Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


:love: :drool: :bomb: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:37 
 

katamaran schreef:
sanderovic schreef:
hmm.. Ik lees hierboven alweer beoordelingen en een discussie over de beoordeling. Ik vind t beetje krom om previews te gaan beoordelen. Al helemaal als je van jezelf weet dat je na meerdere keren luisteren wss toch lagere cijfers gaat geven. Beoordeel het dan gewoon niet en wacht dan lekker het album af. PReview beoordelingen lees ik normaal ook niet, maar de discussie erom heen vind ik wel boeiend. Dan heb ik liever dat je zo'n beoordeling voor jezelf schrijft en mocht het album uit zijn en er kritisch naar gekeken kunnen worden beoordeel het dan en vergelijk dan de beoordelingen voor jezelf. Daarnaast ontbreekt het 1 en ander aan de previews en zijn ze lang niet zo volledig, misschien zitten er wel hele dikke intro's op of juist bagger intro's..

Vandaar dat ik ook zeg, van wat er van kan horen en op het eerste gehoor. Neem het met een korreltje zout. ;)

Almighty schreef:
Zelfs achter de komma secuur beluisteren :lol:

Vind jij dat er maar 10 verschillende niveaus tracks zijn? Ik kies voor deze notering omdat ik anders onterecht twee tracks een 7 waard vind terwijl er 1 toch beter is als de andere. Achja, dit is een korte review over mijn eerste gedachte. Dus ook voor jou; neem het met een korreltje zout.

Ben het hier wel met je eens katamaran :D Het ging mij puur om de hoge cijfers. Dat je komma's gebruikt, who cares.

+ Het is toch een forum? Een forum is er toch om over dingen te praten ed. Nu is het release topic er om over een release te praten, dat doet katamaran. Als je liever niet dingen hoort over alleen previews dan zit je hier echt fout sanderovic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De melodie van Inavitable is bijna hetzelfde als Robot's Dream van HHZ & NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:53 
 
Hardtraxx Addict

Ik zeg niet dat ik liever niet dingen over previews lees, ik zeg alleen dat ik het raar vind om previews cijfers te geven en dat in combinatie met het feit dat hij zelf zegt dat zijn cijfers niet betrouwbaar zijn. Dat vind ik een beetje vreemd. Kijk ik zelf geef in principe nooit cijfers aan een track. Ik vind een track lekker, slecht, er tussen in of buitengewoon goed. Cijfers geven en deze onderbouwen na een release vind ik wel realistisch, dan heb je de hele track gehoord en kan je erover oordelen, dan vind ik het wel weer intressant om te lezen. Dit had ik daarvoor net zo gemeld, maar als dat gelijk wordt opgevangen dat ik het liever niet lees, prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Als ik naar die samples luister zijn er maar 2 goed, die van Noisecontrollers en Zatox,

Een dramatsich album is dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:58 
 

sanderovic schreef:
Ik zeg niet dat ik liever niet dingen over previews lees, ik zeg alleen dat ik het raar vind om previews cijfers te geven en dat in combinatie met het feit dat hij zelf zegt dat zijn cijfers niet betrouwbaar zijn. Dat vind ik een beetje vreemd. Kijk ik zelf geef in principe nooit cijfers aan een track. Ik vind een track lekker, slecht, er tussen in of buitengewoon goed. Cijfers geven en deze onderbouwen na een release vind ik wel realistisch, dan heb je de hele track gehoord en kan je erover oordelen, dan vind ik het wel weer intressant om te lezen. Dit had ik daarvoor net zo gemeld, maar als dat gelijk wordt opgevangen dat ik het liever niet lees, prima!


Het geeft een indicatie van zijn mening op DAT moment. Hij geeft ook aan dat het later nog KAN veranderen. Dat jij dat als niet betrouwbaar ervaart, prima, jou probleem. :p Hij onderbouwt nog steeds wel zijn mening, van het stuk dat ie wél heeft gehoord - en op basis daarvan geeft hij een punt.

Hoevaak komt het voor dat er een full release als preview opstaat? Niet vaak,dat kan ik je wel vertellen. Ik vatte het zo op om deze zin:
Citaat:
PReview beoordelingen lees ik normaal ook niet, maar de discussie erom heen vind ik wel boeiend.
Wat is hiervan dan jou punt? Je wilt niet de beoordelingen lezen, maar wel de onderbouwing? Wah?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Als ik naar die samples luister zijn er maar 3 goed, die van Noisecontrollers en Zatox,en die van B-front

Een album waarvan ik de tracks is live moet horen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een random nummer zeg met scope DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 03:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Digital Punk & Scope Dj - Forever Lost

Wat een dikke track zeg :worship:

Intro en outro met die creepy synth doet het hem vooral :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen eens even alle samples tot nu toe horen. Heel veel zin in dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 09:43 
 
Hardtraxx Addict

ik bedoel de discussie die hier in dit topic gaat.. Om het feit dat hij die cijfers geeft en er meer mensen vinden dat die cijfers een beetje vreemd zijn... Maargoed ik heb gezegt wat ik vind en daar blijf ik bij. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, want we worden het toch niet eens.. Het begint nu een beetje een prestige strijd te worden om wie er gelijk heeft in dit geval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtf, krijg een Threat detection met AVG als ik die link van Digital Music wil openen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 10:20 
 
Hardtraxx Newbie

Wat voor soort hardstyle is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firestarter schreef:
Wat voor soort hardstyle is dit?


Alles behalve early Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 11:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Preview's klinken dik.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik die samples wil openen komt er een virus ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt echt ziekelijk goed :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 17:53 
 
Hardtraxxer

Ik heb net even alle previews gemixt en geluisterd maar wat klingen (de meeste) heerlijk
Wordt een :bomb: album
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beluister de samples maar niet, mijn computer is er namelijk door gecrashed. :( Heb ze best lang geluisterd, en in 1 keer viel mn computer uit.
Fouten in windows zegt ie, heb m'n computer zojuist weggebracht voor reparatie. Typ dit om de laptop van m'n broertje. Luister de samples nu gewoon via YT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firestarter schreef:
Wat voor soort hardstyle is dit?


Dit is keiharde jumpstyle duuuh :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk er al naar uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Beluister de samples maar niet, mijn computer is er namelijk door gecrashed. :( Heb ze best lang geluisterd, en in 1 keer viel mn computer uit.
Fouten in windows zegt ie, heb m'n computer zojuist weggebracht voor reparatie. Typ dit om de laptop van m'n broertje. Luister de samples nu gewoon via YT :P

Gadver, dan is volgens mij de mijne daardoor ook gecrasht, heb ze ook aan het luisteren geweest en een uur later kon ik niets meer doen met men pc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 13:50 
 
Artiest

haha faal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Beluister de samples maar niet, mijn computer is er namelijk door gecrashed. :( Heb ze best lang geluisterd, en in 1 keer viel mn computer uit.
Fouten in windows zegt ie, heb m'n computer zojuist weggebracht voor reparatie. Typ dit om de laptop van m'n broertje. Luister de samples nu gewoon via YT :P


Tilt, precies hetzelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 14:24 
 

Wtf? :oh:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle