Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:23 

Hardtraxx Elite

menno schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Deze cd ga ik wel kopen. Mits de tracks die je kunt downloaden op de site van Headhunterz full versions zijn. ;)

en dat weet volgens mij niemand :/

Jawel, headhunterz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:30 

Hardtraxx Newbie

zeker?? op 320 kbps :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:31 

Hardtraxx Elite

menno schreef:
zeker?? op 320 kbps :)

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:34 

Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:34 

Hardtraxxer

Ik vind hem wel dik! :bomb: Outro van The Space We Created :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:38 

Hardtraxx Elite

menno schreef:

>.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 19:49 

Hardtraxx Veteran

Sommigen nummers vind ik echt 10 x ruk en sommigen weer leuk, maar ik vind dit
maar een cd'tje voor in de auto. (voor in de zomer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 20:09 

Hardtraxxer

wat een verschillen in smaak zeg!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 20:16 

Hardtraxx Beheerder

Maximize schreef:
Mr. Monster schreef:
Ik vind deze CD echt een grote tegenvaller. Bij Let the Bass kick hoor je in de climax een paar keer een soort ruis, klinkt erg slecht vind ik :cry:.

Klopt, viel mij ook op. 1e acht beats van de climax, en dan na 24 beats is het weer terug. Klinkt erg slecht!

Klinkt wel een beetje slordig ja :x

02:05 en 02:18:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 20:19 

Hardtraxx Veteran

Ik kan het niet horen op mijn cd:O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Maximize schreef:
Mr. Monster schreef:
Ik vind deze CD echt een grote tegenvaller. Bij Let the Bass kick hoor je in de climax een paar keer een soort ruis, klinkt erg slecht vind ik :cry:.

Klopt, viel mij ook op. 1e acht beats van de climax, en dan na 24 beats is het weer terug. Klinkt erg slecht!

Wat is daar slecht aan? Dat is gewoon het gebruiken van een ruistoon, een terugkerend fenomeen in House. Gewoon een link terug naar het orgineel zeg maar.. Word ook gebruikt in Diffusion

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 20:37 

Hardtraxx Veteran

Vind het maar niks toevoegen. Irriteer me er zelfs aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 20:53 

Hardtraxxer

Het is ontzettend lelijk.
Als het nou zo'n ruis was als bij Isaac - Tear up the club (NY mix). Kon ik het nog begrijpen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Jor-D schreef:

Wat is daar slecht aan? Dat is gewoon het gebruiken van een ruistoon, een terugkerend fenomeen in House. Gewoon een link terug naar het orgineel zeg maar.. Word ook gebruikt in Diffusion

Het gaat niet om de ruistoon zelf, maar om het slordige gebruik ervan. Hij komt erin, goed, maar verdwijnt dan in 1x. Had er beter uitgefadet kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 21:13 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Khadber schreef:
Jor-D schreef:

Het gaat niet om de ruistoon zelf, maar om het slordige gebruik ervan. Hij komt erin, goed, maar verdwijnt dan in 1x. Had er beter uitgefadet kunnen worden.

idd, ik vind die ruis zelf nog niet zo verschrikkelijk, maar dat hij dan ineens verdwijnt en dan plotseling weer terug komt vind ik vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 21:23 

Hardtraxx Veteran

Vind de hhz sowieso de laatste tijd niet om over naar huis te schrijven.
Niet echt mijn stijl dit ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 21:56 

Hardtraxx Elite

Ik vind de LTBK remix sowieso verneukt, vergeleken met de versie die hij op Q-Base draaide... Die melodie erin had gewoon weggelaten moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 21:59 

Hardtraxx Elite

Kom ik maak es een remix, oh, geen kicks, nou dan pak ik toch 2 oude. Ff melodietje in de lead doen, klaar... nutteloos...

Btw moet zeggen dat er wel paar nummers op staan die me boeien, maar ook een heel aantal niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:22 

Hardtraxx Beheerder

Khadber schreef:

Mr. Monster schreef:
idd, ik vind die ruis zelf nog niet zo verschrikkelijk, maar dat hij dan ineens verdwijnt en dan plotseling weer terug komt vind ik vreemd

Dat dus.

Die ruis in House is meestal wel wat subtieler. Deze ruis wordt gewoon afgesneden.
Ik vind het niet echt afgemaakt overkomen :P

Maargoed, lekker nummertje om een lokale club, waar alleen commerciƫle top 40 zooi gedraaid wordt, op z'n kop te zetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:38 

Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Ik vind de LTBK remix sowieso verneukt, vergeleken met de versie die hij op Q-Base draaide... Die melodie erin had gewoon weggelaten moeten worden.

Mee eensch, die klinkt stuk beter. Verder viel de CD toch tegen, teleurstellend. Meeste tracks trekken me niet aan, ook al zitten er wel een paar goeie tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:40 

Donateur

die ruis is inderdaad best wel raar. maar op dat ene nummer na vind ik het wel een vet album.
zeker b-side van proppy en heady :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:47 

Hardtraxx Veteran

Nairobi schreef:

Hmm ja, maar dat is wel te verklaren in dit geval. Heeft ook temaken met hoe ver je smaak is ontwikkeld & daarmee hoe kritisch je bent. Als je alles maar leuk & goed vind word 't automatisch kwalitatief minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:12 

Hardtraxx Veteran

Matig album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:19 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Nairobi schreef:

Hmm ja, maar dat is wel te verklaren in dit geval. Heeft ook temaken met hoe ver je smaak is ontwikkeld & daarmee hoe kritisch je bent. Als je alles maar leuk & goed vind word 't automatisch kwalitatief minder.

Klopt dat je 'smaak' ontwikkeld. Maar voorkeuren blijf je toch wel behouden (bijv duister of melodieus) ;) Gelukkig maar, anders kregen we allemaal dezelfde zooi naar ons hoofd geslingerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:21 

Hardtraxxer

nu LTBK goed heb geluisterd hoor k inderdaad dat die ruis wel heel raar word gestopt

maarja gelukkig staan er dan nog paar nummers op die de cd goedhouden vind ik

LTBK is denk meer voor een house party om de zaal aan het einde nog ff helemaal los te late gaan bijvorbeeld :yes:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle