iets langere tracks had, vind ik dat dit album erg te lijden heeft onder de lengtes van de track. Nota bene een mainstream track is voor mij de enige echte uitschieter op dit album, dat voor de rest vast van best hoge kwaliteit was, maar amper nog elementen bevatte die ik in de hardstyle zoek. De dubstep en remixen zorgten voor een nog betere diversiteit, ik kan ook niet echt zeggen dat de NC tracks op dit album veel op elkaar lijken, dus dat is, zeker voor een album, een sterk punt. Er stonden een aantal uiterst overbodige edits op en het aantal Pavelow tracks had ook wel tot 1 gereduceerd mogen worden (omdat die dubstep voor mij allemaal hetzelfde is). Voor de rest was dit album voor mij vooral te blij en te mainstream.
107,5/17=6.32

Wat kan jou uberhaupt wel ECHT bekoren Lyst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:55 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
hsgroningen schreef:
G1LL schreef:

Foutje!

Waar heb jij t over?

Lees dan even wat G1LL schrijft. Hij bedoelt Dubstep maar zegt hier Hardstyle,
wou ik alleen even melden. ;)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle