Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossum schreef:
Fantastisch album. Heerlijke collabs, waaronder die met Scope DJ mijn absolute favoriet! Die had ik ff niet zien aankomen!

Heerlijke drive in alle tracks van het album, good job mr Digital Punk! En daarnaast ziet het album er ook nog eens super uit, echt een hebbedingetje, ik zeg kopen die handel mensen. Support your artist!


Vrijdag ofzo ff naar freaky fietsen om 'm op te halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MORGENNNN
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar een matig album als ik het zo hoor.
Die track met chris one, die met max enforcer en for the girls met b-front vind ik vet, al de rest doet me niets, veel lijkt ook op mekaar, het is wel alsof je 1 track afspeelt.
Ook Blue Horizon is vet, maar die kende we natuurlijk al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:18 
 
Artiest

Vind het album niet heeel bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
Vind het album niet heeel bijzonder


Wat is volgens jou dan wel heel bijzonder? Wat had je van het album verwacht..
Ik begrijp sommige mensen totaal niet. Dit album is echt superdik. Topkwaliteit in geluidskwaliteit en originaliteit.

Er staan verschillende soorten tracks op van heel hard tot lekker toegankelijk. Collabs met meerdere grote artiesten en alles is ook gewoon lekker op cd te luisteren en doet het live ook goed.

Ik ben erg kritisch op hardstyle die uitkomt, maar ik vraag me echt af waar sommige mensen hun lat neerleggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:28 
 
Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:
Zirkumflex schreef:
Vind het album niet heeel bijzonder


Wat is volgens jou dan wel heel bijzonder? Wat had je van het album verwacht..
Ik begrijp sommige mensen totaal niet. Dit album is echt superdik. Topkwaliteit in geluidskwaliteit en originaliteit.

Er staan verschillende soorten tracks op van heel hard tot lekker toegankelijk. Collabs met meerdere grote artiesten en alles is ook gewoon lekker op cd te luisteren en doet het live ook goed.

Ik ben erg kritisch op hardstyle die uitkomt, maar ik vraag me echt af waar sommige mensen hun lat neerleggen ;)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:32 
 
Hardtraxx Addict

die preview klinkt toch wel erg lekker!

HEb nog geen mail gehad van hardstyle.com dat ie verzonden is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Zirkumflex schreef:
Vind het album niet heeel bijzonder


Wat is volgens jou dan wel heel bijzonder? Wat had je van het album verwacht..
Ik begrijp sommige mensen totaal niet. Dit album is echt superdik. Topkwaliteit in geluidskwaliteit en originaliteit.

Er staan verschillende soorten tracks op van heel hard tot lekker toegankelijk. Collabs met meerdere grote artiesten en alles is ook gewoon lekker op cd te luisteren en doet het live ook goed.

Ik ben erg kritisch op hardstyle die uitkomt, maar ik vraag me echt af waar sommige mensen hun lat neerleggen ;)

Sorry maar de reacties zijn overwegend negatief, en terecht. Het lijkt gewoon te veel op elkaar en er is geeneen track die er echt uitspringt. Het zijn allemaal opvulplaatjes zonder dat er een echte knaller op staat. De 2 tracks die al uit zijn zijn ook meteen de beste van de hele CD. Ik hoopte op tracks ala Protect and serve remix, awake, elements, angel, maar zulke juweeltjes staan er gewoon niet op. De meeste melodielijnen zijn gewoon naar mijn mening niet af, dan begint een melo wel leuk maar doet hij gewoon niet wat ik verwacht en dus pakt het me niet. Kwalitatief gezien is het allemaal dik in orde maar creatief gezien niet, en dat vind ik jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Titatovenaar schreef:
Zirkumflex schreef:
Vind het album niet heeel bijzonder


Wat is volgens jou dan wel heel bijzonder? Wat had je van het album verwacht..
Ik begrijp sommige mensen totaal niet. Dit album is echt superdik. Topkwaliteit in geluidskwaliteit en originaliteit.

Er staan verschillende soorten tracks op van heel hard tot lekker toegankelijk. Collabs met meerdere grote artiesten en alles is ook gewoon lekker op cd te luisteren en doet het live ook goed.

Ik ben erg kritisch op hardstyle die uitkomt, maar ik vraag me echt af waar sommige mensen hun lat neerleggen ;)

Sorry maar de reacties zijn overwegend negatief, en terecht. Het lijkt gewoon te veel op elkaar en er is geeneen track die er echt uitspringt. Het zijn allemaal opvulplaatjes zonder dat er een echte knaller op staat. De 2 tracks die al uit zijn zijn ook meteen de beste van de hele CD. Ik hoopte op tracks ala Protect and serve remix, awake, elements, angel, maar zulke juweeltjes staan er gewoon niet op. De meeste melodielijnen zijn gewoon naar mijn mening niet af, dan begint een melo wel leuk maar doet hij gewoon niet wat ik verwacht en dus pakt het me niet. Kwalitatief gezien is het allemaal dik in orde maar creatief gezien niet, en dat vind ik jammer.

dat vind jij, ik vind alle tracks die ik tot nu toe heb gehoord van hoge kwaliteit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:24 
 
Hardtraxx Addict

Meerdere mensen delen de mening dat het album tegen valt. Ik oordeel pas als ik hem thuis heb. Previews klinken voor zover ik gehoord heb wel wat eentonig maar wel heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Meerdere mensen delen de mening dat het album tegen valt. Ik oordeel pas als ik hem thuis heb. Previews klinken voor zover ik gehoord heb wel wat eentonig maar wel heel dik!




Dit dus , snap niet dat mensen nu al lopen te zeiken dat het niet goed is ;s oke eigen mening , maar geef dan je mening als je het hele album hebt geluisterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-mail gekregen dat ie is verzonden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:16 
 
Hardtraxx Addict

Wesz schreef:
E-mail gekregen dat ie is verzonden :thumbsup:


hardstyle.com? Ik nog niet... Komt wel eens voor dat ik mailtjes krijg om een uur of 5 's ochtends:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Sorry maar de reacties zijn overwegend negatief, en terecht. Het lijkt gewoon te veel op elkaar en er is geeneen track die er echt uitspringt. Het zijn allemaal opvulplaatjes zonder dat er een echte knaller op staat. De 2 tracks die al uit zijn zijn ook meteen de beste van de hele CD. Ik hoopte op tracks ala Protect and serve remix, awake, elements, angel, maar zulke juweeltjes staan er gewoon niet op. De meeste melodielijnen zijn gewoon naar mijn mening niet af, dan begint een melo wel leuk maar doet hij gewoon niet wat ik verwacht en dus pakt het me niet. Kwalitatief gezien is het allemaal dik in orde maar creatief gezien niet, en dat vind ik jammer.

dat vind jij, ik vind alle tracks die ik tot nu toe heb gehoord van hoge kwaliteit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:06 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
WZY schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Sorry maar de reacties zijn overwegend negatief, en terecht. Het lijkt gewoon te veel op elkaar en er is geeneen track die er echt uitspringt. Het zijn allemaal opvulplaatjes zonder dat er een echte knaller op staat. De 2 tracks die al uit zijn zijn ook meteen de beste van de hele CD. Ik hoopte op tracks ala Protect and serve remix, awake, elements, angel, maar zulke juweeltjes staan er gewoon niet op. De meeste melodielijnen zijn gewoon naar mijn mening niet af, dan begint een melo wel leuk maar doet hij gewoon niet wat ik verwacht en dus pakt het me niet. Kwalitatief gezien is het allemaal dik in orde maar creatief gezien niet, en dat vind ik jammer.

dat vind jij, ik vind alle tracks die ik tot nu toe heb gehoord van hoge kwaliteit ;)

whoops, te snel gelezen. dacht dat er stond dat je dat juist niet vond, mijn fout :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Burn vocals zijn echte evil activities vocals.. klinkt wel leuk, maar beetje emo achtig zoals escape van nc
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de negativiteit van veel mensen hier wel, mijn eerste indruk is ook nog steeds dat het teveel op elkaar lijkt en het gewoon nog net niet af is bij sommige nummers. Maar dat is mijn eerste indruk, eerst de tracks maar 's helemaal goed horen (misschien ook nog live) en dan pas ga ik echt oordelen. Op het The Pitcher album hoor je ook gewoon veel dezelfde sounds & kicks etc, maar dat kan je gewoon verwachten; Dit album van Digital Punk is immers net zoals 't album van The Pitcher een artiestenalbum. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik snap de negativiteit van veel mensen hier wel, mijn eerste indruk is ook nog steeds dat het teveel op elkaar lijkt en het gewoon nog net niet af is bij sommige nummers. Maar dat is mijn eerste indruk, eerst de tracks maar 's helemaal goed horen (misschien ook nog live) en dan pas ga ik echt oordelen. Op het The Pitcher album hoor je ook gewoon veel dezelfde sounds & kicks etc, maar dat kan je gewoon verwachten; Dit album van Digital Punk is immers net zoals 't album van The Pitcher een artiestenalbum. :)

Dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik snap de negativiteit van veel mensen hier wel, mijn eerste indruk is ook nog steeds dat het teveel op elkaar lijkt en het gewoon nog net niet af is bij sommige nummers. Maar dat is mijn eerste indruk, eerst de tracks maar 's helemaal goed horen (misschien ook nog live) en dan pas ga ik echt oordelen. Op het The Pitcher album hoor je ook gewoon veel dezelfde sounds & kicks etc, maar dat kan je gewoon verwachten; Dit album van Digital Punk is immers net zoals 't album van The Pitcher een artiestenalbum. :)

Vond ik juist erg meevallen :P je herkende natuurlijk wel zijn sounds in elke plaat, maar het was wel gevarieerder en creatiever dan het album van Digital Punk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 08:30 
 
Artiest

Ben het er mee eens, Pitcher album zit vol met dezelfde sounds die we al geruime tijd kennen van Pollen.
Niets negatiefs, vind zijn sound wel sterk, alleen het is dus maar hoe je er als producer mee om gaat en waar je als luisteraar de grens trekt.
Vandaag laat ik me verrassen hierdoor, heb 3 nummers gehoord in totaal.

- Blue Horizon (mwuah)
- Waverider Remix (super vet)
- Scope DJ Collab (kort geluisterd, klonk wel sterk)

Ben benieuwd naar de rest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me vinden in de mening van mensen dat wat platen op elkaar lijken.
Zitten wel een paar goede platen tussen, iets wat ik bij Coone zn album nou niet echt had...
Lkkr wegluister album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net binnen, dus review volgt nog. :thumbup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle