Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:24 

Hardtraxx Veteran

Fuck House! Fuck Lett the Bass Kick!!

Waarom zo vaak over juist die kleine negatieve dingen praten! :/ Je zit hier op dit forum voor je passie toch!!
Praat over de Headhunterz Edit van Raiders of the Sun, The Space we Created of Stuck in Ur Head :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:25 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:

Praat over de Headhunterz Edit van Raiders of the Sun, The Space we Created of Stuck in Ur Head :love:

Oke.

Raiders of The Sun Edit is 1 van de lelijkste tracks op het album. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:29 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
FRArnold schreef:

Oke.

Raiders of The Sun Edit is 1 van de lelijkste tracks op het album. :yes:

Nou, die Headhunterz kick geeft me toch een heerlijk gevoel!! :P
Ieder z'n mening. Maar het mag allemaal van mij op zo'n forum wel wat vrolijker. 75% is gezeik en afkraken! Bij wel meer topics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:32 

Hardtraxx Veteran

Er valt nu eenmaal meer te zeggen over wat je niet leuk vindt dan wat je wel leuk vindt. Ook liggen de verwachtingen bij een Headhunterz CD nogal hoog, ookal was het van tevoren gewoon bekend wat het zou worden. Ik vind het leuk geprobeerd zelf, en vind de tracks afzonderlijk leuk, maar hij had denk ik beter gewoon een paar EPs kunnen doen (1 met mf point / stuck in ur head / space we created, 1 met forever az one / blame it on the muzic / let the bass kick), en dan nog een Headhunterz Unreleased Vol. 1 (of Scantraxx Unreleased 2010 met 1 CD Hhz, 1 CD 'de rest' ofzo) met die edits als full tracks, met oudere shit erbij enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 00:21 

Hardtraxxer

Idd mag t ff wat vrolijker hiero?

Eerst allemaal liggen janken dat "let the basskick" niet uitkomt.. zet ie m op de cd is t nog niet goed :)

Er kan duidelijk geconcludeerd worden dat hier een stel verwende stronten aanwezig zijn. Hebbe hebbe hebbe, en het liefst nog gratis ook..

En dan heb je het is het nóg niet goed.. waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig..

Ik toch zeker niet de enige die WEL blij is dat deze cd is uitgebracht?? :P

Ik geniet er van! Mooie cd Willem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 09:28 

Staan een paar hele vette tracks op, waaronder Let The Bass Kick remix.
Leuk album

MENINGMENINGMENING
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 09:51 

Hardtraxx Elite

Richy schreef:
Idd mag t ff wat vrolijker hiero?

Eerst allemaal liggen janken dat "let the basskick" niet uitkomt.. zet ie m op de cd is t nog niet goed :)

Er kan duidelijk geconcludeerd worden dat hier een stel verwende stronten aanwezig zijn. Hebbe hebbe hebbe, en het liefst nog gratis ook..

En dan heb je het is het nóg niet goed.. waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig..

Ik toch zeker niet de enige die WEL blij is dat deze cd is uitgebracht?? :P

Ik geniet er van! Mooie cd Willem :thumbsup:

Verwende stronten is wel erg hard. Vergeleken met het album van Showtek, DBSTF, Brennan Heart en Project One is dit toch wel het minste album vind ik persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 09:57 

Hardtraxxer

dit album is tenminste niet zo dood gepromoot als dbstf, showtek, brennan heart albums...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 10:42 

Donateur

Overload schreef:
dit album is tenminste niet zo dood gepromoot als dbstf, showtek, brennan heart albums...

Dat wel
maar had iets meer verwacht van het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 11:14 

Hardtraxx Beheerder

Dj C-Mind schreef:
Overload schreef:

Dat wel

Het is ook geen album, maar gewoon een mix CD met remixen e.d. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:07 

Aan het typen...

Richy schreef:

Dus als jij iets koopt/gratis krijgt is het automatisch goed?
Ik zie liever kritische luisteraars dan mensen die alles maar veilloos accepteren, dat laatste komt de kwaliteit van de muziek in ieder geval niet ten goede ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:13 

Donateur

Jor-D schreef:
Dj C-Mind schreef:
Overload schreef:

Dat wel

Het is ook geen album, maar gewoon een mix CD met remixen e.d. ^^

peteto,peteta
je begrijpt me ;)
denk als ik hem vaker hoor dat ik hoor dat ik hem wel beter kan waarderen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 13:21 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Nairobi schreef:
wat een verschillen in smaak zeg!! :lol:

Hmm ja, maar dat is wel te verklaren in dit geval. Heeft ook temaken met hoe ver je smaak is ontwikkeld & daarmee hoe kritisch je bent. Als je alles maar leuk & goed vind word 't automatisch kwalitatief minder.

ja klopt, maar ik vind niet dat alle nummers op de CD goed zijn..
door deze nummers koop ik de cd:
Blame it on the Muzic (DBSTF remix)
MF Point of Perfection -> Dubstyle erin sux
Stuck in ur Head
The Space We Created
Forever Az One (NC Rmx)
Let the Bass Kick (HHZ Edit)

+ de volledige tracks die je krijgt vind ik ook wel top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 13:28 

Man, als deze tracklist een liveset op VHQ zou zijn, zouden jullie allemaal een natte broek hebben, en 'm vaak draaien. :)
Het zijn gewoon goede platen, als een wat minder bekende DJ zo'n album had gemaakt was het een dikke bom geweest, alleen nu omdat het HHZ gaan er mensen vuur spuwen. Het is niet het allerbeste album ooit, klopt. Wil niet zeggen dat het dan gelijk crap is!

*edit*

Ben ik de enige die de Forever az one remix echt knaken vind, en het orgineel verkracht? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 15:20 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Man, als deze tracklist een liveset op VHQ zou zijn, zouden jullie allemaal een natte broek hebben, en 'm vaak draaien. :)
Het zijn gewoon goede platen, als een wat minder bekende DJ zo'n album had gemaakt was het een dikke bom geweest, alleen nu omdat het HHZ gaan er mensen vuur spuwen. Het is niet het allerbeste album ooit, klopt. Wil niet zeggen dat het dan gelijk crap is!

*edit*

Ben ik de enige die de Forever az one remix echt knaken vind, en het orgineel verkracht? :(

Het is gewoon zo dat het nét niet perfect is en nog allemaal iets beter had gekund. Daarom zijn mensen teleurgesteld.

(en voor de mensen die willen gaan zeiken: net niet perfect? het is bij lange na niet perfect!: ik bedoelde, voor de mensen die dit sowieso wel enigszins goed vinden :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 15:25 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:

Ik mis ook echt een melodische climax, anti-climax is vet. Maar daarachter mis ik gewoon nog melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 15:42 

Hardtraxxer

Vind het maar een saai cdtje.
Staan wel wat goeie nummers op maar die edits zijn niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 16:08 

Aan het typen...

Nazale schreef:
Het zijn gewoon goede platen, als een wat minder bekende DJ zo'n album had gemaakt was het een dikke bom geweest, alleen nu omdat het HHZ gaan er mensen vuur spuwen. Het is niet het allerbeste album ooit, klopt. Wil niet zeggen dat het dan gelijk crap is! :(

Mijn verwachtingen van headhunterz zijn vrij laag, en ik moet zeggen hij heeft het wel waar gemaakt xd
Ik heb gewoon nummers afgezet, zoals psychedelic, omdat die kicks echt niet om aan te horen zijn.
Vindt het echt een flut CD en bij maakt het mij daarbij niet uit of het door een "headhunterz" is gemaakt of dat het een liveset was geweest. De tracks blijven hetzelfde en blijven het tegenovergestelde van me smaak. Alles wat ik kut vind aan de huidige hardstyle stopt hij in al zijn tracks. (hardkick10, pitchkicks, veel te hoge bass, breaks, vrolijke melodietjes) :sick:

Citaat:
Ik mis ook echt een melodische climax, anti-climax is vet. Maar daarachter mis ik gewoon nog melodie

Neeeeee.... Als je een nummer met anticlimax maakt, niet alsnog de melodie erin gooien :x Hadden ze bij shiverz ook nooit moeten doen. Het komt over alsof je het lef hebt om er een harde anticlimax in te gooien en dan toch ook nog maar de melodie erbij doet, omdat het anders misschien te ontoegankelijk is. Bovendien is de 2e climax een stuk softer dan de 1e, wat afbreuk doet aan de opbouw van de track. Anticlimax=Anticlimax=Knallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 16:55 

Hardtraxxer

Ah ik heb 'em binnen.. echt super vet cdtje good job Willem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 16:57 

Hardtraxx Newbie

Ik heb het album nu een stuk of 3 keer beluisterd en vind hem nu toch al wel snel vervelen hoor..

Vond ik de Hardbass 2010 (cd2) toch een stukkie beter :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 17:18 

Donateur

Die anti-climax in Forever Az One is nu gewoon te leeg vind ik. Het hoeft geen melodie te hebben, maar het klinkt nu wel heel erg kaal. Wat meer kraak piep geluiden en dat soort dingen hadden wel goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Die anti-climax in Forever Az One is nu gewoon te leeg vind ik. Het hoeft geen melodie te hebben, maar het klinkt nu wel heel erg kaal. Wat meer kraak piep geluiden en dat soort dingen hadden wel goed gedaan.

Vind het juist een hele frisse anti climax. Die One steeds maakt het af. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 17:40 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

idd, heerlijke energieke intro van de climax en dan opeens BAM DOOD! :/
hadde ze naar mijn mening iets van melodie in mogen doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 17:50 

Hardtraxx Newbie

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel nummer van de cd beluisterd heb. Daar wil ik dan ook niks over zeggen, maar toch wil mijn mening hier kwijt omdat ik denk dat het iets toevoegt :D...

Vroeger, in de tijd van Svenson en Gielen en 4 strings en zelfs 2 brothers on the 4th floor, bestond de trance scene uit vrolijke melodieën met een sneller ritme dan de andere, meer 'pop' muziek. Van daaruit is in mijn mening de scene opgesplitst in eurodance (vrolijke melodieën en snel ritme, ook wel hands-up) en de trance zoals we die nu kennen: met uberveel anti-climaxen. Die kom je ook ontzettend veel tegen in de eclectic house muziek.

Tot zover nog niet zoveel te maken met de harddance, maar het viel mij op dat het lijkt alsof hardstyle ook langzaam deze weg lijkt te volgen. De eurodance scene betrekt ook steeds meer hardstyle in hun pakket (denk aan scooter etc.) terwijl ik nu hoor van de eerste anti-climaxen.

Parallel getrokken? Wie weet... Only time can tell.

Persoonlijk vind ik de anti-climaxen niks. Je bouwt energie op, waar wil je die kwijt? Een keer een anti-climax is leuk, maar zoals in de eclectic gebruikelijk is, dat is prima voor in de club, maar op een festival is dat voor mij echt killing. Dan wil ik gewoon los kunnen. En dan hoort er een melodie in de climax. Dat is ook de reden dat ik de 90s zo waardeer. Die trance zal wel nooit meer terugkomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 17:56 

Hardtraxxer

Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
Hele dikke track, Die dubstep is ff wennen maar toch erg vet gedaan!
Verder vind ik die vocals wat wazig. De rest van de plaat is gewoon vet.
Lekkere kicks, melody en sfeer in de track!
Wel jammer dat er geen '2e climax' in zit.. Even beuken en dan gelijk alweer die dubstyle.
Toch blijft het een lekkere plaat!

Cijfer: 7.8/10

Headhunterz - Psycedelic
Jammer dat hij een al eerder gereleased nummer op dit album zet..
Niet te min is deze track erg vet! die mid-intro beukt als de malle!
Break duurt me net iets te lang.. climax is dan wel weer lekker.
Ook vet met die verrassende Outro, heel anders en harder dan de intro!

Cijfer: 7.3/10

Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
jaja, ik weet nog wel dat filmpje van die gast die backstage bij Qbase aan het filmen was.
Wat heb ik dat filmpje vaak gekeken zeg!
Leuke track, alleen dat deuntje word al snel eentonig en irritant. Die kicks zijn wel erg dik!

Cijfer: 7/10

Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
één van de wat oudere nummers op het album, Orgineel is al heel vet.
Vet ook met die knallende mid-intro, knalt goed!
Die vocal is ook best dik en die kicks rammen goed door in de climax!
Gewoon een erg goeie edit!

Cijfer: 7.5/10

Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)
Orgineel van deze track is al heldig, dus was benieuwd wat DBSTF hiervan gemaakt hadden.
Best vette remix geworden, die intro is wel aardig en dan die mid-intro
met dat 'Dance' stukje van Tonight erin, en dan die rammende kick er achteraan! Mas-ter-lijk gedaan!!
Melody lijkt wel erg veel op dat van het orgineel.. climax is lekker maar valt toch wat tegen.

Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit)
Aardige edit, kippenvel bij die break.
Wel een beetje 'langdradige track' al zeg ik het zelf.
Kicks zijn wel een stuk minder als bij andere edits op dit album, beetje jammer.
Verder niet veel meer te zeggen hierover..

Cijfer: 6,5/10

Builder - Her Voice (Headhunterz Remix Edit)
Enige verschil met orgineel zijn de 'iets wat andere kicks' ?
Had hier liever een track als 'Gangstah z'Attitude' ervoor in de plaats gehad!
Maarja, zal vast wel een reden voor zijn..

Cijfer: 5/10

Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head
Wat een beesten track!! Echt heel ziek. Wat een energy zit erin zeg.
Samen met 'The Space We Created' mijn nummer 1 van het album!
intro ramt erg lekker door, vocals zijn vet, opbouw is goed en die climax.. Jeusus wat een kick! :D
Melodie is ook echt mijn ding. die sound is zo lekker he.
Kan niet wachten tot ik hem full kan draaien!

Cijfer: 9.5/10

Headhunterz - Emptiness
Ook weer een track die al eerder was gereleased..
Wel een erg zieke track! Mid-intro beukt als de malle met die dikke kicks eronder.
Verder is de track ook heel vet, die climax ramt lekker door!

Cijfer: 7.5/10

Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)
Eerste keer toen ik deze track hoorde werd ik helemaal gek!
Wat een remix zeg, zit toveel detail en energy in de track.
Intro is erg ziek gedaan en ramt weer door als een echte Noisecontrollers track.. HARD!
Break klinkt ook zeer lekker en die melody is ook erg goed.
En dan.. die gruuwlijke anti-climax.. wat een geweld zeg!

Cijfer: 9/10

Headhunterz - Dreamcatcher
En ook dreamcatcher kon dan natuurlijk niet missen op dit album..
Maar net zoals de andere tracks van de release erg vet!
Intro vind ik iets minder maar die climax komt weer zo lekker door he. damn!
Kicks zijn weer erg dik.

Proppy & Heady - The B-Side
Hoorde deze track voor het eerst in een club hier waar DBSTF draaide.
Wat een track zeg! Vocals zijn echt geniaal 'Put your middle Fingers, up in tha Air'
Wel worden die hoge geluidjes in de track snel irritant..
Reversed Bass is wel erg vet! Was al fan van Summer of Hardstyle maar deze mag er ook wezen!
Verder vind ik dat gejuich van publiek op de achtergrond een beetje vaag..

Cijfer: 6,8/10

Headhunterz - Subsonic (HardBass Edit)
'SUB-SONIC-SOUNDS *WAMBAMWAMBAM*' hahaha, zieke shit!
Track is alweer een jaartje oud volgens mij, maar blijft lekker door rammen!
Kicks blazen je gewoon weg. Dat stukje voor de Mid-intro dat hij word versloomt is ook heel dik gedaan!
Gewoon een hele vette beuk edit geworden.

Cijfer: 8.3/10

Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit)
Opzich wel een aardig nummertje. Piano stuk is erg mooi, steeds weer kippenvel.
Vocals zijn wel wat irritant qua toon..
En die kick vind ik niet echt iets voor een hardcore track, had wat harder gemogen!

Cijfer: 6,5/10

Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
Alweer de laatste track van het album, maar zeker niet de minste!
Wat een geniale plaat zeg, beukt als de moeders! :evil:
Intro ramt weer lekker door, die geluidjes van Noisecontrollers zijn zo dik he!
Melodie is ook erg vet, Mooie sound en blijft goed in je hoofd hangen.
Die anti-climax stukje is zo geweldig he, iedereen in de zaal letterlijk: 'wtf?'
Kan best irritant zijn maar damn, die climax daarna. Wat een geweld zeg!!

Cijfer: 9.5/10

Reviewed by Qonfuze :)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle