Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:53 

Hardtraxx Elite

Dj C-Mind schreef:
Zal me niks verbazen als het 128 kbps is

Oh dat zou heel erg zijn, want mussical impressions is standaard 192 en weet niet of dit album ook 192 is, maar dat betekend achteruitgang
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

schijt wat iedereen ervan vind

ik zeg :thumbsup: :bomb:

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 21:41 

Hardtraxxer

djpatt schreef:
schijt wat iedereen ervan vind

ik zeg :thumbsup: :bomb:

:worship: :worship: :worship:

Ben het helemaal met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:12 

Hardtraxxer

fet album.. die noisecontrollers remix van forever az one gaat zo hard! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:16 

Hardtraxxer

die bass van Subsonic (Harbass Edit) dreunt hier lekker door! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:46 

Donateur

F-alko92 schreef:
die bass van Subsonic (Harbass Edit) dreunt hier lekker door! :thumbsup:

Ja die is wel erg vet, zelfs in de low quality samples op Youtube :D Nu nog wachten tot m'n CD er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:53 

Hardtraxx Veteran

Wat een klotetopic is dit zeg, alleen maar gezeik over gezeik :P

Vind het een goeie cd. Alle tracks afzonderlijk zijn fantastisch, muv de NC collab, maar als CD loopt het niet helemaal lekker. Ik ga er van uit dat alle fulls uiteindelijk een keer verkrijgbaar zijn, wat opzich het belangrijkst is. Hopelijk komt Blame It On The Editz, Battle 2 The End, Digiwave Edit, Tonight Edit, Path Of Righteousness Edit en/of Woznotwoz nog op de download site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:34 

Hardtraxx Elite

godverdomme, ik heb hm nog steeds niet :mad: track&trace staat nog steeds op zending voorgemeld... kutzooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:40 

Hardtraxx Addict

Vanmiddag ook maar besteld. Had ff het album gedownload omdat ik niet echt wist wat ik ervan moest vinden. En ik vind hem wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:41 

Donateur

Tsja, best toffe CD qua tracks, maar aan de andere kant vind ik het zo doodzonde dat er geen fulls zijn want ik wil ze zelf draaien. Hopen dat dat snel goed komt. Want zo als gemixte luister-CD vind ik er vrij weinig aan moet ik eerlijk zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

The B-side :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 00:10 

Hardtraxxer

i listen the cd 5h now^^
i loooove it :loving:

Those who can't dance, Will blame it on the music :drool: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 00:48 

Hardtraxxer

Ik vind het een gruwelijk goede cd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 01:03 

Hardtraxx Addict

The space we created! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 02:33 

Donateur

Wesz schreef:
LET THE BASS KICK! :drool:
Afbeelding

lol.... Lidl leeggekocht? ;)

Anyway, prima album.
Aan de bashers, mijn grootmoeder - een wijs vrouw - deed ooit een nog wijzere uitspraak...
"Over smaak valt niet te twisten"
Heeft nulkommamindrie met hype, of wat voor loze termen je ook gebruikt, te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 09:35 

Hardtraxx Elite

Net de CD geluisterd op de weg naar het werk, maar de hard edits en oude nummers zijn wel leuk.

De nieuwe nummers vind ik weining aan, zoals:
B-Side
Stuck In Ur Head (Beetje 13 in een dozijn)
Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 09:38 

Hardtraxxer

Markos schreef:
Net de CD geluisterd op de weg naar het werk, maar de hard edits en oude nummers zijn wel leuk.

B-Side

gast :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 09:42 

Hardtraxx Elite

Pimpin' Guy schreef:
Markos schreef:

B-Side

Tjah.. ieder zijn ding hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 09:50 

Hardtraxxer

die bass van subsonic harbass edit :love: BAM BAM BAM BAM:D HARDBASS!!
meesterlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 09:59 

Hardtraxxer

Markos schreef:
Pimpin' Guy schreef:
Markos schreef:

B-Side

Tjah.. ieder zijn ding hé.

klopt ;) , bij let the bass kick: hebben jullie daar ook een soort van fout, weet niet of het verkeerd gemasterd is of dat het gewoon zo hoord, maar bij die climax, dat die 2 deuntjes door elkaar in lopen in het begin zit er telkens sht sht sht in de eerste 4 beats , en daarna stopt het, en dan op een gegeven moment komt het weer, het klinkt niet echt mooi imo.

moet je maar is goed luisteren, dat hoor je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 10:07 

Hardtraxxer

Citaat:
klopt ;) , bij let the bass kick: hebben jullie daar ook een soort van fout, weet niet of het verkeerd gemasterd is of dat het gewoon zo hoord, maar bij die climax, dat die 2 deuntjes door elkaar in lopen in het begin zit er telkens sht sht sht in de eerste 4 beats , en daarna stopt het, en dan op een gegeven moment komt het weer, het klinkt niet echt mooi imo.

Ja klopt. Dat had ik idd ook opgemerkt... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 10:26 

Hardtraxx Veteran

No Fearzz schreef:
Citaat:

Ja klopt. Dat had ik idd ook opgemerkt... :thumbdown:

Inderdaad. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 11:22 

Aan het typen...

01. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix) 6/10
Redelijk vette acidline, maar dat dubstep gebeuren haalt het tempo weg uit de intro. Vervolgens weer een ellen lange break, om vervolgens voor de 100e keer die BH synth te horen...
02. Headhunterz - Psychedelic 4/10
De intro is iets te soft en trancy voor mij, op zich nog niet zo heel erg. Tot die vieze pitchkicks er weer inkomen :sick: Dan een break en opbouw van 1,5 minuut! En als je dacht dat t niet erger kon qua kicks, ja hoor ik zou nog iets hoger in de frequentie gaan zitten :x
03. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit) 4/10
Ik dacht dat ik in de eerste samples veel meer distortion in die synth hoorde. Zit niks geen drive in de track. Bovendien heb ik dat nummer van chuckie al te vaak gehoord, ookal probeer ik t te vermijden.
04. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit) 5/10
Begint met een redelijke reversed bass, tot dat hij overgaat in die hardkick10. Tok tok tok :/ Vreselijk...
Nummer is ook maar weinig anders dan het origineel.
05. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx) 6/10
Intro is best nice gedaan met dat voice-time stretchure. Niks op aan te merken verder. Totdat de climax komt, een stuk chaotischer dan het origineel en die kicks? Dat mag toch geen kick heten >.<
06. Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit) 5/10
Origineel is beter, als je zulke screeches gebruikt moet je wel een goede reversed bassline eronder zetten, wil je het lekker laten klinken. (Ja er is in het begin wel iets van een reversed bass te horen)
07. Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx edit) 5/10
De originele remix deed al flink onder voor her voice. Dit kan ik niet echt anders beoordelen.
08. Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head 5/10
Beetje inspiratieloos nummer :yawn: , kan me niet raken. En dan die kicks weer.. Als je zo nodig pitchkicks wilt gebruiken, ga dan aub niet zulke hoge frequenties gebruiken, is niet om aan te horen :sick:
09. Headhunterz - Emptiness 3/10
Kicks verhaal ga ik niet nog een keer vertellen. Melodie is echt cheap, wat moet je hier nu mee...
10. Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx) 7/10
Redelijk nummer met een redelijke anticlimax, buildup is wel nice. Verder niets bijzonders ofzo.
11. Headhunterz - Dreamcatcher 3/10
Te soft voor mij >.<
12. Proppy & Heady - The B-Side 5/10
Lekkere reversed bass, maar die screech is echt fucking irritant. Nog niet te spreken over die kinderachtige vocals :')
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit) 7/10
Ben enorm fan van het origineel, maar nu ze de reversed bass eruit hebben gehaald blijft er niets meer dan een gemiddeld nummer over.
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit) 6/10
Nummer is 2:45 op de cd. Daarvan is 1:26 break/buildup. Vind deze edit niet echt goed gelukt.
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created 5/10
Die hardkick10 weer. :sick: Melodie kan me hier ook niet echt boeien, ik krijg meer en meer het gevoel dat: "hey, luister eens, ik heb een notencombinatie gevonden die nog niet gebruikt is" het geval is. Als je melodieuze hardstyle maakt, maak dan ook eens een verschrikkelijk goede melodie en niet allemaal van dat average stuff.
76/15 = 5,06. Deze mag onderaan aan sluiten in het lijstje van albums.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 11:28 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Deze mag onderaan aan sluiten in het lijstje van albums.

Mooi gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 13:14 

Hardtraxxer

Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx) :drool: :love: :clap:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle