Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Waarom moeilijk als het makkelijk kan toch :P

Doe dan toch maar moeilijk haha

Nee maar met deze track willen ze gewoon het grote publiek bereiken. Van een kant snap ik dat wel, maar ik blijf het toch jammer vinden. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs zonder dat dirty house gedeelte in de MMA Remix klinkt het "house-achtig" vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oxbow schreef:
@Skedoedelefloeps

Wat moeten we hier nou mee?

Hij toont aan dat jullie allemaal hypocriete mafklappers zijn. Want zoals ie al zegt, als er grotere hits gesampled of geremixt worden vind iedereen het tof, maar als Headhunterz er mee begint dan duiken we er met z'n allen op af. Ik vind het triest. Die man kan echt niks goeds meer doen bij sommigen omdat ze een bord voor hun kop hebben.

Ik ben geen fan van het remixen van MMA, maar ik snap het wel. Voor mij en een hoop anderen is het een uitgemolken kutplaat, maar als je ziet hoe goed dit nummer het nog steeds doet op feesten ed. snap ik het ook wel ergens.

Ik heb helemaal niks tegen Headhunterz. Ik vind From Within ook gewoon een lekker nummer. Het is alleen gewoon jammer dat ie weer een makkelijke manier kiest om een hit te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een hekel aan house! maar in dit nummer ergert het me niet, maar ik zou hem verder ook niet zo snel zelf opzetten..

Sommigen hebben een instelling van 'Een producer die ook maar iets commercieels doet is kut', erg beknopt.. Voordat iets commercieel kan worden moet toch een hele grote groep mensen het goed vinden en het lijkt me sterk dat je alleen muziek goed vind die verder niemand om aan te horen vind.. Dan ben je net de gothic van de Hardstylescene :whistle:

De reden waarom ik ooit naar hardstyle ben gaan luisteren is juist de vele invloeden van andere genres..

Verder was er ook zo een remixes part 1 ding van Project 1, maar daar is tot op heden ook nooit meer een vervolg op gekomen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 10:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat veel mensen hardstyle zijn gaan luisteren vanwege de sound die er toen was. Dat was voor hen de perfecte sound/hardheid. Als ze dan ieder jaar de toegankelijkheid gaan vergroten door de hardheid te verlagen, dan sleutel je aan de lievelingsmuziek van vele mensen. Maar die mensen doen er niet meer toe, want door de toegankelijkheid van de nieuwe plaat is een groter publiek aangetrokken. Het heeft dus niks met gothic zijn oid te maken, maar met het ruïneren van je favoriete muziekstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Omdat het grooste gedeelte van het publiek op grote feesten niet echte hardstyle liefhebbers zijn en meer van die eendags mensen of hoe je het ook wilt noemen?

Er word toch duidelijk op in gespeelt?

Oja, je moet natuurlijk alleen maar totaal onbekende platen aanmaken die niet bij het publiek werken. :')

Echt, de heisa om 20 seconden house-achtige muziek. Bij Let The Bass Kick mocht het niet, maar bij Electro Shock was het vernieuwend. Nu doet Headhunterz nog een keer zoiets en meteen is het weer helemaal fout. Het is echt bespottelijk met wat voor een bril producer A en B worden vergeleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst, maak hier nou niet weer de discussie early vs. hedendaags van ;)

Het gaat hier om invloeden van andere muziekstijlen binnen de hedendaagse hardstyle, wat naar mijn mening gewoon positief is, maarja ook die discussie is hier offtopic dus misschien een idee voor debating 002 :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee, voor mensen uit 2007/2008 geldt hetzelfde, waarom denk je dat een deel daarvan de huidige mainstream niets meer aan vind, terwijl ze dat in 2007/2008 wel vonden? Omdat de mainstream ieder jaar weer toegankelijker word, en house is zo'n beetje het meest toegankelijke wat je kunt bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oxbow schreef:
@Skedoedelefloeps

Wat moeten we hier nou mee?

Hij toont aan dat jullie allemaal hypocriete mafklappers zijn. Want zoals ie al zegt, als er grotere hits gesampled of geremixt worden vind iedereen het tof, maar als Headhunterz er mee begint dan duiken we er met z'n allen op af. Ik vind het triest. Die man kan echt niks goeds meer doen bij sommigen omdat ze een bord voor hun kop hebben.


Gast ben je echt zo dom? Ik kan Headhunterz echt wel waarderen, maar deze plaat vind ik dan gewoon echt kut van hem, als Zany hem had geremixt had ik het ook bagger gevonden. Ga het maar lekker triest vinden, als ik een plaat slecht vind dat zeg ik dat ook en als je het dan meteen hypocriet vindt omdat het toevallig Heahunterz is, vind ik dat heel erg zielig voor, maar helaas >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik begon ook rond 2007/2008 echt naar hardstyle te luisteren.. ik vind het niet persee toegankelijker geworden hoor tegenwoordig. Zeker met de opkomst van de 'raw' artiesten.. En Zatox en Psyko Punkz reken ik ook onder mainstream (aangezien ze catchy melodietjes hebben en daarnaast stonden ze op Qlimax, hét mainstream-feest) maar die hebben toch behoorlijke kicks onder hun tracks, dus zoveel toegankelijker vind ik het niet geworden hoor!

Ik denk persoonlijk dat een deel van de mensen uit 2007/2008 tegenwoordig niets meer aan de mainstream vinden, omdat ze zichzelf als liefhebber beschouwen en tegenwoordig mag je door de 'kenners' bijna geen mainstream plaat meer leuk vinden omdat je dan een dagjesmens bent. Dus ze durven het gewoon niet meer om een mainstream plaatje goed te vinden door 'peer-pressure'. En daarnaast heb je kuddevolk bij de dagjesmensen, maar ook aan de andere kant hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Scumbag schreef:
Omdat het grooste gedeelte van het publiek op grote feesten niet echte hardstyle liefhebbers zijn en meer van die eendags mensen of hoe je het ook wilt noemen?

Er word toch duidelijk op in gespeelt?

Oja, je moet natuurlijk alleen maar totaal onbekende platen aanmaken die niet bij het publiek werken. :')

Echt, de heisa om 20 seconden house-achtige muziek. Bij Let The Bass Kick mocht het niet, maar bij Electro Shock was het vernieuwend. Nu doet Headhunterz nog een keer zoiets en meteen is het weer helemaal fout. Het is echt bespottelijk met wat voor een bril producer A en B worden vergeleken.

Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb echt geen hekel aan Headhunterz. Ik vind mezelf zelfs 1 van de weinige op dit forum die zijn tracks nog kan waarderen, maar ik vind het gewoon jammer omdat hij echt de commerciele house pakt. Toneshifterz daarintegen maken zelf gewoon een stukje en doen dat erin. Juist omdat HHZ commerciele house pakt en dat verwerkt heb ik ook de gedachte dat het om de hits gaat. Zo dat alle dagjesmensen het herkennen en erop los kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nee, voor mensen uit 2007/2008 geldt hetzelfde, waarom denk je dat een deel daarvan de huidige mainstream niets meer aan vind, terwijl ze dat in 2007/2008 wel vonden? Omdat de mainstream ieder jaar weer toegankelijker word, en house is zo'n beetje het meest toegankelijke wat je kunt bereiken.

Ben ik het half mee eens. Ik vind wel dat in 2007/2008 bv Headhunterz best anders produceerde. Als ik nummers zoals "The Fear Of Darkness" nu terug luister, is het zo anders dan wat ie nu doet. Maar aan de andere kant heb je nu zoals al gezegd bv Zatox en Psyko Punkz die wel in die imo wel in die richting produceren, en zo zijn er nog wel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
ik begon ook rond 2007/2008 echt naar hardstyle te luisteren.. ik vind het niet persee toegankelijker geworden hoor tegenwoordig. Zeker met de opkomst van de 'raw' artiesten.. En Zatox en Psyko Punkz reken ik ook onder mainstream (aangezien ze catchy melodietjes hebben en daarnaast stonden ze op Qlimax, hét mainstream-feest) maar die hebben toch behoorlijke kicks onder hun tracks, dus zoveel toegankelijker vind ik het niet geworden hoor!

Ik denk persoonlijk dat een deel van de mensen uit 2007/2008 tegenwoordig niets meer aan de mainstream vinden, omdat ze zichzelf als liefhebber beschouwen en tegenwoordig mag je door de 'kenners' bijna geen mainstream plaat meer leuk vinden omdat je dan een dagjesmens bent. Dus ze durven het gewoon niet meer om een mainstream plaatje goed te vinden door 'peer-pressure'. En daarnaast heb je kuddevolk bij de dagjesmensen, maar ook aan de andere kant hoor ;)

Het gaat niet om de mainstream producers die midden in het subgenre produceren, het gaan om de artiesten die de grens naar het toegankelijke steeds verder oprekken. Die trekken nieuwe mensen aan, en aan die kant neemt het aantal mensen bijna exponentieel toe, wat er toe leidt dat uiteindelijk meer artiesten op die groep gaan inspelen, omdat ze daar meer aanhang hebben.
Wie zijn die "kenners" die ze volgen dan, de oude generatie in ieder geval niet, anders waren ze nu allemaal wel early gaan luisteren. Het zijn de mensen uit de 2007/2008 generatie die een beweging naar raw hebben gemaakt en natuurlijk zullen er vast schaapjes zijn die het volgen, maar het komt toch echt van degene die zich verdiept hebben in het genre.
@NandoHS, Zatox is ook een voorbeeld daarvan (volgens Nego of Qreative was hij zijn eigen stijl zat), maar 1,5 jaar geleden maakte Zatox ook gewoon kwalitatief goede tracks, dat doet hij al bijna een decennium overigens, en toen was hij een redelijk onbekende DJ onder de nieuwe generatie. Het laatste jaar is zijn sound een stuk toegankelijker geworden en nu wordt hij op handen gedragen. Hij mag dan wel niet het genre toegankelijker hebben gemaakt, omdat hij nog altijd aan de hardere kant van de mainstream zit, maar als je kijkt naar zijn eigen sound is het een perfect voorbeeld en kun je het effect ervan ook zien.

Edit:
Kom op dit heeft niks met early te maken, schuif toch niet altijd alles af op ons..
Discussie kan hier verder gevoerd worden: post368799.html#p368799
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aub, early discussie niet hier.

En het feit dat hij van een sampletje van de vocal van Music Made Addict iets bekends weet te maken maakt me eigenlijk weinig tot niets uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox bv zit niet in het midden van de mainstream vind ik, die rekt het naar de hardere kant. En dat mag dus wel?

Maar waarom zou je geen house invloeden mogen gebruiken, als het wel goed klinkt? (dat ligt aan smaak, maar daar gaat het niet om) dat house toevallig door veel mensen beluisterd wordt zou voor producers toch geen reden moeten zijn om die stijl juist te vermijden?

Dan gaat het zo:
HHZ: hey man ik heb een super cool house stukje wat in een nummer past!
WS: Hmmmm house, das wel commercieel Willem, weet je wat doe maar niet! We kunnen er wel een Metal stukje tussen doen, dat klinkt misschien voor geen meter, maar is iig niet commercieel
HHZ: Okeeeez dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

24-01-11 :thumbsup:
D-Block & S-Te-Fan - Rockin' ur mind 28/03/2011 :thumbsup:
Zal Fear FM alvast laten weten dat ik Madhouse in me top 10 voor 2012 wil... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Zatox bv zit niet in het midden van de mainstream vind ik, die rekt het naar de hardere kant. En dat mag dus wel?

Maar waarom zou je geen house invloeden mogen gebruiken, als het wel goed klinkt? (dat ligt aan smaak, maar daar gaat het niet om) dat house toevallig door veel mensen beluisterd wordt zou voor producers toch geen reden moeten zijn om die stijl juist te vermijden?

Dan gaat het zo:
HHZ: hey man ik heb een super cool house stukje wat in een nummer past!
WS: Hmmmm house, das wel commercieel Willem, weet je wat doe maar niet! We kunnen er wel een Metal stukje tussen doen, dat klinkt misschien voor geen meter, maar is iig niet commercieel
HHZ: Okeeeez dan!


Je hebt gelijk vind ik, maar ik snap de meningen van die andere ook wel want HHZ en WS pakken toevallig wel weer net zon 'populair' house nummer net als 'Let The Bass Kick', 'Pas Americano' en 'We Are Your Friens'.. ga zo maar door. Dus ik snap wel dat mensen dit zien als een simpele manier van een hitje scoren, want de house tracks die over het algemeen in hardstyle zijn verwerkt tot nu toe zijn wel al stuk voor stuk redelijke hitjes bij het house- (dance-) publiek. En ik vond het eerst ook storend, maar wat Khadber al zei; het duurt maar 20sec. dus het is eigenlijk gewoon een leuk experimentje. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, dat Pon De Floor stukje in MMA remix, geniaal xD! Ik moest echt hardop lachen toen ik 'm net de eerste keer hoorde. Best lekkere muziek ook zo, ik vond de LTBK remix ook al erg vet :). Rest van de track doet me niet zoveel, is weer 13ineendozijnhardstyle, net als de Pitcher re-amp, die al het bijzondere uit het origineel weg haalt.

Dat gezeur op dirty house mag sowieso wel eens stoppen. Het mag dan het genre zijn dat tegenwoordig in clubs gedraaid word, maar dat wil niet zeggen dat het qua muziek echt toegankelijk is. Echte dirty house (zoals Pon De Floor) heeft geen melodie maar alleen maar bliepjes en scheurgeluidjes, met daaronder een dikke bass, neigt een beetje naar electro zeg maar. En zie je daar niet de overeenkomst in met de hardere kant van de hardstyle, met z'n geschreech en gescheur? Als de LTBK-remix niet een remix van een house track was maar gewoon een original van Headhunterz zelf, had niemand het als house herkend en was het gewoon een brute hardstyle track met originele sounds geweest, maar omdat het toevallig uit de house komt is het meteen weer verkeerd WANT dan is het meteen commercieel.

Ja natuurlijk valt het goed bij houseliefhebbers, net als dat tracks met vocals uit een film goed vallen bij liefhebbers van die film. Maar is dat een reden om het meteen NIET vet te vinden als hardstyleliefhebber? En waarom is het dan ineens wel goed als de Toneshifterz het doen (Elektro Shock)?

Dat mensen begaan zijn met het genre en niet willen dat het te commercieel wordt is heel goed, dat heb ik zelf ook, maar beter ga je dan strijden tegen de 13ineendozijnmelodietjes en pitchkicks, want dit soort invloeden zijn de meest innovatieve en vernieuwende elementen die je tegen komt in hardstyle de laatste tijd.

Brainweavers schreef:
Maar waarom zou je geen house invloeden mogen gebruiken, als het wel goed klinkt? (dat ligt aan smaak, maar daar gaat het niet om) dat house toevallig door veel mensen beluisterd wordt zou voor producers toch geen reden moeten zijn om die stijl juist te vermijden?

Exact!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
24-01-11 :thumbsup:
D-Block & S-Te-Fan - Rockin' ur mind 28/03/2011 :thumbsup:
Zal Fear FM alvast laten weten dat ik Madhouse in me top 10 voor 2012 wil... :')


Zou het heel misschien niet mogelijk kunnen zijn dat die op ITA komt ^^ ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeie joh.

Scantraxx is kut. Deze release is kut. Klaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Boeie joh.

Scantraxx is kut. Deze release is kut. Klaar. :D



Daar kan ik me 0,0% in vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D1kke_Bleek schreef:
Poepislekker schreef:
24-01-11 :thumbsup:
D-Block & S-Te-Fan - Rockin' ur mind 28/03/2011 :thumbsup:
Zal Fear FM alvast laten weten dat ik Madhouse in me top 10 voor 2012 wil... :')


Zou het heel misschien niet mogelijk kunnen zijn dat die op ITA komt ^^ ??


Ik dacht SCANEVO, laten we hopen dat hij op ITA komt!
The Collab EP met Indoctrination Madhouse en Back To The Oldschool... dat word dan de release van 2011 gelijk haha! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Boeie joh.

Scantraxx is kut. Deze release is kut. Klaar. :D

Kuch, toppunt van bashen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik word n beetje moe van elke keer dat gezever over wat wel en niet goed is..
ik hou me er altijd buiten maar nu kan ik t gewoon niet laten. ik luister al een aantal jaar hardstyle en sorry maar ik hou van de muziek, ok de ene plaat is beter dan de andere maar waarom altijd zoveel zeiken op de producers zoals headhunterz en BH? komop produceer zelf dan eens een perfecte plaat?
ik heb het niet tegen 1 persoon maar tegen iedereen die altijd loopt te bashen over de "nu-style". die mannen (en vrouwen) doen zo hun best om voor ons steeds weer goeie tracks neer te zetten en velen lopen de track alleen maar af te zeiken!
je houd van muziek en daar horen alle soorten bij, zo niet, dan denk ik dat je een andere muziek stijl moet gaan zoeken want dan ben je dit niet waard!
en ja kom maar met de comments dat je mij gaat bashen, ik wacht er wel op want dat gebeurt hier altijd.

Ontopic: vind t goed dat ze m remixen want mma doet t altijd goed op n feest!
pitcher remix vind ik ook meer dan geslaagd, blijf ik n topplaat vinden!
al met al een goede slimme release en ga t zeker aanschaffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry je weet niet waar je het over hebt...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle