Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja inderdaad waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Dat 'ze willen alleen maar hitjes scoren' is tegenwoordig ook een beetje een cliché aan het worden.
Ze scoren een hit in de hardstyle scene; ja.
Maar je hoort het niet gelijk op de radio :')
Geen buitenstaander die er wakker van ligt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:23 
 
Artiest

Oxbow schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jij denkt dus serieus dat HHZ en WS kijken naar een lijst van DBSTF nummers en denken, MMA was een hit, als we daar een remix van maken met stukje house erin worden we bekend en populair en krijgen we allemaal fanmail thuis opgestuurd?


Welke andere gedachtegang zit er dan achter als ik vragen mag? Een producer die een beetje na kan denken snapt toch heel goed dat je geen kapot gedraaide hit waar zelfs dagjesmensen moe van worden opnieuw moet gaan remixen

Dit gaat niet over hoe producers in het algemeen omgaan met muziek, maar over deze specifieke plaat + gedachtegang van HH & WS hierbij. Deze plaat is puur gemaakt voor de commercialiteit. Niks mis mee ze doen maar en ik ga hier ook niet over zeiken, maar je kan het ook gewoon erkennen ipv dit te gaan verdedigingen wat nergens voor nodig is.


Denk je serieus dat producers nadenken over, oh die plaat was een hit in heel Nederland die moeten we niet remixen want zijn mensen zat? Nee, HHZ en WS hebben een idee, een concept en vragen of ze de plaat mogen remixen. Geen moment zitten zij na te denken over dat mensen zich eraan zullen ergeren dat ze de plaat die ze al 1000 keer hebben gehoord opnieuw zullen horen in een ander jasje.
Producers doen wat ze zelf leuk en mooi vinden en die denken als ze bezig zijn natuurlijk na over, hoe zullen mensen het vinden etc. maar die denken geen seconde na over het feit dat het niet slim is de plaat te remixen. Waarom denken zoveel mensen nog aan een rebelse hardstyle die niks te maken mag hebben met andere mensen en muziekstijlen en als een kluizenaar in de muziekwereld moet blijven, zodat een klein groepje "echte" fans als enige de muziek waardeert en mooi vindt.
Ik hoor niemand klagen over Zatox die Beethoven's 5de symfonie in een nummer verwerkt, terwijl die toch een stuk bekender is in de wereld en een stuk vaker gehoord is. Hit! Hit! Bekendheid! Aandacht! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Ja inderdaad waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?


>.<
hoop niet dat die mentaliteit erin sluipt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:26 
 
Hardtraxxer

zal ook wel een part 2 komen neem ik aan, iemand al een idee over de track? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Oxbow schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jij denkt dus serieus dat HHZ en WS kijken naar een lijst van DBSTF nummers en denken, MMA was een hit, als we daar een remix van maken met stukje house erin worden we bekend en populair en krijgen we allemaal fanmail thuis opgestuurd?


Welke andere gedachtegang zit er dan achter als ik vragen mag? Een producer die een beetje na kan denken snapt toch heel goed dat je geen kapot gedraaide hit waar zelfs dagjesmensen moe van worden opnieuw moet gaan remixen

Dit gaat niet over hoe producers in het algemeen omgaan met muziek, maar over deze specifieke plaat + gedachtegang van HH & WS hierbij. Deze plaat is puur gemaakt voor de commercialiteit. Niks mis mee ze doen maar en ik ga hier ook niet over zeiken, maar je kan het ook gewoon erkennen ipv dit te gaan verdedigingen wat nergens voor nodig is.


Denk je serieus dat producers nadenken over, oh die plaat was een hit in heel Nederland die moeten we niet remixen want zijn mensen zat? Nee, HHZ en WS hebben een idee, een concept en vragen of ze de plaat mogen remixen. Geen moment zitten zij na te denken over dat mensen zich eraan zullen ergeren dat ze de plaat die ze al 1000 keer hebben gehoord opnieuw zullen horen in een ander jasje.
Producers doen wat ze zelf leuk en mooi vinden en die denken als ze bezig zijn natuurlijk na over, hoe zullen mensen het vinden etc. maar die denken geen seconde na over het feit dat het niet slim is de plaat te remixen. Waarom denken zoveel mensen nog aan een rebelse hardstyle die niks te maken mag hebben met andere mensen en muziekstijlen en als een kluizenaar in de muziekwereld moet blijven, zodat een klein groepje "echte" fans als enige de muziek waardeert en mooi vindt.
Ik hoor niemand klagen over Zatox die Beethoven's 5de symfonie in een nummer verwerkt, terwijl die toch een stuk bekender is in de wereld en een stuk vaker gehoord is. Hit! Hit! Bekendheid! Aandacht! :')

Blijf vooral geloven in jezelf! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Skedoedelefloeps

Wat moeten we hier nou mee?
weetjewat we laten jou gewoon gelijk krijgen, voor dit heerlijke op alles slaande betoogje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
@Skedoedelefloeps

Wat moeten we hier nou mee?
weetjewat we laten jou gewoon gelijk krijgen, voor dit heerlijke op alles slaande betoogje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kvind die house break nou juist vet, keer wat anders ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:21 
 
Hardtraxxer

kingdom remix is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wous1989 schreef:
zal ook wel een part 2 komen neem ik aan, iemand al een idee over de track? :innocent:


Wss Total Eclipz (Thilo & Evanti Remix) en Evolutionz 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:00 
 

Revelations was ook ge-edit, maar zal wel te minimaal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anger ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, ik weet niet zo goed wat ik moet denken van deze release. Ik zal het laten bij de remix van Heady en Wildstylez.

In mijn geval kan ik het vanuit 2 standpunten bekijken. Het eerste standpunt is vanuit mijzelf ook als producer zijnde. Ik zou dan zeggen dat ik de track wel goed in elkaar vind steken, en dat die veel besproken house break wel een lekker drive (klinkt misschien raar, omdat het tempo omlaag gaat) kan hebben in een set en dat er verder (produce technisch) eigenlijk niets mis mee is.

Echter, als ik het dan bekijk vanuit het andere standpunt, mij als normaal hardstyle liefhebber, krijg ik toch mijn twijfels bij hetgeen wat ik hierboven zeg.

Het gevoel wat ik bij deze track krijg, spreekt tegen met mijn eerste benadering. Als ik mijn gevoel wat ik van deze track krijg als hardstyle liefhebber, koppel aan de gedachtegang die ik krijg als producer bij het luisteren van deze track, vind ik de track simpel, en ja met een grote commerciële insteek.

Eigenlijk is het niet eerlijk, want ik ben zelf meestal heel kritisch omdat ik muziek beoordeel als producer zijnde. Soms is het beter om de dingen van 2 kanten te bekijken, soms krijg je dan een betere conclusie.

Het is dus wel een goede track, gezien als producer, want zeg eerlijk, de track zit goed in elkaar. Het is denk ik de commercie die deze track de das om doet. Zeg nou zelf.. Een vrij populaire track remixen en ook nog elementen toevoegen uit een stijl die al zo rete commercieel is? Da hooort niee. Nogmaals, technisch mag het dan wel leuk zijn, maar of het daadwerkelijk "goed" is voor de scene, daar denken producers niet aan, zeker niet van dit "kaliber".
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:42 
 
Hardtraxxer

@ Scumbag.. dure woorden, maar snappe doe ik het wel.

maar aan de melo van t nummer is te weinig veranderd,, en die hebbe wij met z'n allen al veeeeel te vaak gehoord -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja sorry.. maar het gaat er om dat je dit van 2 kanten kan bekijken he.. dat vergeten veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:51 
 
Hardtraxxer

ja oké... maar ja, gaat toch om het luisterplezier vind ik :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
@Skedoedelefloeps

Wat moeten we hier nou mee?

Hij toont aan dat jullie allemaal hypocriete mafklappers zijn. Want zoals ie al zegt, als er grotere hits gesampled of geremixt worden vind iedereen het tof, maar als Headhunterz er mee begint dan duiken we er met z'n allen op af. Ik vind het triest. Die man kan echt niks goeds meer doen bij sommigen omdat ze een bord voor hun kop hebben.

Ik ben geen fan van het remixen van MMA, maar ik snap het wel. Voor mij en een hoop anderen is het een uitgemolken kutplaat, maar als je ziet hoe goed dit nummer het nog steeds doet op feesten ed. snap ik het ook wel ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het 2 lekkere plaatjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja dat publiek is nog triester dan de plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar dat publiek is er ook. Waarom zou je die niet tegemoet komen dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat het grooste gedeelte van het publiek op grote feesten niet echte hardstyle liefhebbers zijn en meer van die eendags mensen of hoe je het ook wilt noemen?

Er word toch duidelijk op in gespeelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Maar dat publiek is er ook. Waarom zou je die niet tegemoet komen dan...

Nee waarom uberhaupt? Je hoort muziek te maken die je zelf mooi vind, vervolgens krijg je liefhebbers als je goed bent en dan kun je soms op die liefhebbers inspelen. Maar je gaat die meningloze achter elkaar aanlopende massa toch niet gebruiken als maatstaaf of richtlijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga er wel van uit dat ze dit nummer hebben gemaakt omdat ze het zelf mooi vonden ja.

Denk dat met name Wildstylez niet meer hoeft te bewijzen dat hij muziek maakt waar hij zelf 100% achter staat. Met platen als Huh zal ie nagenoeg niemand bereiken van het publiek dat hij bereikt met deze remix. Met zo'n nummer kies je wel een makkelijke manier om een hele zaal mee te krijgen, want die meningloze, achter elkaar lopende massa is wel groot en gaat het hardste uit z'n dak op dit soort platen. Laat ze lekker dan. Ook deze mensen hebben gewoon recht van bestaan en recht op hun muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is het goede woord inderdaad; makkelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom moeilijk als het makkelijk kan toch :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle