Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)Hele dikke track, Die dubstep is ff wennen maar toch erg vet gedaan!
Verder vind ik die vocals wat wazig. De rest van de plaat is gewoon vet.
Lekkere kicks, melody en sfeer in de track!
Wel jammer dat er geen '2e climax' in zit.. Even beuken en dan gelijk alweer die dubstyle.
Toch blijft het een lekkere plaat!
Cijfer: 7.8/10
Headhunterz - PsycedelicJammer dat hij een al eerder gereleased nummer op dit album zet..
Niet te min is deze track erg vet! die mid-intro beukt als de malle!
Break duurt me net iets te lang.. climax is dan wel weer lekker.
Ook vet met die verrassende Outro, heel anders en harder dan de intro!
Cijfer: 7.3/10
Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)jaja, ik weet nog wel dat filmpje van die gast die backstage bij Qbase aan het filmen was.
Wat heb ik dat filmpje vaak gekeken zeg!
Leuke track, alleen dat deuntje word al snel eentonig en irritant. Die kicks zijn wel erg dik!
Cijfer: 7/10
Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)één van de wat oudere nummers op het album, Orgineel is al heel vet.
Vet ook met die knallende mid-intro, knalt goed!
Die vocal is ook best dik en die kicks rammen goed door in de climax!
Gewoon een erg goeie edit!
Cijfer: 7.5/10
Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)Orgineel van deze track is al heldig, dus was benieuwd wat DBSTF hiervan gemaakt hadden.
Best vette remix geworden, die intro is wel aardig en dan die mid-intro
met dat 'Dance' stukje van Tonight erin, en dan die rammende kick er achteraan! Mas-ter-lijk gedaan!!
Melody lijkt wel erg veel op dat van het orgineel.. climax is lekker maar valt toch wat tegen.
Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit)Aardige edit, kippenvel bij die break.
Wel een beetje 'langdradige track' al zeg ik het zelf.
Kicks zijn wel een stuk minder als bij andere edits op dit album, beetje jammer.
Verder niet veel meer te zeggen hierover..
Cijfer: 6,5/10
Builder - Her Voice (Headhunterz Remix Edit)Enige verschil met orgineel zijn de 'iets wat andere kicks' ?
Had hier liever een track als 'Gangstah z'Attitude' ervoor in de plaats gehad!
Maarja, zal vast wel een reden voor zijn..
Cijfer: 5/10
Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur HeadWat een beesten track!! Echt heel ziek. Wat een energy zit erin zeg.
Samen met 'The Space We Created' mijn nummer 1 van het album!
intro ramt erg lekker door, vocals zijn vet, opbouw is goed en die climax.. Jeusus wat een kick!
Melodie is ook echt mijn ding. die sound is zo lekker he.
Kan niet wachten tot ik hem full kan draaien!
Cijfer: 9.5/10
Headhunterz - EmptinessOok weer een track die al eerder was gereleased..
Wel een erg zieke track! Mid-intro beukt als de malle met die dikke kicks eronder.
Verder is de track ook heel vet, die climax ramt lekker door!
Cijfer: 7.5/10
Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)Eerste keer toen ik deze track hoorde werd ik helemaal gek!
Wat een remix zeg, zit toveel detail en energy in de track.
Intro is erg ziek gedaan en ramt weer door als een echte Noisecontrollers track..
HARD!Break klinkt ook zeer lekker en die melody is ook erg goed.
En dan.. die gruuwlijke anti-climax.. wat een geweld zeg!
Cijfer: 9/10
Headhunterz - DreamcatcherEn ook dreamcatcher kon dan natuurlijk niet missen op dit album..
Maar net zoals de andere tracks van de release erg vet!
Intro vind ik iets minder maar die climax komt weer zo lekker door he. damn!
Kicks zijn weer erg dik.
Proppy & Heady - The B-SideHoorde deze track voor het eerst in een club hier waar DBSTF draaide.
Wat een track zeg! Vocals zijn echt geniaal 'Put your middle Fingers, up in tha Air'
Wel worden die hoge geluidjes in de track snel irritant..
Reversed Bass is wel erg vet! Was al fan van Summer of Hardstyle maar deze mag er ook wezen!
Verder vind ik dat gejuich van publiek op de achtergrond een beetje vaag..
Cijfer: 6,8/10
Headhunterz - Subsonic (HardBass Edit)'SUB-SONIC-SOUNDS *WAMBAMWAMBAM*' hahaha, zieke shit!
Track is alweer een jaartje oud volgens mij, maar blijft lekker door rammen!
Kicks blazen je gewoon weg. Dat stukje voor de Mid-intro dat hij word versloomt is ook heel dik gedaan!
Gewoon een hele vette beuk edit geworden.
Cijfer: 8.3/10
Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit)Opzich wel een aardig nummertje. Piano stuk is erg mooi, steeds weer kippenvel.
Vocals zijn wel wat irritant qua toon..
En die kick vind ik niet echt iets voor een hardcore track, had wat harder gemogen!
Cijfer: 6,5/10
Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We CreatedAlweer de laatste track van het album, maar zeker niet de minste!
Wat een geniale plaat zeg, beukt als de moeders!

Intro ramt weer lekker door, die geluidjes van Noisecontrollers zijn zo dik he!
Melodie is ook erg vet, Mooie sound en blijft goed in je hoofd hangen.
Die anti-climax stukje is zo geweldig he, iedereen in de zaal letterlijk: 'wtf?'
Kan best irritant zijn maar damn, die climax daarna. Wat een geweld zeg!!
Cijfer: 9.5/10
Reviewed by Qonfuze