Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alle house is commercieel, en als je een underground track pakt dan vind egt niemand het wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Oxbow schreef:
Laten we AUB snel subgenres aanmaken! :oh:
Hier wil ik absoluut niet mee geassocieerd worden als ik zeg dat ik van hardstyle houdt


Dan zeg ik dat dit soort hardstyle mij vaak niet kan boeien. Als zij mij hiermee willen associeren is dat niet mijn probleem :)


Tsjaa kan ook, maar ik schaam me gewoon echt diep voor dit soort tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
alle house is commercieel, en als je een underground track pakt dan vind egt niemand het wat


Dan merkt gewoon niemand het waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Khadber schreef:
Waarom zou er geen crossover van genres kunnen zijn? Word gedaan met Lento, met Dub-elementen, noem maar op. Het geeft een kleine afwisseling in een set wat de variatie alleen maar ten goede kan komen.

En LTBK vind ik persoonlijk ook gewoon prima.


dat dus
+1

Dat niet dus.
-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Tsjaa kan ook, maar ik schaam me gewoon echt diep voor dit soort tracks

We zouden ons allemaal moeten dood schamen! Pff.. het valt allemaal wel mee deze discussie is hier ook al meerdere keren gevoerd volgens mij. En nog nooit is er een zinnige conclusie uitgetrokken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom vind ik het juist ook zo irritant. Dan denkt HHZ: Nou ik heb al een tijdje niks van me laten horen, weet je wat ik doe. Ik gooi gewoon een stukje house in 1 van me nieuwe nummers, en dan heb ik weer een hit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Daarom vind ik het juist ook zo irritant. Dan denkt HHZ: Nou ik heb al een tijdje niks van me laten horen, weet je wat ik doe. Ik gooi gewoon een stukje house in 1 van me nieuwe nummers, en dan heb ik weer een hit! :D

Hij doet het ook alleen voor de hits, hij staat er ook niet zelf achter ofzo ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
NandoHS schreef:
Daarom vind ik het juist ook zo irritant. Dan denkt HHZ: Nou ik heb al een tijdje niks van me laten horen, weet je wat ik doe. Ik gooi gewoon een stukje house in 1 van me nieuwe nummers, en dan heb ik weer een hit! :D

Hij doet het ook alleen voor de hits, hij staat er ook niet zelf achter ofzo ;).


volgens mij is dat toch ook de bedoeling als artiest???

hits scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Hidden Source schreef:
The Pitcher remix is best oké, die andere zal ik maar niet over beginnen. >.<

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
NandoHS schreef:
Daarom vind ik het juist ook zo irritant. Dan denkt HHZ: Nou ik heb al een tijdje niks van me laten horen, weet je wat ik doe. Ik gooi gewoon een stukje house in 1 van me nieuwe nummers, en dan heb ik weer een hit! :D

Hij doet het ook alleen voor de hits, hij staat er ook niet zelf achter ofzo ;).

I know, en daarom vind ik het ook vreselijk. De makkelijkste manier om in 1 klap weer populair te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Khadber schreef:
NandoHS schreef:
Daarom vind ik het juist ook zo irritant. Dan denkt HHZ: Nou ik heb al een tijdje niks van me laten horen, weet je wat ik doe. Ik gooi gewoon een stukje house in 1 van me nieuwe nummers, en dan heb ik weer een hit! :D

Hij doet het ook alleen voor de hits, hij staat er ook niet zelf achter ofzo ;).

I know, en daarom vind ik het ook vreselijk. De makkelijkste manier om in 1 klap weer populair te zijn.

Voel het sarcasme..

Nouja goed, je kent mijn standpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:11 
 
Hardtraxxer

Allebij lekkere track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat het sarcastisch was, maar volgensmij doet hij het ook echt voor de hits. Vandaar mijn reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeezes het sarcasme droop er vanaf bij khadber :P
en ik geef hem helemaal gelijk.. zo erg is het ook allemaal niet.
en ik ging er gewoon keihard op los :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
jeezes het sarcasme droop er vanaf bij khadber :P
en ik geef hem helemaal gelijk.. zo erg is het ook allemaal niet.
en ik ging er gewoon keihard op los :thumbsup:


precies! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beide prima tracks!

Waarom moet er meteen weer mensen zeiken over het housestuk.. Ik vind het juist wel chill. En waarom kan een track zoals elektro shock wel gewaardeerd worden?? Daar zit ook soort van housestuk in!

Oh ja de remix is een HHZ plaatje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

allebei tof, jammer van die mid van MMA maar de rest is echt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Beide prima tracks!

Waarom moet er meteen weer mensen zeiken over het housestuk.. Ik vind het juist wel chill. En waarom kan een track zoals elektro shock wel gewaardeerd worden?? Daar zit ook soort van housestuk in!

Oh ja de remix is een HHZ plaatje..

Komt waarschijnlijk omdat het in deze track herkenbaar is van populaire housenummers. Bij Elektro Shock is dit niet het geval. Ik denk dat dat de reden is dat mensen lopen te klagen over het housestuk.

Dat andere genres in Hardstyle worden verwerkt vind ik niet erg, maar bij deze track doet het Music Made Addict geen goeds. Het origineel was gewoon een goede track (hoe overhyped hij ook was), maar deze remix vind ik onder het niveau van het origineel en ook onder het niveau van HHZ & WS.

Kingdom remix vind ik ook tegenvallen, net als het hele album van The Pitcher. Hij heeft een heerlijke intro, maar de climax pakt me niet zo. Het is een redelijk plaatje, meer niet.

Beide originelen bieden genoeg ruimte om er een goede, sterke remix van te maken, maar het is in beide gevallen niet lukt...jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb eerlijk gezegd liever die edit van MMA.

Vindt deze ook wel leuk, maar ik ga denk toch zelf een dub versie maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:36 
 
Hardtraxxer

Kingdom (The Pitcher Re-Amp) :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr. Monster schreef:
Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix) :sick:
Kingdom (The Pitcher Re-Amp) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geweldige tracks MMA remix ( :love: Zo gruwelijk die mid intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk dat ze een stukje house muziek gebruiken is 1, maar dan ook nog eens de meeste overhypte commerciële house-beat van 2010, dan ben je gewoon treurig bezig. En van Headhunterz kan ik het wel hebben, want daar heb ik toch geen al te hoge pet meer van op. Maar Wildstylez, waar ga je naartoe? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de weinige liefhebbers die MMA niet strontziek is, en ik vind de remix een verbetering tov het origineel ook nog. Kingdom full ook wel leuk, die melodie doet me echt heel erg veel, hoe cheesy de break ook is. Ik ga hier lekker naar uitkijken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Kijk dat ze een stukje house muziek gebruiken is 1, maar dan ook nog eens de meeste overhypte commerciële house-beat van 2010, dan ben je gewoon treurig bezig. En van Headhunterz kan ik het wel hebben, want daar heb ik toch geen al te hoge pet meer van op. Maar Wildstylez, waar ga je naartoe? :(


Jeezus doe niet zo dramatisch.. Wildstylez blijft koning, helemaal met al die nieuwe nummers, ik noem een huh, feedback, stardust etc.. Wat maakt dat stukje nou uit, kan je ff springen ipv stampen (niet dat ik dat zou doen :innocent: )..
vind dit nog altijd beter dat de remix van blame it on the music van DBST.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle