Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren ben ik wel zo'n beetje zat van de rest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat outtro van Panic Attack! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje laat, maar toch nog een review van mijn kant:

Escape From Reality - 7.0:
Verwachtte veel van deze track, aangezien het de titel van het album is. Leuke intro met een goede reverse bass. Hij klapt er best nice op met de echo van de intro synth er nog in. Melodie is degelijk, maar geen één die blijft hangen. Outro is ook wel oké, alleen had liever de reverse bass weer terug zien komen.

Inevitable - 7.0:
Te veel geouwehoer. Ik heb altijd bij teksten dat ik ze ook wil verstaan en mij daarop ga focussen, waardoor de rest van de track op een tweede spoor raakt. Gelukkig gebeurd er niet al te veel tijdens de speech. De eerste climax vind ik erg saai, maar de 2e is wel erg lekker. Daar zit een heerlijk gevoel in. Dat maakt dus veel goed in deze track. Outro is ook wel lekker.

Blue Horizon - 8.5:
Intro ala Noisecontrollers die ik te vaak gehoord heb. Maar als de break met die geile stem erin komt, begint er wel iets te steigeren. Nondeju wat een heerlijk gevoel zit daarin zeg. En die climax is ook heerlijk, althans de 1e. De 2e is iets minder.

The Punk From The Block - 7.5:
Allereerst: leuke stoere vocals. Harde intro kicks met die vocals doet het erg goed. De melodie is ook wel leuk, maar zonder de vocals zou hij snel vervelen. Einde is ook geniaal :P

Forever Lost - 8.0:
Intro doet me vrij weinig, maar wel gewoon prima om mee in te mixen natuurlijk. Als die synth er bij komt is het wel vet. Dan moet ik aan Murder van Evil Activities denken. Zelfs de kick lijkt er een beetje op. Een lekkere donkere break en dan een heerlijke climax ala B-Front. Alleen de kicks zijn wat soft, al zijn ze beter dan in solo-platen van Scope. Verder een erg lekkere plaat.

One Living World - 6.0:
De intro in deze plaat vind ik niet zo boeiend. Leuke vocals komen erin, die lijken op vocals van Morpheus in The Matrix. Climax melodie is oké, maar niet echt één om te onthouden. Dat geld voor heel de track eigenlijk. Minste tot nu toe.

Intoxication - 8.0:
Ik moest wennen aan deze track, maar vind hem nu erg lekker. Vooral de schreeuwerige synths en drukke vocals geven de intro erg veel energie. Climax ook erg lekker en energiek. Ik ken het origineel trouwens niet. De pitch kicks zijn alleen iets te overdreven hoog in de 2e climax. Normaal geven pitch kicks juist meer energie, maar dat heeft deze plaat niet nodig.

The Virus Spreads - 8.0:
Lekker duistere start in deze track met de break. Mooie vocals van Morgan Freeman uit die documentaire over leven op aarde ofzo. Dan komt er een melodie en verwacht ik een anti van Chris. Die komt niet, maar dat maakt de track niet slechter. Ik vind het namelijk een lekkere melodie. De beste man kan dus ook goed melodieuze tracks maken, al hoor ik duidelijk Digital Punk erin terug. De outro is wel weer redelijk raw en duidelijk een element van Chris. Een zeer geslaagde track wederom.

For The Girls - 9.0:
Heerlijke harde B-Front kicks met geniaal gecutte vocals. Mid-intro ala Beholder die lekker duister klinkt en die synth weer gebruiken voor de 2e mid-intro is ook erg vet, nadat de climax melodie al even voorbij kwam. Er zit geen moment rust in deze track. De mid-intro gaat weer gelijk over in de climax met een mini-breakje ertussen. Love it! Helaas mist de kick wat bass in de climax om wat meer energie te brengen.

Burn - 6.0:
Scantraxx vocals :cry: Ah gelukkig komt er wel een redelijk goede melodie in en de climax knalt best wel lekker. Outro niet echt speciaal. Samen met One Living World een mindere track.

Universe Of Nothing - 7.5:
Een track met Max Enforcer moét goed zijn. Dikke kicks starten deze track al goed. De break met die kicks is vet gedaan. De melodie is mij wel wat te happy, maar met de kicks erbij klinkt het toch wel lekker. Alleen als die gepitcht wordt klinkt het niet helemaal lekker meer helaas. Toch een prima track.

Bringing The Funk - 8.0:
Toen ik de intro voor het eerste hoorde tijdens een momentje relaxen werd ik toch plotsklaps wakker. Wat een geweld :drool: Mooie break en erg sterke melodie. Ik schaam mij, maar ik ken het origineel niet. Daarom vind ik het waarschijnlijk een erg geslaagde track. Ik erger me niet heel erg aan de gepitchte Zatox kicks, maar heel mooi zijn ze ook weer niet.

Fuck The Hype - 5.0:
Irritant kut nummer. Misschien op een feest lekker, maar die schelle tonen doen echt pijn in m'n kop hier op mijn thuissetje. En het blijft niet bij de intro, maar dat kut geluidje blijft maar terugkomen telkens :cry: Verder zit de track wel prima in elkaar, daardoor zal het cijfer niet zo verschrikkelijk laag liggen. Anders had ik het nummer een 1 gegeven :P

Panic Attack - 7.5:
Ha, weer een track met B-Front :clap: . Typische B-Front vocals en belletjes maken mij al blij. Melodie is niet zo heel sterk, maar zeker niet verkeerd. Er zit wel lekker wat energie in. Ik moest wel wennen aan deze track. Outro is ook lekker energiek, wat echt een Digital Punk element is. Wel positief dat je beide artiesten erin terug hoort. Bij For The Girls hoorde ik namelijk alleen Bob. Ik zou hem eerst een 7 geven, maar hij heeft al een half puntje erbij gewonnen.

The Chosen Path - 7.5:
Alweer de laatste track. Lekker harde kicks in een lekkere duistere intro, gevolgd door stoere vocals. Het begin is dus zeer fijn. De break klinkt wederom ook prima. De melodie die erin komt is niet heel super, maar met de kicks erbij en de echo in de synth klinkt het wel prima. Outro is ook erg lekker en doet me aan een andere track denken.

Conclusie: het album is niet zo goed als die van The Pitcher, maar stukke beter dan menig ander artiestenalbum. Veel tracks halen een hoog niveau, vooral produce-technisch. Er zijn maar 3 mindere tracks en dat vind ik wel een compliment waard. De rest is allemaal redelijk tot goed en enkele zeer goede tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+:
inevitable
punk from the block
intoxication
the virus spreads
bringing the funk
universe of nothing

Alles samen toch wel een heerlijke cd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:37 
 
Hardtraxxer

The Virus Spreads is echt een goede track maar als ik hem beluisterde had ik toch het idee dat die track al reeds bestond :huh: Weet iemand die naam van die track die ik bedoel? Ben er vrijwel zeker van dat er een track bestaat die zowat identiek is aan deze. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb dit album toch redelijk vaak opstaan. Staan toch echt een hoop vette tracks op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harderstylezz-4-Ever schreef:
The Virus Spreads is echt een goede track maar als ik hem beluisterde had ik toch het idee dat die track al reeds bestond :huh: Weet iemand die naam van die track die ik bedoel? Ben er vrijwel zeker van dat er een track bestaat die zowat identiek is aan deze. xd



Echt geen flauw idee :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:35 
 
Hardtraxxer

Ik ga het opzoeken en laten weten als ik de track vind op me pc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harderstylezz-4-Ever schreef:
Ik ga het opzoeken en laten weten als ik de track vind op me pc :P


Ok ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:51 
 
Artiest

Ik zou t idd ook niet weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Harderstylezz-4-Ever schreef:
The Virus Spreads is echt een goede track maar als ik hem beluisterde had ik toch het idee dat die track al reeds bestond :huh: Weet iemand die naam van die track die ik bedoel? Ben er vrijwel zeker van dat er een track bestaat die zowat identiek is aan deze. xd


Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 18:56 
 
Hardtraxxer

Ja absoluut thx :) Kijk die track heeft identiek dezelfde melodie als jeronn - nocturnal :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 18:59 
 
Hardtraxxer

En die jeronn btw gaat een goeie dj worden, die is echt vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harderstylezz-4-Ever schreef:
Ja absoluut thx :) Kijk die track heeft identiek dezelfde melodie als jeronn - nocturnal :innocent:


Naar school jij! Kssst
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 01:00 
 
Hardtraxxer

tomac schreef:
Harderstylezz-4-Ever schreef:
Ja absoluut thx :) Kijk die track heeft identiek dezelfde melodie als jeronn - nocturnal :innocent:


Naar school jij! Kssst


Sorry ik werk al
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle