justinos schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
Hele dikke track, Die dubstep is ff wennen maar toch erg vet gedaan!
....
Reviewed by Qonfuze
Ik reageer nooit zoveel, maar vond deze review wel de moeite waard om even op te reageren.
Ben t er namelijk compleet mee eens, mooie review
Same here, al met al wat mij betreft een top cd, met maar 2 grote minpunten.
- Raiders of the sun Edit
Het origineel behoord tot mijn alltime favorits, ik heb dan ook gesmacht voor de edit, maar toen ik deze hoorde baalde ik toch wel flink.
Het begin is nog wel aardig, maar op een gegeven moment denk je echt 'komt er nog iets??' En dat 2 minuten lang...
- The B-Side
Vocals zijn totaal niet mijn smaak, verder vind ik het nummer wat te eentonig en komen de hoge tonen me al snel de keel uit

De knallers zijn voor mij:
- Stuck In Ur Head
Mooie vocals van Villain + een lekkere opbouw gecombineerd met een lekkere drive die het hele nummer lang blijft.
- Subsonic Edit
Het origineel vind ik ook gigantisch vet, vandaar dat ik deze automatisch ook erg lekker vind. Hij is in ieder geval gigantisch hard en als ik hem hier op mijn kamer luister kan ik gewoon niet stil blijven zitten
- The Space We Created
Allereerst het intro en outro, en dan nog meer het outro, wát knetterhard, een heerlijk einde van de cd als je het mij vraagt. Heerlijke vocals in een beetje dezelfde stijl als Forever As One, en verder een nummer waar ik prima los op kan gaan
Ik bestel trouwens nooit meer via bol.com, kon me er aan ergeren dat anderen hem al hadden terwijl ik me hier thuis zat te verbijten...
Nu maar hopen dat er snel tracks op z'n site komen..