Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:43 

Artiest

Vind het tot nu toe vet album!!

ben nu bij die met b-front, zo zonde dat er b-front kickjes in zitten en geen digital punk kicks :(
Op de kicks na, briljant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:03 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Ik heb hem nog niet binnen :(

Ik ook niet... Nog geen mail gehad niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Ook maar een kleine review dan, zal d'r verder niet heel erg diep op in gaan :)

Escape From Reality:
Lekkere reverse bass in de intro, iets waar ik Digital Punk niet zo snel mee vergelijk maar 't klinkt goed :) . Vind de melodie in dit nummer helaas niet echt geweldig, pakt me niet. 2e climax is net zo saai als de eerste. Nee, niet echt een goed begin van 't album, al met al een vrij matige en vooral standaard track. 6.5

Inevitable:
De track begint met een vocal die me doet denken aan zo'n radio stem uit de jaren 60, wel geinig :) . Bij de intro dacht ik eerst dat het direct al een climax was, maar het is dus een gewone melodieuze intro; lekker zomers! De Climax is ook erg lekker, typisch zo'n track die wat vrolijker is en ik graag op festivals zou willen horen. Kicks zijn lekker en de outro is apart maar ook wel lekker :) . 7

Blue Horizon:
De eerste collab van 't album, net als Inevitable een melodieuze intro die lekker zomers is. De kicks in de intro passen er goed bij :) . De break geeft wel een zweverig gevoel, die daarna lekker opbouwt naar de Climax. Vind de melo overigens typisch Noisecontrollers, niet slecht maar ook niet echt geweldig. Verder duurt deze climax wel weer erg lang, beetje te lang als je 't mij vraagt. Outro kan d'r prima mee door. 7.2

The Punk From The Block:
Heeeerlijke energieke intro, met een klein reversje wat prima klinkt! Weet niet echt wat ik van de vocals moet vinden, vrij apart :P . De break gaat aardig snel voorbij en we zijn bij de climax beland die erg lekker is! Opzwepende climax die lekker blijft hangen en waar ik live lekker op los zou kunnen gaan. Hierna vrijwel direct door naar outro die lekker afbouwt. Al met al een lekkere energieke track met redelijk wat tempo. 7.5

Forever Lost:
Scope DJ heeft bewezen dat hij met Coone een lekker zomerse track kan maken, dus ik dacht zelf dat hij dat met Digital Punk ook wel zou doen maar de track is een stuk duisterder dan ik had verwacht! Al moet ik wel zeggen dat ik weinig Scope DJ invloeden terug hoor, maar afijn. Intro is apart maar gaat wel lekker. De break met de vrouwenstem is redelijk duister en de melo daarna ook! Klink goed. De Climax daarna gaat heerlijk, deed me een beetje denken aan B-Front. Vind het alleen jammer dat de kicks aan het eind van de 16 tellen omhoog gepitched worden. Al met al een lekkere en vrij duistere track wat ik niet had verwacht, klinkt lekker! 7.8

One Living World:
Heerlijke intro, doet me weer een beetje aan B-Front denken. Aparte sounds & screeshes gebruikt Digital Punk hier + een kick die lekker door knalt! Vind de climax zelf wel wat minder, de melodie pakt me niet echt. Knalt wel weer lekker door, maar had vast wel wat beter gekund. 7.8

Intoxication (Waverider Remix):
Hele lekkere track. Een lekkere intro die goed doorknalt maar een beetje kort is. Had van mij nog wel een 2e mid-intro bij gekunt en daarna de break wat korter. De break is dus vrij lang, maar bouwt wel lekker op naar een prima climax! In de 2e climax komen er weer wat pitch kicks die omhoog gaan wat ik normaal wat minder zou vinden, maar bij deze track voegt 't bij mij wel wat toe wat wel lekker is! Een goede track! 7.0

The Virus Spreads:
Vrij blije track, iets wat ik niet echt gewend ben van Chris One. Hij mag zijn eigen ding doen natuurlijk, maar had er wel een wat rauwer randje omheen gewild. De melo is naast dat deze erg blij is ook vrij standaard en had zoals Lyst ook al zei graag een anti-climax hier willen horen! De outro is vergeleken met de rest van de track wel heel erg lekker! Zou die outro graag live willen horen :) . De track in zijn geheel is niet echt geweldig, maar het cijfer komt door de lekkere outro wel wat hoger dan dat ik had willen geven. 6.5

For The Girls:
Don't stop Pump that pussy? Geweldige vocals, en wat een heerlijke intro met een gruwelijk dikke kick eronder zeg! :love: Hele energieke track is dit waar B-Front & Digital Punk je weinig rust gunnen! Iets wat dus prima is! De intro beukt heerlijk een tijdje door waarna je een kleine break krijgt en daarna de climax die net als de intro heerlijk beukt. Ook live gaat dit nummer super lekker! Beste track van het album! 8.8

Burn:
Het nummer begint met een hele lange break, handjes in de lucht dus! Die stem die zingt doet me ergens aan denken, maar kan zo niet direct zeggen wat. De melo in de climax is opzich best redelijk, maar pakt me gewoon weer niet echt wat nu toch vrij standaard word bij vooral zijn solo-tracks. 2e climax is weer veel gepitched, maar niet echt storend voor mij. De outro is erg lekker! 7

Universe Of Nothing:
Aparte track. Vind de intro wel lekker, beukt goed. Na de break verwacht je iets totaal anders in de climax dan wat je hoort, leuk en apart gedaan. Vind de kicks in de climax wel best stuiteren, maar vind 't best lekker eigenlijk :) . De melo is wel ok, maar de kicks worden weer gepitched in de 2e climax van het nummer, had echt niet gehoeven! 7.5

Bringing The Funk (Zatox Remix):
Of je Zatox kicks nou vind of niet, ze beuken live altijd wel lekker en dat bewees Zatox voor mij wel toen hij met dit nummer opende op Rebirth! Vind de intro erg lekker knallen, maar kraakt ook wel een klein beetje; had iets zuiverder gekunt. De rest van track is eigenlijk gewoon hetzelfde als het origineel maar dan met zatox kicks + gepitched. Opzich niet slecht en 't klinkt ook best lekker vind ik, maar doe me toch het origineel maar! 7.2

Fuck The Hype:
Erg vet die hoge tonen als screesh in de intro, klinkt erg dik! Ook die kick in de intro is erg lekker :) Ook het feit dat de track direct doorgaat op de 2e mid-intro is erg lekker met een typische Digital Punk sound :) . De Climax komt al vrij snel, maar ben een beetje de weg kwijt geraakt in het nummer. Op 1 of andere manier is het samen wel een beetje rommelig. Maargoed, 't klinkt best aardig allemaal. 7

Panic Attack:
We beginnen weer met een break, ook net als Lyst ben ik erg benieuwd wat voor intro hiervoor komt! De climax klinkt erg lekker, en de kicks zijn niet overdreven vaak gepitcht wat erg lekker klinkt! Vrij duistere en lekkere melodie! De outro klinkt ook prima :) . Nummertje waar ik best op los kan gaan live denk ik! 7.4

The Chosen Path:
Een soort Dark Symphony part 2, dus erg lekker want Dark Symphony is 1 van zijn beste tracks ooit voor mij! Klein stukje intro wat best aardig klinkt. De break bouwt echt heel erg lekker op naar de climax. De melo lijkt ook erg op de melo van Dark Symphony, had van mij nog wel wat meer veranderd kunnen worden want als je tegen me zei dat dit Dark Symphony (2011 Re-Fix) had geheten had ik het ook geloofd. Maar die Dark Symphony kicks blijven gewoon erg lekker, en ook vooral live dus dit is een heerlijke afsluiter van het album! 8

Digital Punk laat zien dat hij zeker een goede producer is, maar zoals ik al vaker heb gezegd hier lijkt 't allemaal wel vrij veel op elkaar. Vooral zijn eigen nummers kunnen vaak nog wel wat beter, want ze missen vaak wat dingen of zijn een beetje standaard. Dit wil niet direct zeggen dat ze slecht zijn, want ze klinken over 't algemeen gewoon goed :) . De samenwerkingen zijn over het algemeen erg lekker, met als toppunt ''For The Girl'', wat een gruwelijk nummer! Al met al een prima album, zeker beter dan het album van Coone maar dat heb je al snel als je als hardstyle luisteraar meer naar de rauwe kant van de hardstyle luistert. Ik denk dat Digital Punk hier een prima album heeft neergezet, soms wat standaard maar dat krijg je snel bij een artiestenalbum! Eindcijfer: 110,2/15 = 7,34 = 7,3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook een heel vet album, dat alles een beetje veel van hetzelfde is vind ik juist vet want ik vind dat Digital Punk stijltje echt dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:50 

Donateur

Lekker, vanavond reviewtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:58 

Hardtraxx Newbie

IK heb hem besteld bij hs.com maar ook nog geen mail gehad.

Hebben de mensen die hem inmiddels op cd hebben besteld bij hs.com of bij een andere winkel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Escape From Reality 6,0
Reverse in de intro wel te doen, klinkt niet verkeerd. Verder een best saaie intro. Vind de stem van de vocals niet mooi klinken en de synth is me wat irritant. Melodie zelf is heel standaard, net als de kicks. Voor de 2e climax geld hetzelfde. Niet echt een lekker begin van het album als je het mij vraagt.

Inevitable 6,5
Vocals in het beginnen van het nummer hebben wel wat. Je blijft er wel door naar luisteren zeg maar. Mid intro komt langzaam op en knalt er best lekker in. Geen verkeerde melodie, beetje saai alleen. Kicks jammer genoeg niet boeiend. Vind de melodie in de climax best lekker. Het is alleen wel een nummer dat mij snel gaat vervelen.

Blue Horizon 7,8
Sounds in de intro zijn best vet. Break vind ik ook erg vet met mooie vocals, hier kan ik echt kippenvel van krijgen. Synth klinkt ook heerlijk en de melodie is lekker dromerig, vind de 2e climax iets minder maar toch wel fijn. Over het algemeen een top track. Enige minpunt is dat ik weinig Digital Punk invloeden hoor.

The Punk From The Block 7,5
Vocals zijn wel lachen, maar de stem is iets té. Lekkere energieke intro met een oke reversje eronder. Dan krijg je bij de melodie dezelfde synth als in de intro, maar met een andere melodie. Heb er totaal geen problemen mee, climax beukt lekker door. 2e gedeelte van de climax zorgt er net voor dat het wat te lang duurt, dat is wel jammer. Outro klinkt ook wel leuk met die belletjes.

Forever Lost (Feat. Scope DJ) 7,8
Beetje een saaie intro en de kick klinkt ook niet echt fijn. Break heeft wel iets vets en het is heel vet hoe die melodie erin klapt. Best duister voor een track met Scope DJ. Kicks weten we me niet te overtuigen, maar verder wel een toffe 1e en 2e climax! Ben positief verrast, had dit niet verwacht.

One Living World 7,0
Wat een bruute intro! Echt heerlijke sounds. Kicks beuken ook wel beter dan bij de vorige tracks. Melodie en synth weten me jammer genoeg niet te pakken, maar het klinkt zeker niet verkeerd.

Intoxication (Waverider Remix) 8,0
Gewoon een hele dikke track. Sounds in de intro zijn super vet en de vocals zijn echt een grote verbetering vergeleken met de originele. Melodie is verder wel hetzelfde als die in de originele, maar die blijft ook gewoon heel tof. Pitch kicks klinken verder ook niet irritant of zo.

The Virus Spreads (Feat. Chris One) 7,8
Track begint lekker mysterieus met wat mooie geluiden op de achtergrond en een vette vocal. Melodie is niet wat je van Chris One verwacht, maar zit wel erg goed in elkaar. Jammer van de 2e climax, had van mij niet gehoeven. Rekt de track een beetje teveel uit elkaar. Wel een vette outro, maar niet heel speciaal. Wil deze track wel eens live horen.

For The Girls (Feat. B-Front) 9,2
Wauw, wat een fucking dikke track is dit. Vette en catchy vocals. Mid intro laat echt zien hoe ziek iets simpels kan zijn. Wat een gruwelijk lekkere sounds! Heerlijke kick ook. 2e gedeelte van de intro ook erg vet gedaan, dezelfde melodie als in de climax maar dan een soort van 'onder water'. Lekker kort breakje met daarna een beukende climax. Synth schreeuwt ook zo lekker. Beste track van het album, met name door de mid intro. :worship:

Burn 7,5
Oh nee he. Ik heb echt een hekel aan dit soort vocals, vreselijke stem ook. Laat dit aub over aan Kelly. Melodie is gelukkig wel lekker! Snap niet waarom ie deze break bij deze climax heb gedaan, past imo niet echt bij elkaar. Climax knalt wel lekker door net als de dikke outro! Op de vocals na een vette track.

Universe Of Nothing 6,0
Intro vind ik weinig aan. Bij de break zat ik echt te hopen dat er iets fucking duisters kwam, maar jammer genoeg kwam er weer een standaard melodie. Vind de synth ook niet echt mooi. 2e climax ook niet veel aan. Imo 1 van de mindere tracks van het album.

Bringing The Funk (Zatox Remix) 7,5
Screeches en het gekraak in de intro zijn erg vet gedaan. Sterke intro! Verder verschilt de melodie niet met die van het origineel, maar dat had ook niet gehoeven. Het is alleen echt zo zonde van die (pitch) kicks, die verneuken het nummer echt.

Fuck The Hype (Feat. Waverider) 8,0
Best dikke intro! Eerst de screeches en daarna het best pakkende melodie'tje. Vocals ook wel vet. Climax knalt er lekker onverwachts in en klinkt apart. 2e climax heeft ook een sterke melodie. Ja, dikke track dit!

Panic Attack (Feat. B-Front) 8,3
Track begint mysterieus, je verwacht echt iets ziek duisters. Daarna komt de melodie langzaam op en die klinkt niet slecht, lekker duister! Heerlijk hoe de synth nog ff schreeuwt voor de climax erin knalt. Outro wel weer standaard, maar dat is op zich niet erg. Dit is volgens mij echt een track die je live moet horen.

The Chosen Path 7,8
Beetje een Dark Symphony rip-off, synth en kicks zijn vrijwel hetzelfde. Melodie heeft er ook wel iets van weg. Heb er op zich geen problemen mee, want Dark Symphony is een hele dikke track. Heb wel een beetje het gevoel dat de outro opgesloten zit, had veel harder kunnen zijn. Goede afsluiter van het album over het algemeen.

Over het algemeen een prima album. Solo tracks zijn wel wat teleurstellend (niet allemaal). Ze missen vaak wel iets en er zitten ook standaard tracks tussen. Samenwerkingen zijn wel bijna allemaal erg vet! Had wel wat meer rauwe tracks verwacht, maar er zitten er gelukkig wel een paar tussen. Het album laat ook wel goed het beeld van Digital Punk zien imo.

Eindcijfer: 112,7 : 15 = 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:42 

Hardtraxxer

Ben blij dat ik alleen Blue Horizon en Intoxication heb geluisterd. Voor mij waren dus bijna alle tracks nieuw.. en ik ben blij verrast :D. Ben zeer te spreken over dit album. Voor mij springen op dit moment Forever Lost en One For The Girls er toch wel uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:48 

Aan het typen...

Lyst schreef:
09. B-Front & Digital Punk - For the Girls 8.2
Aan welk nummer doen mij deze vocals ook alweer denken.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:50 

Donateur

Nou ik ben nu halverwege het album en moet m'n best doen om niet in slaap te vallen... Valt me echt vies tegen. For The Girls is nou ook niet echt fantastisch. Saaie plaat, hoe hard ie ook door mag knallen.

Edit: helemaal alles beluisterd: man wat is dit een teleurstelling zeg :cry: Geen enkel nummer is me nu nog bijgebleven op die 2 remixen na. Die zijn erg vet. De rest is echt een enorm saaie en eentonige bedoeling. Geen enkele track waar voor mij ook maar iets van gevoel in zit. Doodzonde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Lyst schreef:
09. B-Front & Digital Punk - For the Girls 8.2
Aan welk nummer doen mij deze vocals ook alweer denken.

:P

Dat zijn echt hele andere vocals hoor :huh: Maar dat je aan het nummer kan denken is natuurlijk mogelijk.

Vocals zijn van dit liedje:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 23:38 

Aan het typen...

Ik zei ook niet waar ze vandaan komen, maar de manier waarop ze gebruikt zijn deed me denken aan wiggle wiggle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 12:27 

Hardtraxx Newbie

Nog steeds geen mail gehad... En hij staat gek genoeg ook nie tussen mijn orders op hs.com. Heb wel een bevestigingsmail ontvangen, dus je zou denken dat ze het wel snappen.

EDIT: heb het mailtje nu ook gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 12:29 

Hardtraxx Addict

Red Devil schreef:
Nog steeds geen mail gehad... En hij staat gek genoeg ook nie tussen mijn orders op hs.com. Heb wel een bevestigingsmail ontvangen, dus je zou denken dat ze het wel snappen.

x2 ik heb precies hetzelfde.. En gister maar een berichtje op de support site gezet.. Nog geen reactie gehad

EDIT: Heb nu net een mailtje ontvangen. Hij is verzonden! Eindelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 17:30 

Artiest

Ik vind het een lekker album hoor!!
Ik laat me vaker verrassen door de previews niet te luistere, des te leuker als je eindelijk de platen hoort :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 17:36 

Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind het een lekker album hoor!!
Ik laat me vaker verrassen door de previews niet te luistere, des te leuker als je eindelijk de platen hoort :D

Ja heb ik dit keer ook gedaan, bevalt me uitstekend!
Daardoor is het veel vetter als het eindelijk uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 18:14 

Hardtraxx Addict

net ff het album doorgespit, maar er zit geen enkele plaat bij die eruit springt :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 18:34 

Hardtraxxer

vind em zwaar tegenvallen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:16 

Hardtraxx Elite

valt me erg tegen, vooral nummer met chris one :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:24 

Hardtraxxer

The Virus Spreads (Feat. Chris One) !! (L) super de rest ook wel is ook wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:28 

Hardtraxx Crew

Zit nu setje van The Magic Show te luisteren. Wat klinkt For The Girls dik zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:41 

Hardtraxxer

Full tracks ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nou ik ben nu halverwege het album en moet m'n best doen om niet in slaap te vallen... Valt me echt vies tegen. For The Girls is nou ook niet echt fantastisch. Saaie plaat, hoe hard ie ook door mag knallen.

Edit: helemaal alles beluisterd: man wat is dit een teleurstelling zeg :cry: Geen enkel nummer is me nu nog bijgebleven op die 2 remixen na. Die zijn erg vet. De rest is echt een enorm saaie en eentonige bedoeling. Geen enkele track waar voor mij ook maar iets van gevoel in zit. Doodzonde...

Waar zijn die platen als Dark Sympony? :cry:
Die zijn zo fijn en episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Waar zijn die platen als Dark Sympony? :cry:
Die zijn zo fijn en episch.

Er staat wel een soort kopie van Dark Symphony op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:15 

Bierkoning

kga hem ook ff aandachtig luisteren nu :)

Escape from reality: Echt een boutplaat sorry: 4,5/10
Inevitable: Kan er mee door: 5,5/10
Blue Horizon: Ken ik al een tijdje natuurlijk, echt een geweldige plaat, doet het vooral live erg goed: 8,4/10
Punk From The Block: Vocals doen me denken aan NR Gizer :P Wel een leuke track: 7,2/10
Forever Lost: Zo, onverwacht harde track dit, dikke climax en de outro doet het ook goed: 8,1/10
One Living World: Wel een vette intro, climax is ook wel aardig: 6,5/10
Intoxication Remix: Erg vette track, wel zonde van die pitchkicks: 7,5/10
The Virus Spreads: Lekkere track, Chris One toont hier ook ff z'n andere kant :) : 8/10
For The Girls: Heerlijke (mid)intro, vette vocals & een dikke climax: 8,5/10
Burn: Opbouw van de vocals doen me denken aan Speed Of Sound, climax is wel vet: 7,2/10
Universe Of Nothing: Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden, moet hem denk ik wat vaker horen, voor nu: 6,2/10
Bringing The Funk: Vette track, helaas verpest door die verschrikkelijke pitchkicks van Zatox, doordat de melo wel gewoon heerlijk is en de intro/outro er ook aardig op klappen: 7,9/10
Fuck The Hype: Aparte maar ook een beetje storende sounds, wel redelijk energierijk: 6,9/10
Panic Attack: Gruwelijk dikke track! Mooi de stijl van beide artiesten verwerkt: 8,6/10
The Chosen Path: Kick is precies hetzelfde als Dark Symphony, en ook de opbouw & melo heeft er wel veel weg van, maarja het is wel een dikke track: 8,1/10

Al met al een redelijk album, met een paar hele vette tracks, maar ook erg veel middelmatige tracks helaas.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle