Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
Ja gewoon niks van aantrekken dan
stoppen ze vanzelf

Lukt niet ze zijn met velen :lol: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:00 

Hardtraxx Veteran

Nu maar weer ontopic gaan dan boys haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:02 

Hardtraxx Veteran

waarom waar wil je nog over praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:03 

Hardtraxx Veteran

NoiseHunterZ schreef:

Omdat het dit het topic over de CD is, de rest doe je maar in het zever-topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:04 

Donateur

NoiseHunterZ schreef:

Over de cd hè fucking stupid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:08 

Hardtraxxer

Dik cdtje :thumbup:

Die blame it on the music rmx is tegen verwachting in best wel nice eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:10 

Hardtraxx Veteran

ja snap ik ach laatookmaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:13 

Hardtraxx Elite

sorry hoor
je kan denk ik wel een aardig jongetje zijn (15 toch?)
maar je hebt er een bek op staan om een x tegen aan te rammen.[/quote]

naja kom mischien anders over dan ik het bedoel. Ben btw geen jongetje, denk dat je je in me vergist hahaha ;) Ben btw een hele grote sarcast en dat word door mensen soms niet begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:16 

Donateur

The Indicator schreef:
sorry hoor
maar je hebt er een bek op staan om een x tegen aan te rammen.

naja kom mischien anders over dan ik het bedoel. Ben btw geen jongetje, denk dat je je in me vergist hahaha ;) Ben btw een hele grote sarcast en dat word door mensen soms niet begrepen.[/quote]

geen jongetje?
Wat ben je dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:17 

Hardtraxx Elite

Dj C-Mind schreef:
The Indicator schreef:
sorry hoor

naja kom mischien anders over dan ik het bedoel. Ben btw geen jongetje, denk dat je je in me vergist hahaha ;) Ben btw een hele grote sarcast en dat word door mensen soms niet begrepen.

geen jongetje?
Wat ben je dan[/quote]
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:17 

Hardtraxx Elite

Dj C-Mind schreef:
The Indicator schreef:
sorry hoor

geen jongetje?
Wat ben je dan[/quote]

Haha denk dat je me anders voorstelt dan je denkt hoor hehehe. Naja beter maak ik een andere account aan waar ik minder sarcastisch op doe hahaha. Kom niet serieus blijven hier terwijl ik dat normaal wel ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:22 

Donateur

The Indicator schreef:
Dj C-Mind schreef:
The Indicator schreef:
sorry hoor

geen jongetje?
Wat ben je dan

Haha denk dat je me anders voorstelt dan je denkt hoor hehehe. Naja beter maak ik een andere account aan waar ik minder sarcastisch op doe hahaha. Kom niet serieus blijven hier terwijl ik dat normaal wel ben :D[/quote]
in het eigen productie topic is je mond ook groot zat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:24 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:

Haha denk dat je me anders voorstelt dan je denkt hoor hehehe. Naja beter maak ik een foto.

off-topic/wederom-het-foto-topic-t3571-860.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:24 

Hardtraxx Elite

Naja dacht anders toch dat ik wel duidelijk was geweest de laatste tijd, maarja zal wel goed zijn whahahaha. Ik interesseer me er niet in wat je denkt over mij hoor. Maar ga er nu niet weer problemen van maken, ik doe gewoon mijn best hier thuis met mijn eigen producties en ik zie wel wat er de komende tijd uitrolt. We waren laatste tijd wat voorbarig maar dat is nu ook wel veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:29 

Donateur

The Indicator schreef:
Naja dacht anders toch dat ik wel duidelijk was geweest de laatste tijd, maarja zal wel goed zijn whahahaha. Ik interesseer me er niet in wat je denkt over mij hoor. Maar ga er nu niet weer problemen van maken, ik doe gewoon mijn best hier thuis met mijn eigen producties en ik zie wel wat er de komende tijd uitrolt. We waren laatste tijd wat voorbarig maar dat is nu ook wel veranderd.

:huh:

wat jij wil sjaak

ontopic nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:30 

Hardtraxx Elite

Dj C-Mind schreef:
The Indicator schreef:

:huh:

wat jij wil sjaak

ontopic nu

jij begint erover, niet ik.

Ik heb hier verder niet veel over te zeggen, over de cd dan, heb nog wel wat dingen geluisterd maar stelt me beetje teleur. jammer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:38 

Hardtraxx Veteran

We dwalen regelmatig af hier. Blijf aub een beetje on topic.

Er is dus nog geen duidelijkheid over de losse downloads die met de codes gekocht kunnen worden? Ook geen Twitterreplys of iets dergelijks?
Dan wacht ik nog even met het kopen van de CD. Die nieuwe nummers komen later toch wel je neus uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:41 

Donateur

Khadber schreef:

Er is dus nog geen duidelijkheid over de losse downloads die met de codes gekocht kunnen worden? Ook geen Twitterreplys of iets dergelijks?
Dan wacht ik nog even met het kopen van de CD. Die nieuwe nummers komen later toch wel je neus uit.

Wat is dat btw met die codes
heb ik gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
Khadber schreef:

heb ik gemist

Je kan op de Headhunterz Website een code van je CD intypen en dan bij een downloadsectie komen. Waarschijnlijk kun je daar, net als bij Brennan Heart, samplers krijgen later. Ik weet niet of deze ook los te koop zullen zijn en op welke kwaliteit de downloads met code zullen zijn. Dat probeer ik uit te zoeken. Ik heb geen zin om een album te kopen voor 4 of 6 192 kbps plaatjes die ik daarna 320 van hardstyle.com afhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:45 

Hardtraxx Elite

Kijk dat kun je alleen maar gokken wat het word. Mischien wacht je dan beter tot anderen de 320 kbps binnen hebben en dan koop je het album. Als je er op kan wachten natuurlijk. Maar je kan niet weten hoe de kwaliteit van die tracks zijn voordat ze vrijgegeven zijn.... in ieder geval dat denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:48 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Kijk dat kun je alleen maar gokken wat het word. Mischien wacht je dan beter tot anderen de 320 kbps binnen hebben en dan koop je het album. Als je er op kan wachten natuurlijk. Maar je kan niet weten hoe de kwaliteit van die tracks zijn voordat ze vrijgegeven zijn.... in ieder geval dat denk ik.

Daarom wacht ik ook met kopen. Maar dat neemt niet weg dat ze dat best hadden kunnen vertellen hoe dat zou lopen. Aan de andere kant zegt het feit dat ze het niet vermelden misschien ook wel genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:48 

Donateur

Khadber schreef:
Dj C-Mind schreef:
Khadber schreef:

heb ik gemist

Je kan op de Headhunterz Website een code van je CD intypen en dan bij een downloadsectie komen. Waarschijnlijk kun je daar, net als bij Brennan Heart, samplers krijgen later. Ik weet niet of deze ook los te koop zullen zijn en op welke kwaliteit de downloads met code zullen zijn. Dat probeer ik uit te zoeken. Ik heb geen zin om een album te kopen voor 4 of 6 192 kbps plaatjes die ik daarna 320 van hardstyle.com afhaal.

mwa wacht wel tot ze ooit uitkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:49 

Hardtraxxer

Net volledig beluisterd en het valt tegen vind ik. Zijn oudere dingen zijn beter.
Maar die nieuwe dingen, pfft. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:49 

Hardtraxx Elite

ik gok 192 kbps en voor 320 dat ze samplers uitgeven, in ieder geval zou het me niets verbazen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:53 

Donateur

Zal me niks verbazen als het 128 kbps is
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle