Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:48 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Wat is The Virus Spreads toch een goed voorbeeld van hoe je een bassline moet pitchen trouwens :) Vind het verder niet echt een speciale track, maar andere producers moeten echt voorbeeld nemen aan hoe ze de 'voordelen' van pitchkicks hebben verwerkt, zonder het irritante ge-'poing'

Drop Te Your Knees als die omhoog gepitcht word JEZUS wat zit daareen kracht achter! Ik heb nog nooit zo een krachtige pitchs kick gehoord/gevoelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:30 

Hardtraxx Newbie

Is het album dan eindelijk verzonden, zou ik hem vandaag binnen krijgen...

Maar nee hoor, TNT zend hem op een verkeerde route en is dus een dag vertraagd.

Waarom mag het niet zo zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:34 

Hardtraxx Addict

Red Devil schreef:

TNT wilt dat je hun album koopt, niet die van andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:42 

Hardtraxx Newbie

Hymn schreef:
Red Devil schreef:

Haha, als die op CD komt zal ik dat ook vast wel doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:42 

Hardtraxx Addict

Hymn schreef:

xd

Ik vind het album heel erg tegenvallen als ik eerlijk mag zijn :/ . Het is allemaal veel van hetzelfde. Ik vind die Blue Horizon nog wel vet, maar die had ik al. En Zatox remix is ook wel tof! Verder zijn de tracks met Scope DJ en B-Front nog wel lekker. Maar van zijn solo tracks moet ik niets hebben en de rest is ook niet veel aan :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 17:08 

Hardtraxx Addict

Eindelijk binnen. Heerlijk album. Alle nummers hebben wel iets. De een is natuurlijk sterker als de ander.

For the girls
Escape from reality
The Punk from the Block
Forever Lost
Intoxication (Waverider Remix)
Bringing the Funk (Zatox Remix)
Panic Attack
The Chosen Path

Dit zijn voor mij toch de nummers die blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 17:45 

Hardtraxxer

Inevitable vind ik toch wel het fijnste nummer van het album :)
Vooral die vocals komen heel nice uit op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 17:59 

Hardtraxx Crew

Heb hem binnen :cool: Ga hem es luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 20:41 

Hardtraxx Crew

Heb het album ook eens aandachtig beluisterd :)

Escape From Reality 6
Opzich wel een lekkere intro, goed om je album mee te starten. Daarna een lange niets toevoegende break, gevolgd door een simpele melodie. Ook de kicks komen niet echt lekker uit de verf. Vind het het een minder nummer, alhoewel de outro wel weer gaaf klinkt!

Inevitable 8,5
Dit vind ik echt een van de beste nummers van het album! Heerlijke opbouw naar de climax. Geniale melo met een goede drive! Gevolgd door een heerlijke 2e climax. Ook de vocals vind ik erg fijn klinken. Denk dat ik er erg zou van genieten om deze live te horen.

Blue Horizon 6,5
Dit nummer kennen we al een tijdje. Zit een heerlijke sfeer in, leuke vocals, maar op de een of andere manier pakt hij me niet. Vind er geen pit achter zitten. Jammer.

The Punk From The Block 7,4
Hele fijne intro! Klinkt echt heel lekker. Vocals doen me denken aan NRGizer. Geen al te lange break, lekkere climax. Een hele fijne melodieuze plaat, zo hoor ik ze graag! Ook de outro klinkt weer fijn.

Forever Lost 7
Scope behoort tot een van mn favoriete producers op melodieus gebied. Dus verwachtte erg veel van dit nummer. Opzich een intro die een redelijk tempo heeft, klinkt niet verkeerd. Daarna een redelijk lange break en een climax die duister probeert te zijn. Vind het redelijk goed gelukt, had echter meer uit gehaald kunnen worden. Een hele andere plaat dan ik van Scope DJ gewend ben, maar klinkt opzich allemaal wel lekker.

One Living World 7,5
Intro doet me heel erg denken aan Death Sentence. Niet verkeerd want dat is echt een heel lekker nummer. Typische Digital Punk track dit en daarvoor heb ik dit album gekocht. Gewoon een heerlijk nummer om te luisteren, niet top maar zeker niet slecht.

Intoxication 8,5
Sinds ik dit nummer voor het eerst hoorde ben ik er al verliefd op. Een hele andere sound dan het origineel. Ook een perfecte melodie voor mij, wordt er helemaal vrolijk van! Dit nummer live al een paar keer mee mogen maken en stond elke keer te genieten. Top remix!

The Virus Spreads 6,8
Samenwerking met Chris One, je verwacht dus het hardste van het hardste. Maar het is een iets rustigere track geworden. Vocals zitten trouwens ook in Erik T - Virus. Vind de climax niet echt bijzonder, klinkt nogal standaard. Dit is echt zo'n albumvuller. Maar toch leuk om te zien dat Chris One het ook iets rustiger aan kan.

For The Girls 9,2
Beste nummer van het album voor mij! Heerlijke (mid)intro. Heerlijke drive en vet gedaan met die gecutte vocals. Dit soort nummers zie ik graag. Niks break, niks rustig aan doen, maar beuken. Ook vet met die experimenterende sounds. Vind het als geheel echt heel vet klinken.

Burn 7,3
Break vind ik echt heel jammer, heb daar helemaal niks mee. De rest klinkt dan weer echt super. Lekkere melo en kicks vind ik ook echt goed overkomen. Jammer dus van die break en vocals, het had echt een topplaat kunnen zijn.

Universe Of Nothing 8
Hoorde hem op Hardbass, klonk echt super toen. Ook nu op het album komt ie heel hard over! Super intro en een leuke opbouw naar de climax. Ook daarna klinkt het gewoon lekker. Ja, mag dit nummer wel.

Bringing The Funk 6,8
Over dit nummer heb ik echt hele gemengde gevoelens. De intro vind ik echt super vet klinken, typisch zo'n Zatox intro. De rest klinkt dan ook wel typisch Zatox maar het is zooo veel minder dan het origineel. Aan de melodie heeft ie gelukkig niet gesleuteld want die werkelijk geniaal. Het enige wat daar aan is verander zijn de kicks. Nee geef mij het origineel dan maar.

Fuck The Hype 8,4
Heerlijke intro, met een gruwelijke drive. Klinkt echt waanzinnig! Komt laatste tijd nogal veel tracks tegen waarvan de intro harder is en me meer doet dan de rest van het nummer. Is hier totaal niet het geval, gaat van het begin tot het eind erg hard door! Klinkt super.

Panic Attack 7,2
Vind deze stukken minder dan de andere samenwerking met hem. Klinkt nogal simpel en eenvoudig. Maar zoals de rest van Bobs nummers ramt ie wel gewoon zoals het hoort. Dus al met al nog een redelijk nummer. De outro heeft wel echt een heerlijke drive, ramt nog goed door daar aan het eind.

The Chosen Path 8,3
Die gruwelijke Dark Symphony kick :worship: Gruwelijk vet dat ie hier nog een nummer mee gemaakt heeft. Vind alleen de melodie niet echt bij de kicks passen. Had allemaal iets meer duister mogen zijn. Had echt weer een toptrack kunnen zijn maar dit klinkt ook zeker niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:16 

Hardtraxx Veteran

Valt me tot nu wat tegen, ik kom nog terug met een betere recensie misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:39 

Hardtraxxer

Paar mindere liedjes maar vind het algemeen een heel vet album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

is het album gemixt of zijn de tracks full?...wil hem ook graag nog bestellen namelijk vandaar de vraag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:11 

Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
is het album gemixt of zijn de tracks full?...wil hem ook graag nog bestellen namelijk vandaar de vraag ^^

Hij is niet gemixt.. Tracks zijn allemaal cd versions..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Intervention schreef:

ok beter dan ga ik hem gelijk bestellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
sanderovic schreef:
Intervention schreef:

ok beter dan ga ik hem gelijk bestellen ^^

Zijn niet full dus, maar ook niet gemixt. Net zoals Smack of Substream dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

The VIrus Spreads en For The Girls dikste platen van het album tot nu toe. Die zijn echt FUCKING dik. De rest is gewoon normaal heel erg dik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

De eerste keer dat ik het album luisterde vond ik het niet echt bijzonder. Maar elke keer als ik het weer luister vind ik het steeds vetter! Inevitable blijft voor mij het vetst. Zo simpel, maar zo vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

weer zon matig album,
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

Ja, ook mij kan die nog niet bekoren. Inevitable 2de climax is geniaal lekker voor de rest heb ik nog geen hoogtepunten waargenomen. Zal hem nog wel wat vaker luisteren maar tot nu toe is het nog weinig helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 01:15 

Hardtraxx Addict

wat is for the girls toch lekker met die vage sound en gecutte vocals :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:53 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
The VIrus Spreads en For The Girls dikste platen van het album tot nu toe. Die zijn echt FUCKING dik. De rest is gewoon normaal heel erg dik :P

ah helemaal mee eens dit! echt lekker rammen op die van chris one, :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:47 

Hardtraxxer

Inevitable is voor mij een van de sterkste tracks van het hele album. Die vocals zijn briljant erin verwerkt en de climax maakt de track af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

For The Girls absoluut de topper, vind de rest maar matig eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:02 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:

Ja ja:

Henk-Jan schreef:
Supervet album :)

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:07 

Hardtraxxer

Sainen schreef:
Henk-Jan schreef:

Ja ja:

Henk-Jan schreef:
Supervet album :)

:P

Hahaha :lol:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle