Heb het album ook eens aandachtig beluisterd
Escape From Reality 6
Opzich wel een lekkere intro, goed om je album mee te starten. Daarna een lange niets toevoegende break, gevolgd door een simpele melodie. Ook de kicks komen niet echt lekker uit de verf. Vind het het een minder nummer, alhoewel de outro wel weer gaaf klinkt!
Inevitable 8,5
Dit vind ik echt een van de beste nummers van het album! Heerlijke opbouw naar de climax. Geniale melo met een goede drive! Gevolgd door een heerlijke 2e climax. Ook de vocals vind ik erg fijn klinken. Denk dat ik er erg zou van genieten om deze live te horen.
Blue Horizon 6,5
Dit nummer kennen we al een tijdje. Zit een heerlijke sfeer in, leuke vocals, maar op de een of andere manier pakt hij me niet. Vind er geen pit achter zitten. Jammer.
The Punk From The Block 7,4
Hele fijne intro! Klinkt echt heel lekker. Vocals doen me denken aan NRGizer. Geen al te lange break, lekkere climax. Een hele fijne melodieuze plaat, zo hoor ik ze graag! Ook de outro klinkt weer fijn.
Forever Lost 7
Scope behoort tot een van mn favoriete producers op melodieus gebied. Dus verwachtte erg veel van dit nummer. Opzich een intro die een redelijk tempo heeft, klinkt niet verkeerd. Daarna een redelijk lange break en een climax die duister probeert te zijn. Vind het redelijk goed gelukt, had echter meer uit gehaald kunnen worden. Een hele andere plaat dan ik van Scope DJ gewend ben, maar klinkt opzich allemaal wel lekker.
One Living World 7,5
Intro doet me heel erg denken aan Death Sentence. Niet verkeerd want dat is echt een heel lekker nummer. Typische Digital Punk track dit en daarvoor heb ik dit album gekocht. Gewoon een heerlijk nummer om te luisteren, niet top maar zeker niet slecht.
Intoxication 8,5
Sinds ik dit nummer voor het eerst hoorde ben ik er al verliefd op. Een hele andere sound dan het origineel. Ook een perfecte melodie voor mij, wordt er helemaal vrolijk van! Dit nummer live al een paar keer mee mogen maken en stond elke keer te genieten. Top remix!
The Virus Spreads 6,8
Samenwerking met Chris One, je verwacht dus het hardste van het hardste. Maar het is een iets rustigere track geworden. Vocals zitten trouwens ook in Erik T - Virus. Vind de climax niet echt bijzonder, klinkt nogal standaard. Dit is echt zo'n albumvuller. Maar toch leuk om te zien dat Chris One het ook iets rustiger aan kan.
For The Girls 9,2
Beste nummer van het album voor mij! Heerlijke (mid)intro. Heerlijke drive en vet gedaan met die gecutte vocals. Dit soort nummers zie ik graag. Niks break, niks rustig aan doen, maar beuken. Ook vet met die experimenterende sounds. Vind het als geheel echt heel vet klinken.
Burn 7,3
Break vind ik echt heel jammer, heb daar helemaal niks mee. De rest klinkt dan weer echt super. Lekkere melo en kicks vind ik ook echt goed overkomen. Jammer dus van die break en vocals, het had echt een topplaat kunnen zijn.
Universe Of Nothing 8
Hoorde hem op Hardbass, klonk echt super toen. Ook nu op het album komt ie heel hard over! Super intro en een leuke opbouw naar de climax. Ook daarna klinkt het gewoon lekker. Ja, mag dit nummer wel.
Bringing The Funk 6,8
Over dit nummer heb ik echt hele gemengde gevoelens. De intro vind ik echt super vet klinken, typisch zo'n Zatox intro. De rest klinkt dan ook wel typisch Zatox maar het is zooo veel minder dan het origineel. Aan de melodie heeft ie gelukkig niet gesleuteld want die werkelijk geniaal. Het enige wat daar aan is verander zijn de kicks. Nee geef mij het origineel dan maar.
Fuck The Hype 8,4
Heerlijke intro, met een gruwelijke drive. Klinkt echt waanzinnig! Komt laatste tijd nogal veel tracks tegen waarvan de intro harder is en me meer doet dan de rest van het nummer. Is hier totaal niet het geval, gaat van het begin tot het eind erg hard door! Klinkt super.
Panic Attack 7,2
Vind deze stukken minder dan de andere samenwerking met hem. Klinkt nogal simpel en eenvoudig. Maar zoals de rest van Bobs nummers ramt ie wel gewoon zoals het hoort. Dus al met al nog een redelijk nummer. De outro heeft wel echt een heerlijke drive, ramt nog goed door daar aan het eind.
The Chosen Path 8,3
Die gruwelijke Dark Symphony kick

Gruwelijk vet dat ie hier nog een nummer mee gemaakt heeft. Vind alleen de melodie niet echt bij de kicks passen. Had allemaal iets meer duister mogen zijn. Had echt weer een toptrack kunnen zijn maar dit klinkt ook zeker niet slecht!