Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allebij heel vet, intro van music made addict ramt :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:08 
 

Mr. Monster schreef:
Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix) :sick:
Kingdom (The Pitcher Re-Amp) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allebei halen zodra ze op dance-tunes verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beide beter dan origineel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langste intro van Headhunterz en Wildstylez tot nu toe! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij, of klinkt het alsof de MMA edit slecht gemasterd? Laag komt niet echt lekker tot zn recht in de lead, en de vocals klinken nogal schel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 05:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Pitcher remix van Kingdom, niet slecht, had alleen iets beter verwacht (en stiekem gehoopt). Maar dan de MMA remix. De intro klinkt erg lekker, heb er goed op los kunnen gaan op Qlimax en zelfs de climax, die niet veel verschilt van het orgineel, vind ik niet slecht, hij is door de gebruikte synth toch weer lekker catchy ^^ .
Maar dan de break :huh: . Ik heb geen problemen met wat house in een hardstyle nummer, het kan soms erg goed uitpakken. Dit is gebleken bij Elektro Shock en LTBK, naar mijn mening 2 lekkere nummers om op los te kunnen gaan. Maar zoals ze het in MMA hebben gedaan, vind ik het totaal niet klinken. Het house stukje dat ze ervoor hebben gekozen past helemaal niet in het nummer :/
En ten tweede vind ik dat ze niet erg creatief zijn geweest. De Toneshifterz hebben voor Elektro Shock tenminste zelf een house stukje in elkaar geflanst en LTBK is een complete remix van een bestaand house nummer. Hier knippen ze een stuk uit een house-nummer en plakken het maar ff in de remix om het te kunnen gebruiken als break >.< . Als het er dan perse in moet, hadden ze overgang ook wat beter mogen doen, want nu wordt het tempo te abrupt afgekapt. Nogmaals, het house-element in een hardstyle track heb ik geen problemen mee, maar dan moet het anders gedaan worden, want op deze manier is het alleen maar verneukeratief IMO.
Zonde, ik had Wildstylez net zo hoog staan. Maarja, aan de andere kant, het is pas 1 fout, als ie maar niet nog een keer zijn kop stoot tegen dezelfde lamp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat house stukje is wel zelf gemaakt, alleen afgeleid van een bekend house receptje dat geheel uitgemolken is in 2010. Klinkt inderdaad waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je het aan mij vraagt heeft Wildstylez de intro verzorgd, Headyhuntertje de rest denk ik zo.
Tenminste het grootste gedeelte daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 04:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Als je het aan mij vraagt heeft Wildstylez de intro verzorgd, Headyhuntertje de rest denk ik zo.
Tenminste het grootste gedeelte daarvan.


Dat kan wel zijn, maar dan had hij moeten zeggen: "Verrekte koekwous, noem je dit producen? Dit klinkt nergens naar!"
Of iig iets in die richting, als de boodschap maar duidelijk over was gekomen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle