Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:02 

Hardtraxx Elite

RJBanthum schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel nummer van de cd beluisterd heb. Daar wil ik dan ook niks over zeggen, maar toch wil mijn mening hier kwijt omdat ik denk dat het iets toevoegt :D...

Vroeger, in de tijd van Svenson en Gielen en 4 strings en zelfs 2 brothers on the 4th floor, bestond de trance scene uit vrolijke melodieën met een sneller ritme dan de andere, meer 'pop' muziek. Van daaruit is in mijn mening de scene opgesplitst in eurodance (vrolijke melodieën en snel ritme, ook wel hands-up) en de trance zoals we die nu kennen: met uberveel anti-climaxen. Die kom je ook ontzettend veel tegen in de eclectic house muziek.

Tot zover nog niet zoveel te maken met de harddance, maar het viel mij op dat het lijkt alsof hardstyle ook langzaam deze weg lijkt te volgen. De eurodance scene betrekt ook steeds meer hardstyle in hun pakket (denk aan scooter etc.) terwijl ik nu hoor van de eerste anti-climaxen.

Parallel getrokken? Wie weet... Only time can tell.

Persoonlijk vind ik de anti-climaxen niks. Je bouwt energie op, waar wil je die kwijt? Een keer een anti-climax is leuk, maar zoals in de eclectic gebruikelijk is, dat is prima voor in de club, maar op een festival is dat voor mij echt killing. Dan wil ik gewoon los kunnen. En dan hoort er een melodie in de climax. Dat is ook de reden dat ik de 90s zo waardeer. Die trance zal wel nooit meer terugkomen...

Heb je inderdaad heel goed gezien, en waarom gebeurt dit steeds? Omdat zo'n stijl met 'normale' climaxen op een gegeven moment de zogenaamde 'motherfucking point of perfection' heeft bereikt. Alles wat er inzit is er al uitgehaald en het word te voorspelbaar, mensen raken er op uitgekeken. Zo'n anticlimax lijkt eerst 'leeg' en 'energieloos', maar het is een knop in je hoofd die je even om moet zetten. Het helpt enorm om live beelden te zien waarin zo'n track word gedraaid, met mensen die er keihard op losgaan. Dan snap je het ineens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:11 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf er bij dat er meer had in gezeten in deze cd. Dan bedoel ik oudere unreleased tracks, speciale nieuwe edits die nog niemand gehoord had + compleet nieuwe tracks speciaal voor het album.

En ik wist dus al toen de tracklist bekend werd dat dit cdtje niet aan mij was besteed. In mijn ogen had er dus veel meer in gezeten en ik vind 't het een beetje afgeraffeld.

En dat wil niet zeggen dat ik nummers niet mooi vind. Want de helft vind ik wel aardig tot vrij goed, maar ik vind dit niet echt een geslaagde CD. Deze tracks hadden beter gewoon uit kunnen komen of unreleased kunnen blijven.
Ik vind 'm gewoon weinig toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:13 

Hardtraxx Elite

Jesper-HardBeatz schreef:
blablabla

nou jij bent wel heel positief.
eigenlijk zijn er maar een stuk of 6 nummers die ik lekker vind:
the MF point of perfection, stuck in ur head, subsonic (hardbass edit), sacrifice (evil edit), the space we created (zeker het beste nummer van heel de cd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:54 

Hardtraxx Elite

TheNabster schreef:
die ruis is inderdaad best wel raar. maar op dat ene nummer na vind ik het wel een vet album.
zeker b-side van proppy en heady :worship:

Die vocals :sick:

Die vocals horen bij Smurfen house
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 19:37 

Hardtraxxer

http://www.headhunterz.nl/download/ ?

voor de mensen met de speciale code
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
http://www.headhunterz.nl/download/ ?

voor de mensen met de speciale code

Staat nog niks op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 19:49 

Hardtraxx Veteran

zijn nog geen downloads aanwezig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 20:20 

Hardtraxx Newbie

idd, dat ze dat niet even fixen voordat ze de cd uitgeven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 20:23 

Hardtraxx Veteran

kvind de samenwerkingen nog wel de beste nummers van het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

ik vind persoonlijk let the bass kick en subsonic het beste daar heb ik ook het meest naar uitgekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 21:24 

Donateur

Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)
Vind die anti climax maar niks.
Zon gave climax hoor je aan komen, word ie zo pats boem weg = weg.
Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 21:38 

Hardtraxxer

@ Jesper-HardBeatz

Ben het met veel dingen eens op een paar dingetjes na, maar daar is geen ontkomen aan :D
Vind persoonlijk Stuck in your head en The MF point of perfection de beste van het album.
Verder mag die remix van let the bass kick de prullenbak in en het orgineel ook. Echt niets voor mij..
Die vocals van the B-side zijn echt om te janken,, terwijl het verder echt niet slecht is, maarja die vocals vepesten alles, jammer!
Vind het toch jammer dat ik die set van headhunterz @ hardbass 2009 helemaal kapot heb geluisterd. Die tracks die nu op het album staan boeie me eigelijk niet meer zoveel.

maar hoe dan ook een geslaagd album naar mijn mening!

En trouwens de evil edit van de sacrifice is geen hardcore hoor, het is geen evil hardcore edit. Die is toch stukje harder en anders :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 22:57 

Hardtraxxer

ik heb hem binnen! :woot:
bestel nooit via bol.com had hem allang bij de FS kunnen halen :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 00:42 

Hardtraxx Newbie

Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
Hele dikke track, Die dubstep is ff wennen maar toch erg vet gedaan!
....
Reviewed by Qonfuze :)

Ik reageer nooit zoveel, maar vond deze review wel de moeite waard om even op te reageren.
Ben t er namelijk compleet mee eens, mooie review :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 01:10 

Hardtraxxer

justinos schreef:
Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
Hele dikke track, Die dubstep is ff wennen maar toch erg vet gedaan!
....
Reviewed by Qonfuze

Ik reageer nooit zoveel, maar vond deze review wel de moeite waard om even op te reageren.
Ben t er namelijk compleet mee eens, mooie review

Same here, al met al wat mij betreft een top cd, met maar 2 grote minpunten.

- Raiders of the sun Edit
Het origineel behoord tot mijn alltime favorits, ik heb dan ook gesmacht voor de edit, maar toen ik deze hoorde baalde ik toch wel flink.
Het begin is nog wel aardig, maar op een gegeven moment denk je echt 'komt er nog iets??' En dat 2 minuten lang... :surrender:

- The B-Side
Vocals zijn totaal niet mijn smaak, verder vind ik het nummer wat te eentonig en komen de hoge tonen me al snel de keel uit :sick:

De knallers zijn voor mij:
- Stuck In Ur Head
Mooie vocals van Villain + een lekkere opbouw gecombineerd met een lekkere drive die het hele nummer lang blijft. (L)

- Subsonic Edit
Het origineel vind ik ook gigantisch vet, vandaar dat ik deze automatisch ook erg lekker vind. Hij is in ieder geval gigantisch hard en als ik hem hier op mijn kamer luister kan ik gewoon niet stil blijven zitten :yay:

- The Space We Created
Allereerst het intro en outro, en dan nog meer het outro, wát knetterhard, een heerlijk einde van de cd als je het mij vraagt. Heerlijke vocals in een beetje dezelfde stijl als Forever As One, en verder een nummer waar ik prima los op kan gaan
:clap:

Ik bestel trouwens nooit meer via bol.com, kon me er aan ergeren dat anderen hem al hadden terwijl ik me hier thuis zat te verbijten...
Nu maar hopen dat er snel tracks op z'n site komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 12:41 

Hardtraxxer

goeie review qonfuze!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 12:52 

Hardtraxxer

Binnen :D En nu inderdaad wachten op die downloads...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 12:53 

Hardtraxx Veteran

jah staat nog steeds niks op die site, laat ze dan gewoon de cd nog niet uitgeven tot dat de downloads erop staan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 13:13 

Hardtraxx Elite

Jossi_Moto schreef:
Ik bestel trouwens nooit meer via bol.com, kon me er aan ergeren dat anderen hem al hadden terwijl ik me hier thuis zat te verbijten...
Nu maar hopen dat er snel tracks op z'n site komen..

Ik heb bij Hardstyle.com besteld, en heb ook moeten wachten, dus maakt geen donder uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 13:21 

Hardtraxx Veteran

ik heb hem gewoon in de winkel gekocht, net zo makkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 15:29 

Hardtraxx Veteran

Freaky Records ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 18:25 

Hardtraxx Elite

Ben het album nu al zat, na een paar keer luisteren. Raiders of the sun edit daar had hij veel meer meekunnen doen, het is nu alleen maar meer van hetzelfde erg jammer. Bij die evil edit van sacrifice zit geeneens een normale intro, maar wel een break van 1 min -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 11:55 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix) krijgt van mij een 8. Fabian en Willem mogen van mij vaker samenwerken!!! Had wel ook graag een 2de climax gehoord!!!

Headhunterz - Psychedelic is gewoon een heldentrack. Natuurlijk is die al gereleased dus daarvoor krijgt die van mij geen krediet. Het nummer zelf is zeker een 8 waard!!

Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit) kan voor sommige mensen lekker zijn, maar het kan er bij mij niet in dat house en Hardstyle in één track samen worden gepakt. T'klopt niet en t'hoort niet. Hardstyle is niet commercieel en heeft dat ook niet nodig. Laat house voor wat het is! Grote minpunt van Willem al zeg ik zelf, hoe lekker een house/hardstyle track ook kan zijn! Voor de kwaliteit van de remix een vijfje!

Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit) is en blijft geweldig. Hate it or Love it orgineel is geweldig, maar deze live edit is ook meesterlijk. Had al eerder een re-hard edit gehoord die eigenlijk precies hetzelfde was als deze live edit. 8/10!!!

Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx) heeft mij enorm verrast. Had nooit gedacht dat DBSTF met zo'n goede remix zouden komen van een orginele heldentrack!!! Complimenten voor Diederick en Stefan!! 8.5/10!!

Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit) is vanaf Qlimax 2008 al in mijn gedachte! Hahaha. Geweldige kick maar misschien iets te langdradig!!! 7.5/10!!!

Builder - Her Voice (Headhunterz Remix Edit) krijgt voor de moeite een zesje van me. Snap het nut niet van dit nummer op deze CD!

Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head is gewoon GE-WEL-DIG!! Geen andere woorden voor. Lekkere vocals met MC Villain en gewoon een perfect in elkaar gezette track!!
9.5 voor dit nummer!!

Headhunterz - Emptiness viel me van zijn laatste 3-track E.P het meeste tegen. Vond het ook jammer dat deze op het album stond, maar voor het nummer opzich krijgt Willem een 6.5 van me! Had er meer van verwacht!!

Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx) is natuurlijk gewoon TOP! T'Maakt niet uit maar als Noisecontrollers maar aan één knopje zit van hun tafels schiet het meteen naar goud!! Wat een hardstyle masters! 9.5!

Headhunterz - Dreamcatcher is een lekkere track met een zweverig accent.
Voor zulke tracks is Willem wel weggelegd. Krijgt een 7.5 van me!!!

Proppy & Heady - The B-Side is een nummer uit een samenwerking die niet meer is wat het geweest is. Na de tijd met Scar ur Face etc, krijgen we nu tracks voorgeschoteld die toch stukken minder zijn. Slechte vocals, had toch meer verwacht van deze samenwerking. The Prophet is niet meer wat het geweest is. Toch jammer!! Headhunterz moet verder, the Prophet moet zich lekker richten op Scantraxx. Een zes voor de moeite!

Headhunterz - Subsonic (HardBass Edit) is gewoon geniaal. Heb naar dit nummer lang gesmacht en nu eindelijk!! Die kick is in één woord 'fantastisch'!! 8.5!

Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit) is een goede edit maar niet echt voor Heady!! Zulke HardEvil edits moet je toch overlaten aan de Hardcore jongens! Alsnog een hele sterke edit van een geweldige track!! 7.5!!

Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created is het laatste nummer van Studio Sessions en meteen de beste! Haha. Erectie ten top zowat! Een dikke 10 voor deze samenwerking en voor mij nu al één van DE tracks van 2010!! Wat een kracht, gevoel en inhoud! ''This is Hardstyle''...Dat is het zeker!!

Eindoordeel Studio Sessions: 8.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 11:57 

Hardtraxx Veteran

NC Villain en The prophet mag je ook wel bij hun voornamen noemen hoor.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 12:08 

Aan het typen...

Er bestaat niks beters dan the space we created :huh: ?
En stuck in your head en forever az one remix zijn ook instant klassiekers voor jou?
Iets waarvan je over 8 jaar nog zegt van, dat zijn echt een van de beste nummers ooit gemaakt? :slow:
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle