Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 13:18 

Hardtraxx Newbie

Nette review Lyst ^^ t viel mij over het algemeen ook een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 14:46 

Hardtraxxer

de cd valt me tegen
psychedelic, dreamcatcher en emptiness hadden er niet op gehoeven.
de andere liedjes zijn wel oké maar als je ze een paar keer luistert heb je er wel weer genoeg van vind ik
de nummers:
subsonic (hardbass edit), the sacrifice (evil edit) en the space we created vind ik daar in tegen wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 14:52 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de CD ook :clap:

gaat nu luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 15:35 

Hardtraxx Veteran

maar hoe zit dat nou met die fulls? wil eigenlijk wel beetje weten wat voor kwaliteit het nou is en dergelijke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 15:44 

Hardtraxxer

Staan lekkere nummers op, maar meer ook niet.. Ik had er gelukkig ook niet meer van verwacht.

Alleen de outro van The Space We Created :woot: :bomb: :bomb: :bomb: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 15:45 

Hardtraxx Elite

ik sluit me aan bij de mening van lyst, erg matige cd
zelf vind ik dat Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx) wel een 8 verdiend
Ook erg jammer van the B-side want die reverse bass vind ik wel echt gruwelijk, als ze daar nou gewoon wat aggresievere screeches hadden
gebruikt en de vocals weg zouden halen zou het een heel degelijk nummer zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 15:47 

Hardtraxx Beheerder

Dj Skitzo schreef:
maar hoe zit dat nou met die fulls? wil eigenlijk wel beetje weten wat voor kwaliteit het nou is en dergelijke?

Dat wordt volgens mij pas in de komende weken duidelijk, zie: http://www.scantraxx.com/index.php?site ... euzeid=310

Volgens mij staat er nu nog niks? (heb de CD zelf niet gekocht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 15:50 

Hardtraxx Veteran

Even gedownload ja niet legaal i know, maar erg matig album, niet het kopen waard..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 15:59 

Hardtraxx Newbie

ik heb hem
hij is gruwelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:12 

Hardtraxx Addict

Iemand hier al info over ?

Citaat:
but when you buy the real CD you will get a nice surprise

denk wel dat hier wat lekkers tussen zit ofniet xd
ik gok op woznotwoz :yes:
meende dat er gedonder was om de officiele melo van eric prydz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:15 

Hardtraxx Beheerder

iSenSe` schreef:

Citaat:

Lijkt me dat ze dit bedoelen: http://www.scantraxx.com/index.php?site ... euzeid=310
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:17 

Hardtraxx Elite

zelfde wat brennan heart bij zijn album had dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:

Citaat:

Mag hij hem dan ook niet gratis uitgeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:41 

Hardtraxx Addict

Staan wel wat dikke tracks op maar over het algemeen pauper cd'tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:42 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
iSenSe` schreef:

Citaat:

Mag hij hem dan ook niet gratis uitgeven?

het is plagiaat als hij hem uitbrengt of hij moet de productiemaatschappij van eric prydz geld geven voor de rechten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:44 

Donateur

The MF Point of Perfection (****)
Erg vet, ook vernieuwend, en toch een beetje een gemiste kans. In de intro had het dubstep-gedeelte het beste naar een gewoon hardstyle-ritme door mogen gaan, dat had een heerlijk energiek geheel ervan gemaakt. Dit moet verder niet een trend gaan worden wat helaas wel het geval lijkt. Één keer is leuk, daarna niet meer.

Psychadelic (****)
Hoef ik niet meer veel over te zeggen, heerlijke opbouw en een fantastische outro. Melodie is trancy maar niet té, voor mij voldoet het. De outro van deze plaat doet het m :love: !

Let The Bass Kick Remix(***1/2)
Kan aan mijn geluidsinstallatie liggen maar wat slecht gemasterd zeg! De climax van dit nummer komt imo ook niet echt uit de verf. Maar de verdere aanpak van remixen van dit nummer vind ik erg origineel en getuigt van lef.

Hate it or love it edit(**)
Was al een edit van uitgekomen gemaakt door iemand anders en die is precies hetzelfde. Had niet gehoeven. Heb dit nummer intussen ook te vaak gehoord.

Blame It On The Music (DBSTF remix) (*1/2)
Waar-de-loos. Intro is nog erg leuk geworden met die vocals, maar de climax gaat totaal nergens over. Paar noten veranderd op een erg vervelende manier en een kick (of iets wat erop moet lijken) waar weer eens 0,0 energie in zit, zoals in alle afgelopen DBSTF-producties. Een fantastische plaat zo verneuken... tijd dat deze heren even stoppen...

Raiders of the Sun Edit (**1/2)
Niks bijzonders. Klinkt wel lekker maar ik kan er verder niet zoveel mee

Her Voice Remix Edit (...)
Geen cijfer hiervoor. Waarom moet deze edit er in godsnaam op? Hij is precies hetzelfde als de remix die hij afgelopen jaar heeft gemaakt (waar overigens niks mis mee was imo), met als enige verschil een kortere climax en een andere bassline in de outro. Kansloos om die erop te zetten...

Stuck in Ur Head (****)
MC Villain = fucking irritant. Vervelende stem, vervelende tekst, vervelend in de intro.
Dat is het enige minpunt van dit nummer, de rest is imo erg geslaagd geworden! Die heerlijke climax doet het m. Het blijkt eens te meer een geslaagde combinatie met Wildstylez!

Emptiness (**)
Tsja, dit nummer zal me nooit kunnen boeien. Enige leuke is het eerste stukje intro met de reversed bass. De rest is een beetje inspiratieloos.

Forever Az One Remix (***1/2)
Ik blijf de nieuwe Noisecontrollers-stijl niks vinden maar ze hebben er hier nog zo goed als het beste van gemaakt. Toffe intro, de anti-climax klinkt alleen een beetje leeg, daar had wat meer mee gedaan mogen worden. Voor de rest leuke plaat!

Dreamcatcher (****)
Ik vind de plaat wat fijns hebben. De eerste keer op Qlimax kippenvel van gekregen. Energieke intro, lekkere climax met een trancy melodie die lekker doorkomt. Best nummertje hoor, al had de break wat korter gemogen :)

The B-Side (***)
Reversed Bass is het enige wat dit nummer redt. Vind die geluidjes en de vocals niet zo geslaagd. Maar omdat het lekker oldschool klinkt, toch nog een voldoende.

Subsonic Edit (***1/2)
Een a-so-ciaal harde basslijn aan het begin, maar toch vind ik dit een beetje een slap aftreksel van het origineel door de vervelende synth. Maar goed, het origineel is voor mij een eeuwige 5-sterren klassieker. Ben iig blij dat op deze manier Subsonic nog af en toe gedraaid zal worden.

Sacrifice Edit (*)
Waardeloze synth, waardeloze kicks. Ga er verder geen woord aan vuil maken.

The Space We Created (**1/2)
De intro is heerlijk! Echt de beste van het hele album. Ook de outro is zwaar ziek :love:
Maar de climax... wat is dat voor een vervelende overgang tussen de noten in de melodie. Dat is zo vreselijk irritant. De melodie zelf is ook al niet veel soeps. Echt een gemiste kans, na die intro had meer gedaan kunnen worden.

Conclusie: Een enkele misser en wat overbodige edits, maar verder staan er op dit album een paar heerlijke platen. De HHZ-liefhebber komt volledig aan z'n trekken, de gewone hardstyle-liefhebber met een brede smaak misschien niet helemaal, maar in mijn ogen wel voldoende. Daarnaast vind ik een groot pluspunt de innovatie in tracks als MF Point of Perfection en de Let The Bass Kick remix. Laat meer producers daar een voorbeeld aan nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:44 

Hardtraxx Veteran

ach we zullen het morgen allemaal wel even gaan bekijken, want dan ga ik hem ophalen :D
eigenlijk wou ik hem net al ophalen alleen er was 1 doos vergeten, die lag nog in het magazijn en daar zat studio sessions bij >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:58 

Hardtraxxer

Ik vind het gewoon een goede CD zeker wel de moeite waard want hij klapt zeker lekker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:31 

Hardtraxxer

Ik vind deze CD echt een grote tegenvaller. Bij Let the Bass kick hoor je in de climax een paar keer een soort ruis, klinkt erg slecht vind ik :cry:. Voor de rest vind ik ook niet dat er veel bijzonders op staat. Ik vind alleen The MF Point Of Perfection, Stuck In Ur Head en The Space We Created wel redelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:42 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:
Ik vind deze CD echt een grote tegenvaller. Bij Let the Bass kick hoor je in de climax een paar keer een soort ruis, klinkt erg slecht vind ik :cry:.

Klopt, viel mij ook op. 1e acht beats van de climax, en dan na 24 beats is het weer terug. Klinkt erg slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:08 

Hardtraxx Veteran

Ach, down with the hardstyle staat er tenminste niet op :P .
Vind het opzich wel lekker cdtje :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:11 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Ach, down with the hardstyle staat er tenminste niet op :P .
Vind het opzich wel lekker cdtje :) .

als die er op stond, had ik de cd echt wel gekocht!!!

om daarna de cd door midden te breken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:11 

Hardtraxxer

I LOVEEEEEEEEEEEEE IT :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:16 

Hardtraxx Veteran

Deze cd ga ik wel kopen. Mits de tracks die je kunt downloaden op de site van Headhunterz full versions zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 18:21 

Hardtraxx Newbie

Dennis Aka Mash schreef:
Deze cd ga ik wel kopen. Mits de tracks die je kunt downloaden op de site van Headhunterz full versions zijn. ;)

en dat weet volgens mij niemand :/
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle