Ook maar een kleine review dan, zal d'r verder niet heel erg diep op in gaan
Escape From Reality:Lekkere reverse bass in de intro, iets waar ik Digital Punk niet zo snel mee vergelijk maar 't klinkt goed

. Vind de melodie in dit nummer helaas niet echt geweldig, pakt me niet. 2e climax is net zo saai als de eerste. Nee, niet echt een goed begin van 't album, al met al een vrij matige en vooral standaard track. 6.5
Inevitable:De track begint met een vocal die me doet denken aan zo'n radio stem uit de jaren 60, wel geinig

. Bij de intro dacht ik eerst dat het direct al een climax was, maar het is dus een gewone melodieuze intro; lekker zomers! De Climax is ook erg lekker, typisch zo'n track die wat vrolijker is en ik graag op festivals zou willen horen. Kicks zijn lekker en de outro is apart maar ook wel lekker

. 7
Blue Horizon:De eerste collab van 't album, net als Inevitable een melodieuze intro die lekker zomers is. De kicks in de intro passen er goed bij

. De break geeft wel een zweverig gevoel, die daarna lekker opbouwt naar de Climax. Vind de melo overigens typisch Noisecontrollers, niet slecht maar ook niet echt geweldig. Verder duurt deze climax wel weer erg lang, beetje te lang als je 't mij vraagt. Outro kan d'r prima mee door. 7.2
The Punk From The Block:Heeeerlijke energieke intro, met een klein reversje wat prima klinkt! Weet niet echt wat ik van de vocals moet vinden, vrij apart

. De break gaat aardig snel voorbij en we zijn bij de climax beland die erg lekker is! Opzwepende climax die lekker blijft hangen en waar ik live lekker op los zou kunnen gaan. Hierna vrijwel direct door naar outro die lekker afbouwt. Al met al een lekkere energieke track met redelijk wat tempo. 7.5
Forever Lost:Scope DJ heeft bewezen dat hij met Coone een lekker zomerse track kan maken, dus ik dacht zelf dat hij dat met Digital Punk ook wel zou doen maar de track is een stuk duisterder dan ik had verwacht! Al moet ik wel zeggen dat ik weinig Scope DJ invloeden terug hoor, maar afijn. Intro is apart maar gaat wel lekker. De break met de vrouwenstem is redelijk duister en de melo daarna ook! Klink goed. De Climax daarna gaat heerlijk, deed me een beetje denken aan B-Front. Vind het alleen jammer dat de kicks aan het eind van de 16 tellen omhoog gepitched worden. Al met al een lekkere en vrij duistere track wat ik niet had verwacht, klinkt lekker! 7.8
One Living World:Heerlijke intro, doet me weer een beetje aan B-Front denken. Aparte sounds & screeshes gebruikt Digital Punk hier + een kick die lekker door knalt! Vind de climax zelf wel wat minder, de melodie pakt me niet echt. Knalt wel weer lekker door, maar had vast wel wat beter gekund. 7.8
Intoxication (Waverider Remix):Hele lekkere track. Een lekkere intro die goed doorknalt maar een beetje kort is. Had van mij nog wel een 2e mid-intro bij gekunt en daarna de break wat korter. De break is dus vrij lang, maar bouwt wel lekker op naar een prima climax! In de 2e climax komen er weer wat pitch kicks die omhoog gaan wat ik normaal wat minder zou vinden, maar bij deze track voegt 't bij mij wel wat toe wat wel lekker is! Een goede track! 7.0
The Virus Spreads:Vrij blije track, iets wat ik niet echt gewend ben van Chris One. Hij mag zijn eigen ding doen natuurlijk, maar had er wel een wat rauwer randje omheen gewild. De melo is naast dat deze erg blij is ook vrij standaard en had zoals Lyst ook al zei graag een anti-climax hier willen horen! De outro is vergeleken met de rest van de track wel heel erg lekker! Zou die outro graag live willen horen

. De track in zijn geheel is niet echt geweldig, maar het cijfer komt door de lekkere outro wel wat hoger dan dat ik had willen geven. 6.5
For The Girls:Don't stop Pump that pussy? Geweldige vocals, en wat een heerlijke intro met een gruwelijk dikke kick eronder zeg!

Hele energieke track is dit waar B-Front & Digital Punk je weinig rust gunnen! Iets wat dus prima is! De intro beukt heerlijk een tijdje door waarna je een kleine break krijgt en daarna de climax die net als de intro heerlijk beukt. Ook live gaat dit nummer super lekker! Beste track van het album! 8.8
Burn:Het nummer begint met een hele lange break, handjes in de lucht dus! Die stem die zingt doet me ergens aan denken, maar kan zo niet direct zeggen wat. De melo in de climax is opzich best redelijk, maar pakt me gewoon weer niet echt wat nu toch vrij standaard word bij vooral zijn solo-tracks. 2e climax is weer veel gepitched, maar niet echt storend voor mij. De outro is erg lekker! 7
Universe Of Nothing:Aparte track. Vind de intro wel lekker, beukt goed. Na de break verwacht je iets totaal anders in de climax dan wat je hoort, leuk en apart gedaan. Vind de kicks in de climax wel best stuiteren, maar vind 't best lekker eigenlijk

. De melo is wel ok, maar de kicks worden weer gepitched in de 2e climax van het nummer, had echt niet gehoeven! 7.5
Bringing The Funk (Zatox Remix):Of je Zatox kicks nou vind of niet, ze beuken live altijd wel lekker en dat bewees Zatox voor mij wel toen hij met dit nummer opende op Rebirth! Vind de intro erg lekker knallen, maar kraakt ook wel een klein beetje; had iets zuiverder gekunt. De rest van track is eigenlijk gewoon hetzelfde als het origineel maar dan met zatox kicks + gepitched. Opzich niet slecht en 't klinkt ook best lekker vind ik, maar doe me toch het origineel maar! 7.2
Fuck The Hype:Erg vet die hoge tonen als screesh in de intro, klinkt erg dik! Ook die kick in de intro is erg lekker

Ook het feit dat de track direct doorgaat op de 2e mid-intro is erg lekker met een typische Digital Punk sound

. De Climax komt al vrij snel, maar ben een beetje de weg kwijt geraakt in het nummer. Op 1 of andere manier is het samen wel een beetje rommelig. Maargoed, 't klinkt best aardig allemaal. 7
Panic Attack:We beginnen weer met een break, ook net als Lyst ben ik erg benieuwd wat voor intro hiervoor komt! De climax klinkt erg lekker, en de kicks zijn niet overdreven vaak gepitcht wat erg lekker klinkt! Vrij duistere en lekkere melodie! De outro klinkt ook prima

. Nummertje waar ik best op los kan gaan live denk ik! 7.4
The Chosen Path:Een soort Dark Symphony part 2, dus erg lekker want Dark Symphony is 1 van zijn beste tracks ooit voor mij! Klein stukje intro wat best aardig klinkt. De break bouwt echt heel erg lekker op naar de climax. De melo lijkt ook erg op de melo van Dark Symphony, had van mij nog wel wat meer veranderd kunnen worden want als je tegen me zei dat dit Dark Symphony (2011 Re-Fix) had geheten had ik het ook geloofd. Maar die Dark Symphony kicks blijven gewoon erg lekker, en ook vooral live dus dit is een heerlijke afsluiter van het album! 8
Digital Punk laat zien dat hij zeker een goede producer is, maar zoals ik al vaker heb gezegd hier lijkt 't allemaal wel vrij veel op elkaar. Vooral zijn eigen nummers kunnen vaak nog wel wat beter, want ze missen vaak wat dingen of zijn een beetje standaard. Dit wil niet direct zeggen dat ze slecht zijn, want ze klinken over 't algemeen gewoon goed

. De samenwerkingen zijn over het algemeen erg lekker, met als toppunt ''For The Girl'', wat een gruwelijk nummer! Al met al een prima album, zeker beter dan het album van Coone maar dat heb je al snel als je als hardstyle luisteraar meer naar de rauwe kant van de hardstyle luistert. Ik denk dat Digital Punk hier een prima album heeft neergezet, soms wat standaard maar dat krijg je snel bij een artiestenalbum! Eindcijfer: 110,2/15 = 7,34 = 7,3